abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55202291
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker .
sommige mensen willen ook echt geen kinderen... natuurlijk is dat moeilijk te begrijpen voor ouders maar ze zijn er hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55203045
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker .
Dat kan. Niet iedereen is zoals jij.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:29:59 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55204213
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderen
Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:45:58 #179
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_55206420
oeh goed topic

kinderen
Primum non nocere
pi_55206620
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
  woensdag 12 december 2007 @ 09:36:38 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55210168
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:45:50 #182
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55211600
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Hee, knap jochie heb je, Vivi.
Leuke foto's ook.
Dat verandert alles
  woensdag 12 december 2007 @ 11:08:36 #183
28167 matthijst
pi_55212096
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Gelukkig niet zeg
Had ik zo'n broedse kip thuis gehad
pi_55212117
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Ik heb een kind en je hebt gelijk. Hyporcriete ouders zijn een gevaar.

Laatst kreeg mn dochtertje (18 mndn) tijdens een parkwandeling een bal in dr snufferd door voetballende pubers.
Janken natuurlijk, maargoed...shit happens. Die gasten gelijk *Sorry, sorry* Joh, maakt niet uit, tenzij je gericht uithaalde..... Dan is het een ander verhaal.. Ik zag de bal ook niet aankomen.

Wordt ze hard van.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_55212140
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:45 schreef Florian_ het volgende:
oeh goed topic

kinderen
Je bent er zelf nog 1, dus shut up.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:01:55 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55213393
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Leuke foto's ook.
Dank je Voor een gedrochtje ziet ie er best goed uit ja
  woensdag 12 december 2007 @ 12:17:57 #187
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55213847
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoor . Wat ik bedoel is; als je geen kinderen hebt, heb je gewoon een andere lifestyle. Niks mis mee, maar ik persoonlijk was dat op een gegeven moment gewoon zat. Ik wilde moeder worden, en ja, dus ook de bijbehorende levenswijze.
Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:23:57 #188
117776 OFfSprngr
pi_55214015
De infantieliteit blijkt weer van de mensen die kinderen hebben.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:28:45 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55214189
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?
Misschien moet je op een eiland gaan wonen voor fysiek volwassen mensen met een onvolgroeide geest, want de enige die hier infantiele posts doet ben jij momenteel, het is dat ik zo goed bergijpend kan lezen maar iemand die zo'n beetje op hetzelfde niveau qua intellectuele vermogens zit als jijzelf had er niks van begrepen.

Oh, en ik vind het niet raar hoor, als mensen geen kinderen willen. Alleen dat gebler erover begrijp ik niet zo goed, ik open toch ook geen topics over dat ik geen hond wil ofzo. Get a life denk ik dan, 'tis niet dat je aan je computerscherm zit vastgegroeid omdat je bij je kind moet blijven tenslotte. Als je z'n ontzettend boeiend dynamisch en vooral, kinderloos leven hebt, zoals je beweerd, bevreemd het me enigszins dat je je tijd dan doorbrengt met schelden op mensen die wel kinderen hebben.

Wat klopt er niet in dit verhaal?
pi_55214230
Kunnen sommige gebruikers niet oprotten naar OUD?
  woensdag 12 december 2007 @ 12:32:23 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55214304
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef OFfSprngr het volgende:
De infanti e liteit blijkt weer van de mensen die kinderen hebben.

Wow, jij bent wel stoer btw
Zo subtiel, met je sigaretje, en je biertje nog net zichtbaar op de foto.. !

woensdag 12 december 2007 @ 12:40:42 #192
28167 matthijst
pi_55214526
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Blaat

Veels teveel interessantdoenerij voor zo'n blondje

Dit is ook zo irritant aan ouders onder mekaar;
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
Leuke foto's ook.
Staat er 1 foto van die koter, waar ie onderuitgezakt hangt...
Als dat het criterium voor een knap kind is... Tering....
  woensdag 12 december 2007 @ 13:10:08 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55215424
Alleen al om de "ik neem nooit kinderen" huillies alhier zou ik het al fantastisch vinden om van die ongeleide projectielen op aarde te zetten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 december 2007 @ 13:26:09 #194
117776 OFfSprngr
pi_55215812
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?
Misschien moet je op een eiland gaan wonen voor fysiek volwassen mensen met een onvolgroeide geest, want de enige die hier infantiele posts doet ben jij momenteel, het is dat ik zo goed bergijpend kan lezen maar iemand die zo'n beetje op hetzelfde niveau qua intellectuele vermogens zit als jijzelf had er niks van begrepen.

Oh, en ik vind het niet raar hoor, als mensen geen kinderen willen. Alleen dat gebler erover begrijp ik niet zo goed, ik open toch ook geen topics over dat ik geen hond wil ofzo. Get a life denk ik dan, 'tis niet dat je aan je computerscherm zit vastgegroeid omdat je bij je kind moet blijven tenslotte. Als je z'n ontzettend boeiend dynamisch en vooral, kinderloos leven hebt, zoals je beweerd, bevreemd het me enigszins dat je je tijd dan doorbrengt met schelden op mensen die wel kinderen hebben.

Ik irriteer me aan het feit dat mensen kinderen zien als een verplichting op een overbevolkte planeet waarbij ik dagenlijks word geconfronteerd met huilende, zeikende en rond rennende kut kinderen terwijl de aggressieve kut aap van boven me in elkaar wilt slaan omdat ik een "kanker" zeg in mn eigen fucking tuin.

Daarnaast hebben ouders gewoonweg geen enkel coherent gedachtegang over hoe zaken gaan in de echte wereld terwijl er dingen zoals hongersnood, overbevolking, vervuiling etc aan de gang zijn waarbij ouders meer contributie aan leveren.

Het beste voor de aarde is geen kinderen meer te nemen, voor de mensheid het minstens te halveren.
.
.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:27:34 #195
117776 OFfSprngr
pi_55215848
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wow, jij bent wel stoer btw
Zo subtiel, met je sigaretje, en je biertje nog net zichtbaar op de foto.. !

[ afbeelding ]
Die foto is niet om "stoer te doen", ik was bij een concert en ik werd ineens gefotografeerd, al moet ik zeggen dat de foto zelf we goed gelukt is, maar goed, toeval dus, je kunt eerder ":')" doen over wie 'm heeft genomen.
.
.
pi_55217259
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:

Het beste voor de aarde is geen kinderen meer te nemen, voor de mensheid het minstens te halveren.
In Italie daalt de bevolking al weer, dus dat gaat vanzelf.
pi_55217411
Wellicht word je helemaal extatisch als je kind allerlei dingen loopt te blèren of druk heen en weer rent, maar voor andere mensen is dit niet speciaal en geeft het geen warm gevoel, integendeel zelfs.
Voor mij is het gewoon als elk ander vreemd persoon, los van leeftijd, die gaat schreeuwen, te dicht bij je in de buurt komt of aan andermans spullen gaat zin. Namelijk: je krijgt de neiging om die persoon neer te slaan.
Uiteraard doe je dit niet bij kinderen, want kinderen weten niet beter en kan je dit ook niet kwalijk nemen.
Wel neem ik de ouders kwalijk die op dergelijke momenten alleen liefdevol naar hun irritante kind kijken terwijl jij diep zucht. Als je er dan wat van zegt tegen de ouders zijn ze plots verontwaardigd of krijg je zelfs een woordenwisseling/ruzie.

Nee, je kind is niet in de ogen van elk ander een pareltje.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:45:39 #198
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55217788
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Dank je Voor een gedrochtje ziet ie er best goed uit ja
En hij is bijna een jaar, zie ik.
Leuk hoor, die eerste verjaardag.
Dat verandert alles
  woensdag 12 december 2007 @ 14:53:57 #199
28167 matthijst
pi_55217955
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Kiegie het volgende:
En hij is bijna een jaar, zie ik.
Leuk hoor, die eerste verjaardag.
Met 1 kaarsje erop, zo schattig
En dat hij dan met zijn kleine 1-jarige handjes in de taart gaat graaien, zo lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:03:33 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55218143
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht word je helemaal extatisch als je kind allerlei dingen loopt te blèren of druk heen en weer rent, maar voor andere mensen is dit niet speciaal en geeft het geen warm gevoel, integendeel zelfs.
Voor mij is het gewoon als elk ander vreemd persoon, los van leeftijd, die gaat schreeuwen, te dicht bij je in de buurt komt of aan andermans spullen gaat zin. Namelijk: je krijgt de neiging om die persoon neer te slaan.
Uiteraard doe je dit niet bij kinderen, want kinderen weten niet beter en kan je dit ook niet kwalijk nemen.
Wel neem ik de ouders kwalijk die op dergelijke momenten alleen liefdevol naar hun irritante kind kijken terwijl jij diep zucht. Als je er dan wat van zegt tegen de ouders zijn ze plots verontwaardigd of krijg je zelfs een woordenwisseling/ruzie.

Nee, je kind is niet in de ogen van elk ander een pareltje.
Beweer ik dat dan? Ik ken dezelfde irritaties hoor, want ik vind dan ook (bijna) alleen mijn eigen kind leuk, en ik realiseer me dat dat niet voor iedereen geldt (al is ie natuurlijk vreselijk knap en schattig )

Ik verwacht ook van anderen niet meer en niet minder dan dat ze rekening houden met mijn kind, net zoals dat ze met hun andere medemensen rekening houden. Aan mij de taak om mijn kind op te voeden en er verantwoordelijkheid voor te dragen. Óók als ie strontvervelend is. En nee, daar wordt ik niet extatisch van hoor, geloof me, maar je het is zoals met zoveel dingen (en mensen): er zitten positieve en negatieve dingen aan.

Ps: en "kanker" roepen vind ik sowieso iets voor randdebielen, als er íets dom en pauperig klinkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')