abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:14:35 #101
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54940180
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
FAK !

FOK! Against Kids!
\
whehehe
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54940486
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Mooi topic zo .

FAK !

FOK! Against Kids!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:30:45 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54940550
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
!

2u2!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54940589
Kinderen zijn het probleem niet,maar meestal de ouders!
En owee als je wat zegt over de kleine prins ( of prinses)
Laatst een vriendin op viste gehad met haar kleine prins. De kleine prins vond het geweldig om op de bank te springen, maar ik vond het gevaarlijk omdat er ook een glazen salontafel voorstaat. En bovendien vind ik het niet fijn dat er op mijn bank word gesprongen. Mijn huis is geen speeltuin.
Dus ik zei er wat van
Vriendin: " Ach even de schoentjes uit en de tafel kan daar wel even staan, wat kan dat kind nou voor kwaad doen?"

En het kind was braaf gestopt met springen hoor, maar zijn mams vond dat ik niet kon verwachten dat hij maar stil moest spelen en dat hij zijn energie kwijt moest...
Vriendin was trouwens gauw weer naar huis, beledigd om de volgende kritiek die ik had.

"Als je kind even lekker wilt rennen gaan we toch even met hem naar de speeltuin?"

Ik heb dus totaal niets tegen kinderen, maar wel tegen ouders die vinden dat hun kind maar van alles mag en totaal niet tegen kritiek kunnen.
pi_54943060
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Wat een onzin.

Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:25:58 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54943093
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc .

Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen .
Get woke, go broke!
pi_54943119
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc .

Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen .
Jij snapt het.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:38:52 #108
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54943362
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dat verandert alles
pi_54944158
mensen met kinderen die denken dat ze 'beter zijn'

en dan wel door rood fietsen/lopen

ik jengel altijd even extra aan het gas, en hoop dan stiekem dat ze pleuren

ouders moeten hun kroost leren hoe het WEL moet, niet hoe het niet moet, dus dan benadruk ik nog maar even dat het niet ZO moet

terechte klacht

14.gif
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:23:22 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944417
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Even denken:

Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.

Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!

Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.

Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.

Idd, ik weet niet wat ik mis .
Get woke, go broke!
pi_54944483
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:42:12 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944917
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Dan zou ik al 38 zijn tegen die tijd, tikje te oud. En zodra ik het ook maar als geintje tegen mijn vriendin zeg krijg ik al het eerste het beste voorwerp naar mijn hoofd.

No fucking way dus! Ik heb gezien wat het met mensen doet..
Get woke, go broke!
pi_54944949
it kills! it kills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kom jij niet karaoke-en vanavond?
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:44:15 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944965
Nope, ik sta vanavond in de Heineken Music Hall te rammen op Machinehead en Dragonforce .
Get woke, go broke!
pi_54944994
da's ook wel tof
Ja doei.
pi_54945011
Als die kutouders voor mijn wielen komen geef ik ff extra gas !
pi_54947250
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.

Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
pi_54947937
He heerlijk topic dit. Bent het helemaal met de TS eens. Klote kinderen tegenwoordig. Alles wat ze doen moet je maar mooi en prachtig vinden. Word er helemaal schijt ziek van.

Laten we beginnen met de kutkoters in de supermarkt. Welke idioot bij de AH heeft die kindvriendelijk booschappenkar bedacht? Je kent ze wel, halve speeltuin op wielen met de mogelijk een pak luiers te vervoeren. 2x zo groot als de normale kar en blokkeren alles. Achterlijke zooi. Of van die kleine karretjes voor de "kids" (oh wat een gruwel woord is dat ook, "kids"). En een speelhoek bij de kassa. Opzouten, supermarkt is voor boodschappen, doe eerst boodschappen en haal die etter dan pas op van de kinderdump.

Bakfietsen met kinderen.. ongelooflijk. Bakfiets is kut, kinderen zijn kut, bakfiets met kinderen, pfff, zelfmoord-terrorist op afsturen, meer kan ik er niet van maken. Vreselijk. Schijt aan alles, negeren alle verkeersregels en verwachten dat ik zo op elk mogelijk moment voorrang geef.

En alles wat die poepfabrieken doen moet je maar om lachen of leuk vinden. Een kind dat slaapt, dat is het enige moment dat ze leuk zijn, voor de rest, val mij er niet mee lastig.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:48:02 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54947999
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.

Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?

ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Get woke, go broke!
pi_54948194
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?

ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Ja ik dacht echt dat ze een grapje maakte. Maar ik werd bijna gelyncht toen ik er op in ging.
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:22:43 #121
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_54948830
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?

Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:24:10 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54948871
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Antal het volgende:
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?

Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.

Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100% . Ik heb zijn leven "verpest" min of meer .
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:25:13 #123
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54950144
prachtige opmerkingen hier
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54950248
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he? "

uhh, nee
pi_54950539
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he? "

uhh, nee
En dan het een wonder vinden als zo´n geval een kut uit komt helemaal onder de zooi. Mooi wonder dan. Moet je nagaan. Er gebeurt een echt wonder, je hebt bijvoorbeeld zomaar 100,000 euro. Is het bedekt met troep uit een kut/baarmoeder. Lekker dan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 17:46:41 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54950576
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.

Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100% . Ik heb zijn leven "verpest" min of meer .
Dat zal een warme relatie zijn inderdaad
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:51:30 #127
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54950668
Eigenlijk kun je die kleine kinderen nog niet eens de schuld geven, 't ligt natuurlijk aan de ouders.

Vooral die georganiseerde supermarktoptochten waar dus alle ouders met een heel bataljon kroost tegelijk boodschappen gaan doen zijn een hel. En sommige ouders denken echt dat hun koter de koning of koningin is. Echt, wat een lui.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54950808
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat zal een warme relatie zijn inderdaad
Beter eerlijkheid en elkaar begrijpen dan er omheen draaien toch
pi_54950990
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.
En daar ga je kont-afveeg robots voor kopen?
pi_54951059
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Even denken:

Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.

Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!

Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.

Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.

Idd, ik weet niet wat ik mis .
En tegen die tijd wonen je kids 200 km van je vandaan. Zie je ze praktisch nooit meer, want ze 'hebben hun eigen leven'. Mocht je onverhoopt een heup breken dan zijn ze wel zo aardig om telefonisch een thuishulp voor je te regelen..

Mijn ma werkte bij de thuiszorg, en die kent zoveel oudjes naar wie nooit meer omgekeken wordt..
  vrijdag 30 november 2007 @ 18:50:50 #131
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_54951898
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:

uhh, nee
Hahahaha, zoooo herkenbaar he Ik vind het ook altijd maar lelijke mormels, wat is er mooi aan Een jong hondje vind ik 100x leuker uitzien dan een baby...
Don't let my username fool you...
pi_54954706
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:15 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Mijn ma werkte bij de thuiszorg, en die kent zoveel oudjes naar wie nooit meer omgekeken wordt..
Ik heb ooit eens iemand naar de reden gevraagd waarom ze kinderen zou nemen:"Nou, dan ben ik niet helemaal alleen in het bejaardentehuis."

Wat is dat nou weer voor reden..
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:46:10 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54958136
Ik ben een mens met een kind, en ik dacht er vroeger net zo over, ik hield niet van kinderen en ik zag niet wat het nu toevoegde, maar ik kan oprecht zeggen dat mijn kind opweegt tegen uitslapen, geld voor de nieuwste schoenen, en onbeperkt kroeghangen. En hij was ook meteen mooi bij de geboorte

Ja, je oude leven loopt af als je een kind krijgt, maar er begint een meteen een nieuw leven met iets wat door niks anders gecompenseerd kan worden.

Uiteraard zal ik hem niet als een ongeleidt projectiel door het leven laten gaan, daar kan ik me dan wel weer in vinden .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54958212
wat is dan de "reden" geweest of wat heeft je overtuigd om dan toch voor een kind te gaan? Als je er vroeger zelf ook niet echt positief tegenover stond, dan moet er toch wel iets zijn dat je heeft overhaald om toch voor dat kindje te kiezen?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54958364
rammelende eierstokken

(een ontstane wens dus als ik mijn vriendinnen mag geloven )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:59:23 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54958488
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Athmozz het volgende:
wat is dan de "reden" geweest of wat heeft je overtuigd om dan toch voor een kind te gaan? Als je er vroeger zelf ook niet echt positief tegenover stond, dan moet er toch wel iets zijn dat je heeft overhaald om toch voor dat kindje te kiezen?
Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen, ik houd nog steeds niet van "kinderen" in het algemeen, maar ik verlangde wel naar een kindje waarin ik trekjes van mij en van degene waar ik gek op ben in verenigd zag. Je eigen kind IS gewoon anders, dan een willekeurige dreindreumes. Daar heb je gewoon meer voor over. En ik was echt een stapbeestje hoor! Maar als ik nu op de bank zit en ik zie dat kleine koppie naar me opkijken met zijn lachende oogjes waar alleen nog maar onschuld en vertrouwen in mij uitstraalt, daar kan ik echt 1000.0000 keer uitslapen tegen wegstrepen hoor.

Maar ik was er nu ook echt klaar voor, ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden, en ik heb me gewoon al die tijd lekker kunnen uitleven waardoor ik nu alleen maar geniet eigenlijk van mijn nieuwe "rol". maar ik heb echt niet het gevoel dat ik mezelf kwijt ben geraakt ofzo hoor

Mijn vriend en ik gaan nog steeds uit maar wel minder ja, maar ik heb er ook gewoon minder behoefte aan. Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan .
pi_54958599
mjah, 32 is natuurlijk ook al een stuk ouder, misschien dat ik er tegen dan wel anders over denk (sowieso lijkt het me ook niet dat je aan je 32ste nog 2x in de week uitgaat )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54962241
Ach, ieder z'n eigen ding. Ik weet al vanaf m'n 10e of 11e dat ik geen kinderen wil, dat scheelt
  zaterdag 1 december 2007 @ 07:07:27 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54962794
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Athmozz het volgende:
mjah, 32 is natuurlijk ook al een stuk ouder, misschien dat ik er tegen dan wel anders over denk (sowieso lijkt het me ook niet dat je aan je 32ste nog 2x in de week uitgaat )
Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
  zaterdag 1 december 2007 @ 07:07:56 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54962795
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:40 schreef CasB het volgende:
Ach, ieder z'n eigen ding. Ik weet al vanaf m'n 10e of 11e dat ik geen kinderen wil, dat scheelt
Ik spreek je over 10 jaar nog wel
pi_54962967
Mensen met honden, dat is pas irritant.
Kinderen poepen niet voor je voordeur, honden wel.

zaterdag 1 december 2007 @ 08:49:57 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54962973
Ik vind het nogal frustrerend dat we hier omringd worden door parken met tig speeltuinen, maar de kinderen spelen allemaal midden op straat met of zonder ouders. Als de ouders er wel zijn praten ze alleen met elkaar en letter niet bepaald op de kinderen. Er komt een dag dat ik doorfiets, echt!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 1 december 2007 @ 08:50:30 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54962976
quote:

Lekker zo'n conclusie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 1 december 2007 @ 08:52:25 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54962987
quote:

[..]

En je moeder dan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 08:54:02 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54962991
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 08:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En je moeder dan
IEDEREEN zou een kind als heatwave haten....
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:12:05 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54963054
Ben je mal, HW loopt gewoon lekker te kloten in dit soort topics, puur om de OUD users te provoceren.

Wanneer komt de kudde?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 09:38:41 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54963200
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:12 schreef popolon het volgende:
Ben je mal, HW loopt gewoon lekker te kloten in dit soort topics, puur om de OUD users te provoceren.

Wanneer komt de kudde?
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:40:29 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54963210
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?
Blijkbaar meer dan je denkt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 09:42:06 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54963216
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Blijkbaar meer dan je denkt.
Blijkbaar mag alleen HW provoceren in jouw opinie.
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:49:19 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54963249
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Blijkbaar mag alleen HW provoceren in jouw opinie.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 09:51:08 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54963264
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lees het nog eens rustig door, want je begrijpt het niet helemaal.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 09:52:06 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54963269
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:56:01 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54963292
Hahahaha.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:18:32 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54963435
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom op, in een topic over kinderen mogen kleuterplaatjes niet ontbreken.

Hoort er allemaal bij!
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:18:40 #155
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54963436
Kinderen leveren meer punten op want ze zijn klein.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:23:07 #156
117776 OFfSprngr
pi_54963475
Middags valt trouwens ook niet te poolen hier, kom je net terug van een quarter rent ineens zo'n ADHD mongooltje door de pool, nog mazzel dat je met een BMX nog kan remmen, met een skateboard zou ik door rijden, dan is het hij of ik en dan ik.

Het is ook erg handig van de gemeente om de skate-pool naast een zanderig speeltuin met een poten-bos ernaast te plaatsen, geweldige concentratie aan rugridders, bladeren, zand en kut kinderen in de pool.

Kan gvd alleen avonds als het donker is poolen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_54964372
gassen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:18:22 #158
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55185357
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
quote:
Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen
quote:
Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan .
quote:
Ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden
quote:
Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:34:31 #159
117776 OFfSprngr
pi_55186583
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.

Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.

Als je je nu al leeg voelt wat denk je dat die kinderen voelen als ze merken dat hun ouders gewoon een stel natuurlijke debielen zijn die een drift voelen om de planeet nog overbevolkt maken omdat "kinderen zo leuk zijn", totdat je nachts niet meer kunt, totdat ze je alles gaan vragen of voor een breezer een Marokkaan pijpen.
.
.
pi_55186987
Mooi verhaal, ik kan het vlees echter niet plaatsen.
pi_55198116
Kinderen _!
pi_55198160
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke redenen om kinderen te nemen.

Heb er zelf over nagedacht en de nadelen wegen toch op tegen de voordelen, dus voor mij geen kinderen.

Er komen wel de belachelijkste redenen om kinderen te nemen/krijgen voorbij..
pi_55198258
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Aldus papa swetsenegger terwijl zijn dochter een tekening komt laten zien
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:35:19 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55200951
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef matthijst het volgende:
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
[..]

[..]

[..]

[..]

Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...
Ons zoontje diende zich idd wat sneller aan dan in de planning zat
Maar hij was er uiteindelijk toch wel gekomen hoor, en een "ongelukje"is hij al helemaal niet, daar hebben ze namelijk oplossingen voor.

For the record, we zijn dolgelukkig met hem en met elkaar, dus tja, dat kan ook he.
En waar heb ik gezegd dat hij de oplossing was voor een leeg bestaan? Ik heb alleen gezegd dat ik bepaalde dingen niet meer belangrijk vond, en ja, leeg. Dat ik toe was aan een andere invulling. Niet dat mijn BESTAAN leeg was. Een kind nemen met die motivatie zou ik jou dan ook niet aanraden, sukkel.

[ Bericht 29% gewijzigd door Vivi op 11-12-2007 20:49:01 ]
pi_55201048
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
pi_55201185
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
Als je je door je eigen kleuters laat overrulen, ben je vrij sneu.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:51:27 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55201384
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.

Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoor . Wat ik bedoel is; als je geen kinderen hebt, heb je gewoon een andere lifestyle. Niks mis mee, maar ik persoonlijk was dat op een gegeven moment gewoon zat. Ik wilde moeder worden, en ja, dus ook de bijbehorende levenswijze.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:51:34 #168
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55201390
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Of gewoon snel zeker zijn van iemand, verzuurde sukkel
Laat je niet opnaaien, Vivi.
De afkeer die deze mopperaars van kinderen hebben, is het instrument waarmee de natuur misbaksels uit de evolutie verwijdert.
Dat verandert alles
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:53:33 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55201441
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2007 @ 20:54:19 #170
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_55201462
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Daar heb ik nu ook last van (15 jaar oud )
-Wij hebben een redelijk onduidelijke uitrit vanuit onze tuin, dus je moeilijk zien als er iemand uitkomt, O.K.
-Maar dan hebben wij zon overbuurvrouw rond de 35 met een paar koters van 8 jaar oud.
-Onze straat is een 30km zone. (niet voor niks, want zoals onze uitrit, zijn er veel meer in onze kleine straat)

Fiets ik daar uit, rustig kijkend of er niets aankomt. Komt er ineens die auto aan met ruim 50kmh aangereden. (die overburen rijden altijd zo hard ) Ze remt volop, waarbij haar kind (wat voorin zat, zonder gordel , wat voor ouder ben je dan ) volop tegen die vooruit vliegt.
Het eerste wat ze doet is die auto uitvliegen, me de huid vol de schelden om daarna even haar auto te inspecteren.
Het arme kind wat met koppijn in die auto lag (ster in de ruit) zag ze niet eens. Pas toen ik haar er op wees "dat het misschien een goed idee zou zijn om even naar haar kind te kijken" keek ze me woest aan, om uiteindelijk zich toch over haar kind te ontfermen.

wat voor kutouder ben je dan zeg. En zij was fout: Kind van 8 voorin, zonder gordel, en dan reed ze ook nog te hard
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:57:16 #171
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55201539
Ik was laatst bij mijn neefje op bezoek , t knulletje is 3 . Zit hij me een tijdje aan te staren en zei heel onbevangen: Wil je een kusje?

Kinderen
pi_55201740
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.

Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:08:16 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55201841
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvv vinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
pi_55201931
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef RickoKun het volgende:
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvv vinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
Wijf
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:21:36 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55202187
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.

Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker .
pi_55202291
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

sommige mensen willen ook echt geen kinderen... natuurlijk is dat moeilijk te begrijpen voor ouders maar ze zijn er hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55203045
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat kan. Niet iedereen is zoals jij.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:29:59 #178
28167 matthijst
pi_55204213
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderen
Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:45:58 #179
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_55206420
oeh goed topic

kinderen
Primum non nocere
pi_55206620
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
  woensdag 12 december 2007 @ 09:36:38 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55210168
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:45:50 #182
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55211600
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Hee, knap jochie heb je, Vivi.
Leuke foto's ook.
Dat verandert alles
  woensdag 12 december 2007 @ 11:08:36 #183
28167 matthijst
pi_55212096
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Gelukkig niet zeg
Had ik zo'n broedse kip thuis gehad
pi_55212117
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Ik heb een kind en je hebt gelijk. Hyporcriete ouders zijn een gevaar.

Laatst kreeg mn dochtertje (18 mndn) tijdens een parkwandeling een bal in dr snufferd door voetballende pubers.
Janken natuurlijk, maargoed...shit happens. Die gasten gelijk *Sorry, sorry* Joh, maakt niet uit, tenzij je gericht uithaalde..... Dan is het een ander verhaal.. Ik zag de bal ook niet aankomen.

Wordt ze hard van.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_55212140
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:45 schreef Florian_ het volgende:
oeh goed topic

kinderen
Je bent er zelf nog 1, dus shut up.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:01:55 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55213393
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Leuke foto's ook.
Dank je Voor een gedrochtje ziet ie er best goed uit ja
  woensdag 12 december 2007 @ 12:17:57 #187
117776 OFfSprngr
pi_55213847
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoor . Wat ik bedoel is; als je geen kinderen hebt, heb je gewoon een andere lifestyle. Niks mis mee, maar ik persoonlijk was dat op een gegeven moment gewoon zat. Ik wilde moeder worden, en ja, dus ook de bijbehorende levenswijze.
Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?
.
.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:23:57 #188
117776 OFfSprngr
pi_55214015
De infantieliteit blijkt weer van de mensen die kinderen hebben.
.
.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:28:45 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55214189
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?
Misschien moet je op een eiland gaan wonen voor fysiek volwassen mensen met een onvolgroeide geest, want de enige die hier infantiele posts doet ben jij momenteel, het is dat ik zo goed bergijpend kan lezen maar iemand die zo'n beetje op hetzelfde niveau qua intellectuele vermogens zit als jijzelf had er niks van begrepen.

Oh, en ik vind het niet raar hoor, als mensen geen kinderen willen. Alleen dat gebler erover begrijp ik niet zo goed, ik open toch ook geen topics over dat ik geen hond wil ofzo. Get a life denk ik dan, 'tis niet dat je aan je computerscherm zit vastgegroeid omdat je bij je kind moet blijven tenslotte. Als je z'n ontzettend boeiend dynamisch en vooral, kinderloos leven hebt, zoals je beweerd, bevreemd het me enigszins dat je je tijd dan doorbrengt met schelden op mensen die wel kinderen hebben.

Wat klopt er niet in dit verhaal?
pi_55214230
Kunnen sommige gebruikers niet oprotten naar OUD?
  woensdag 12 december 2007 @ 12:32:23 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55214304
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef OFfSprngr het volgende:
De infanti e liteit blijkt weer van de mensen die kinderen hebben.

Wow, jij bent wel stoer btw
Zo subtiel, met je sigaretje, en je biertje nog net zichtbaar op de foto.. !

woensdag 12 december 2007 @ 12:40:42 #192
28167 matthijst
pi_55214526
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Blaat

Veels teveel interessantdoenerij voor zo'n blondje

Dit is ook zo irritant aan ouders onder mekaar;
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
Leuke foto's ook.
Staat er 1 foto van die koter, waar ie onderuitgezakt hangt...
Als dat het criterium voor een knap kind is... Tering....
  woensdag 12 december 2007 @ 13:10:08 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55215424
Alleen al om de "ik neem nooit kinderen" huillies alhier zou ik het al fantastisch vinden om van die ongeleide projectielen op aarde te zetten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 december 2007 @ 13:26:09 #194
117776 OFfSprngr
pi_55215812
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?
Misschien moet je op een eiland gaan wonen voor fysiek volwassen mensen met een onvolgroeide geest, want de enige die hier infantiele posts doet ben jij momenteel, het is dat ik zo goed bergijpend kan lezen maar iemand die zo'n beetje op hetzelfde niveau qua intellectuele vermogens zit als jijzelf had er niks van begrepen.

Oh, en ik vind het niet raar hoor, als mensen geen kinderen willen. Alleen dat gebler erover begrijp ik niet zo goed, ik open toch ook geen topics over dat ik geen hond wil ofzo. Get a life denk ik dan, 'tis niet dat je aan je computerscherm zit vastgegroeid omdat je bij je kind moet blijven tenslotte. Als je z'n ontzettend boeiend dynamisch en vooral, kinderloos leven hebt, zoals je beweerd, bevreemd het me enigszins dat je je tijd dan doorbrengt met schelden op mensen die wel kinderen hebben.

Ik irriteer me aan het feit dat mensen kinderen zien als een verplichting op een overbevolkte planeet waarbij ik dagenlijks word geconfronteerd met huilende, zeikende en rond rennende kut kinderen terwijl de aggressieve kut aap van boven me in elkaar wilt slaan omdat ik een "kanker" zeg in mn eigen fucking tuin.

Daarnaast hebben ouders gewoonweg geen enkel coherent gedachtegang over hoe zaken gaan in de echte wereld terwijl er dingen zoals hongersnood, overbevolking, vervuiling etc aan de gang zijn waarbij ouders meer contributie aan leveren.

Het beste voor de aarde is geen kinderen meer te nemen, voor de mensheid het minstens te halveren.
.
.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:27:34 #195
117776 OFfSprngr
pi_55215848
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wow, jij bent wel stoer btw
Zo subtiel, met je sigaretje, en je biertje nog net zichtbaar op de foto.. !

[ afbeelding ]
Die foto is niet om "stoer te doen", ik was bij een concert en ik werd ineens gefotografeerd, al moet ik zeggen dat de foto zelf we goed gelukt is, maar goed, toeval dus, je kunt eerder ":')" doen over wie 'm heeft genomen.
.
.
pi_55217259
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:

Het beste voor de aarde is geen kinderen meer te nemen, voor de mensheid het minstens te halveren.
In Italie daalt de bevolking al weer, dus dat gaat vanzelf.
pi_55217411
Wellicht word je helemaal extatisch als je kind allerlei dingen loopt te blèren of druk heen en weer rent, maar voor andere mensen is dit niet speciaal en geeft het geen warm gevoel, integendeel zelfs.
Voor mij is het gewoon als elk ander vreemd persoon, los van leeftijd, die gaat schreeuwen, te dicht bij je in de buurt komt of aan andermans spullen gaat zin. Namelijk: je krijgt de neiging om die persoon neer te slaan.
Uiteraard doe je dit niet bij kinderen, want kinderen weten niet beter en kan je dit ook niet kwalijk nemen.
Wel neem ik de ouders kwalijk die op dergelijke momenten alleen liefdevol naar hun irritante kind kijken terwijl jij diep zucht. Als je er dan wat van zegt tegen de ouders zijn ze plots verontwaardigd of krijg je zelfs een woordenwisseling/ruzie.

Nee, je kind is niet in de ogen van elk ander een pareltje.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:45:39 #198
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55217788
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Dank je Voor een gedrochtje ziet ie er best goed uit ja
En hij is bijna een jaar, zie ik.
Leuk hoor, die eerste verjaardag.
Dat verandert alles
  woensdag 12 december 2007 @ 14:53:57 #199
28167 matthijst
pi_55217955
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Kiegie het volgende:
En hij is bijna een jaar, zie ik.
Leuk hoor, die eerste verjaardag.
Met 1 kaarsje erop, zo schattig
En dat hij dan met zijn kleine 1-jarige handjes in de taart gaat graaien, zo lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:03:33 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55218143
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht word je helemaal extatisch als je kind allerlei dingen loopt te blèren of druk heen en weer rent, maar voor andere mensen is dit niet speciaal en geeft het geen warm gevoel, integendeel zelfs.
Voor mij is het gewoon als elk ander vreemd persoon, los van leeftijd, die gaat schreeuwen, te dicht bij je in de buurt komt of aan andermans spullen gaat zin. Namelijk: je krijgt de neiging om die persoon neer te slaan.
Uiteraard doe je dit niet bij kinderen, want kinderen weten niet beter en kan je dit ook niet kwalijk nemen.
Wel neem ik de ouders kwalijk die op dergelijke momenten alleen liefdevol naar hun irritante kind kijken terwijl jij diep zucht. Als je er dan wat van zegt tegen de ouders zijn ze plots verontwaardigd of krijg je zelfs een woordenwisseling/ruzie.

Nee, je kind is niet in de ogen van elk ander een pareltje.
Beweer ik dat dan? Ik ken dezelfde irritaties hoor, want ik vind dan ook (bijna) alleen mijn eigen kind leuk, en ik realiseer me dat dat niet voor iedereen geldt (al is ie natuurlijk vreselijk knap en schattig )

Ik verwacht ook van anderen niet meer en niet minder dan dat ze rekening houden met mijn kind, net zoals dat ze met hun andere medemensen rekening houden. Aan mij de taak om mijn kind op te voeden en er verantwoordelijkheid voor te dragen. Óók als ie strontvervelend is. En nee, daar wordt ik niet extatisch van hoor, geloof me, maar je het is zoals met zoveel dingen (en mensen): er zitten positieve en negatieve dingen aan.

Ps: en "kanker" roepen vind ik sowieso iets voor randdebielen, als er íets dom en pauperig klinkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')