Was er vanmorgen niet iets over een briefje van N dat ze een keuze had gemaakt die B en A niet leuk zouden vinden, B zou N erop aanspreken???quote:Op woensdag 21 november 2007 15:44 schreef Troetel het volgende:
Misschien komt ze wel helemaal niet terug. Moet nu steeds denken aan dat briefje dat Brian heeft gevonden en dat ze tegen iedereen die maar binnen komt zegt dat het geestelijk allemaal zoooo zwaar is. Imo heeft ze al die maanden duidelijk een "rol" gespeeld en ze raakt nu verstrikt in haar eigen leugens. Die stress en daarbij het slechte eten zijn haar nu aan het opbreken, ze wil naar huis en dit is een spectaculaire exit...!!
Volgens Lieke was ze 'achter' en zou daar worden opgehaald door een ambulance.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:45 schreef avonne het volgende:
[..]
was er nu wel of niet een ambulance?
Ja een beetje, maar we hadden een SL op naadquote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Die TT![]()
Ik zit met een paar vragen:
Hebben jullie Naad horen gillen?
Is ze door iemand acher met een stekkarretje opgehaald?
Waar zijn Huub, Brian en Jaap?
Dat bedoel ik nou... allerlei aannames, maar nergens iets gebaseerd op feiten. En Nadia zag er ook al zo gezond uit vandaag nog voor dat apparaat natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben niet naïef, allerminst, maar er is meer tussen hemel en aarde dan alleen de processen die wij kennen. Ik geloof bijvoorbeeld tot op zekere hoogte ook wel in acupunctuur. Jij zegt dat het geen moer doet, welnu, zie het resultaat. Een ambulance onderweg......
Ik heb haar horen janken en kreunen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Die TT![]()
Is ze door iemand achter met een steekkarretje opgehaald?
(1) Nee, wel horen janken. Tijdens de SL heeft ze volgens Amanda en Lieke wel zitten gillen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Die TT![]()
Is ze door iemand achter met een steekkarretje opgehaald?
Bedanktquote:Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar we hadden een SL op naad
was niet te zien
bij Jensen
Het zal Amanda weinig boeien, die heeft bijna geen empathisch vermogen.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
Volgens Lieke is Amanda een stuk nuchterder en realistischer dan Nadia en Dennis.
Ja, dat hebben we de laatste dagen gezien.
Verdomd, ik dacht dat dat over de a.s. ontslagronde ging, het zal toch niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was er vanmorgen niet iets over een briefje van N dat ze een keuze had gemaakt die B en A niet leuk zouden vinden, B zou N erop aanspreken???
Maar zal er een ontzettend drama van maken. "ik ben mijn kindje kwijt" boehoehoehoequote:Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
Nadia wil toch een abortus.
15:44 - Speculeren...quote:Amanda en Dennis grijpen snel wat kleding voor Nadia bij elkaar want de brunette moet zelfs naar het ziekenhuis. “F*ck”, mompelt hij. “Ik ben me dood geschrokken!”, vervolgt hij. “Ik ook!”, zegt Amanda. “Ze gaat zo met de ambulance weg”, vertelt hij. Amanda zoekt weer steun bij Lieke. “Ik pak drinken voor je”, zegt ze lief. Met z’n tweetjes ploffen ze op de bank. Wat een machteloosheid…
quote:Amanda en Lieke hebben elkaar gevonden in hun bezorgdheid voor Nadia. “Straks is er iets heel ernstigs aan de hand”, speculeert Amanda. “Maar dit was ook niet een normale behandeling”, zegt Lieke. “Straks moet ze in het ziekenhuis blijven!”, vervolgt Amanda. Dennis kleedt zich ondertussen om in de slaapkamer. De fotoshoot is afgelast…
Even iets anders,quote:Op woensdag 21 november 2007 16:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
(1) Nee, wel horen janken. Tijdens de SL heeft ze volgens Amanda en Lieke wel zitten gillen.
(2) onbekend, streamlock
(3) Jensen
Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Prosac het volgende:
Maar zal er een ontzettend drama van maken. "ik ben mijn kindje kwijt" boehoehoehoe
Kon toch ook?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
notities tijdens de COS-lock
\
hmmm.... overlijden, bijvoorbeeld, Amanda? Dan moet iemand toch naar de begrafenis kunnen, he?
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
VV maakt zich niet echt druk.
toch ben ik het met Lieke eens........quote:Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
Volgens Lieke is Amanda een stuk nuchterder en realistischer dan Nadia en Dennis.
Ja, dat hebben we de laatste dagen gezien.
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet. Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft. Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele. Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....quote:Op woensdag 21 november 2007 16:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou... allerlei aannames, maar nergens iets gebaseerd op feiten. En Nadia zag er ook al zo gezond uit vandaag nog voor dat apparaat natuurlijk.
Als dat je argument is dat het apparaat ervoor gezorgd heeft dat ze naar het ziekenhuis moet dan heb je geen greintje inzicht. Als ik een lucifer onder je hand houd en zeg dat het goed voor je spieren is en vervolgens krijg jij derde graads verwonderen dan zal je ook klagen dat het niet werkt. Maar volgens jouw beredenering kan ik dan zeggen dat het wel werkt omdat je hand is verbrand.
Dat er meer is tussen hemel en aarde is een totaal andere discussie en heeft weinig met dit apparaat te maken, dat baseert zich op de wetenschap. Want als het volgens jou daar niks mee te maken heeft kan je net zo goed een aardappel in je aars stoppen en lekker wachten op het effect omdat er meer is tussen hemel en aarde.
Amanda is op één of andere manier (als het om anderen gaat) minder emotioneel.. Ze kan zo bijvoorbeeld Natasia er uit stemmen terwijl ze dat moeilijk vindt, ze zou 0% er zo uitstemmen terwijl Nadia daarbij emotioneel een enorm schuldgevoel bij zou krijgenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Desii het volgende:
[..]
toch ben ik het met Lieke eens........
Amanda is niet zo'n baby als Nada......
Hoop ook echt dat ze niet meer terugkomt..... alle mogelijkheden om Dennix eruit te stemmen..... I love it
(en tuurlijk als er echt iets mis is (wat ik zeer betwijfel) is het wel een ietsiepietsie zielig voor der)
Shit, ze komt terug. Levend en wel.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Is "niets" zo moeilijk om door de telefoon te zeggen?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Niet om lullig te doen, maar dit kun je er net zo goed niet neer zetten.. Geen nieuwswaarde en enkel aandacht voor iets dat we geen aandacht willen gevenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef riri het volgende:
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
Wat zou hij moeten doen dan op dit momentquote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef riri het volgende:
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
Eetstoornis, buikkrampen, en daar nog eens lekker die Domperidom op, geweldigquote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef Meganog het volgende:
Alles is onder controle. Alles gaat goed.
Ze gaan straks vertellen wat er aan de hand is.
Ze kreeg zetpillen. Iemand hier noemde de merk/soort-naam. Daarop kwam een reactie van een ander dat die zetpil een soort Domperdidon zou zijn. Ze had 20 zetpillen. Voor zover ik weet heeft ze geen tabletten gekregen.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even iets anders,
ze moest wat kotsen en kreeg Domperidon, right?
20! ( welke idioot gezegd heeft ze ook alle 20 te gebruiken is me niet duidelijk) van die rommel krijg je, als je niet stopt als ze niet meer nodig zijn, enorme constipatie.
Ergo, Naad is bevallen van Mr Hankey
Ik heb geen Geneeskunde gestudeerd maar dit is ook wat ik dacht dat er aan de hand is... en van niet eten en kotsen etc. blijft volgens mij ook je menstruatie uit...quote:Op woensdag 21 november 2007 16:11 schreef diedirk het volgende:
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.
Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, ze komt terug. Levend en wel.
En inderdaad waarschijnlijk met wat darminhoud minder, Yvonne.
quote:
quote:
Zich van ellende van een klif storten?!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten doen dan op dit moment![]()
Die ander was Eveline. Ze heeft 2 of 3 nachtjes in het ziekenhuis gelegen, er was in die dagen geen stemming.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef marky het volgende:
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?
Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?
Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....quote:Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zich van ellende van een klif storten?!
Ach gossie.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef Meganog het volgende:
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
Ik weet het ook niet, heb het alleen gelezen en niet op de stream gezien, maar was wat me ineens te binnen schoot.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, ik dacht dat dat over de a.s. ontslagronde ging, het zal toch niet?
Is ook geen kwaaie gast.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:20 schreef Verida het volgende:
fotoshoot afgelast
Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf![]()
Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...quote:Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.![]()
![]()
![]()
Ik ook niet hoor, ik ben van: in ieder mens zit iets goeds, soms moet je er even naar zoeken, maar het is er welquote:Op woensdag 21 november 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
Dat De dokter heeft geen tijd-verhal is gewoon onzin. Naad heeft toen helemaal niet aan de dokter gevraagd om een test.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...
Herr Obesitas und Fräulein zum Kotzenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Dennix heeft zijn eetlust weer terug, ik begon me al zorgen te maken.....voor hetzelfde geld heeft hij plots ook anorexia.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft aan Dennix door dat alles OK is en ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
De welbekende storm in een glas water dus.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze allemaal[ febo] wisten dat Nadia NIET zwanger was.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.![]()
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef maril het volgende:
Dat verhaal van die zwangerschap is een fantasie van Amanda, die heeft het er continu over en Nadia vind dat prima want elke aandacht vind ze top, ik denk dat ze heftige spierpijn heeft,
zeker omdat ze niet optijd zegt dat het pijn deed die behandeling.
en dat ze alles zo verschrikkelijk goed weetquote:Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
Zo verschrikkelijk irritant hoe Lieke steeds bepaalde woorden 'beklemtoont'...
Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over hadquote:Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door. Ze komt straks vertellen wat er aan de hand is, ze komt dus vertellen dat ze vrijwillig de villa verlaten.
Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over had
Dan is het de fantasie van Nadia, niet die van Amanda, want zij gaat gewoon af op wat 'haar beste vriendin' haar vertelt.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.
Maar liegen om aandacht zit in haar bloed.
Nadia zegt ook dat de dokter heeft gezegd dat iemand anders een zetpil bij haar moest inbrengen,quote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Slecht vastgesteld. Het is dat we weten dat het niets doet. Heeft met kennis te maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet.
Dat heb je wel gezegd, met je 'er is meer dan tussen hemel en aarde' brouwsels. Ik heb ook nooit beweerd dat het geen invloed op het lichaam zou hebben. Maar dat is verwaarloosbaar. Waarom? Omdat het een te lage spanning is om het lichaam te beinvloeden. Jij denkt toch echt niet dat dat apparaat de aanleiding is voor een bezoekje ziekenhuis?quote:Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft.
Mij interesseert het hele gepromoot niet, er zullen vast wel voors en tegens zijn om zoiets te doen. Ik ga niet uit van motieven van mensen en daarop een apparaat beoordelen. Ik ga er vanuit of het apparaat het doet, niet of ik mensen bepaalde motieven wel of niet moet toeschuiven. Jij neemt toch ook niet alles van je vrienden en/of ouders aan ook al hebben ze het beste met je voor? Ook al is hun motief om jouw leven te verbeteren dan nog hoeft het voor jou nog niet goed uit te pakken. Het apparaat doet het gewoon niet en het interesseert me eigenlijk helemaal niet of die gast het met valse voorwendselen doet of niet.quote:Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele.
Kom op zeg, zoiets kan je niet aan alles verbinden. Voor het ene geval heb je een afwachtende houding nodig.. voor het andere geval niet. Dit is gewoon bedriegerij en jij trapt er in.quote:Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....
Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.quote:Dus als je het over aannames heb, daar maak ik mij, in tegenstelling tot veel anderen, veel minder schuldig aan.
Precies....Dennix zat er ook bij en weet ook van dat kotsen voortdurend....deze twee mensen denken gewoon niet na....denken alleen maar aan uiterlijke dingen...Amanda denkt met haar 19 jaar beter na...zij stelde die vraag wel omdat ze steeds denkt dat Nadia zwanger is en dat is niet gek als je naar de klachten luistert die Nadia heeft....quote:Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.
Goeie reklame dit trouwens voor de dokter.
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Heathen het volgende:
Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.
HEEEEEEEEEEEEERLIJK..quote:Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1
Amanda en Lieke naar de streamlock.
Voor mij is het verhaal van Amanda duidelijk maar Naad vertrouw ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1
Amanda en Lieke naar de streamlock.
Dag Schattie....tegen de chauffeur.........quote:Op woensdag 21 november 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia terug
Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef pronkjewail het volgende:
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
klopt....ze draait er steeds omheenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.
Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.quote:Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
En figuren zoals 'neemmijnietserieus' die overal in geloven.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef bloodymary het volgende:
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
LMAO Jaap
"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaalquote:Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef riri het volgende:
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
[..]
Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.
Bel maar meteen de Dela, twee keer niezen is wel heul heftig, zeker achter elkaarquote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef NG het volgende:
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Buikgriep
Komop, ik had iets beters verwacht!
Mínstens ebola!
van Dennix...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dragline het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...![]()
hier zie je wel heel goed ineens dat ze een marokaanse is.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.
[ afbeelding ]
De nuchtere reactie van Jaap en Huub zal wel weer verkeerd vallen bij de gevoelsmensen in het huis.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:19 schreef rooie3 het volgende:
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
Ja jammer hoor. Omdat jij te beroerd bent om een in boekje te lezen krijg ik de schuld? Als jij ze niet negeert kan je ook niet zeggen dat het wel een werking kan hebben. Dat soort manier van denken heeft al een boel narigheid opgeleverd in de geschiedenis. Zoals gezegd, als dat werkt dan werkt een aardappel in je reet ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan![]()
Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
![]()
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Guuskeee het volgende:
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Naad liegt en liegt en liegt net als Dennix eet en eet en eet. Lekker stel toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Ik heb zo het idee dat we die wonderdokter niet meer terug zien.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Zoals ik straks al zei; probeer haar eens 1 keer te betrappen op 2 keer dezelfde versie van een verhaal,quote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.
Niet te volgen dus.
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???quote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'quote:Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dat zei Lieke dus ook meteen. Met andere woorden, Nadia liegt.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Gelukkig dan maar dat ze niet zwanger is. Anders had ze dadelijk ook Munchausen by proxy en was de baby de pineut.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ja maar dat is allemaal negatieve energie. dit kan je uren/dagen/maanden volhouden, steeds weer over iets anders. Maar ja, als jij er lol aan beleefd: go your gang!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
Ze laten achter de 6 [ negatieve] testen zien die Nadia gedaan heeft maar die ze verzwijgt.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef riri het volgende:
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is
dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
Toen Nada de kooi in kwam was al bekend dat ze anorexia heeft.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef diedirk het volgende:
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.
Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.
Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
ik hoorde; 100.000 euro voor een handtekening....geld...geld...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
Had die maar beter zijn huiswerk moeten doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Ook voor hem en zijn pr-crew geldt: doe je research. Welke zichzelf serieus nemende 'arts' gaat zijn revolutionaire apparaat nu in een programma als DGK promoten. Dan spoor je zelf ook voor geen meter. Voor mij nog meer reden om aan te nemen dat de beste man een charlatan van hier tot Barcelona is.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
dat is Munchhausen by proxy is toch weer iets andersquote:Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
Wanneer is die Jensen uitzending? Ik denk dat er over de geblockte stemming voor de begrafenis is gesproken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
Naad heeft echt geen buikgriep.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef rooie3 het volgende:
En nu gaat ze weer vrolijk cremes bekijken.Dat wijf spoort echt niet.Als je buikgriep heb,dan heb je echt geen puf in zulke dingen en ook niet om te wippen.Dat wijf verpest samen met die niksnut de hele show.
Nou oke blijft dat maar lekker hard tegen jezelf zeggen. Misschien helpt het, maar dat is even afwachten natuurlijk. Want wat voor motieven zouden daarbij allemaal wel niet bij spelen niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....
vrijdag.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wanneer is die Jensen uitzending? Ik denk dat er over de geblockte stemming voor de begrafenis is gesproken.![]()
Dat wil je niet eens. En houd je met geen mogelijkheid binnen. Beschuit, slappe thee, bouillon, dan houdt het wel zo'n beetje op.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Ik zag naad ook iets roods eten, was dat soms tomatensoepquote:Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
in jip en janneketaal een aandachtshoerquote:Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Naad heeft echt geen buikgriep.
Naad heeft een attention addiction disorder.....en......ze weet iedereen voor haar karretje te spannen![]()
Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
"It's too late to apologize" De teksten gaan wel heel duidelijk over Amanda nu.....
De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Van wie is de plaat die Brian luistert ?
en een dag later nog even een paar keer de filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi! Drankje er bij, popcorn er bij![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
Dat denk ik ook !quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.
ik verwacht als amanda weer begint over dat haar (wordt toch morgen mooi haar van gemaakt?)quote:
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
Die ligt op de bank een tijdschrift te lezenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"
Hij zat net al te shaken, maar ik denk nog steeds dat het een trucje is van hem.quote:
ik denk dat hij zojuist Nadia heeft ingestraald.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
Nee, daar dacht ik ook aan, maar dat nummer was het niet...... Bij nader naluisteren was het ook niet Kate Bush.....quote:
zou het dan echt deze keer?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
als je dan toch door blijft zeveren, kan je dat niet ergens anders gaan doen? dit is de COS. Jullie zijn al een uur bezig, get a room.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
Ik hoop het niet hoor.... maar ik ben extra alert wanneer Huub heeft gedronken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka, ik ben bang dat je gelijk krijgt.
Jaap, ik wil vechten, kom op vechten........script?
Brian ook redelijk para, vul maar in.
Hij lijkt heel downquote:Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef miesy het volgende:
[..]
zou het dan echt deze keer?
ik wil niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus![]()
volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
meestal duurt het een uurtje voor dat ze wat aan je doenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
Yep, Jaap ook met dubbele tong..... Kan nog lachen worden vandaag......quote:Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef Varen het volgende:
Jaap: we hebben gewoon focking gpesteed
Huub: ik ben gewoon niet gewend dat ik om 4 uur knetter lam ben
Snap er echt niks meer van.Alles wat daar nog gebeurd geloof ik niet meer.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.
Heeft iemand het complete plaatje (en dus Nadia's verhaaltje doorgeprikt)?
Eemnes, welk ziekenhuis gaat ze dan heen?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.
nee, joh, was zo gek ze kwam bij het ziekenhuis aan en het was over.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
Naad vertelde opgewekt, dat ze zich in de ambulance al weer veeeeeeeeel beter voeldequote:Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Verida het volgende:
Is Amanda al terug uit het hokje,
Anders blijft ze wel heel lang weg.....
als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, joh, was zo gek ze kwam bij het ziekenhuis aan en het was over.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling van de darmen door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen![]()
Nadia ging gillen, paniek, paniek. Dennis, Amanda en Lieke bleven in die paniek alleen achter.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd
daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
dat kan vanvond op de streams een hoop leedvermaak opleverenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
Ik heb hier eventueel een Lacie Electron Blue IV 22" met kappen. ¤175,- vaste prijs.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond)
FOK is traagquote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
van wie in hemelsnaam? GEWELDIGquote:Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Jaap heeft met glazen gegooid. Jensen heeft Huub een kankersmurf genoemd. Productie Jensen was erg boos op Jaap, die overal twixen was wezen snaaien....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Warrig verhaal, met ondermeerquote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteerquote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
Hou allebei es op asjeblieft....quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Doe mij es ffies een plezier en laat mij gewoon met rust s.v.p. Ga je ontevredenheid eens even lekker botvieren op mensen in je eigen omgeving. Als je namelijk je gelijk wil halen, dan moet ik je teleur stellen, die krijg je niet! Hier laat ik het voor nu even bij....quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Als wat? Gek van de week?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef marloess het volgende:
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip![]()
Knetterlam?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef mspoez het volgende:
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Brian wordt de nieuwe Herman van Jensen!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
[..]
van wie in hemelsnaam? GEWELDIGGo for it Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |