abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54933720
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Kiegie het volgende:
Kinderen zijn juist perfect om automobilistjes mee te jennen. Kind voor in de bakfiets en - hup - de fiets het zebrapad opduwen, vlak voor een aanstormende auto (natuurlijk niet echt ervoor, maar doen alsof).
Haha, de schrik waarmee zo'n noodstopmakende sukkel dan uit zijn ogen kijkt.

En dan mag je nog gratis en terecht boos op de automobilst zijn ook!
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijn
  donderdag 29 november 2007 @ 23:20:24 #82
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54933850
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef LoggedIn het volgende:
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijn
Tuurlijk, maar daar denken ze allemaal pas later aan, als het angst- en schaamrood van hun kaken is verdwenen en ik met mijn pup al lang en breed weer ben vertrokken.
Dat verandert alles
pi_54934039
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
Horrorstory
Daarom wil ik ook geen kinderen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:30:36 #84
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54934169
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
he gatver Mensen met kinderen Die zijn meestal zo gruwelijk asociaal Maar als je erover nadenkt, is het ook zo gek niet natuurlijk. De komst van een kind is het eind van je leven. En het einde van je leven komt dan in de vorm van iets dat je constant vernedert met gejank, geschreeuw en stront aan je handen. Dan krijg je een periode dat ze naar school gaan, en moet je bij ieder familiebezoek die jeugdtraumas weer opnieuw beleven mbt de dooddoener "hoe gaat het op school?". Dan gaan ze naar de middelbare school, en als je een beetje pech hebt, heb je een dochter die jou als vader een grote lul vindt omdat je dr niet door zomaar iedereen kapot laat neuken. En tegen de tijd dat ze eindelijk eens een beetje in gaan zien dat je er eigenlijk toch vóór ze was en je een beetje fatsoenlijk quality time met ze kan doormaken, zijn ze bij je weg. En dat kost je dan 20 jaar van je leven en een paar hele mooie huizen op goede locaties
Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.
Zuurpuimen als jij vluchten in geklaag, en dat is niks meer dan compensatie van een gebrek.
Sterkte ermee.
Dat verandert alles
pi_54934273
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.
Zuurpuimen als jij vluchten in geklaag, en dat is niks meer dan compensatie van een gebrek.
Sterkte ermee.
Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?
  donderdag 29 november 2007 @ 23:44:24 #86
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54934591
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:34 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Dat verandert alles
pi_54934944
Terechte klacht, ik kom dagelijks voor mijn werk op basisscholen en ik vertik het tegenwoordig om exact op de begin en eindtijden van een school bij de school aan te komen. In de eerste 500m rond een school kun je geen parkeerplaats meer vinden omdat tegenwoordig iedereen maar met de auto gebracht moet worden. En als het ff kon, zouden ze het liefste met de auto tot IN de school rijden om hun kind af te zetten. Het stomme is dat die ouders wel altijd het hardste aan het zeuren zijn dat het zo gevaarlijk is rond de school, maar ze hebben zo'n dikke plank voor de kop dat ze niet inzien dat ze zelf die situaties creëren...

Wat ook irritant is aan mensen met kinderen, is dat tegenwoordig hun kind hen heilig is en dan echt op een zieke manier. Alles wat het kind zegt, wordt voor waar aangenomen. Hebben ze straf op school, hoppa, na schooltijd belt mamma boos op naar de docent hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat Jantje straf heeft gekregen, want "Jantje had helemaal niets gedaan" Nee muts, tuurlijk heeft Jantje het verhaal zo gedraaid dat hij niets gedaan heeft! Hij heeft al lang door dat mamma alles gelooft wat hij zegt. Vroeger kreeg je thuis nóg een keer straf, tegenwoordig heb je dan meteen boze ouders op de stoep staan...
Don't let my username fool you...
pi_54935048
Kinderen
Slechte ouders 13.gif
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54935191
Jullie moeten respect hebben voor de moeders met kinderen, respect ja .. als wij oversteken met onze kinderen, stoppen ons laten oversteken VLEGELS wat denken jullie wel .. wij hebben voorrang op het zebrapad en de openbare weg .. en ik laat ook mijn twee jarige dochter fietsen achter mij .. en met een oranje vlaggetje .. dus . opzoute .. veuile kinderhaters ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_54935247
Sommige ouders ook echt.. Moet ik extra gaan opletten omdat meneer of mevrouw het kind aan de buitenkant laat fietsen (wegkant dus).

Damn, kinderen zijn onberekenbaar,.Voor je het weet heb je er een onder de auto omdat de ouder in kwestie te lam is om aan de buitenkant te fietsen en het kind aan de binnenkant te laten.

Heenweg naar school was nooit zo erg voor me. Maar werd nog regelmatig op de terugweg opgepikt bij een oversteekplaats door me ma. Gevaarlijke zijwegen enzo, zeker in de namiddag.

Tegenwoordig laten ze het kind zelf maar aankloten. Als het thuis is gekomen is het mooi, als het kapot is gereden neuken ze er gewoon nog een bij .
pi_54935425
Ik zag vandaag een dame met kiddie achterop de fiets door rood licht rijden op het zebrapad, een taxi kon haar net nog ontwijken, ik vertelde haar toen ik langs haar fietste dat was wel je eigen schuld he .. zegt de dame .. Ja maar je mag niemand op een zebrapad aanrijden ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_54935487
Ouderschapsbewijs invoeren .
pi_54935505
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Volledig eens met klacht.
Ook irritatiepunt:
Mensen met een fokking KINDERWAGEN in een stuiterdrukke binnenstad, die ook nog verwachten dat je ze overal voorlaat.
Ook zijn ze niet vies van om gewoon midden in een wandelpad waar HONDERDEN mensen lopen gewoon even stil te gaan staan op te praten over tampons en luiers.
Breek je je nek over dat kudtkindgeval omdat zij je die wagen voor de poten douwen, hebben ze nog het lef commentaar te leveren ook.
pi_54935737
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef AndreaW het volgende:
>:) Jullie moeten respect hebben voor de moeders met kinderen, respect ja .. als wij oversteken met onze kinderen, stoppen ons laten oversteken VLEGELS wat denken jullie wel .. wij hebben voorrang op het zebrapad en de openbare weg .. en ik laat ook mijn twee jarige dochter fietsen achter mij .. en met een oranje vlaggetje .. dus . opzoute .. veuile kinderhaters ..
Vuile blinde kut.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54935790
Vond 't maar een slechte troll eigenlijk.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54936247
Kinderbelasting invoeren, dan heb je al een stuk minder domme ouders in ieder geval.
Prachtig topic trouwens.
pi_54938857
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Volledig eens met klacht.
Ook irritatiepunt:
Mensen met een fokking KINDERWAGEN in een stuiterdrukke binnenstad, die ook nog verwachten dat je ze overal voorlaat.
Ook zijn ze niet vies van om gewoon midden in een wandelpad waar HONDERDEN mensen lopen gewoon even stil te gaan staan op te praten over tampons en luiers.
Breek je je nek over dat kudtkindgeval omdat zij je die wagen voor de poten douwen, hebben ze nog het lef commentaar te leveren ook.
Of in de supermarkt in de weg staan met die kut kinderwagen, en het asociaal vinden als je er langs wil .

Toen ik jaren terug nog kranten liep ook twee keer mot gehad met ouders vanwege die kutkoters die niet uit kunnen kijken. Situatie 1: ik moest bij een huis zijn dus rij vlak voor dat huis de stoep op. Maar uit het huis naast het huis waar ik moest zijn komt opeens vol gas zo'n kut koter de deur uitgerend. Ik kon hem nog net ontwijken, komt zijn pa opeens naar buiten. Zo'n bouwvakker tokkie van 2 meter en 1 meter breed . Meneer zou al mijn tanden breken als die mij nog een keer op de stoep zag fietsen. Sta je daar met je 16 jaar .

Situatie 2: Ik fiets gewoon in een straatje in een woonwijk, die is verdeeld door een stoep in het midden. Op die stoep staan van die uitgezakte dikke wijven te lullen en op die weg fietsen de kids ( ). Ik fiets uiteraard correct rechts, die kut koter fiets links maar dezelfde richting op als ik. Gaat dat jong ineens keren en knalt die vol tegen mijn voorwiel aan . Kind janken natuurlijk en ging die moeder zeiken ook . Natuurlijk vol teruggescholden en gelaten voor wat het was. Ik kon lekker vrij wegrijden, zij zit elke dag met zo'n kut koter opgescheept .

Ik heb het voor mezelf allang op een rijtje dat ik geen kinderen wil. Nu nog een leuk vrouwtje vinden die het daar mee eens is
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:23:51 #98
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54939108
prachtig topic dit
op andere fora wordt je hierdoor helemaal de grond in geboord
quote:
Ik heb het voor mezelf allang op een rijtje dat ik geen kinderen wil. Nu nog een leuk vrouwtje vinden die het daar mee eens is
laat k nou al 3 jaar in die situatie zitten
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:26:16 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54939153
Mooi topic zo .

FAK !

FOK! Against Kids!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54939190
Echt, kutpaupers met kutkinderen
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:14:35 #101
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54940180
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
FAK !

FOK! Against Kids!
\
whehehe
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54940486
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Mooi topic zo .

FAK !

FOK! Against Kids!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:30:45 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54940550
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
!

2u2!
Get woke, go broke!
pi_54940589
Kinderen zijn het probleem niet,maar meestal de ouders!
En owee als je wat zegt over de kleine prins ( of prinses)
Laatst een vriendin op viste gehad met haar kleine prins. De kleine prins vond het geweldig om op de bank te springen, maar ik vond het gevaarlijk omdat er ook een glazen salontafel voorstaat. En bovendien vind ik het niet fijn dat er op mijn bank word gesprongen. Mijn huis is geen speeltuin.
Dus ik zei er wat van
Vriendin: " Ach even de schoentjes uit en de tafel kan daar wel even staan, wat kan dat kind nou voor kwaad doen?"

En het kind was braaf gestopt met springen hoor, maar zijn mams vond dat ik niet kon verwachten dat hij maar stil moest spelen en dat hij zijn energie kwijt moest...
Vriendin was trouwens gauw weer naar huis, beledigd om de volgende kritiek die ik had.

"Als je kind even lekker wilt rennen gaan we toch even met hem naar de speeltuin?"

Ik heb dus totaal niets tegen kinderen, maar wel tegen ouders die vinden dat hun kind maar van alles mag en totaal niet tegen kritiek kunnen.
pi_54943060
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Wat een onzin.

Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:25:58 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54943093
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc .

Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen .
Get woke, go broke!
pi_54943119
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc .

Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen .
Jij snapt het.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:38:52 #108
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54943362
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dat verandert alles
pi_54944158
mensen met kinderen die denken dat ze 'beter zijn'

en dan wel door rood fietsen/lopen

ik jengel altijd even extra aan het gas, en hoop dan stiekem dat ze pleuren

ouders moeten hun kroost leren hoe het WEL moet, niet hoe het niet moet, dus dan benadruk ik nog maar even dat het niet ZO moet

terechte klacht

14.gif
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:23:22 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944417
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Even denken:

Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.

Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!

Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.

Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.

Idd, ik weet niet wat ik mis .
Get woke, go broke!
pi_54944483
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:42:12 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944917
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Dan zou ik al 38 zijn tegen die tijd, tikje te oud. En zodra ik het ook maar als geintje tegen mijn vriendin zeg krijg ik al het eerste het beste voorwerp naar mijn hoofd.

No fucking way dus! Ik heb gezien wat het met mensen doet..
Get woke, go broke!
pi_54944949
it kills! it kills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kom jij niet karaoke-en vanavond?
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:44:15 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944965
Nope, ik sta vanavond in de Heineken Music Hall te rammen op Machinehead en Dragonforce .
Get woke, go broke!
pi_54944994
da's ook wel tof
Ja doei.
pi_54945011
Als die kutouders voor mijn wielen komen geef ik ff extra gas !
pi_54947250
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.

Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
pi_54947937
He heerlijk topic dit. Bent het helemaal met de TS eens. Klote kinderen tegenwoordig. Alles wat ze doen moet je maar mooi en prachtig vinden. Word er helemaal schijt ziek van.

Laten we beginnen met de kutkoters in de supermarkt. Welke idioot bij de AH heeft die kindvriendelijk booschappenkar bedacht? Je kent ze wel, halve speeltuin op wielen met de mogelijk een pak luiers te vervoeren. 2x zo groot als de normale kar en blokkeren alles. Achterlijke zooi. Of van die kleine karretjes voor de "kids" (oh wat een gruwel woord is dat ook, "kids"). En een speelhoek bij de kassa. Opzouten, supermarkt is voor boodschappen, doe eerst boodschappen en haal die etter dan pas op van de kinderdump.

Bakfietsen met kinderen.. ongelooflijk. Bakfiets is kut, kinderen zijn kut, bakfiets met kinderen, pfff, zelfmoord-terrorist op afsturen, meer kan ik er niet van maken. Vreselijk. Schijt aan alles, negeren alle verkeersregels en verwachten dat ik zo op elk mogelijk moment voorrang geef.

En alles wat die poepfabrieken doen moet je maar om lachen of leuk vinden. Een kind dat slaapt, dat is het enige moment dat ze leuk zijn, voor de rest, val mij er niet mee lastig.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:48:02 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54947999
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.

Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?

ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Get woke, go broke!
pi_54948194
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?

ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Ja ik dacht echt dat ze een grapje maakte. Maar ik werd bijna gelyncht toen ik er op in ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')