Dit topic bedoel ik serieus.quote:
ach vandaar dat nu DEZE Foto in je foto boek staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.
Mijn moeder kwam er vroeger trouwens wel voor uit hoor!
Keken mensen in de kinderwagen en dan zei ze 'Wat is ze lelijk he?'.![]()
*proest*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef aldo71 het volgende:
Herman Finkers had er een leuk stukje over, hoe ging dat ook al weer?
Mijn moeder en jouw moeder kende elkaar zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Het zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |