abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54912826
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
pi_54912847
*eens is.
pi_54912855
Daarom geef ik altijd gas bij.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:04:16 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54912871
quote:
ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54912881
volledig met je eens, je zou juist als slachtoffer behandeld moeten worden als zo'n kutkoter zijn fiets op je motorkap gooit ipv dat jij nog eens als schuldige aanzien wordt ook...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54912893
Mensen letten zelf maar op hun blagen, het zijn maar kinderen hoor, niets bijzonders verder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:06:32 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54912901
Hetzelfde volk laat hun kinderen ook los rondrennen door de supermarkt en kijkt vervolgens verontwaardigd als je er met je karretje zowat overheen rijdt .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_54912921
Gewoon extra veel gas geven als je moet stoppen, zodat het lijkt alsof je elk moment kan doorrijden. Dan leren ze het snel af, die kut tokkies
pi_54912924
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
Hetzelfde volk laat hun kinderen ook los rondrennen door de supermarkt en kijkt vervolgens verontwaardigd als je er met je karretje zowat overheen rijdt .

Of als je ze een rotschop verkoopt.
pi_54912943
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Of als je ze een rotschop verkoopt.
Nee nee, ze zijn per ongeluk tegen je knie aangelopen, damn jij moet nog veel leren.

Of het klaphekje, ja, die dingen zijn vervelend he?
Get woke, go broke!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:11:08 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54912960
laatst zag ik een kindeke van drie plots wegrennen van zijn moeder, pats zo onder een fiets, gebeurde denk ik in een seconde, die moeder tegen die fietser:ja kun je niet uitkijken, klootzak !!!!!

Die fietser, let gewoon beter op dat kut mormel van je, ik kan hie rnamelijk weinig aan doen

pats kreeg ie een klap met der handtas!!

_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_54912973
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
laatst zag ik een kindeke van drie plots wegrennen van zijn moeder, pats zo onder een fiets, gebeurde denk ik in een seconde, die moeder tegen die fietser:ja kun je niet uitkijken, klootzak !!!!!

Die fietser, let gewoon beter op dat kut mormel van je, ik kan hie rnamelijk weinig aan doen

_!
Gewoon hoeken .
Get woke, go broke!
  donderdag 29 november 2007 @ 09:13:09 #13
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_54912989
TT generaliseerde een beetje, maar op zich heb je best een punt.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_54913011
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
kan je hopen dat er toevallig een agent passeert, dan kan je dat mens aanklagen voor geweldpleging (en dan uiteraard nog eens een CT-scan laten uitvoeren omdat je hoofdpijn hebt, dan mag ze nog eens de vrijstelling van haar WA-verzekering betalen ook. Zal ze leren )
pi_54913061
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.

eensch.

hier fietste een vader met zijn 5 jarige kotert achter hem aan fietsend, over een 's ochtends mega druk en groot kruispunt heen... wil je als fietser rechtdoor op dat kruispunt, moet je in het middelste, speciale fietsersvak gaan staan, en heb je dus links en rechts van je auto's staan die net als jij wachten op het groene licht.

licht springt op groen, vader fietst het kruispunt over, kindje blijft staan, ik sta daar weer achter met mijn fiets en wacht ook, ik wilde dat kind namelijk niet alleen laten daar, met auto's links rijdend en rechts wachtend... die vader is aan de overkant , kijkt dan pas over zijn schouder, ziet dat zijn zoontje dus nog steeds aan 'mijn' kant staat en roept "Ja, kom dan!!, moet je wel achter papa aan blijven, hè, kom dan! hup rijden!!!!!!!!"

kind durfde niet , logisch ook, het is vijf of zo, groot kruispunt, overal auto's, op rood springende stoplichten ondertussen ook, dus het kind mocht niet eens meer rijden

ja, daar kan ik me zo over opwinden, hè, rijd dan terug, joh, sukkel, je bent gewoon je kind vergeten, en dat joch durft niet in zijn eentje dat kruispunt over!!!... licht weer op groen, ik zeg "kom maar, gaan we samen" ... jochie helemaal angstig slingerend met dat kleine fietsje meerijdend, naast me, ik tussen hem en de ook rechtdoorrijdende auto's in uiteraard, komen we aan de overkant , die vader negeert mij en begint tegen dat joch uit te varen "rij dan ook door, je moet wel opletten, he, bij papa blijven!"

godverredomme , je zou die vent toch van zijn fiets afsleuren... meer dan een opmerking maken over wie er nou op wie had moeten letten, kon ik helaas niet doen, want kotertje staat erbij, een opmerking die ook genegeerd werd uiteraard.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 29 november 2007 @ 09:22:24 #16
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54913115
ik erger mij DAGELIJKS aan mensen die niet opletten. Het zijn vooral voetgangers die denken (weten) dat fietsers op het laatste moment toch stoppen of uitwijken.

Ik heb altijd zo'n zin om die mensen gewoon aan te rijden, maar ja... ik flikker dan toch echt ook zelf van m'n fiets af en iedere dag, dat gaat toch best pijn doen
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54913185
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:22 schreef Reddiablo het volgende:
ik erger mij DAGELIJKS aan mensen die niet opletten. Het zijn vooral voetgangers die denken (weten) dat fietsers op het laatste moment toch stoppen of uitwijken.

Ik heb altijd zo'n zin om die mensen gewoon aan te rijden, maar ja... ik flikker dan toch echt ook zelf van m'n fiets af en iedere dag, dat gaat toch best pijn doen
Irritant is dat ja. Rij ik met 60 over een voorrangsweg, komt er zo'n kut fietser op het laatste moment de weg op vliegen. inplaats van snel door te fietsen gaat ze midden op de weg stil staan

en je moet wel remmen want je moet toch minstens 50% van je eigen schade betalen, was dit niet dan had ik echt niet zo hard geremd.
No bitch to me
  donderdag 29 november 2007 @ 09:31:50 #18
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54913247
EENSCH!
en dan niet alleen mbt het verkeer..
gewoon in t algemeen.

gekrijs in de supermarkt
gekrijs in het winkelcentrum
gekrijs in de winkel waar k werk

die dingen moet je thuis laten...

als ik geluidsoverlast maak/ga schreeuwen op straat oid krijg k n bekeuring
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54913265
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Trust me, I know what I'm doing.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:33:30 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_54913277
Of mensen die met kinderen door rood lopen
Of als het donker is zelf met licht maar hun kinderen zonder licht laten fietsen
Of zelf wel, maar hun kinderen niet in de gordel hebben

Prutsers...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_54913286
Ook helemaal mee eens, ik zie ook regelmatig moeders met kind voor en/of achterop de fiets die het andere verkeer compleet negeren en er niet eens bij stil stan dat er wel eens iemand om de hoek kan staan.
En voor de voetgangers en aso fietsertjes heb ik altijd een hele goeie oplossing, rechtdoor rijden terwijl je je hoofd weg draait dat je ze niet kan zien, want daar letten ze op ("oh hij ziet me, die stopt wel")
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_54913290
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:27 schreef TornadoDK het volgende:
en je moet wel remmen want je moet toch minstens 50% van je eigen schade betalen, was dit niet dan had ik echt niet zo hard geremd.
sowieso sta je daar anders nog een half uur tot een uur stil vooraleer de politie je verklaring opgenomen heeft ed (moet normaal als er lichamelijk letsel bij betrokken is), dus het is nog steeds beter dat je remt, anders verlies je teveel tijd.

Ik vind het echter jammer dat de ABS er overal opzit, zonder ABS hoorde die fietser tenminste dat je alles dicht gegooid had, met ABS lijkt het gewoon alsof die auto vrij hard remt (tenzij je natuurlijk ook begint te claxonneren, daar schrikken ze ook nog van)
pi_54913302
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Ja, of met je dikke uitgelubberde reet uitgerekend in de spits met je mega kinderwagen de tram oid inwillen. Rot toch op schurftkut, doe dat op een ander tijdstip van de dag, je hebt toch geen leven meer, val me niet lastig. Ik heb gewerkt ipv als een zwakzinnige naar baby-slabbetjes lopen shoppen.
Get woke, go broke!
pi_54913403
En, als zo'n onopgevoede koter dan met zijn chocoladevingers en snotneus de hele winkel onder smeert, dan krijg je ook nog zo'n blik van: 'schattig hè?' nee!
pi_54913469
Of papa die zijn kroos op de achterbank aan het vastsjorren is en totaal niet op of om kijkt. Met het gevolg dat ik een minuut of 3 moet wachten. Druk ik op de claxon word hij boos.
pi_54913513
Ouders zijn echt de debielste en meest onredelijke wezens op de wereld.

Alles draait om hun unieke en oh zo bijzondere kind.

NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!

Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!

Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.

Kinderen:to-tale waanzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 29-11-2007 09:56:12 ]
Get woke, go broke!
pi_54913671
Ik keek vroeger nog wel eens uit maar tegenwoordig heb ik eerder de neiging mn been uit te steken, mn karretje te verplaatsen of mn arm wat de laten zwaaien.

Opgeflikkert met dat onopgevoedde tuig!!
pi_54913831
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:

NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!

Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!

Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.

Met jou kan ik praten
  donderdag 29 november 2007 @ 10:09:49 #29
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54913894
quote:

pi_54914048
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:18 schreef milagro het volgende:

[..]

eensch.

hier fietste een vader met zijn 5 jarige kotert achter hem aan fietsend, over een 's ochtends mega druk en groot kruispunt heen... wil je als fietser rechtdoor op dat kruispunt, moet je in het middelste, speciale fietsersvak gaan staan, en heb je dus links en rechts van je auto's staan die net als jij wachten op het groene licht.

licht springt op groen, vader fietst het kruispunt over, kindje blijft staan, ik sta daar weer achter met mijn fiets en wacht ook, ik wilde dat kind namelijk niet alleen laten daar, met auto's links rijdend en rechts wachtend... die vader is aan de overkant , kijkt dan pas over zijn schouder, ziet dat zijn zoontje dus nog steeds aan 'mijn' kant staat en roept "Ja, kom dan!!, moet je wel achter papa aan blijven, hè, kom dan! hup rijden!!!!!!!!"

kind durfde niet , logisch ook, het is vijf of zo, groot kruispunt, overal auto's, op rood springende stoplichten ondertussen ook, dus het kind mocht niet eens meer rijden

ja, daar kan ik me zo over opwinden, hè, rijd dan terug, joh, sukkel, je bent gewoon je kind vergeten, en dat joch durft niet in zijn eentje dat kruispunt over!!!... licht weer op groen, ik zeg "kom maar, gaan we samen" ... jochie helemaal angstig slingerend met dat kleine fietsje meerijdend, naast me, ik tussen hem en de ook rechtdoorrijdende auto's in uiteraard, komen we aan de overkant , die vader negeert mij en begint tegen dat joch uit te varen "rij dan ook door, je moet wel opletten, he, bij papa blijven!"

godverredomme , je zou die vent toch van zijn fiets afsleuren... meer dan een opmerking maken over wie er nou op wie had moeten letten, kon ik helaas niet doen, want kotertje staat erbij, een opmerking die ook genegeerd werd uiteraard.
Nu heb ik zelf geen kinderen maar dat is overigens ook iets wat ik niet helemaal begrijp. Waarom laten ouders hun kleine kind van amper 5 dat nog helemaal niet zo goed kan fietsen in spitsuur door het centrum van de stad fietsen? Ik snap wel dat het soms lastig is om het anders te doen en de auto is in de stad ook niet altijd een optie maar je wilt niet weten hoeveel fietsers er rond een uur of 5-6 in en rond het centrum van Amsterdam rondrijden. Dan is het best gevaarlijk met een kind dat nog amper kan fietsen.
pi_54914084
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Zeer opvallend inderdaad. Eerst die kinderwagen de straat op, en dan pas kijken of er verkeer aankomt.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54914132
Sowieso; kinderen hebben. Dan heb ik het nog eens niet over verkeerssituaties.
pi_54914134
Ik vind ook dat ouders hun kinderen teveel overlaten aan andere mensen.2 jaar geleden bij ons voor het stoplicht staken 2 leidsters over van de kinderopvang bij ons om de hoek.

4 kleinste koters zaten in een bolderkar en de oudere kinderen ong 4 jaar liepen zelf .de leidsters liepen voorop ,1 trok de bolderkar en de ander liep er naast te kleppen ..toen het stoplicht op rood sprong begon 1 leidster te schreeuwen dat ze door moesten lopen omdat toen de leidster omkeek zij toen pas zag dat de zelflopende kinderen nog niet eens de eerste helft van het oversteek punt waren overgestoken.

Dit was voor mij ook het moment geweest dat ik zeker wist dat ik geen kinderen wil..
pi_54914156
Sowieso mensen die van hun kind af lijken te willen door ze vanaf 3 jaar op de fiets te pleuren en de openbare weg op te knallen.

Soms vraag ik me af waarom we voorzichtig moeten doen, waarom al die veiligheid in auto's zit. Hoe kan tegenwoordig nu nog natuurlijke selectie toegepast worden?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54914157
quote:

Ben ik het niet mee eens. Ieder kind (in een welvarend land tenminste) heeft gewoon de kans wat van zijn of haar leven te maken en zijn of haar ouders lief te hebben.

Helaas zijn de ouders zelf zo kortzichtig (zie hierboven) dat deze kinderen geen goed voorbeeld hebben om te volgen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54914275
Het zijn trouwens niet typisch alleen laagopgeleiden hoor. Ik zie het in oud-zuid en in de grachtengordel ook gewoon gebeuren en dan zijn het vaak van die typische yuppen.
pi_54914307
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
TT generaliseerde een beetje, maar op zich heb je best een punt.
Het was niet de bedoeling te generaliseren. Uiteraard zijn er heel veel ouders die netjes opletten. Over die hoor je mij dan ook niet.
pi_54914321
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef DRA het volgende:
Het zijn trouwens niet typisch alleen laagopgeleiden hoor. Ik zie het in oud-zuid en in de grachtengordel ook gewoon gebeuren en dan zijn het vaak van die typische yuppen.
Hou op over die bakfiets teven hier in de buurt ja (oud zuid). .
Get woke, go broke!
  donderdag 29 november 2007 @ 11:13:33 #39
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915202
quote:

Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.

En ja, ik heb kinderen, drie stuks zelfs. Ik probeer ze enigszins sociaal op te voeden, maar wel met ruim voldoende zelfrespect. Helaas gaat dat inderdaad wel eens gepaard met gekrijs en gejank, maar je kan niet alles hebben.

Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!

[edit]
En dan vervoer ik ze óók nog eens in een bakfiets...
[/edit]

[edit2]
Overigens ben ik het wel met TS eens dat ouders verantwoordelijk zijn (en verantwoordelijkheid moeten nemen) voor hun kinderen. Bij sommige beschreven situaties heb ik echt iets van
[/edit2]
pi_54915287
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:

En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
pi_54915347
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mensen letten zelf maar op hun blagen, het zijn maar kinderen hoor, niets bijzonders verder.
ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 november 2007 @ 11:20:03 #42
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915348
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
pi_54915384
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
pi_54915419
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.

Helaas, ik was een vrij normaal kind eigenlijk . Maar ik ben dan ook gewoon normaal opgevoed.

Yeah right, alsof ik me in een positie ga werken waarin ik afhankelijk ben van debiele jochies die nu al klagen over 1040 uurtje naar school gaan. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
Get woke, go broke!
pi_54915573
quote:

rustig maar

maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor

maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier

ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies

donderdag 29 november 2007 @ 11:31:11 #46
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915611
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging

Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.

En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).

Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
pi_54915638
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:

... of pas echt erg , linkse kuthippies
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator donderdag 29 november 2007 @ 11:32:52 #48
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54915647
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
Kon inderdaad nooit lang duren
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54915674
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:

[..]

rustig maar

maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor

maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier

ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies

Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal . Het ligt zo lekker gevoelig .
Get woke, go broke!
pi_54915705
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal . Het ligt zo lekker gevoelig .
ga gerust door dan (en sowieso uiteraard)
pi_54915792
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
pi_54915968
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Quock het volgende:

[..]

Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.
Niet als we allemaal VVD stemmen.
pi_54917103
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

the horror, DE, the horror

ben al blij dat ze niet mee "staken" met dat schoolgedoe, flikker op, hup verdubbelen die uren
pi_54918262
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:32 schreef milagro het volgende:

[..]

the horror, DE, the horror

ben al blij dat ze niet mee "staken" met dat schoolgedoe, flikker op, hup verdubbelen die uren
Als je zelf al een wondertje bent, dan hoef je toch geen wonderkinderen meer te hebben?
pi_54918871
Carmageddon!
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_54926133
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
Tuurlijk wel, van het 1ste levensjaar tot het 14e in een gesloten inrichting, krijgen ze school enzovoorts. Mam en pap mogen twee keer per week op bezoek komen. op hun 14e komen ze eruit als jongvolwassenen klaar voor de wereld enzovoorts enzovoorts.

Kinderen, vooral de kleine
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54927374
dat voorbeeld van een enorme kinderwagen in een tram/ bus in de spits is erg herkenbaar. dat ding neemt plek in voor 3 personen , de doorloop wordt ge blokkeerd en vaak geeft een herrie waar ik bijn agressief van kan worden.

nog véél erger: 3 vriendinnen met kinderwagens in het OV
pi_54927774
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
Ach, je weet nu al zeker dat je nooit oud/ziek/gehandicapt zult worden??
  donderdag 29 november 2007 @ 20:14:08 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54927814
Kinderen moet je neuken en dan van de trap gooien!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 29 november 2007 @ 20:16:25 #60
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54927909
Eensch. Vind kleine kinderen zowiezo verschrikkelijk. Zo tussen de leeftijd van 5 en 8 jaar. Gruwelijk, vooral op familiefeestjes een echte dooddoener. Dan denken ze allemaal superhelden te zijn en zulks
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 20:16:43 #61
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54927929
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen moet je neuken en dan van de trap gooien!
Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 20:19:47 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54928026
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...
Dat is opzich best jammer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54928104
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:
Eensch. Vind kleine kinderen zowiezo verschrikkelijk. Zo tussen de leeftijd van 5 en 8 jaar.
van 0 tot 5 ook hoor

Ik moet frequent op de kleine van mijn zus letten, en die krijg je soms gewoon NIET stil (tenzij je hem in de auto zet & de motor laat draaien. Staat er alleen wat onnozel bij, een auto die 6u lang met draaiende motor op de oprit staat )
  donderdag 29 november 2007 @ 20:23:22 #64
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928144
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is opzich best jammer.
Misschien als je 't stiekem doet, dat 't dan mag. Mag je 't wel niemand vertellen.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 20:23:52 #65
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928159
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:

[..]

van 0 tot 5 ook hoor

Ik moet frequent op de kleine van mijn zus letten, en die krijg je soms gewoon NIET stil (tenzij je hem in de auto zet & de motor laat draaien. Staat er alleen wat onnozel bij, een auto die 6u lang met draaiende motor op de oprit staat )
Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.
- james 'jimmy' dean
pi_54928252
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.
't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaan
  donderdag 29 november 2007 @ 20:28:14 #67
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928317
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Athmozz het volgende:

[..]

't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaan
Of 'n vol-automatisch geweer.
- james 'jimmy' dean
pi_54928358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Of 'n vol-automatisch geweer.
een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.

Alleen is het lawaai van een slijpschijf nòg irritanter
  donderdag 29 november 2007 @ 20:31:56 #69
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928441
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Athmozz het volgende:

[..]

een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.

Alleen is het lawaai van een slijpschijf nòg irritanter
Kortom, koters zijn vanaf hun geboorte tot de leeftijd van 17-18 noodzakelijk kwaad.
- james 'jimmy' dean
pi_54928500
he gatver Mensen met kinderen Die zijn meestal zo gruwelijk asociaal Maar als je erover nadenkt, is het ook zo gek niet natuurlijk. De komst van een kind is het eind van je leven. En het einde van je leven komt dan in de vorm van iets dat je constant vernedert met gejank, geschreeuw en stront aan je handen. Dan krijg je een periode dat ze naar school gaan, en moet je bij ieder familiebezoek die jeugdtraumas weer opnieuw beleven mbt de dooddoener "hoe gaat het op school?". Dan gaan ze naar de middelbare school, en als je een beetje pech hebt, heb je een dochter die jou als vader een grote lul vindt omdat je dr niet door zomaar iedereen kapot laat neuken. En tegen de tijd dat ze eindelijk eens een beetje in gaan zien dat je er eigenlijk toch vóór ze was en je een beetje fatsoenlijk quality time met ze kan doormaken, zijn ze bij je weg. En dat kost je dan 20 jaar van je leven en een paar hele mooie huizen op goede locaties
pi_54928570
Heel erg eens!

Vriendlief en ik gingen ooit een eind fietsen over zo'n smal fietspad. Het was een pad met heuveltjes, waardoor je de fietsers van de andere kant niet altijd zag aankomen. Vanzelfsprekend gingen we met ieder heuveltje achter elkaar fietsen. Op een gegeven moment komt daar een vader aan met kind van jaar of 5, en zo'n 50 meter verderop fietste zijn andere zoontje van een jaar of 7. Het jochie was compleet aan het dromen en slingeren en fietste helemaal links. Mijn vriend (die fietste voorop) begon luid te bellen en stuurde zichzelf de berm in om niet te botsen, hij stond toen zelfs al stil dus. Kind botst alsnog en begint als een speenvarken te krijsen. Mijn vriend tilt het jochie op, zet het aan de kant en probeert te kijken wat de 'schade' is. Vader komt woedend terug en keek ons aan van 'blijf van mijn kind af!' Vervolgens begint hij een verhaal tegen zijn zoon over hoe zielig hij wel niet is en 'dat hij ook maar bij papa moet blijven, want niet iedereen kijkt goed voor de kinderen'.

Je begrijpt dat mijn vriend nogal boos werd, en hij heeft dan ook gezegd dat hij de volgende keer wel over z'n kind heen zal fietsen als hij z'n kutkoters niet bij zich houdt.
pi_54928858
quote:

Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.
Daar betaal je premies voor, waarmee er niet echt meer sprake is van afhankelijkheid.
pi_54928902
Ik heb overigens geen hekel aan kinderen en ook aan de gemiddelde mens met kinderen niet.

Hier ben ik het wel volledig met TS eens. Mensen zouden meer op hun eigen kinderen moeten letten, niet eens in de eerste plaats omdat ze anderen er op die manier mee tot last zijn, maar vanuit hun verantwoordelijkheid als ouders jegens hun kinderen. Als ze daar geen zin aan hebben niet aan kinderen beginnen.
pi_54928959
quote:
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging

En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.
pi_54929295
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:00 schreef Prego het volgende:
dat voorbeeld van een enorme kinderwagen in een tram/ bus in de spits is erg herkenbaar. dat ding neemt plek in voor 3 personen , de doorloop wordt ge blokkeerd en vaak geeft een herrie waar ik bijn agressief van kan worden.

nog véél erger: 3 vriendinnen met kinderwagens in het OV
Of een complete kleuterklas die een uitje heeft
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_54929311
Kinderen heb ik niks op tegen, ouders wel, vooral wanneer ze denken dat ze ineens tot een exclusieve groep behoren omdat ze kinderen hebben
Een heer met stijl
pi_54929366
Ik heb een keer woorden gekregen met een vrouw die zonodig haar zoontje precies voor een basisschool, op de smalste strook van de weg, bovenop een oversteekplaats, wilde afzetten. Stond daar stil met de auto, gooide zonder te kijken een portier open. Ik heb haar gemeld dat daar ook net een klein kindje had kunnen fietsen. Voor die potentiele verruiming van haar geest had ze ook geen begrip.
Lelijke @@p!
  donderdag 29 november 2007 @ 21:53:10 #78
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54930952
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kinderen heb ik niks op tegen, ouders wel, vooral wanneer ze denken dat ze ineens tot een exclusieve groep behoren omdat ze kinderen hebben
ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...
en dan blijven ze vollop volhouden dat t "krijgen"is

"aaah wat n mooie buik heb je al... ":')
"ahhh wat lief... hij huilt"
"wij zijn zwanger"

en NEE t is geen wonder.. Zeker niet na 6,5 miljard keer!
  donderdag 29 november 2007 @ 22:42:53 #79
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54932678
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef marcel-o het volgende:

[..]

ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...
en dan blijven ze vollop volhouden dat t "krijgen"is

"aaah wat n mooie buik heb je al... ":')
"ahhh wat lief... hij huilt"
"wij zijn zwanger"

en NEE t is geen wonder.. Zeker niet na 6,5 miljard keer!
Jaaaaa, maar ik kon voor 80 procent geen kinderen krijgen!!11jeweeted.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 23:11:45 #80
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54933593
Kinderen zijn juist perfect om automobilistjes mee te jennen. Kind voor in de bakfiets en - hup - de fiets het zebrapad opduwen, vlak voor een aanstormende auto (natuurlijk niet echt ervoor, maar doen alsof).
Haha, de schrik waarmee zo'n noodstopmakende sukkel dan uit zijn ogen kijkt.

En dan mag je nog gratis en terecht boos op de automobilst zijn ook!
Dat verandert alles
pi_54933720
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Kiegie het volgende:
Kinderen zijn juist perfect om automobilistjes mee te jennen. Kind voor in de bakfiets en - hup - de fiets het zebrapad opduwen, vlak voor een aanstormende auto (natuurlijk niet echt ervoor, maar doen alsof).
Haha, de schrik waarmee zo'n noodstopmakende sukkel dan uit zijn ogen kijkt.

En dan mag je nog gratis en terecht boos op de automobilst zijn ook!
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijn
  donderdag 29 november 2007 @ 23:20:24 #82
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54933850
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef LoggedIn het volgende:
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijn
Tuurlijk, maar daar denken ze allemaal pas later aan, als het angst- en schaamrood van hun kaken is verdwenen en ik met mijn pup al lang en breed weer ben vertrokken.
Dat verandert alles
pi_54934039
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
Horrorstory
Daarom wil ik ook geen kinderen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:30:36 #84
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54934169
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
he gatver Mensen met kinderen Die zijn meestal zo gruwelijk asociaal Maar als je erover nadenkt, is het ook zo gek niet natuurlijk. De komst van een kind is het eind van je leven. En het einde van je leven komt dan in de vorm van iets dat je constant vernedert met gejank, geschreeuw en stront aan je handen. Dan krijg je een periode dat ze naar school gaan, en moet je bij ieder familiebezoek die jeugdtraumas weer opnieuw beleven mbt de dooddoener "hoe gaat het op school?". Dan gaan ze naar de middelbare school, en als je een beetje pech hebt, heb je een dochter die jou als vader een grote lul vindt omdat je dr niet door zomaar iedereen kapot laat neuken. En tegen de tijd dat ze eindelijk eens een beetje in gaan zien dat je er eigenlijk toch vóór ze was en je een beetje fatsoenlijk quality time met ze kan doormaken, zijn ze bij je weg. En dat kost je dan 20 jaar van je leven en een paar hele mooie huizen op goede locaties
Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.
Zuurpuimen als jij vluchten in geklaag, en dat is niks meer dan compensatie van een gebrek.
Sterkte ermee.
Dat verandert alles
pi_54934273
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.
Zuurpuimen als jij vluchten in geklaag, en dat is niks meer dan compensatie van een gebrek.
Sterkte ermee.
Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?
  donderdag 29 november 2007 @ 23:44:24 #86
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54934591
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:34 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Dat verandert alles
pi_54934944
Terechte klacht, ik kom dagelijks voor mijn werk op basisscholen en ik vertik het tegenwoordig om exact op de begin en eindtijden van een school bij de school aan te komen. In de eerste 500m rond een school kun je geen parkeerplaats meer vinden omdat tegenwoordig iedereen maar met de auto gebracht moet worden. En als het ff kon, zouden ze het liefste met de auto tot IN de school rijden om hun kind af te zetten. Het stomme is dat die ouders wel altijd het hardste aan het zeuren zijn dat het zo gevaarlijk is rond de school, maar ze hebben zo'n dikke plank voor de kop dat ze niet inzien dat ze zelf die situaties creëren...

Wat ook irritant is aan mensen met kinderen, is dat tegenwoordig hun kind hen heilig is en dan echt op een zieke manier. Alles wat het kind zegt, wordt voor waar aangenomen. Hebben ze straf op school, hoppa, na schooltijd belt mamma boos op naar de docent hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat Jantje straf heeft gekregen, want "Jantje had helemaal niets gedaan" Nee muts, tuurlijk heeft Jantje het verhaal zo gedraaid dat hij niets gedaan heeft! Hij heeft al lang door dat mamma alles gelooft wat hij zegt. Vroeger kreeg je thuis nóg een keer straf, tegenwoordig heb je dan meteen boze ouders op de stoep staan...
Don't let my username fool you...
pi_54935048
Kinderen
Slechte ouders 13.gif
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54935191
Jullie moeten respect hebben voor de moeders met kinderen, respect ja .. als wij oversteken met onze kinderen, stoppen ons laten oversteken VLEGELS wat denken jullie wel .. wij hebben voorrang op het zebrapad en de openbare weg .. en ik laat ook mijn twee jarige dochter fietsen achter mij .. en met een oranje vlaggetje .. dus . opzoute .. veuile kinderhaters ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_54935247
Sommige ouders ook echt.. Moet ik extra gaan opletten omdat meneer of mevrouw het kind aan de buitenkant laat fietsen (wegkant dus).

Damn, kinderen zijn onberekenbaar,.Voor je het weet heb je er een onder de auto omdat de ouder in kwestie te lam is om aan de buitenkant te fietsen en het kind aan de binnenkant te laten.

Heenweg naar school was nooit zo erg voor me. Maar werd nog regelmatig op de terugweg opgepikt bij een oversteekplaats door me ma. Gevaarlijke zijwegen enzo, zeker in de namiddag.

Tegenwoordig laten ze het kind zelf maar aankloten. Als het thuis is gekomen is het mooi, als het kapot is gereden neuken ze er gewoon nog een bij .
pi_54935425
Ik zag vandaag een dame met kiddie achterop de fiets door rood licht rijden op het zebrapad, een taxi kon haar net nog ontwijken, ik vertelde haar toen ik langs haar fietste dat was wel je eigen schuld he .. zegt de dame .. Ja maar je mag niemand op een zebrapad aanrijden ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_54935487
Ouderschapsbewijs invoeren .
pi_54935505
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:

Volledig eens met klacht.
Ook irritatiepunt:
Mensen met een fokking KINDERWAGEN in een stuiterdrukke binnenstad, die ook nog verwachten dat je ze overal voorlaat.
Ook zijn ze niet vies van om gewoon midden in een wandelpad waar HONDERDEN mensen lopen gewoon even stil te gaan staan op te praten over tampons en luiers.
Breek je je nek over dat kudtkindgeval omdat zij je die wagen voor de poten douwen, hebben ze nog het lef commentaar te leveren ook.
pi_54935737
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef AndreaW het volgende:
>:) Jullie moeten respect hebben voor de moeders met kinderen, respect ja .. als wij oversteken met onze kinderen, stoppen ons laten oversteken VLEGELS wat denken jullie wel .. wij hebben voorrang op het zebrapad en de openbare weg .. en ik laat ook mijn twee jarige dochter fietsen achter mij .. en met een oranje vlaggetje .. dus . opzoute .. veuile kinderhaters ..
Vuile blinde kut.
pi_54935790
Vond 't maar een slechte troll eigenlijk.
pi_54936247
Kinderbelasting invoeren, dan heb je al een stuk minder domme ouders in ieder geval.
Prachtig topic trouwens.
pi_54938857
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Volledig eens met klacht.
Ook irritatiepunt:
Mensen met een fokking KINDERWAGEN in een stuiterdrukke binnenstad, die ook nog verwachten dat je ze overal voorlaat.
Ook zijn ze niet vies van om gewoon midden in een wandelpad waar HONDERDEN mensen lopen gewoon even stil te gaan staan op te praten over tampons en luiers.
Breek je je nek over dat kudtkindgeval omdat zij je die wagen voor de poten douwen, hebben ze nog het lef commentaar te leveren ook.
Of in de supermarkt in de weg staan met die kut kinderwagen, en het asociaal vinden als je er langs wil .

Toen ik jaren terug nog kranten liep ook twee keer mot gehad met ouders vanwege die kutkoters die niet uit kunnen kijken. Situatie 1: ik moest bij een huis zijn dus rij vlak voor dat huis de stoep op. Maar uit het huis naast het huis waar ik moest zijn komt opeens vol gas zo'n kut koter de deur uitgerend. Ik kon hem nog net ontwijken, komt zijn pa opeens naar buiten. Zo'n bouwvakker tokkie van 2 meter en 1 meter breed . Meneer zou al mijn tanden breken als die mij nog een keer op de stoep zag fietsen. Sta je daar met je 16 jaar .

Situatie 2: Ik fiets gewoon in een straatje in een woonwijk, die is verdeeld door een stoep in het midden. Op die stoep staan van die uitgezakte dikke wijven te lullen en op die weg fietsen de kids ( ). Ik fiets uiteraard correct rechts, die kut koter fiets links maar dezelfde richting op als ik. Gaat dat jong ineens keren en knalt die vol tegen mijn voorwiel aan . Kind janken natuurlijk en ging die moeder zeiken ook . Natuurlijk vol teruggescholden en gelaten voor wat het was. Ik kon lekker vrij wegrijden, zij zit elke dag met zo'n kut koter opgescheept .

Ik heb het voor mezelf allang op een rijtje dat ik geen kinderen wil. Nu nog een leuk vrouwtje vinden die het daar mee eens is
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:23:51 #98
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54939108
prachtig topic dit
op andere fora wordt je hierdoor helemaal de grond in geboord
quote:
Ik heb het voor mezelf allang op een rijtje dat ik geen kinderen wil. Nu nog een leuk vrouwtje vinden die het daar mee eens is
laat k nou al 3 jaar in die situatie zitten
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:26:16 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54939153
Mooi topic zo .

FAK !

FOK! Against Kids!
Get woke, go broke!
pi_54939190