abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 16:02:25 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55219597
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

denk je? ik denk dus, serieus, dat mensen daar heel lang een blinde vlek voor hebben
Sommige wel, maar ik zag het ook wel hoor, toen Dean klem had gezeten bij de bevalling dat zijn neusje toen scheef stond. En weet je, je houdt er toch van. Maar tuurlijk zie je het wel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55219602
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:01 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Klopt, maar niet iedereen.
Ik vond mijn kind in het begin op Jean-Luc Dehaene lijken...
je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 december 2007 @ 16:12:36 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55219865
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:01 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Klopt, maar niet iedereen.
Ik vond mijn kind in het begin op Jean-Luc Dehaene lijken...
En nu niet meer?

ik heb geen idee wie het is btw..
pi_55219946
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Deze reactie was natuurlijk te verwachten, maar ik denk toch echt dat ik niet zomaar op straat wordt aangesproken door een modellenbureau of ik mijn zoontje wil inschrijven. Daarbij word ik voortdurend spontaan aangesproken door mensen dat ik zo'n knap kind heb, zonder dat ik ze dwing hoor, dus het zal wel meevallen.

Daarbij ben ik niet zo verblind door moederliefde dat ik het niet zou zien als mijn kind lelijk is hoor.
Ik zeg ook niet dat het lelijk is, het is alleen geen knap kind.
Dat een modellenbureau je benaderd zegt op zich natuurlijk helemaal niets over mooi of lelijk. Ze zoeken altijd veel verschillende gezichten, van drop dead gorgeous tot gewoontjes of zelfs lelijk. Ze zijn op zoek naar een bepaalde uitstraling, niet perse naar mooie koppies.

Daarbij, iedere ouder hoort dat zijn kind knap is. Niemand zal namelijk naar je toe komen en zeggen " God wat heb jij een lelijk gedrocht!" als het om kinderen gaat. Mensen geven of complimentjes, of ze zeggen niks.
En er zijn veel creatieve manieren om iets over een kind te zeggen zonder uitspraken te doen over zijn uiterlijk. Lief kind , leuk kind, grappig, ondeugende ogen heeft hij, schattig wipneusje etc. Al die eigenschappen passen ook prima op een lelijk kind maar worden vaak opgevat als 'mooi' kind.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_55219963
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

En nu niet meer?

ik heb geen idee wie het is btw..

En nee, hij is mooi aan het opdrogen.
  woensdag 12 december 2007 @ 16:18:58 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55220037
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat een modellenbureau je benaderd zegt op zich natuurlijk helemaal niets over mooi of lelijk. Ze zoeken altijd veel verschillende gezichten, van drop dead gorgeous tot gewoontjes of zelfs lelijk. Ze zijn op zoek naar een bepaalde uitstraling, niet perse naar mooie koppies.

Daarbij, iedere ouder hoort dat zijn kind knap is. Niemand zal namelijk naar je toe komen en zeggen " God wat heb jij een lelijk gedrocht!" als het om kinderen gaat. Mensen geven of complimentjes, of ze zeggen niks.
En er zijn veel creatieve manieren om iets over een kind te zeggen zonder uitspraken te doen over zijn uiterlijk. Lief kind , leuk kind, grappig, ondeugende ogen heeft hij, schattig wipneusje etc. Al die eigenschappen passen ook prima op een lelijk kind maar worden vaak opgevat als 'mooi' kind.
Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking . Daarbij "wat heb jij een ontzettend knap kind' is niet echt een multi-interpretabele uitspraak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 12-12-2007 17:59:57 ]
  woensdag 12 december 2007 @ 16:19:26 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55220051
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En nee, hij is mooi aan het opdrogen.
Eh nee, ik zie het ook niet zo
pi_55220063
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Of tegen de ouders zeggen:

"Nou, die krijgt vast een hele mooie persoonlijkheid."
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55220073
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking .
Nietus
pi_55220100
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh nee, ik zie het ook niet zo
En toch...
  woensdag 12 december 2007 @ 16:23:10 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55220153
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

En toch...
Ach, misschien zijn kinnetje een beeeeetje..
Anyway, ik ben weg, even een afspraak maken met de plastisch chirurg voor de kleine !
pi_55220244
quote:

[..]

Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking .
das goed hoor vrouwke *tut, tut*

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55220328
Maar dit topic moet weer terug naar waar het voor bedoeld was. Als jullie niet 'zulke' ouders zijn moet het niet moeilijk zijn om mee te klagen over ouders die hun kinderen niet opvoeden.

Nog even een klein uitstapje offtopic: Hier in Groningen is een basisschool die kinderen van een jaar of negen als klaarover neerzet. Bij een drukke weg en zonder begeleiding van een volwassene!
Wat voor hersenbeschadiging moet je hebben als je kinderen de verantwoordelijkheid geeft voor de veiligheid van andere kinderen? En uiteraard vliegen die kids in hun oranje soepjurken zomaar de straat op zonder maar een keer te kijken. Ze hebben immers die oranje reflecterende jurk en coole pannenkoek dus auto's stoppen wel.

En dan nu weer ontopic: Ouders die kinderen met een pup laten lopen omdat ze dat zo leuk vinden. Zo'n kind heeft geen enkele controle over die hond, sleurt hem rond aan de riem, trekt aan zijn haar, wordt aan de lijn de weg over getrokken en ze verknippen die hond totaal maar dat moet allemaal maar kunnen want Japie vindt het leuk.
WTF moet dat soort mensen met een hond? Dat je waardeloos bent in opvoeding heb je met je kind al laten zien, geen enkele reden om daar dan ook nog een hond de dupe van te laten worden. Een jaartje later is die hond groter en pikt hij het niet meer, hapt een keer en moet hij afgemaakt worden alleen maar omdat die ouders maar wat aanklooien.
Ze moeten die mensen eens met een slipketting met punten de straat over slepen, kijken of ze het dan nog zo 'schattig' vinden als Japie met de hond gaat lopen.
  woensdag 12 december 2007 @ 16:32:59 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55220417
sowieso honden ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_55220466
quote:

[..]

Maar de foto is wel ineens weg...
pi_55220636
quote:
Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan
Oh, dat gevoel heb je nu even verdrongen met de komst van die wurm. Het zit nu in een put met een deksel, maar straks wordt die deksel er met een enorme knal afgeschoten worden en komt alle rotzooi er uit.

On topic:
kinderen
pi_55220718
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef Re het volgende:
sowieso honden ...
on topic blijven, Re

we hekelen hier kinderen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55220880
Ik vind de uitspraak: ''Ik hou van kinderen.'' nogal dwaas. Je hebt gewoon lelijke, knappe, leuke, domme, grappige, achterlijke, slimme,... kinderen. Het zijn net 'echte' mensen.
pi_55220944
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind de uitspraak: ''Ik hou van kinderen.'' nogal dwaas. Je hebt gewoon lelijke, knappe, leuke, domme, grappige, achterlijke, slimme,... kinderen. Het zijn net 'echte' mensen.
Alleen verschillen ze nogal, want ze kunnen alleen schijten janken en krijsen. Verder helemaal niks
  woensdag 12 december 2007 @ 16:57:43 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55221082
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef milagro het volgende:

[..]

on topic blijven, Re

we hekelen hier kinderen
ow ja... nou meer ouders van kinderen toch?... hier afgeschilderd als het tuig van de huidige samenleving door de pappa's van morgen .
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 december 2007 @ 17:00:33 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55221147
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar de foto is wel ineens weg...
Ze staan nog gewoon in het OUD feestdagen topic, ik vind het gewoon niet nodig dat ze over heel Fok! rondzwerven.
  woensdag 12 december 2007 @ 17:01:49 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55221187
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:53 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Alleen verschillen ze nogal, want ze kunnen alleen schijten janken en krijsen. Verder helemaal niks
Komt toch behoorlijk overeen met sommige "volwassenen" in deze topic.
pi_55221247
Ik heb er nog een

Een tijdje terug zat ik met mijn schoonmoeder een kopje koffie thee te drinken bij de HEMA( _! ) toen er een moeder met zo'n poepmachine naast ons kwam zitten. Wij zaten lekker aan de appeltaart, gaat zij ineens dat kind daar staan verschonen, midden op tafel, naast mijn appeltaart.
Dus ik vraag of ze dat niet even op het toilet kon doen omdat het niet bepaald fris was om een poepluier te verschonen in een eetgelegenheid. Zegt ze nee, ze had daar afgesproken en ze wilde diegene niet mislopen.
En die poepluier weggooien was natuurlijk ook teveel moeite, nee die moest naast de tafel op de luiertas blijven liggen. Wellicht kan een van de hier aanwezige moeders me vertellen waarom moeders die dingen soms lijken te verzamelen alsof het om baby's eerste tandje gaat?
pi_55221307
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Komt toch behoorlijk overeen met sommige "volwassenen" in deze topic.
Ik zie hier nergens schijt of tranen liggen. Misschien zit de geur van een ranzige luier nog in je neus
pi_55221327
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er nog een

Een tijdje terug zat ik met mijn schoonmoeder een kopje koffie thee te drinken bij de HEMA( _! ) toen er een moeder met zo'n poepmachine naast ons kwam zitten. Wij zaten lekker aan de appeltaart, gaat zij ineens dat kind daar staan verschonen, midden op tafel, naast mijn appeltaart.
Dus ik vraag of ze dat niet even op het toilet kon doen omdat het niet bepaald fris was om een poepluier te verschonen in een eetgelegenheid. Zegt ze nee, ze had daar afgesproken en ze wilde diegene niet mislopen.
En die poepluier weggooien was natuurlijk ook teveel moeite, nee die moest naast de tafel op de luiertas blijven liggen. Wellicht kan een van de hier aanwezige moeders me vertellen waarom moeders die dingen soms lijken te verzamelen alsof het om baby's eerste tandje gaat?
Omg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')