Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goed ondertussen zijn we al weer een jaar verder, en jullie baby-tjes ook.
Zijn er nog ouders die hun mening willen bijstellen en ondertussen hun "mooie baby"hebben zien veranderen een lelijk peutertje ?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
sow he, die is inderdaad lelijk.![]()
Jij bent een van de weinige in dit topic die daar voor uit durft te komen.
chappoo!!!!!!!!!!
Mischien moet je je moeder hier laten posten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Natuurlijk is jou kind het mooiste kindje op de hele wereld.
En hoor ik nooit mensen erover dat ze een lelijk kindje hebben
Toch zie ik regelmatig lelijke kinderen in de stad.
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Dit is juist een droppiequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:16 schreef Rewimo het volgende:
De mijne leek zelf aardig tevreden te zijnEn ik heb er maar een, dus lelijker kan ik je niet leveren
[ afbeelding ]
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef desiredbard het volgende:
En hoewel ik de de Hans Teeuwen opmerking: het is een LIEF kindje best grappig vind, vind ik dit onderwerp wel een beetje beledigend voor ouders van LIEVE kindjes.
Hermanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef bixister het volgende:
[..]
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.
Ik vind baby's echt snel lelijk maar ik kan hier weinig verschrikkelijks in ontdekken eigenlijk. Ik ken ze veeeeeel lelijker.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:38 schreef Tan het volgende:
Gevonden!(volgens mij heb ik nog ergere foto's, maar deze is duidelijke genoeg)
Hier was hij dus een maand oud en 5,5 kilo (3,5 bij de geboorte)
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er tegenwoordig uit
[ afbeelding ]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?
of ben ik de enige in de afgelopen 39 jaar ?
met die redenatie kan je heel OUD wel opdoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef bixister het volgende:
ja, ik zie ook wel eens een lelijk kindje. maar dan? ik zie ook wel eens lelijke volwassenen. ik bedoel: tsja...! niet iedereen ziet er precies hetzelfde uit. da's geen nieuws. wat wil je eigenlijk weten van ouders die hun eigen kind niet zo mooi vinden?
Nou daar ben ik dan weer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |