abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35670942
Natuurlijk is jou kind het mooiste kindje op de hele wereld.
En hoor ik nooit mensen erover dat ze een lelijk kindje hebben
Toch zie ik regelmatig lelijke kinderen in de stad.
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:41:55 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35670959
Ik, ik, ik! Onwijs lelijk is ze!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:44:50 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671023
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.

Mijn moeder kwam er vroeger trouwens wel voor uit hoor!
Keken mensen in de kinderwagen en dan zei ze 'Wat is ze lelijk he?'.
pi_35671030
Nee, nee, zo moet je dat niet vragen TS.

Je moet vragen: Wie heeft een "lief" kind?
pi_35671063
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef Sugar het volgende:
Ik, ik, ik! Onwijs lelijk is ze!
Dit topic bedoel ik serieus.
En ik heb net jou website bekenen.
en jou kindje heeft een ontzettend.....
leuk koppie. dat is dus niet wat ik bedoel.
pi_35671065
Onze buren...... mijn god wat is dat kind lelijk

Een kop zo groot als een volwassen hoofd
pi_35671068
Ik zat gister een album door te kijken van vroegah, en ik vond mezelf toen ik 1 jaar was toch wel lelijk. Met zo'n lange kop en nog niet genoeg haar om dat te verdoezelen. Toen ik 2 was ging het al beter en toen ik drie was was ik superschetig
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35671089
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.

ach vandaar dat nu DEZE Foto in je foto boek staat.
pi_35671121
Soms zijn kindjes zodanig lelijk dat ze enorm schattig worden.
pi_35671144
Ik zeg altijd: Wat een 'lief' kind. Ik heb nog nooit zo'n 'lief' kind gezien.
pi_35671157
Herman Finkers had er een leuk stukje over, hoe ging dat ook al weer?
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_35671197
quote:
*proest*
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35671224
Ik vind ze altijd apart of grappig
pi_35671240
Mijn dochter was de eerste paar maanden echt geen heel mooi kindje, maar gelukkig is ze goed opgedroogd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:55:26 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35671257
lelijk in de luier, schoon in de sluier.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35671299
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef aldo71 het volgende:
Herman Finkers had er een leuk stukje over, hoe ging dat ook al weer?
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 10:57:36 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_35671313
quote:

Mijn moeder en jouw moeder kende elkaar zeker?

Mijn moeder; Kijk eens tis net een pekingees

Oke oke, mijn wangen kwamen voorbij mn neus, en mn ogen deed ik pas voor het eerst na 10 dagen open... maar dit...

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35671316
hij blijft leuk
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35671390
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”
Het zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:01:26 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671418
Ik heb een paar off-topic dingen en ander geneuzel weggehaald.
Graag ook gewoon niet doen.
Antwoorden op de vraag van de TS.
Hoe 'lief' we die kinderen allemaal zogenaamd vinden is niet aan de orde.

En daarnaast was Finkers idd eerst en is het verder niet meer grappig of origineel.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:05:34 #21
33189 RM-rf
1/998001
pi_35671525
Een moeder in de baby-massage groep van mijn vrouw had een erg lelijk kind, maar die vertelde daarover dat ze, ondanks dat een deel van haar wel wist dat haar kind nogal lelijk gevormd was, ze toch haar kind gewoon 'de mooiste van de hele wereld' vond ...
Dat gevoel is gewoon heel sterk, je voelt je altijd enorm verbonden met 'jouw kind' ....

Als ik zelf nu baby-foto's van mn dochter zie vraag ik me ook een beetje af waarom ik haar toen zo enorm mooi vond, zo mooi was ze helemaal niet, maar dat gevoel blijft gewoon ...

Daarom is het volgens mij altijd erg kwetsend om nogal direkt tegen ouders te zeggen dat ze 'een lelijk kind' hebben, zelfs al zullen ze dat zelf misschien ook wel inzien, het blijft iets nogal 'tegennatuurlijks' om van je eigen kind zoiets zomaar toe te geven
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:08:01 #22
16245 CarOnline
met lange O
pi_35671592
Toen Lara (nu bijna 3) was geboren vond ik haar ook erg lelijk. Dat was ze ook. Een ontzettend dik hoofd, enorme wangen, ogen die niet open konden en ergens een plukje haar. Mijn moeder zag haar een uurtje na de geboorte, en ik riep meteen (apetrots:) Wat is ze lelijk hé!!!
Nu ziet ze er wel leuk uit. Maar in het begin... foei!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:08:15 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35671603
Doet me denken aan toen mijn 11 jaar jongere broertje nog klein was, hij zat op de peuterspeelzaal met een jongetje dat echt heel erg..erm "lief" was zeg maar

heel zielig, want mijn broertje was een heel mooi kindje bijvoorbeeld en kreeg dus ook heel veel aandacht terwijl de leidsters dat lelijke jongetje walgend aan het verschonen waren..hij vertederde totaal niet zeg maar.

Maar goed, het allerlulligste was dat tijdens een dia-avondje, waar de ouders naar de dagelijkse activiteiten van hun kroost konden komen kijken, een leidster zich versprak en bij een dia van het betreffende jongetje zei " En hier is onze eigen kleine E.T.! "

De moeder (die een spitting image was van haar gebroed btw) liep blazend weg, wel begrijpelijk natuurlijk..

Ik was zelf trouwens een hele mooie/leuke baby, ik werd ineens rigoreus minder aantrekkelijk toen ik een jaar of 14 was, tot mijn 20e ongeveer. Toen werd ik weer mooi
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:11:07 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671680

Dat vind ik idd wel een hele grove fout! Dat zijn toch dingen die alleen de eigen ouders kunnen zeggen.

Het gekke is trouwens dat het ook enorm kan verschillen idd. Het eerste kind van vrienden van mij was echt zo supermooi toen hij geboren werd, terwijl de 2e dus echt heel lelijk was. Die begint nu aardig in (idd) zijn wangen te groeien en is een heel leuk ventje, maar toen hij net geboren was... Oef!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:16:45 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35671835
Het kan idd enorm verschillen, als je een babietje ziet en hoe hij of zij er een jaar of 2 later uitziet.

Sommige mensen lijken bijv ook nog enorm op hun baby foto's terwijl je anderen echt nooit zou herkennen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')