abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35670942
Natuurlijk is jou kind het mooiste kindje op de hele wereld.
En hoor ik nooit mensen erover dat ze een lelijk kindje hebben
Toch zie ik regelmatig lelijke kinderen in de stad.
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:41:55 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35670959
Ik, ik, ik! Onwijs lelijk is ze!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:44:50 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671023
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.

Mijn moeder kwam er vroeger trouwens wel voor uit hoor!
Keken mensen in de kinderwagen en dan zei ze 'Wat is ze lelijk he?'.
pi_35671030
Nee, nee, zo moet je dat niet vragen TS.

Je moet vragen: Wie heeft een "lief" kind?
pi_35671063
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef Sugar het volgende:
Ik, ik, ik! Onwijs lelijk is ze!
Dit topic bedoel ik serieus.
En ik heb net jou website bekenen.
en jou kindje heeft een ontzettend.....
leuk koppie. dat is dus niet wat ik bedoel.
pi_35671065
Onze buren...... mijn god wat is dat kind lelijk

Een kop zo groot als een volwassen hoofd
pi_35671068
Ik zat gister een album door te kijken van vroegah, en ik vond mezelf toen ik 1 jaar was toch wel lelijk. Met zo'n lange kop en nog niet genoeg haar om dat te verdoezelen. Toen ik 2 was ging het al beter en toen ik drie was was ik superschetig
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35671089
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.

ach vandaar dat nu DEZE Foto in je foto boek staat.
pi_35671121
Soms zijn kindjes zodanig lelijk dat ze enorm schattig worden.
pi_35671144
Ik zeg altijd: Wat een 'lief' kind. Ik heb nog nooit zo'n 'lief' kind gezien.
pi_35671157
Herman Finkers had er een leuk stukje over, hoe ging dat ook al weer?
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_35671197
quote:
*proest*
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35671224
Ik vind ze altijd apart of grappig
pi_35671240
Mijn dochter was de eerste paar maanden echt geen heel mooi kindje, maar gelukkig is ze goed opgedroogd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:55:26 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35671257
lelijk in de luier, schoon in de sluier.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35671299
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef aldo71 het volgende:
Herman Finkers had er een leuk stukje over, hoe ging dat ook al weer?
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 10:57:36 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_35671313
quote:

Mijn moeder en jouw moeder kende elkaar zeker?

Mijn moeder; Kijk eens tis net een pekingees

Oke oke, mijn wangen kwamen voorbij mn neus, en mn ogen deed ik pas voor het eerst na 10 dagen open... maar dit...

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35671316
hij blijft leuk
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35671390
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”
Het zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:01:26 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671418
Ik heb een paar off-topic dingen en ander geneuzel weggehaald.
Graag ook gewoon niet doen.
Antwoorden op de vraag van de TS.
Hoe 'lief' we die kinderen allemaal zogenaamd vinden is niet aan de orde.

En daarnaast was Finkers idd eerst en is het verder niet meer grappig of origineel.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:05:34 #21
33189 RM-rf
1/998001
pi_35671525
Een moeder in de baby-massage groep van mijn vrouw had een erg lelijk kind, maar die vertelde daarover dat ze, ondanks dat een deel van haar wel wist dat haar kind nogal lelijk gevormd was, ze toch haar kind gewoon 'de mooiste van de hele wereld' vond ...
Dat gevoel is gewoon heel sterk, je voelt je altijd enorm verbonden met 'jouw kind' ....

Als ik zelf nu baby-foto's van mn dochter zie vraag ik me ook een beetje af waarom ik haar toen zo enorm mooi vond, zo mooi was ze helemaal niet, maar dat gevoel blijft gewoon ...

Daarom is het volgens mij altijd erg kwetsend om nogal direkt tegen ouders te zeggen dat ze 'een lelijk kind' hebben, zelfs al zullen ze dat zelf misschien ook wel inzien, het blijft iets nogal 'tegennatuurlijks' om van je eigen kind zoiets zomaar toe te geven
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:08:01 #22
16245 CarOnline
met lange O
pi_35671592
Toen Lara (nu bijna 3) was geboren vond ik haar ook erg lelijk. Dat was ze ook. Een ontzettend dik hoofd, enorme wangen, ogen die niet open konden en ergens een plukje haar. Mijn moeder zag haar een uurtje na de geboorte, en ik riep meteen (apetrots:) Wat is ze lelijk hé!!!
Nu ziet ze er wel leuk uit. Maar in het begin... foei!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:08:15 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35671603
Doet me denken aan toen mijn 11 jaar jongere broertje nog klein was, hij zat op de peuterspeelzaal met een jongetje dat echt heel erg..erm "lief" was zeg maar

heel zielig, want mijn broertje was een heel mooi kindje bijvoorbeeld en kreeg dus ook heel veel aandacht terwijl de leidsters dat lelijke jongetje walgend aan het verschonen waren..hij vertederde totaal niet zeg maar.

Maar goed, het allerlulligste was dat tijdens een dia-avondje, waar de ouders naar de dagelijkse activiteiten van hun kroost konden komen kijken, een leidster zich versprak en bij een dia van het betreffende jongetje zei " En hier is onze eigen kleine E.T.! "

De moeder (die een spitting image was van haar gebroed btw) liep blazend weg, wel begrijpelijk natuurlijk..

Ik was zelf trouwens een hele mooie/leuke baby, ik werd ineens rigoreus minder aantrekkelijk toen ik een jaar of 14 was, tot mijn 20e ongeveer. Toen werd ik weer mooi
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:11:07 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671680

Dat vind ik idd wel een hele grove fout! Dat zijn toch dingen die alleen de eigen ouders kunnen zeggen.

Het gekke is trouwens dat het ook enorm kan verschillen idd. Het eerste kind van vrienden van mij was echt zo supermooi toen hij geboren werd, terwijl de 2e dus echt heel lelijk was. Die begint nu aardig in (idd) zijn wangen te groeien en is een heel leuk ventje, maar toen hij net geboren was... Oef!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:16:45 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35671835
Het kan idd enorm verschillen, als je een babietje ziet en hoe hij of zij er een jaar of 2 later uitziet.

Sommige mensen lijken bijv ook nog enorm op hun baby foto's terwijl je anderen echt nooit zou herkennen
pi_35671881
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef Vivi het volgende:

Sommige mensen lijken bijv ook nog enorm op hun baby foto's terwijl je anderen echt nooit zou herkennen
en dat is maar goed ook!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:20:20 #27
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35671939
Die verspreking van die leidsters vind ik nog niet eens het ergste. Het is wel lullig natuurlijk, maar goed, sommige kindjes zijn gewoon niet knap. Maar veel erger vind ik het dat ze daarom dat kind anders behandelen

Een vriendin van mijn ouders heeft een zoon (inmiddels jaar of 20 trouwens) en hem vond ze ook de mooiste van de wereld. Leuke jongen hoor, maar hij was echt niet knap Achteraf ziet ze dat ook wel, en snap ze niet dat ze hem zo knap vond toen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:25:44 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35672114
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:20 schreef texelonia het volgende:
Die verspreking van die leidsters vind ik nog niet eens het ergste. Het is wel lullig natuurlijk, maar goed, sommige kindjes zijn gewoon niet knap. Maar veel erger vind ik het dat ze daarom dat kind anders behandelen
Ja dat vind ik ook erg zielig. Maar wel interessant, psychologisch gezien...het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...daar was toch ook een naam voor, voor die uiterlijk kenmerken..kom er ff niet op

Jij hebt een schetig kindje btw, aan je avatar te zien
pi_35672145
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook erg zielig. Maar wel interessant, psychologisch gezien...het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...daar was toch ook een naam voor, voor die uiterlijk kenmerken..kom er ff niet op
eeeh .... Supernormale prikkels oid?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:27:55 #30
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_35672175
Prinses Amalia heeft er ook een handje van weg.

Als ze boos kijkt is ze toch zo onbeschrijfelijk lelijk.

Maar als ze dan weer gewoonlijk vrolijk / normaal kijkt is het zo´n ontzettend leuk kindje
Nie sloan mo schuppe!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:28:58 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35672214
quote:
ja dat klopt, heb ik ook ooit gelezen. Dat baby's in verhouding een groot hoofd hebben omdat volwassenen dat schattig vinden enzow. Of bedoel je dat niet?
Maar dan nog, als je zulk werk hebt, moet je je daar wel enigszins overheen kunnen zetten vind ik.
quote:
Jij hebt een schetig kindje btw, aan je avatar te zien
Ikke wel ja Hij lijkt ook op mij, dus dat kon ook niet anders
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:30:46 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35672265
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef texelonia het volgende:

[..]

ja dat klopt, heb ik ook ooit gelezen. Dat baby's in verhouding een groot hoofd hebben omdat volwassenen dat schattig vinden enzow. Of bedoel je dat niet?
Maar dan nog, als je zulk werk hebt, moet je je daar wel enigszins overheen kunnen zetten vind ik.
Oh ja, vind ik ook hoor! En idd dat bedoelde ik, het schijnt zelfs dat mannen (volwassen) vrouwen het meest aantrekkelijk vinden die die kenmerken hebben, van een baby dus. Hoog voorhoofd, klein neusje, korte mond-kin afstand, grote ronde ogen...ik weet al weer hoe het heet: supranormale prikkels
pi_35672285
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef MrBean het volgende:

[..]

eeeh .... Supernormale prikkels oid?
Dat heet kinderschema.

Verder zijn alle kinderen lelijk, maar dat terzijde.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:32:20 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35672301
Schelden mag ook achterwege blijven!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:34:13 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35672351
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef Sas22 het volgende:
Prinses Amalia heeft er ook een handje van weg.

Als ze boos kijkt is ze toch zo onbeschrijfelijk lelijk.

Maar als ze dan weer gewoonlijk vrolijk / normaal kijkt is het zo´n ontzettend leuk kindje
Die was idd ook gruwelijk als pasgeborene, terwijl ze nu toch leuk aan het opdrogen is.
pi_35672463
Achteraf zie ik op filmpjes en foto's toch een hoop meer rarigheden aan mijn jongetjes dan een paar jaar terug. Mijn oudste had een voorhoofd met een slagschaduw en mijn jongste had wel zo'n enorm dikke kop dat zijn ogen ervan dichtzaten. Ik vond ze toen echter de mooisten van de hele wereld

Bij de geboorte van beide was het ook zo. Mijn man vond onze jongste net een rat de eerste dagen, ik niet. En ik zat bij de oudste echt verliefd te staren toen hij net een paar uur oud was, toen ik mijn zusje achter mijn rug fluisterend hoorde vragen aan mijn vader: "Blijft dat hoofd zo?"

Overigens zijn het nu twee erg mooie knullen (en lief ook), en dat vind ik niet alleen.
ik post hier nog weleens als de volgende erg "lief" is
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:54:19 #37
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35672939
quote:
het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...
Dat is dus de reden waarom nieuwbakken ouders vrijwel altijd vertederd worden door hun eigen kind, ook al zou het objectief gezien niet 'knap' zijn. Het kind dwingt op die manier de verzorging af die het nodig heeft.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_35673781
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat is dus de reden waarom nieuwbakken ouders vrijwel altijd vertederd worden door hun eigen kind, ook al zou het objectief gezien niet 'knap' zijn. Het kind dwingt op die manier de verzorging af die het nodig heeft.
Volgens mij is het toch vooral een hormoonkwestie. Blinden voelen zich immers net zo hard aangetrokken tot hun eigen kinderen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:25:36 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35673891
Oxitocyne oa idd.

Toch heb ik ook ergens gelezen dat het uiterlijk meespeelt. Maar je hebt gelijk qua blinden.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:27:05 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35673931
Ik was zelf vroeger echt de aller aller allerlelijkste baby die je je maar kon voorstellen.
Mijn moeder beviel van mij en schrok zich de tyfus. Mijn vader wilde me zelfs teruggeven, zo lelijk was ik.

Ik had meteen al een enorme bos haar , hele grote alien ogen en ik was een 9 ponder

NIETS leuks aan...babyfoto's zijn er dan ook nauwelijks.

Gelukkig is dat aardig goedgekomen
pi_35674106
quote:
Laatst bijvoorbeeld,
Was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Eh
Heb ik dus ook gedaan
Die moeder staat bij die wieg zo..
'Nou Hans eh...TADAA'
En ik kijk:
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
BLEEHHHH
Schaam jij je niet kapot???
Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt...
GATVER
't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor!
GATVERDAMME
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:35:46 #42
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_35674221
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:27 schreef SHE het volgende:
Ik was zelf vroeger echt de aller aller allerlelijkste baby die je je maar kon voorstellen.
Mijn moeder beviel van mij en schrok zich de tyfus. Mijn vader wilde me zelfs teruggeven, zo lelijk was ik.

Ik had meteen al een enorme bos haar , hele grote alien ogen en ik was een 9 ponder

NIETS leuks aan...babyfoto's zijn er dan ook nauwelijks.

Gelukkig is dat aardig goedgekomen
Mijn moeder schrok ook
Ik had enorme knaldonkere ogen en het eerste wat ze dacht was: ' een buitenaards kindje! '
Dat ik de eerste week een hoofd zo rood als een tomaat had, hielp ook niet mee
Maar verder was ik wel om aan te zien, alleen even wennen aan die ogen dus.

-edit- En ja, daar zijn wel foto's van
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:39:59 #43
33189 RM-rf
1/998001
pi_35674344
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Moonah het volgende:

Toch heb ik ook ergens gelezen dat het uiterlijk meespeelt. Maar je hebt gelijk qua blinden.
M.i. is dat omgekeerd, dat babys grote hoofden hebben en grote ogen is praktisch, de schedel kan slechts beperkt groeien (alhoewel de fontanellen eerst wel 'los' zitten en enigszins groei toelaten, maar dat is de max, de hersenpan dient altijd 'beschut' te zijn) ...
evenzo bij de oogkas en oogbal die ook zeer kort na de geboorte verder weinig ontwikkeling kent...

de mens is als een der weinige enorm lang na zijn geboorte volledig afhankelijk van verzorging en groeit nog jaren na de geboorte door totdat ze in een pre-puberale fase komen, waar de meeste dieren enkele uren na hun geboorte feitelijk al inzitten ...

Om te overleven moest de ouder wel 'verzorgingsgevoelens' ontwikkelen ... die ouders die het meest 'verzorgend op zo'n klein krijsend mormel met een te grote kop en grote ogen hadden de meeste kans dat hun kroost niet tussentijd door sabeltand-tijgers opgepeuzeld werd ....

Het is dus niet zo dat mensen zomaar op baby's vallen, dat was een evolutionaire noodzaak voor het overleven .....

Als de mensen die geen gevoelens voor baby's hebben, een afkeer van die poepdoosjes, zich nu massaal gaan voortplanten verliest de mens vast die natuurlijke reactie op baby's ... helaas lijkt die kans klein te zijn.... de 'koechie-koechie-babbelaars zijn in onze evolutie gewoon de 'fittest' ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:44:24 #44
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_35674493
Mijn toenmalige vriendje en ik zaten een keer op het strand in Zuid-Frankrijk en toen zat er een gezin voor ons met werkelijk waar het gruwelijkste babietje dat ik ooit heb gezien. Wij zaten uitgebreid commentaar te geven en werden steeds lacheriger over dat kind. We gingen ook steeds harder praten. De moeder vond dat niet leuk, en ik leerde dat niet alle mensen in Zuid-Frankrijk daadwerkelijk Frans zijn, maar dat er meer nederlandse touristen rondlopen dan je denkt toen ze me venijnig toevoegde dat ik vooral de pil moest gaan slikken of me laten steriliseren, want ik zou eens een lelijk kind mogen krijgen.....

Mijn kinderen waren overigens de mooiste van de hele wereld, en dat beaamde iedereen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:46:55 #45
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35674575
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Het is dus niet zo dat mensen zomaar op baby's vallen, dat was een evolutionaire noodzaak voor het overleven .....
Dat is ook de visie die ik heb gelezen.
En om de hormonen voor Diederick erbij te halen, die zullen er dus wel voor zorgen dat een objectief 'lelijk' (want onvolgroeid) wezentje als schattig wordt gezien.
pi_35674765
Ik was juist een mooi kind, ik ben allen toen ik ouder werd stees lelijker geworden.
Mijn moeder heeft op de kleuterschool nog een briefje opgehangen of mensen niet op konder houden om te roepen dat ik zón mooi kind was. Ze vond het niet goed voor mijn ontwikkeling.
Het heeft me er niet van weerhouden om toch een arrogante kerel te worden.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_35674940
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat is ook de visie die ik heb gelezen.
En om de hormonen voor Diederick erbij te halen, die zullen er dus wel voor zorgen dat een objectief 'lelijk' (want onvolgroeid) wezentje als schattig wordt gezien.
Het zal vast zo zijn dat bepaalde visuele babykenmerken ingeprogrammeerd zijn in de volwassen hersenen, en daar een bepaalde reactie triggeren. De band die je met je eigen kind hebt is echter m.i. primair veroorzaakt door hormonen.
pi_35674982
Ik vind het juist altijd heel zielig als een kindje 'lelijk' gevonden wordt

Vooral als ze dan iets ouder worden en ook gepest kunnen worden om hun grote hoofd, schele ogen, flaporen, dikke hoofd, kromme pootjes of wat dan ook. Het zijn wel allemaal kleine onschuldige kinderen. Vind het zielig dat ze soms al zo jong met onaardige opmerkingen geconfronteerd worden.

Ik was toen ik heel klein was heel heel heel erg mager, m'n opa en oma durfden me niet eens op te pakken omdat ze bang waren dat ik zou breken. En ik heb een periode gehad dat ik net een jongetje was. Toen ik eenmaal lang haar kreeg was dat gelukkig ook weer over en de spekkies kwamen na een jaar ook wel
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:00:54 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35675055
ik loensde zo erg dat ze dachten dat ik blind was
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:02:48 #50
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_35675113
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef aldo71 het volgende:
Ik was juist een mooi kind, ik ben allen toen ik ouder werd stees lelijker geworden.
Mijn moeder heeft op de kleuterschool nog een briefje opgehangen of mensen niet op konder houden om te roepen dat ik zón mooi kind was. Ze vond het niet goed voor mijn ontwikkeling.
Het heeft me er niet van weerhouden om toch een arrogante kerel te worden.
Je bent dus én arrogant én lelijk... oe... woest aantrekkelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')