quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Mooi topic zo.
FAK !
FOK! Against Kids!
Wat een onzin.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc.
Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen.
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Even denken:quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dan zou ik al 38 zijn tegen die tijd, tikje te oud. En zodra ik het ook maar als geintje tegen mijn vriendin zeg krijg ik al het eerste het beste voorwerp naar mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.
Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
Ja ik dacht echt dat ze een grapje maakte. Maar ik werd bijna gelyncht toen ik er op in ging.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?
ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Antal het volgende:
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?
Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
En dan het een wonder vinden als zo´n geval een kut uit komt helemaal onder de zooi. Mooi wonder dan. Moet je nagaan. Er gebeurt een echt wonder, je hebt bijvoorbeeld zomaar 100,000 euro. Is het bedekt met troep uit een kut/baarmoeder. Lekker danquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
Dat zal een warme relatie zijn inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.
Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100%. Ik heb zijn leven "verpest" min of meer
.
Beter eerlijkheid en elkaar begrijpen dan er omheen draaien tochquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zal een warme relatie zijn inderdaad
En daar ga je kont-afveeg robots voor kopen?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.
En tegen die tijd wonen je kids 200 km van je vandaan. Zie je ze praktisch nooit meer, want ze 'hebben hun eigen leven'. Mocht je onverhoopt een heup breken dan zijn ze wel zo aardig om telefonisch een thuishulp voor je te regelen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even denken:
Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.
Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!
Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.
Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.
Idd, ik weet niet wat ik mis.
Hahahaha, zoooo herkenbaar hequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
Ik heb ooit eens iemand naar de reden gevraagd waarom ze kinderen zou nemen:"Nou, dan ben ik niet helemaal alleen in het bejaardentehuis."quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:15 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Mijn ma werkte bij de thuiszorg, en die kent zoveel oudjes naar wie nooit meer omgekeken wordt..
Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen, ik houd nog steeds niet van "kinderen" in het algemeen, maar ik verlangde wel naar een kindje waarin ik trekjes van mij en van degene waar ik gek op ben in verenigd zag. Je eigen kind IS gewoon anders, dan een willekeurige dreindreumes. Daar heb je gewoon meer voor over. En ik was echt een stapbeestje hoor! Maar als ik nu op de bank zit en ik zie dat kleine koppie naar me opkijken met zijn lachende oogjes waar alleen nog maar onschuld en vertrouwen in mij uitstraalt, daar kan ik echt 1000.0000 keer uitslapen tegen wegstrepen hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Athmozz het volgende:
wat is dan de "reden" geweest of wat heeft je overtuigd om dan toch voor een kind te gaan? Als je er vroeger zelf ook niet echt positief tegenover stond, dan moet er toch wel iets zijn dat je heeft overhaald om toch voor dat kindje te kiezen?
Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Athmozz het volgende:
mjah, 32 is natuurlijk ook al een stuk ouder, misschien dat ik er tegen dan wel anders over denk (sowieso lijkt het me ook niet dat je aan je 32ste nog 2x in de week uitgaat)
Ik spreek je over 10 jaar nog welquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:40 schreef CasB het volgende:
Ach, ieder z'n eigen ding. Ik weet al vanaf m'n 10e of 11e dat ik geen kinderen wil, dat scheelt
Lekker zo'n conclusie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100%. Ik heb zijn leven "verpest" min of meer
.
En je moeder danquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.
.
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:12 schreef popolon het volgende:
Ben je mal, HW loopt gewoon lekker te kloten in dit soort topics, puur om de OUD users te provoceren.
Wanneer komt de kudde?
Blijkbaar meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar mag alleen HW provoceren in jouw opinie.
Kom op, in een topic over kinderen mogen kleuterplaatjes niet ontbreken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
quote:Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen
quote:Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan.
quote:Ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden
Single op je 31e, moeder op je 32e.quote:Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
Ik ben een beetje allergisch voor zulke redenen om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Aldus papa swetsenegger terwijl zijn dochter een tekening komt laten zienquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
Ons zoontje diende zich idd wat sneller aan dan in de planning zatquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef matthijst het volgende:
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
[..]
[..]
[..]
[..]
Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...![]()
Als je je door je eigen kleuters laat overrulen, ben je vrij sneu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Laat je niet opnaaien, Vivi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of gewoon snel zeker zijn van iemand, verzuurde sukkel
Daar heb ik nu ook last van (15 jaar oudquote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
Wijfquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef RickoKun het volgende:
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvvvinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.![]()
Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
sommige mensen willen ook echt geen kinderen... natuurlijk is dat moeilijk te begrijpen voor ouders maar ze zijn er hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker.
Dat kan. Niet iedereen is zoals jij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker.
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderen![]()
Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderen![]()
Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
Hee, knap jochie heb je, Vivi.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Ik heb een kind en je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Je bent er zelf nog 1, dus shut up.quote:
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Hee, knap jochie heb je, Vivi.
Leuke foto's ook.
Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoor. Wat ik bedoel is; als je geen kinderen hebt, heb je gewoon een andere lifestyle. Niks mis mee, maar ik persoonlijk was dat op een gegeven moment gewoon zat. Ik wilde moeder worden, en ja, dus ook de bijbehorende levenswijze.
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef OFfSprngr het volgende:
De infanti e liteit blijkt weer van de mensen die kinderen hebben.
Veels teveel interessantdoenerij voor zo'n blondjequote:
Staat er 1 foto van die koter, waar ie onderuitgezakt hangt...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
Hee, knap jochie heb je, Vivi.
Leuke foto's ook.
Ik irriteer me aan het feit dat mensen kinderen zien als een verplichting op een overbevolkte planeet waarbij ik dagenlijks word geconfronteerd met huilende, zeikende en rond rennende kut kinderen terwijl de aggressieve kut aap van boven me in elkaar wilt slaan omdat ik een "kanker" zeg in mn eigen fucking tuin.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?
Misschien moet je op een eiland gaan wonen voor fysiek volwassen mensen met een onvolgroeide geest, want de enige die hier infantiele posts doet ben jij momenteel, het is dat ik zo goed bergijpend kan lezen maar iemand die zo'n beetje op hetzelfde niveau qua intellectuele vermogens zit als jijzelf had er niks van begrepen.
Oh, en ik vind het niet raar hoor, als mensen geen kinderen willen. Alleen dat gebler erover begrijp ik niet zo goed, ik open toch ook geen topics over dat ik geen hond wil ofzo. Get a life denk ik dan, 'tis niet dat je aan je computerscherm zit vastgegroeid omdat je bij je kind moet blijven tenslotte. Als je z'n ontzettend boeiend dynamisch en vooral, kinderloos leven hebt, zoals je beweerd, bevreemd het me enigszins dat je je tijd dan doorbrengt met schelden op mensen die wel kinderen hebben.
Wat klopt er niet in dit verhaal?
Die foto is niet om "stoer te doen", ik was bij een concert en ik werd ineens gefotografeerd, al moet ik zeggen dat de foto zelf we goed gelukt is, maar goed, toeval dus, je kunt eerder ":')" doen over wie 'm heeft genomen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wow, jij bent wel stoer btw![]()
Zo subtiel, met je sigaretje, en je biertje nog net zichtbaar op de foto..!
[ afbeelding ]
In Italie daalt de bevolking al weer, dus dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Het beste voor de aarde is geen kinderen meer te nemen, voor de mensheid het minstens te halveren.
En hij is bijna een jaar, zie ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Dank jeVoor een gedrochtje ziet ie er best goed uit ja
Met 1 kaarsje erop, zo schattigquote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Kiegie het volgende:
En hij is bijna een jaar, zie ik.
Leuk hoor, die eerste verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Beweer ik dat dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht word je helemaal extatisch als je kind allerlei dingen loopt te blèren of druk heen en weer rent, maar voor andere mensen is dit niet speciaal en geeft het geen warm gevoel, integendeel zelfs.
Voor mij is het gewoon als elk ander vreemd persoon, los van leeftijd, die gaat schreeuwen, te dicht bij je in de buurt komt of aan andermans spullen gaat zin. Namelijk: je krijgt de neiging om die persoon neer te slaan.
Uiteraard doe je dit niet bij kinderen, want kinderen weten niet beter en kan je dit ook niet kwalijk nemen.
Wel neem ik de ouders kwalijk die op dergelijke momenten alleen liefdevol naar hun irritante kind kijken terwijl jij diep zucht. Als je er dan wat van zegt tegen de ouders zijn ze plots verontwaardigd of krijg je zelfs een woordenwisseling/ruzie.
Nee, je kind is niet in de ogen van elk ander een pareltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |