quote:ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
Hetzelfde volk laat hun kinderen ook los rondrennen door de supermarkt en kijkt vervolgens verontwaardigd als je er met je karretje zowat overheen rijdt.
Nee nee, ze zijn per ongeluk tegen je knie aangelopen, damn jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of als je ze een rotschop verkoopt.
Gewoon hoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
laatst zag ik een kindeke van drie plots wegrennen van zijn moeder, pats zo onder een fiets, gebeurde denk ik in een seconde, die moeder tegen die fietser:ja kun je niet uitkijken, klootzak !!!!!
Die fietser, let gewoon beter op dat kut mormel van je, ik kan hie rnamelijk weinig aan doen
pats kreeg ie een klap met der handtas!!_!
kan je hopen dat er toevallig een agent passeert, dan kan je dat mens aanklagen voor geweldplegingquote:Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
pats kreeg ie een klap met der handtas!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Irritant is dat ja. Rij ik met 60 over een voorrangsweg, komt er zo'n kut fietser op het laatste moment de weg op vliegen. inplaats van snel door te fietsen gaat ze midden op de weg stil staanquote:Op donderdag 29 november 2007 09:22 schreef Reddiablo het volgende:
ik erger mij DAGELIJKS aan mensen die niet opletten. Het zijn vooral voetgangers die denken (weten) dat fietsers op het laatste moment toch stoppen of uitwijken.
Ik heb altijd zo'n zin om die mensen gewoon aan te rijden, maar ja... ik flikker dan toch echt ook zelf van m'n fiets af en iedere dag, dat gaat toch best pijn doen
sowieso sta je daar anders nog een half uur tot een uur stil vooraleer de politie je verklaring opgenomen heeft ed (moet normaal als er lichamelijk letsel bij betrokken is), dus het is nog steeds beter dat je remt, anders verlies je teveel tijd.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:27 schreef TornadoDK het volgende:
en je moet wel remmen want je moet toch minstens 50% van je eigen schade betalen, was dit niet dan had ik echt niet zo hard geremd.
Ja, of met je dikke uitgelubberde reet uitgerekend in de spits met je mega kinderwagen de tram oid inwillen. Rot toch op schurftkut, doe dat op een ander tijdstip van de dag, je hebt toch geen leven meer, val me niet lastig. Ik heb gewerkt ipv als een zwakzinnige naar baby-slabbetjes lopen shoppen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ouders zijn echt de debielste en meest onredelijke wezens op de wereld.
Alles draait om hun unieke en oh zo bijzondere kind.
NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!
Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!
Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.
Kinderen:to-tale waanzin.
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!
Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!
Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.
Nu heb ik zelf geen kinderen maar dat is overigens ook iets wat ik niet helemaal begrijp. Waarom laten ouders hun kleine kind van amper 5 dat nog helemaal niet zo goed kan fietsen in spitsuur door het centrum van de stad fietsen? Ik snap wel dat het soms lastig is om het anders te doen en de auto is in de stad ook niet altijd een optie maar je wilt niet weten hoeveel fietsers er rond een uur of 5-6 in en rond het centrum van Amsterdam rondrijden. Dan is het best gevaarlijk met een kind dat nog amper kan fietsen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:18 schreef milagro het volgende:
[..]
eensch.
hier fietste een vader met zijn 5 jarige kotert achter hem aan fietsend, over een 's ochtends mega druk en groot kruispunt heen... wil je als fietser rechtdoor op dat kruispunt, moet je in het middelste, speciale fietsersvak gaan staan, en heb je dus links en rechts van je auto's staan die net als jij wachten op het groene licht.
licht springt op groen, vader fietst het kruispunt over, kindje blijft staan, ik sta daar weer achter met mijn fiets en wacht ook, ik wilde dat kind namelijk niet alleen laten daar, met auto's links rijdend en rechts wachtend... die vader is aan de overkant , kijkt dan pas over zijn schouder, ziet dat zijn zoontje dus nog steeds aan 'mijn' kant staat en roept "Ja, kom dan!!, moet je wel achter papa aan blijven, hè, kom dan! hup rijden!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
kind durfde niet , logisch ook, het is vijf of zo, groot kruispunt, overal auto's, op rood springende stoplichten ondertussen ook, dus het kind mocht niet eens meer rijden
ja, daar kan ik me zo over opwinden, hè, rijd dan terug, joh, sukkel, je bent gewoon je kind vergeten, en dat joch durft niet in zijn eentje dat kruispunt over!!!... licht weer op groen, ik zeg "kom maar, gaan we samen" ... jochie helemaal angstig slingerend met dat kleine fietsje meerijdend, naast me, ik tussen hem en de ook rechtdoorrijdende auto's in uiteraard, komen we aan de overkant , die vader negeert mij en begint tegen dat joch uit te varen "rij dan ook door, je moet wel opletten, he, bij papa blijven!"
godverredomme , je zou die vent toch van zijn fiets afsleuren... meer dan een opmerking maken over wie er nou op wie had moeten letten, kon ik helaas niet doen, want kotertje staat erbij, een opmerking die ook genegeerd werd uiteraard.
Zeer opvallend inderdaad. Eerst die kinderwagen de straat op, en dan pas kijken of er verkeer aankomt.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Ben ik het niet mee eens. Ieder kind (in een welvarend land tenminste) heeft gewoon de kans wat van zijn of haar leven te maken en zijn of haar ouders lief te hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet de bedoeling te generaliseren. Uiteraard zijn er heel veel ouders die netjes opletten. Over die hoor je mij dan ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
TT generaliseerde een beetje, maar op zich heb je best een punt.
Hou op over die bakfiets teven hier in de buurt ja (oud zuid).quote:Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef DRA het volgende:
Het zijn trouwens niet typisch alleen laagopgeleiden hoor. Ik zie het in oud-zuid en in de grachtengordel ook gewoon gebeuren en dan zijn het vaak van die typische yuppen.
Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!
ik had je al verwacht in een topic met zo'n ttquote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mensen letten zelf maar op hun blagen, het zijn maar kinderen hoor, niets bijzonders verder.
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
Helaas, ik was een vrij normaal kind eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.
Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!
rustig maarquote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buigingquote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
... of pas echt erg , linkse kuthippies![]()
Kon inderdaad nooit lang durenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaalquote:Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
[..]
rustig maar
maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor
maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier
ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal. Het ligt zo lekker gevoelig
.
Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
Niet als we allemaal VVD stemmen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Quock het volgende:
[..]
Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.
the horror, DE, the horrorquote:
Als je zelf al een wondertje bent, dan hoef je toch geen wonderkinderen meer te hebben?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:32 schreef milagro het volgende:
[..]
the horror, DE, the horror![]()
ben al blij dat ze niet mee "staken" met dat schoolgedoe, flikker op, hup verdubbelen die uren
Tuurlijk wel, van het 1ste levensjaar tot het 14e in een gesloten inrichting, krijgen ze school enzovoorts. Mam en pap mogen twee keer per week op bezoek komen. op hun 14e komen ze eruit als jongvolwassenen klaar voor de wereld enzovoorts enzovoorts.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
Ach, je weet nu al zeker dat je nooit oud/ziek/gehandicapt zult worden??quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen moet je neuken en dan van de trap gooien!
Dat is opzich best jammer.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...
van 0 tot 5 ook hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:
Eensch. Vind kleine kinderen zowiezo verschrikkelijk. Zo tussen de leeftijd van 5 en 8 jaar.
Misschien als je 't stiekem doet, dat 't dan mag. Mag je 't wel niemand vertellen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is opzich best jammer.
Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
van 0 tot 5 ook hoor![]()
Ik moet frequent op de kleine van mijn zus letten, en die krijg je soms gewoon NIET stil (tenzij je hem in de auto zet & de motor laat draaien. Staat er alleen wat onnozel bij, een auto die 6u lang met draaiende motor op de oprit staat)
't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.
Of 'n vol-automatisch geweer.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaan
een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.quote:
Kortom, koters zijn vanaf hun geboorte tot de leeftijd van 17-18 noodzakelijk kwaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.
Alleen is het lawaai van een slijpschijf nòg irritanter
Daar betaal je premies voor, waarmee er niet echt meer sprake is van afhankelijkheid.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging
Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.
En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).
Of een complete kleuterklas die een uitje heeftquote:Op donderdag 29 november 2007 20:00 schreef Prego het volgende:
dat voorbeeld van een enorme kinderwagen in een tram/ bus in de spits is erg herkenbaar. dat ding neemt plek in voor 3 personen , de doorloop wordt ge blokkeerd en vaak geeft een herrie waar ik bijn agressief van kan worden.
nog véél erger: 3 vriendinnen met kinderwagens in het OV![]()
ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kinderen heb ik niks op tegen, ouders wel, vooral wanneer ze denken dat ze ineens tot een exclusieve groep behoren omdat ze kinderen hebben
Jaaaaa, maar ik kon voor 80 procent geen kinderen krijgen!!11jeweeted.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...
en dan blijven ze vollop volhouden dat t "krijgen"is![]()
![]()
"aaah wat n mooie buik heb je al... ":')
"ahhh wat lief... hij huilt"![]()
"wij zijn zwanger"
en NEE t is geen wonder.. Zeker niet na 6,5 miljard keer!
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Kiegie het volgende:
Kinderen zijn juist perfect om automobilistjes mee te jennen. Kind voor in de bakfiets en - hup - de fiets het zebrapad opduwen, vlak voor een aanstormende auto (natuurlijk niet echt ervoor, maar doen alsof).
Haha, de schrik waarmee zo'n noodstopmakende sukkel dan uit zijn ogen kijkt.
En dan mag je nog gratis en terecht boos op de automobilst zijn ook!
![]()
Tuurlijk, maar daar denken ze allemaal pas later aan, als het angst- en schaamrood van hun kaken is verdwenen en ik met mijn pup al lang en breed weer ben vertrokken.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef LoggedIn het volgende:
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijn
Daarom wil ik ook geen kinderenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
Horrorstory
Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
he gatverMensen met kinderen
Die zijn meestal zo gruwelijk asociaal
Maar als je erover nadenkt, is het ook zo gek niet natuurlijk. De komst van een kind is het eind van je leven. En het einde van je leven komt dan in de vorm van iets dat je constant vernedert met gejank, geschreeuw en stront aan je handen. Dan krijg je een periode dat ze naar school gaan, en moet je bij ieder familiebezoek die jeugdtraumas weer opnieuw beleven mbt de dooddoener "hoe gaat het op school?". Dan gaan ze naar de middelbare school, en als je een beetje pech hebt, heb je een dochter die jou als vader een grote lul vindt omdat je dr niet door zomaar iedereen kapot laat neuken. En tegen de tijd dat ze eindelijk eens een beetje in gaan zien dat je er eigenlijk toch vóór ze was en je een beetje fatsoenlijk quality time met ze kan doormaken, zijn ze bij je weg. En dat kost je dan 20 jaar van je leven en een paar hele mooie huizen op goede locaties
Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.
Zuurpuimen als jij vluchten in geklaag, en dat is niks meer dan compensatie van een gebrek.
Sterkte ermee.
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?
Volledig eens met klacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Vuile blinde kut.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef AndreaW het volgende:
>:)Jullie moeten respect hebben voor de moeders met kinderen, respect ja .. als wij oversteken met onze kinderen, stoppen ons laten oversteken VLEGELS wat denken jullie wel .. wij hebben voorrang op het zebrapad en de openbare weg .. en ik laat ook mijn twee jarige dochter fietsen achter mij .. en met een oranje vlaggetje .. dus . opzoute .. veuile kinderhaters ..
Of in de supermarkt in de weg staan met die kut kinderwagen, en het asociaal vinden als je er langs wilquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volledig eens met klacht.
Ook irritatiepunt:
Mensen met een fokking KINDERWAGEN in een stuiterdrukke binnenstad, die ook nog verwachten dat je ze overal voorlaat.
Ook zijn ze niet vies van om gewoon midden in een wandelpad waar HONDERDEN mensen lopen gewoon even stil te gaan staan op te praten over tampons en luiers.
Breek je je nek over dat kudtkindgeval omdat zij je die wagen voor de poten douwen, hebben ze nog het lef commentaar te leveren ook.
laat k nou al 3 jaar in die situatie zittenquote:Ik heb het voor mezelf allang op een rijtje dat ik geen kinderen wil. Nu nog een leuk vrouwtje vinden die het daar mee eens is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |