gatver, die moeder spoort nietquote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef tonja het volgende:
Een keer op een camping. Gezellig borreltje kaasplankje, komt mijn nichtje die in haar doos liep te frummelen eraan en betast een voor een alle kaasjes.
Ik zo van: Gadverdamme, ik zie d'r net met d'r vingers in d'r kut graaien. De moeder:"Ach dat is toch niet vies van zo'n kleintje".
Nou, er komt gewoon pis uit hoor.
oudersquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja... nou meer ouders van kinderen toch?... hier afgeschilderd als het tuig van de huidige samenleving door de pappa's van morgen.
Sjezus, ik hoop dat je kind straks niet zo'n arrogante etter wordt als zijn moeder...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Vivi het volgende:
Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking. Daarbij "wat heb jij een ontzettend knap kind' is niet echt een multi-interpretabele uitspraak.
Of het is natuurlijk het liefste kind dat ze ooit gezien hebben.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Daarbij, iedere ouder hoort dat zijn kind knap is. Niemand zal namelijk naar je toe komen en zeggen " God wat heb jij een lelijk gedrocht!" als het om kinderen gaat. Mensen geven of complimentjes, of ze zeggen niks.
Oh ja, dat zegt ook genoegquote:Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het is natuurlijk het liefste kind dat ze ooit gezien hebben.
Baby's eerste tandje moet je helemaal niet verzamelen, die moet je gewoon laten zitten.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Wellicht kan een van de hier aanwezige moeders me vertellen waarom moeders die dingen soms lijken te verzamelen alsof het om baby's eerste tandje gaat?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sjezus, ik hoop dat je kind straks niet zo'n arrogante etter wordt als zijn moeder...
Je kind ziet er wel "OK" uit, maar knap is echt zwaar overdreven. Tering,
edit: net nog maar ff in OUD gekeken, voor het geval daar wel foto's van een knap kind stonden.
Maar helaas, zelfde doorsnee koter als die foto die hier verwijderd is...![]()
Gadverdamme zeg! GADVERDAMME wat smerig! Dat vind ik ook echt niet normaal zo'n moeder!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef tonja het volgende:
Een keer op een camping. Gezellig borreltje kaasplankje, komt mijn nichtje die in haar doos liep te frummelen eraan en betast een voor een alle kaasjes.
Ik zo van: Gadverdamme, ik zie d'r net met d'r vingers in d'r kut graaien. De moeder:"Ach dat is toch niet vies van zo'n kleintje".
Nou, er komt gewoon pis uit hoor.
Dat kunnen kinderen wel goed, ergens een gruwelijke teringzooi van maken.quote:
Haha, nee, jij bent lekker bezig met je reacties...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef Vivi het volgende:
Blijkbaar schep je er een genoegen in en voel je jezelf beter door anderen te kleineren...
Ik durf te wedden dat jij zelf werkelijk niet om aan te zien bent, en ga nu maar weer je jeugdpuistjes uitknijpen
Ik heb medelijden met je, echt. Hoe dom, verbitterd en gefrustreerd moet je zijn om dit soort teksten te ventileren tegenover iemand die je niet eens kent, en dan ook nog over de rug van een kind. De hondedrol die vanmiddag onder mijn schoen zat heeft nog meer klassequote:Op woensdag 12 december 2007 21:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, nee, jij bent lekker bezig met je reacties...
Je loopt volgens mij ook zo'n beetje iedereen die jouw goddelijke koter niet knap genoeg vindt af te zeiken![]()
De waarheid is hard, dat zou je ondertussen toch wel moeten weten?
Bedoel: zwanger na een ongelukje en dan ook nog zo'n onknap kind al resultaat![]()
Latex.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehewat is dat?
Toch geen verf?
En dat zeg je over je eigen kindquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
...en dan ook nog over de rug van een kind. De hondedrol die vanmiddag onder mijn schoen zat heeft nog meer klasse![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |