abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:55:16 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_54762519
Vervolg op : [COS #2881] Be gone rimpels, vouwen, bulten en gaten!

Naad is afgevoerd na de wonderbehandeling van Dr. E. Sanchez die inmiddels hoog en droog in het vliegtuig zit.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762541
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:44 schreef Troetel het volgende:
Misschien komt ze wel helemaal niet terug. Moet nu steeds denken aan dat briefje dat Brian heeft gevonden en dat ze tegen iedereen die maar binnen komt zegt dat het geestelijk allemaal zoooo zwaar is. Imo heeft ze al die maanden duidelijk een "rol" gespeeld en ze raakt nu verstrikt in haar eigen leugens. Die stress en daarbij het slechte eten zijn haar nu aan het opbreken, ze wil naar huis en dit is een spectaculaire exit...!!
Was er vanmorgen niet iets over een briefje van N dat ze een keuze had gemaakt die B en A niet leuk zouden vinden, B zou N erop aanspreken???
pi_54762545
Die TT

Ik zit met een paar vragen:

Hebben jullie Naad horen gillen?
Is ze door iemand achter met een steekkarretje opgehaald?
Waar zijn Huub, Brian en Jaap?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54762550
Lieke zegt....hoe naïef ben je als je ooit zwanger bent geweest(Nadia dus) te ontkennen dat het misschien nu wel weer zo zou kunnen zijn....juist omdat ze tegen Amanda had gezegd dat het hetzelfde voelde als toen ze eerder zwanger was geweest en een abortus had laten doen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54762555
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:45 schreef avonne het volgende:

[..]

was er nu wel of niet een ambulance?
Volgens Lieke was ze 'achter' en zou daar worden opgehaald door een ambulance.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762556
Briljante tv wordt dit.
Het feit dat VV ontzettend snel met berichtgeving komt, zegt al genoeg. Script.
Alleen wist waarschijnlijk alleen Nadia er vanaf, zodat de emoties bij de rest echt zijn.

Wat een spanning en sensatie op een woensdagmiddag zeg.
pi_54762559
Volgens Lieke is Amanda een stuk nuchterder en realistischer dan Nadia en Dennis.

Ja, dat hebben we de laatste dagen gezien.
pi_54762561
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Die TT

Is ze door iemand acher met een stekkarretje opgehaald?
Ja een beetje, maar we hadden een SL op naad
was niet te zien
bij Jensen
pi_54762565
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben niet naïef, allerminst, maar er is meer tussen hemel en aarde dan alleen de processen die wij kennen. Ik geloof bijvoorbeeld tot op zekere hoogte ook wel in acupunctuur. Jij zegt dat het geen moer doet, welnu, zie het resultaat. Een ambulance onderweg......
Dat bedoel ik nou... allerlei aannames, maar nergens iets gebaseerd op feiten. En Nadia zag er ook al zo gezond uit vandaag nog voor dat apparaat natuurlijk.
Als dat je argument is dat het apparaat ervoor gezorgd heeft dat ze naar het ziekenhuis moet dan heb je geen greintje inzicht. Als ik een lucifer onder je hand houd en zeg dat het goed voor je spieren is en vervolgens krijg jij derde graads verwonderen dan zal je ook klagen dat het niet werkt. Maar volgens jouw beredenering kan ik dan zeggen dat het wel werkt omdat je hand is verbrand.

Dat er meer is tussen hemel en aarde is een totaal andere discussie en heeft weinig met dit apparaat te maken, dat baseert zich op de wetenschap. Want als het volgens jou daar niks mee te maken heeft kan je net zo goed een aardappel in je aars stoppen en lekker wachten op het effect omdat er meer is tussen hemel en aarde.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54762568
Ik geloof er geen fuck van. Of Nadia moet de hele boel aan elkaar gelogen hebben. Volgens Amanda was ze twee of drie weken geleden ongesteld. Daarna heeft ze een test gedaan, terwijl ze volgende week ongesteld moet worden. Stel dat haar vorige menstruatie een innestellingsbloeding geweest is, had die test positief moeten zijn.(ze kan hier naturlijk over gelogen hebben).
Een test midden in een cyclus slaat nergens op, als ze tenminste een echte menstruatie heeft gehad.
Valt typisch onder het hoofdstuk hypochonder. Mocht ze ooit zwanger worden, wens ik partner, omgeving en artsen veel succes. Dit soort monsters heb ik teveel op de afdeling gezien.
Dit typje kosts ook negen maanden. Is nu al voorspelbaar. Vooral niet aan je kind denken, ik ik ik.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_54762570
De jongens zijn naar Jensen...Dennix is nog in de villa
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:04:38 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_54762580
quote:
Die TT

Ik heb haar horen janken en kreunen.

Er was een streamwissel dus niet gezien.

De boys zijn naar Jensen.
― Mark Twain
pi_54762586
quote:
Die TT

(1) Nee, wel horen janken. Tijdens de SL heeft ze volgens Amanda en Lieke wel zitten gillen.
(2) onbekend, streamlock
(3) Jensen
Keep the Sunny Side Up
pi_54762593
Bijna zeker dat Dennix alleen maar aan het spel denkt nu....hij wordt ineens erg onzeker
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:06:31 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_54762602
Dennix maakt tv en wil alleen zijn.

Lieke troost Amanda.

Wat is FOK weer traag.
― Mark Twain
pi_54762609
Wel een heftig script om Dennis volgende week weg te kunnen stemmen
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:07:10 #17
184769 crew  Deisyy
pi_54762610
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef KimiK het volgende:

[..]

Ja een beetje, maar we hadden een SL op naad
was niet te zien
bij Jensen
Bedankt

Ik denk dat Dennis straks "Waarheen" van Mieke Telkamp in gaat zetten.
pi_54762620
notities tijdens de COS-lock

A "als er hier iets met een vriend of vriendin gebeurd, daar kan ik ook niet tegen"

hmmm.... overlijden, bijvoorbeeld, Amanda? Dan moet iemand toch naar de begrafenis kunnen, he?

Lieke vindt het heel erg en gunt het niemand "zelfs Natasia niet" een miskraam.
Joh, maak je niet druk, als het zo is. Nadia wil toch een abortus.
pi_54762622
Volgens mij weet Jensen het al ;-)
pi_54762624
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
Volgens Lieke is Amanda een stuk nuchterder en realistischer dan Nadia en Dennis.

Het zal Amanda weinig boeien, die heeft bijna geen empathisch vermogen.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:08:01 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_54762626
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef KimiK het volgende:

[..]

Was er vanmorgen niet iets over een briefje van N dat ze een keuze had gemaakt die B en A niet leuk zouden vinden, B zou N erop aanspreken???
Verdomd, ik dacht dat dat over de a.s. ontslagronde ging, het zal toch niet?
― Mark Twain
pi_54762644
Lieke wist niet dat Nadia al 'n keer zwanger was geweest. Omdat ze nu hetzelfde voelde als toen, had Amanda gezegd een zwangerschapstest te doen. Lieke snapt werkelijk niet dat Nadia dan zomaar die behandeling vanmorgen heeft genomen.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762649
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
Nadia wil toch een abortus.
Maar zal er een ontzettend drama van maken. "ik ben mijn kindje kwijt" boehoehoehoe
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:09:57 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_54762663
VV maakt zich niet echt druk.

15:42 - "Ik ben me dood geschrokken..."
quote:
Amanda en Dennis grijpen snel wat kleding voor Nadia bij elkaar want de brunette moet zelfs naar het ziekenhuis. “F*ck”, mompelt hij. “Ik ben me dood geschrokken!”, vervolgt hij. “Ik ook!”, zegt Amanda. “Ze gaat zo met de ambulance weg”, vertelt hij. Amanda zoekt weer steun bij Lieke. “Ik pak drinken voor je”, zegt ze lief. Met z’n tweetjes ploffen ze op de bank. Wat een machteloosheid…
15:44 - Speculeren...
quote:
Amanda en Lieke hebben elkaar gevonden in hun bezorgdheid voor Nadia. “Straks is er iets heel ernstigs aan de hand”, speculeert Amanda. “Maar dit was ook niet een normale behandeling”, zegt Lieke. “Straks moet ze in het ziekenhuis blijven!”, vervolgt Amanda. Dennis kleedt zich ondertussen om in de slaapkamer. De fotoshoot is afgelast
― Mark Twain
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:10:44 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54762682
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

(1) Nee, wel horen janken. Tijdens de SL heeft ze volgens Amanda en Lieke wel zitten gillen.
(2) onbekend, streamlock
(3) Jensen
Even iets anders,
ze moest wat kotsen en kreeg Domperidon, right?
20! ( welke idioot gezegd heeft ze ook alle 20 te gebruiken is me niet duidelijk) van die rommel krijg je, als je niet stopt als ze niet meer nodig zijn, enorme constipatie.
Ergo, Naad is bevallen van Mr Hankey
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 21 november 2007 @ 16:10:50 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762684
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Prosac het volgende:

Maar zal er een ontzettend drama van maken. "ik ben mijn kindje kwijt" boehoehoehoe
Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:10:54 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762687
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
notities tijdens de COS-lock
\
hmmm.... overlijden, bijvoorbeeld, Amanda? Dan moet iemand toch naar de begrafenis kunnen, he?
Kon toch ook?

Amanda is toch zeker sinterkláás niet!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_54762689
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
VV maakt zich niet echt druk.

Er wordt gedaan alsof het erger leek dan het is en ze nu voor een check-up toch nog even naar het ziekenhuis gaat.
pi_54762693
Maar wees eerlijk, wat maakt het zo bijzonder dat er een Ambulance komt?

Als ik denk over de geestelijke capaciteiten van de mensen achter wordt er al heel snel een ambulance gebeld.. Mss heeft ze wel gewoon haar vinger gestoten
pi_54762695
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.

Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
pi_54762702
In het hoofd van Dingus " Heeft mama mij nou al die tijd voor het lapje gehouden?'

' kindjes komen toch van de ooievaar?' Ligt er hier wat te eten?"
"ik weet zeker dat mama mij van de ooievaar heeft gekregen, ik grote knul pas niet in haar buik, nee"
"Koeien eten toch ook gras, zou het lekker zijn?"
"als ik niet van de ooievaar ben , welke rol speelt die stomme papa dan?"
"mocht ik nou maar even mijn oude tottel lapje en mijn duim"
"Ik ga toch dat gras eens proberen"
pi_54762718
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:

toch ben ik het met Lieke eens........

Amanda is niet zo'n baby als Nada......
Hoop ook echt dat ze niet meer terugkomt..... alle mogelijkheden om Dennix eruit te stemmen..... I love it
(en tuurlijk als er echt iets mis is (wat ik zeer betwijfel) is het wel een ietsiepietsie zielig voor der)
pi_54762719
Telefoon. Amanda neemt op.
pi_54762723
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:01 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou... allerlei aannames, maar nergens iets gebaseerd op feiten. En Nadia zag er ook al zo gezond uit vandaag nog voor dat apparaat natuurlijk.
Als dat je argument is dat het apparaat ervoor gezorgd heeft dat ze naar het ziekenhuis moet dan heb je geen greintje inzicht. Als ik een lucifer onder je hand houd en zeg dat het goed voor je spieren is en vervolgens krijg jij derde graads verwonderen dan zal je ook klagen dat het niet werkt. Maar volgens jouw beredenering kan ik dan zeggen dat het wel werkt omdat je hand is verbrand.

Dat er meer is tussen hemel en aarde is een totaal andere discussie en heeft weinig met dit apparaat te maken, dat baseert zich op de wetenschap. Want als het volgens jou daar niks mee te maken heeft kan je net zo goed een aardappel in je aars stoppen en lekker wachten op het effect omdat er meer is tussen hemel en aarde.
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet. Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft. Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele. Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....

Dus als je het over aannames heb, daar maak ik mij, in tegenstelling tot veel anderen, veel minder schuldig aan.
pi_54762726
Mag ik effe vragen,wat is er aan de hand; ik kon niet kijken?
het water roept
pi_54762737
Dennix zit zo stil dat achter hem de vogel gewoon in het water spartelt

Keep the Sunny Side Up
pi_54762741
Alles is onder controle. Alles gaat goed.
Ze gaan straks vertellen wat er aan de hand is.
pi_54762744
Dennis is echt alleen maar bang voor zijn dekking
pi_54762747
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:13:38 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_54762749
Amanda geeft aan Dennix door dat alles OK is en ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.

De welbekende storm in een glas water dus.
― Mark Twain
pi_54762762
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
pi_54762775
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Desii het volgende:

[..]

toch ben ik het met Lieke eens........

Amanda is niet zo'n baby als Nada......
Hoop ook echt dat ze niet meer terugkomt..... alle mogelijkheden om Dennix eruit te stemmen..... I love it
(en tuurlijk als er echt iets mis is (wat ik zeer betwijfel) is het wel een ietsiepietsie zielig voor der)
Amanda is op één of andere manier (als het om anderen gaat) minder emotioneel.. Ze kan zo bijvoorbeeld Natasia er uit stemmen terwijl ze dat moeilijk vindt, ze zou 0% er zo uitstemmen terwijl Nadia daarbij emotioneel een enorm schuldgevoel bij zou krijgen
pi_54762783
Het stoort Dennis vooral dat je zo machteloos bent in zo'n situatie en nix kunt doen.

Dat past hem wel natuurlijk.
  woensdag 21 november 2007 @ 16:15:05 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762792
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Shit, ze komt terug. Levend en wel.
En inderdaad waarschijnlijk met wat darminhoud minder, Yvonne.
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:15:11 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762797
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is "niets" zo moeilijk om door de telefoon te zeggen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_54762803
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef riri het volgende:
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
Niet om lullig te doen, maar dit kun je er net zo goed niet neer zetten.. Geen nieuwswaarde en enkel aandacht voor iets dat we geen aandacht willen geven
pi_54762805
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef riri het volgende:
Wat zou hij moeten doen dan op dit moment
pi_54762808
Nadia gaat vertellen

Wat voor onzin zal ze nu weer gaan uitkramen?
3 keer per dag oogdruppels innemen?
pi_54762809
1: VV wordt snel bijgewerkt ineens, dit gebeurde nooit tijdens andere "plotselinge" dingen. Vechtpartijen bv werden helemaal niet vermeld of de volgende dag pas in een smeuig verhaal gezet.

2: VV wordt bijgewerkt, echte paniek is er achter dus niet. (zo ja, dan wil ik daar wel eens beelden van hebben. )

3: DIt is een script, men las bij de FEBO dat wij het wel erg opvallend vonden al die dokters en tandarts afspraken, dat men nu wat verzonnen heeft om Nadia naar familie te laten gaan.
Ergo: volgende week gaat Dennis naar de avondarts omdat hij een gebroken pinknagel zou hebben
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:15:52 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54762810
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef Meganog het volgende:
Alles is onder controle. Alles gaat goed.
Ze gaan straks vertellen wat er aan de hand is.
Eetstoornis, buikkrampen, en daar nog eens lekker die Domperidom op, geweldig
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_54762814
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even iets anders,
ze moest wat kotsen en kreeg Domperidon, right?
20! ( welke idioot gezegd heeft ze ook alle 20 te gebruiken is me niet duidelijk) van die rommel krijg je, als je niet stopt als ze niet meer nodig zijn, enorme constipatie.
Ergo, Naad is bevallen van Mr Hankey
Ze kreeg zetpillen. Iemand hier noemde de merk/soort-naam. Daarop kwam een reactie van een ander dat die zetpil een soort Domperdidon zou zijn. Ze had 20 zetpillen. Voor zover ik weet heeft ze geen tabletten gekregen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 16:16:23 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54762823
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:11 schreef diedirk het volgende:
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Ik heb geen Geneeskunde gestudeerd maar dit is ook wat ik dacht dat er aan de hand is... en van niet eten en kotsen etc. blijft volgens mij ook je menstruatie uit...
pi_54762826
Vermoedelijke een luie dikke darm, in beweging gezet door het kneden......
Nu de rest nog in beweging....
  woensdag 21 november 2007 @ 16:17:02 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54762838
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?

Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:17:05 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54762839
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Shit, ze komt terug. Levend en wel.
En inderdaad waarschijnlijk met wat darminhoud minder, Yvonne.

pi_54762861
Ik heb meer het idee dat na de brief en dit gebeuren N. heeft besloten de villa te verlaten. Nog even mooie tv gemaakt. Maar ja denk dat we kunnen gissen totdat ze werkelijk verteld heeft wat er is.
pi_54762864
kut, lekker te laat
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:18:59 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_54762875
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een mini- Dennix. Het nieuwe script van Dennix, janken net als Naad, vrolijke boel daar.
― Mark Twain
  woensdag 21 november 2007 @ 16:19:18 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762879
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet plots aan die aflevering van SP denken waarin Cartman uit zijn mond poept... En bij House zag ik laatst ook zoiets... Zou Nadia daar misschien last van hebben? Verklaart ook haar baggeradem.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:19:19 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54762880
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat zou hij moeten doen dan op dit moment
Zich van ellende van een klif storten?!

pi_54762885
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
pi_54762888
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef marky het volgende:
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?

Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
Die ander was Eveline. Ze heeft 2 of 3 nachtjes in het ziekenhuis gelegen, er was in die dagen geen stemming.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762892
fotoshoot afgelast

Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:20:58 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762898
Er is vast wel een mooie medische omschrijving voor een dwarsliggende drol, waardoor het lijkt alsof Nadia aan de dood is ontsnapt.
Misschien neemt ze Mr Hankey zelfs méé. "Howdy how!"
pi_54762917
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?
Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.
pi_54762920
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zich van ellende van een klif storten?!
Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
pi_54762924
Dennis beseft nu maar al te goed dat hij zonder Nadia helemaal alleen in de kooi zit.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:24:17 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_54762930
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef Meganog het volgende:
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
Ach gossie.

― Mark Twain
pi_54762936
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Verdomd, ik dacht dat dat over de a.s. ontslagronde ging, het zal toch niet?
Ik weet het ook niet, heb het alleen gelezen en niet op de stream gezien, maar was wat me ineens te binnen schoot.
pi_54762947
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
Is ook geen kwaaie gast.
Maar het zou toch wat normaler zijn geweest als hij gewoon geeist had dat hij in deze situatie met zijn vriendin mee zou gaan naar het ziekenhuis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:26:17 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_54762958
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:20 schreef Verida het volgende:
fotoshoot afgelast

Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf
Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
― Mark Twain
pi_54762978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach gossie.

[ afbeelding ]
istie aan het knalluh
pi_54762980
Dennis onderneemt actie.
Hij eet een broodje.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:28:33 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54762984
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.
Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...

pi_54762990
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Keep the Sunny Side Up
pi_54762995
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
Ik ook niet hoor, ik ben van: in ieder mens zit iets goeds, soms moet je er even naar zoeken, maar het is er wel

Bij Nadia en Amanda heb ik me rotgezocht maar niet gevonden, ik vind het walgelijke gevaarlijke wijven
En dat is iets dat ik nog nooit zo sterk over iemand gezegd heb.

Dus in feite halen ze ook nog het slechte in mij boven.
pi_54763006
Was het niet Nadia die heftig huilde bij een wespensteek?
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:32:28 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_54763029
Gelukkig, Dennix heeft zijn eetlust weer terug, ik begon me al zorgen te maken.....voor hetzelfde geld heeft hij plots ook anorexia.

― Mark Twain
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:34:17 #79
184769 crew  Deisyy
pi_54763049
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Dat De dokter heeft geen tijd-verhal is gewoon onzin. Naad heeft toen helemaal niet aan de dokter gevraagd om een test.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:36:41 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_54763075
VV gooit het even over een andere boeg.

15:54 - Even een ander onderwerp...

Amanda zit nog steeds met Lieke op de bank. Ze hebben een gesprek over haarextensions. Amanda legt de Hilversumse uit wat er nou allemaal precies aan de hand is. “Het is gekomen door het blonderen”, zegt ze. Lieke vraagt zich hardop af of het niet beter is om ook die extensions eruit te halen, en haar haren rust te geven. De Amsterdamse zegt dat het nu zo slecht is, dat ze dat absoluut niet wil. Nu hopen dat dit gesprek hun gedachten even afhoudt van de zieke Nadia…
― Mark Twain
pi_54763076
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...
Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.
pi_54763106
Ik betrap me er op dat ik het gewoon jammer vind dat er niets aan de hand is....

Normaal ben ik echt nooit sensatiebelust. Wat doet DGK toch allemaal met ons....?
pi_54763122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Dennix heeft zijn eetlust weer terug, ik begon me al zorgen te maken.....voor hetzelfde geld heeft hij plots ook anorexia.

[ afbeelding ]
Herr Obesitas und Fräulein zum Kotzen
Door wrijving ontstaat glans
  woensdag 21 november 2007 @ 16:40:57 #84
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763136
Zo verschrikkelijk irritant hoe Lieke steeds bepaalde woorden 'beklemtoont'...
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft aan Dennix door dat alles OK is en ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.

De welbekende storm in een glas water dus.
Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door.

Ze komt straks vertellen wat er aan de hand is, ze komt dus vertellen dat ze vrijwillig de villa verlaten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54763157
Dat verhaal van die zwangerschap is een fantasie van Amanda, die heeft het er continu over en Nadia vind dat prima want elke aandacht vind ze top, ik denk dat ze heftige spierpijn heeft,
zeker omdat ze niet optijd zegt dat het pijn deed die behandeling.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54763183
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze allemaal[ febo] wisten dat Nadia NIET zwanger was.
Uiteindelijk weet je van Nadia dat er zgn. geen test is gedaan, je weet van Nadia dat ze pijnlijke borsten had enz.
Ze is zo onbetrouwbaar als de neten.
Ik heb dat mens nog nooit kunnen betrappen op 2 keer hetzelfde verhaal, dus waarom zou ze hierover wel de waarheid heben verteld.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763194
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef maril het volgende:
Dat verhaal van die zwangerschap is een fantasie van Amanda, die heeft het er continu over en Nadia vind dat prima want elke aandacht vind ze top, ik denk dat ze heftige spierpijn heeft,
zeker omdat ze niet optijd zegt dat het pijn deed die behandeling.
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
pi_54763220
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
Zo verschrikkelijk irritant hoe Lieke steeds bepaalde woorden 'beklemtoont'...
en dat ze alles zo verschrikkelijk goed weet
pi_54763226
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door. Ze komt straks vertellen wat er aan de hand is, ze komt dus vertellen dat ze vrijwillig de villa verlaten.
Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over had
pi_54763251
Gisteren de hele dag Amanda met haar bosje stro, vandaag Nadia in de hoofdrol, morgen Amanda weer?
Door wrijving ontstaat glans
pi_54763253
A: D is even goed voor ons staren (tv kijken).
D denkt alleen maar, 'zouden er nog meer van die lekkere broodjes zijn'?
pi_54763255
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:

[..]

In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.
Maar liegen om aandacht zit in haar bloed.
pi_54763260
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:44 schreef riri het volgende:

[..]

Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over had
Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.

Goeie reklame dit trouwens voor de dokter.
pi_54763277
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef maril het volgende:

[..]

Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.
Maar liegen om aandacht zit in haar bloed.
Dan is het de fantasie van Nadia, niet die van Amanda, want zij gaat gewoon af op wat 'haar beste vriendin' haar vertelt.
pi_54763283
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Nadia zegt ook dat de dokter heeft gezegd dat iemand anders een zetpil bij haar moest inbrengen,
aandachtstrekker is het.
pi_54763288
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet.
Slecht vastgesteld. Het is dat we weten dat het niets doet. Heeft met kennis te maken.
quote:
Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft.
Dat heb je wel gezegd, met je 'er is meer dan tussen hemel en aarde' brouwsels. Ik heb ook nooit beweerd dat het geen invloed op het lichaam zou hebben. Maar dat is verwaarloosbaar. Waarom? Omdat het een te lage spanning is om het lichaam te beinvloeden. Jij denkt toch echt niet dat dat apparaat de aanleiding is voor een bezoekje ziekenhuis?
quote:
Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele.
Mij interesseert het hele gepromoot niet, er zullen vast wel voors en tegens zijn om zoiets te doen. Ik ga niet uit van motieven van mensen en daarop een apparaat beoordelen. Ik ga er vanuit of het apparaat het doet, niet of ik mensen bepaalde motieven wel of niet moet toeschuiven. Jij neemt toch ook niet alles van je vrienden en/of ouders aan ook al hebben ze het beste met je voor? Ook al is hun motief om jouw leven te verbeteren dan nog hoeft het voor jou nog niet goed uit te pakken. Het apparaat doet het gewoon niet en het interesseert me eigenlijk helemaal niet of die gast het met valse voorwendselen doet of niet.
quote:
Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....
Kom op zeg, zoiets kan je niet aan alles verbinden. Voor het ene geval heb je een afwachtende houding nodig.. voor het andere geval niet. Dit is gewoon bedriegerij en jij trapt er in.
quote:
Dus als je het over aannames heb, daar maak ik mij, in tegenstelling tot veel anderen, veel minder schuldig aan.
Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.
[/quote]
pi_54763299
Is Nadia al terug overigens? heb een dvdtje gekeken
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:52:39 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_54763322
Dit is de site over het wonderapparaat, komt iemand hier de naam van Dr. E. Sanchez tegen?

http://www.spaizenter.com/mesovac.htm
― Mark Twain
pi_54763348
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.

Goeie reklame dit trouwens voor de dokter.
Precies....Dennix zat er ook bij en weet ook van dat kotsen voortdurend....deze twee mensen denken gewoon niet na....denken alleen maar aan uiterlijke dingen...Amanda denkt met haar 19 jaar beter na...zij stelde die vraag wel omdat ze steeds denkt dat Nadia zwanger is en dat is niet gek als je naar de klachten luistert die Nadia heeft....

Lieke zegt dat Nadia met heel veel zaken de neiging heeft ze te ontkennen.
Voordat ze wegmoest met de ambulance heeft ze nog lopen roepen.."Ik wil niet naar huis"...blijkbaar is dat belangrijker voor haar dan de verantwoordelijkheid te dragen die ze natuurlijk hoort te hebben....namelijk eerst weten wat er met je aan de hand is voordat je rare behandelingen aan je lichaam laat uitvoeren

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 21-11-2007 17:00:13 ]
pi_54763349
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:56:01 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54763366
@Heathen, prachtig verwoord.
― Mark Twain
pi_54763416
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Heathen het volgende:

Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.

Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
pi_54763418
kom net binnen.. Nadia met ambulance weg? Iemand zin om ff snel uitleg te geven?
pi_54763430
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1

Amanda en Lieke naar de streamlock.
HEEEEEEEEEEEEERLIJK..

Kwalzalverij in de kooi
pi_54763435
  woensdag 21 november 2007 @ 17:00:19 #107
130755 Kinga
versier hier
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:02:06 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54763456
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1

Amanda en Lieke naar de streamlock.
Voor mij is het verhaal van Amanda duidelijk maar Naad vertrouw ik nog steeds niet.
Ik heb haar nog nooit op een waarheid kunnen betrappen.

Lieke en Amanda kunnen het plots goed vinden?
― Mark Twain
pi_54763483
Dus nADIA is alweer op de terug weg, had ik even gemist.
Dan zal het wel met haar lagepijngrens te maken hebben.
pi_54763500
Nadia terug
Keep the Sunny Side Up
pi_54763509
Keep the Sunny Side Up
pi_54763510
The bitch is back
  woensdag 21 november 2007 @ 17:06:51 #113
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763515
the bitch is back...!!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:06:57 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_54763516
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia terug
Dag Schattie....tegen de chauffeur.........
― Mark Twain
  woensdag 21 november 2007 @ 17:07:36 #115
130755 Kinga
versier hier
pi_54763528
Nu moeten we leugens aanhoren...
pi_54763530
Wat een aanstelster...er is dus helemaal niks.
pi_54763531
Versie 1 van het verhaal.
pi_54763541
Nadia : "Ik heb gewoon buikgriep. Het heerst"

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:08:10 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_54763545
Ze heeft gewoon buikgriep, yeah right.

Tijd voor iets anders, laterzzzzz.
― Mark Twain
pi_54763548
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:08:30 #121
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763551
Het was gewoon een buikgriepje
pi_54763566
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef pronkjewail het volgende:
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
pi_54763568
ze mag het gewoon niet zeggen want anders komen er rare verhalen....nou..die zijn er dus allang die verhalen
pi_54763571
Lieke : "Is dit het echte verhaal of moet je dit zeggen ?"
Keep the Sunny Side Up
pi_54763585
Zie je wel, niks aan de hand, ze wilde gewoon die fotoshoot niet doen
  woensdag 21 november 2007 @ 17:10:26 #127
130755 Kinga
versier hier
pi_54763588
LMAO Jaap

"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
pi_54763596
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef 2live het volgende:

[..]

Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
klopt....ze draait er steeds omheen
pi_54763598
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.
Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
quote:
Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.
pi_54763599
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....
pi_54763602
Hahahahha..

Buikgriep
Anorexia
Domheid
Zwanger

BAD-Z... Dat gaat fout! Ze heeft BAD-Z!
pi_54763608
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef bloodymary het volgende:
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....
En figuren zoals 'neemmijnietserieus' die overal in geloven.
pi_54763609
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
LMAO Jaap

"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_54763618
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
pi_54763620
Trekt nadia dit wel? Heeft ze weeer geen aandacht.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:13:03 #136
17676 NG
98% sausage
pi_54763622
Baalt Nadia al dat het niet meer om haar gaat?
pi_54763642
O je, ik denk dat ik een ambulance moet bellen, er lopen er hier drie met buikgriep. Zelfs een kind miept niet zo als Nadia. nadia uitmaken voor een jankend kind is nog een belediging voor een kind
pi_54763656
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef riri het volgende:
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
pi_54763662
Het is gewoon een aanstellertje, wat een zeikerd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:15:08 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54763671
Ik hoor dat Naad het voor elkaar gekregen heeft dat XYZ zelfs binnen was!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:15:27 #141
17676 NG
98% sausage
pi_54763676
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
pi_54763680
En gewoon zeggen dat het niks met de behandeling te maken had...
pi_54763681
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef Heathen het volgende:

[..]

Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
[..]

Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.

Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:15:56 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54763684
Buikgriep

Komop, ik had iets beters verwacht!

Mínstens ebola!

pi_54763695
nou opletten wat ze zegt over het ziekenhuis....kijken of ze nu weer zo onsamenhangend praat
  woensdag 21 november 2007 @ 17:16:37 #146
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54763701
Ik zit te wachten op het "En toen liet ik een verschrikkelijke scheet en mocht ik weer naar huis"
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_54763703
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef NG het volgende:
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
Bel maar meteen de Dela, twee keer niezen is wel heul heftig, zeker achter elkaar
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:18:31 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54763741
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
zei ik ergens al

woensdag 21 november 2007 @ 17:18:37 #149
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54763743
HYPOCHONDER NAAD -

De persoon kan vaak de locatie, ernst en duur van de symptomen gedetailleerd aangeven, maar deze zijn door een arts niet als een duidelijk lichamelijk ziektebeeld te herkennen.
Als de patiënt daadwerkelijk een (lichte) ziekte heeft, interpreteert hij het ziektebeeld als veel ernstiger dan het in werkelijkheid is.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:18:37 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54763744
Ze zag er niet uit voor de fotoshoot, vandaar .

― Mark Twain
pi_54763765
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:25 #152
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763800
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Buikgriep

Komop, ik had iets beters verwacht!

Mínstens ebola!
Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:33 #153
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54763802
Huub: En Jaap zei en Jaap deed toen en Jaap ging natuurlijk....

Ja Huub, zonder Jaap begin je helemaal niks..
Edit: schat zit je stiekem onder mijn naam te posten??
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:53 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763809
Huub heeft weer gedronken.... ben benieuwd wie er straks een knal voor z'n harses krijgt.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:55 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54763812
Jaap heeft lopen cocktails zitten tanken bij Jensen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:20:58 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_54763814
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

― Mark Twain
  woensdag 21 november 2007 @ 17:21:21 #157
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763821
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dragline het volgende:

[..]

Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
van Dennix...
pi_54763829
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
pi_54763847
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

[ afbeelding ]
hier zie je wel heel goed ineens dat ze een marokaanse is.
pi_54763855
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:19 schreef rooie3 het volgende:
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
De nuchtere reactie van Jaap en Huub zal wel weer verkeerd vallen bij de gevoelsmensen in het huis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:23:05 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_54763866
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
― Mark Twain
pi_54763880
Huub heeft volgens mij ook gedronken
pi_54763883
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
Ja jammer hoor. Omdat jij te beroerd bent om een in boekje te lezen krijg ik de schuld? Als jij ze niet negeert kan je ook niet zeggen dat het wel een werking kan hebben. Dat soort manier van denken heeft al een boel narigheid opgeleverd in de geschiedenis. Zoals gezegd, als dat werkt dan werkt een aardappel in je reet ook.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:24:49 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_54763904
Naad moet eten, ze neemt wel een cracker.

Edit: Toch maar een broodje.
― Mark Twain
  woensdag 21 november 2007 @ 17:25:07 #165
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763914
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
pi_54763923
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Guuskeee het volgende:
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:26:52 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_54763952
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:27:41 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_54763965
quote:
Naad liegt en liegt en liegt net als Dennix eet en eet en eet. Lekker stel toch?
― Mark Twain
pi_54763977
Fikse borrel op !

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 17:28:32 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54763978
quote:
Ik heb zo het idee dat we die wonderdokter niet meer terug zien.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:28:56 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54763982

pi_54763997
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
Zoals ik straks al zei; probeer haar eens 1 keer te betrappen op 2 keer dezelfde versie van een verhaal,
gaat je niet lukken.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:30:13 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764004
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
pi_54764016
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:31:43 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_54764029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Dat zei Lieke dus ook meteen. Met andere woorden, Nadia liegt.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:13 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764043
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Gelukkig dan maar dat ze niet zwanger is. Anders had ze dadelijk ook Munchausen by proxy en was de baby de pineut.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:29 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764050
Heb ik weer een episode van hypochonder Nada gemist!
MOOI!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764063
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
  woensdag 21 november 2007 @ 17:33:20 #179
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_54764068
@ SiRojK: jij refereert aan het syndroom van Munchausen by proxy. Is een subtiel verschil.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_54764085
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
ja maar dat is allemaal negatieve energie. dit kan je uren/dagen/maanden volhouden, steeds weer over iets anders. Maar ja, als jij er lol aan beleefd: go your gang!
pi_54764098
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

:
pi_54764110
Ik wil Amanda op stream, die is aan het briesen volgens mij.
pi_54764117
Ik hoop wel dat Amanda duidelijk wordt gemaakt achter dat Nadia de boel bij elkaar liegt en dat Lieke best wel lief Amanda heeft proberen op te vangen.
pi_54764122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef riri het volgende:
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
Ze laten achter de 6 [ negatieve] testen zien die Nadia gedaan heeft maar die ze verzwijgt.
pi_54764174
Brian ziet er ook niet al te vrolijk uit.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:37:59 #186
38396 mazaru
pi_54764189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef diedirk het volgende:
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

:
Toen Nada de kooi in kwam was al bekend dat ze anorexia heeft.
Die had nooit die kooi in mogen komen, dat kind wil volop in de aandacht. Ik durf te wedden dat ze zelfs zo ver zou gaan dat ze life een zelfmoordpoging zou kunnen plegen.
pi_54764199
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....
pi_54764208
En nu gaat ze weer vrolijk cremes bekijken.Dat wijf spoort echt niet.Als je buikgriep heb,dan heb je echt geen puf in zulke dingen en ook niet om te wippen.Dat wijf verpest samen met die niksnut de hele show.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:39:21 #189
168951 STAP01
body and brain
pi_54764216
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54764219
Pre-Para stadium of ook teveel gedronken ???

Keep the Sunny Side Up
pi_54764229
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764242
Wat is Brian timide

hij zegt nu....een ton voor een handtekening

??????

Geld...geld geld
pi_54764247
Brian: "Een ton voor een handtekening" Is he loosing it ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:05 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764258
Wat zit Brian nu weer te mompelen - 100.000 euro voor een handtekening, je biedt een ton en je doet het?
pi_54764259
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
ik hoorde; 100.000 euro voor een handtekening....geld...geld...
pi_54764261
B:ton voor een handtekening
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:21 #197
38396 mazaru
pi_54764264
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Had die maar beter zijn huiswerk moeten doen.
Nada is ontoerekeningsvatbaar, en zelfs de beste dokter zou zijn reputatie beschadigen als die om het even wat bij haar zou doen.
Die meid hoort in een dwangbuis, in een TBS kliniek
pi_54764265
Even een "nieuwtje" tussendoor:
Modeontwerper Jan Bosmans opent zaak
den bosch, 21 november 2007.

De sterk in opkomst zijnde modeontwerper Jan Bosmans opent op 1 december 2007

een zaak in Cromvoirt. De 22-jarige Bosmans, afgestudeerd aan de Rotterdamse Snijschool, is bekend van de Gouden Kooi en RTL's Catewalk.
Onder de naam Janice presenteert ie een flitsend jeugdige modelijn voor jongeren. De zaak in Cromvoirt specialiseert zich in cocktails en maatjurken.

Eind van de maand is er in de Talent Factory een modeshow van hem.

Meer info via www.talentfactorydenbosch.nl of www.janiceonline.nl

© paul kriele, www.bastion-oranje.nl
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:27 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764269
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Ook voor hem en zijn pr-crew geldt: doe je research. Welke zichzelf serieus nemende 'arts' gaat zijn revolutionaire apparaat nu in een programma als DGK promoten. Dan spoor je zelf ook voor geen meter. Voor mij nog meer reden om aan te nemen dat de beste man een charlatan van hier tot Barcelona is.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:28 #200
168951 STAP01
body and brain
pi_54764270
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54764285
Heeft Brian een aanbieding gehad ? Voor een ton weg ? Amanda voor een ton weg ?
pi_54764292
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
dat is Munchhausen by proxy is toch weer iets anders
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:42:27 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_54764300
@ Roevka, ik ben bang dat je gelijk krijgt.

Jaap, ik wil vechten, kom op vechten........script?

Brian ook redelijk para, vul maar in.
― Mark Twain
  woensdag 21 november 2007 @ 17:42:41 #204
38396 mazaru
pi_54764306
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Wanneer is die Jensen uitzending? Ik denk dat er over de geblockte stemming voor de begrafenis is gesproken.
pi_54764308
En streams van Brian weg.....
  woensdag 21 november 2007 @ 17:43:09 #206
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764314
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef rooie3 het volgende:
En nu gaat ze weer vrolijk cremes bekijken.Dat wijf spoort echt niet.Als je buikgriep heb,dan heb je echt geen puf in zulke dingen en ook niet om te wippen.Dat wijf verpest samen met die niksnut de hele show.
Naad heeft echt geen buikgriep.

Naad heeft een attention addiction disorder.....en......ze weet iedereen voor haar karretje te spannen
pi_54764316
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....
Nou oke blijft dat maar lekker hard tegen jezelf zeggen. Misschien helpt het, maar dat is even afwachten natuurlijk. Want wat voor motieven zouden daarbij allemaal wel niet bij spelen niet?
pi_54764322
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wanneer is die Jensen uitzending? Ik denk dat er over de geblockte stemming voor de begrafenis is gesproken.
vrijdag.
pi_54764323
Van wie is de plaat die Brian luistert ?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:44:10 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764334
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Dat wil je niet eens. En houd je met geen mogelijkheid binnen. Beschuit, slappe thee, bouillon, dan houdt het wel zo'n beetje op.
pi_54764337
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik zag naad ook iets roods eten, was dat soms tomatensoep
pi_54764339
"It's too late to apologize" De teksten gaan wel heel duidelijk over Amanda nu.....
pi_54764351
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Dark het volgende:

[..]

Naad heeft echt geen buikgriep.

Naad heeft een attention addiction disorder.....en......ze weet iedereen voor haar karretje te spannen
in jip en janneketaal een aandachtshoer
pi_54764354
wat heeft meneer para nu weer ?
pi_54764360
Ze is nu opeens spontaan weer helemaal fit ????
pi_54764367
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"
  woensdag 21 november 2007 @ 17:46:12 #217
38396 mazaru
pi_54764374
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef 2live het volgende:

[..]

vrijdag.
Mooi! Drankje er bij, popcorn er bij
  woensdag 21 november 2007 @ 17:46:23 #218
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764381
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
"It's too late to apologize" De teksten gaan wel heel duidelijk over Amanda nu.....
Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
pi_54764385

para ?? of wat anders!
pi_54764390
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
pi_54764394
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Van wie is de plaat die Brian luistert ?
De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.
Keep the Sunny Side Up
pi_54764396
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
het water roept
pi_54764398
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mooi! Drankje er bij, popcorn er bij
en een dag later nog even een paar keer de filmpjes bekijken
pi_54764416
"One Republic" van Timbaland was dat net geloof ik.....
pi_54764417
Wanneer gaat Brian shaken?
pi_54764421

wat een sneu ventje is en blijft het toch.
pi_54764422
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?

Nadia jankt en krijst ook als ze gestoken wordt door een wesp.
Dus dit is niets bijzonders....
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 21 november 2007 @ 17:48:41 #228
38396 mazaru
pi_54764428
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
pi_54764430
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:

[..]

Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
Dat denk ik ook !
Keep the Sunny Side Up
pi_54764431
Misschien wil Brian wel weg...hoop het
pi_54764438
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.

De artiest bedoelde ik
pi_54764444
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
ik verwacht als amanda weer begint over dat haar (wordt toch morgen mooi haar van gemaakt?)
pi_54764448
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
pi_54764449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
Die ligt op de bank een tijdschrift te lezen
het water roept
pi_54764451
Jaap: "Ik haat jullie"

gaat lekker daar in de kooi.....
pi_54764457

Commentaar niet nodig
pi_54764458
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"

"you're son is coming out"
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:50:36 #238
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_54764469
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond )
pi_54764482
quote:
Hij zat net al te shaken, maar ik denk nog steeds dat het een trucje is van hem.
pi_54764484
waren dat nu zenuwtrekjes bij Jaap ?
pi_54764485
Brian draait weer hetzelfde nummer: what you do to me
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 17:51:13 #242
38396 mazaru
pi_54764490
quote:
Mis je het?

pi_54764495
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:

[..]

sun. niet son :p
pi_54764509
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
ik denk dat hij zojuist Nadia heeft ingestraald.

Een wonder verricht...
pi_54764511
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:

[..]

Nee, daar dacht ik ook aan, maar dat nummer was het niet...... Bij nader naluisteren was het ook niet Kate Bush.....
pi_54764521
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
zou het dan echt deze keer?
ik wil niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54764524
het water roept
pi_54764531
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:

[..]

Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
als je dan toch door blijft zeveren, kan je dat niet ergens anders gaan doen? dit is de COS. Jullie zijn al een uur bezig, get a room.
pi_54764533
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:53:18 #250
38396 mazaru
pi_54764536
Waarom moet dat lulletje rozewater nou altijd met zijn lelijke hoofd in die douche gaan hangen als platreet staat te douchen?
pi_54764538
en die stalker blijft maar om dat leeghoofd heen draaien. Ze kan zich zelfs niet douchen
evenmin als plassen of kotsen zonder dat dat jong er bij staat
  woensdag 21 november 2007 @ 17:53:29 #252
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54764543
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka, ik ben bang dat je gelijk krijgt.

Jaap, ik wil vechten, kom op vechten........script?

Brian ook redelijk para, vul maar in.
Ik hoop het niet hoor.... maar ik ben extra alert wanneer Huub heeft gedronken.
Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef miesy het volgende:

[..]

zou het dan echt deze keer?
ik wil niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus
Hij lijkt heel down
het water roept
pi_54764549
And I don't know when,
But just saying it could even make it happen.

The sun's coming out.
Your son's coming out.

http://www.oldielyrics.com/lyrics/kate_bush/cloudbusting.html
pi_54764554
Huub slaapt zijn roes uit.....
pi_54764557
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:51 schreef Heathen het volgende:

[..]

sun. niet son :p
Je bent onverbetelijk vandaag!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54764564
pi_54764570

Huub is dood
pi_54764584
huub mag niet slapen van de febo
pi_54764606
Jaap: we hebben gewoon focking gepresteerd (dubbele tong)
Huub: ik ben gewoon niet gewend dat ik om 4 uur knetter lam ben
het water roept
pi_54764608
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.

Heeft iemand het complete plaatje (en dus Nadia's verhaaltje doorgeprikt)?
pi_54764618
quote:
meestal duurt het een uurtje voor dat ze wat aan je doen
pi_54764625
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef Varen het volgende:
Jaap: we hebben gewoon focking gpesteed
Huub: ik ben gewoon niet gewend dat ik om 4 uur knetter lam ben
Yep, Jaap ook met dubbele tong..... Kan nog lachen worden vandaag......
pi_54764627
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd

daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
pi_54764628
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:

[..]

volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.

Snap er echt niks meer van.Alles wat daar nog gebeurd geloof ik niet meer.
pi_54764631
Is Amanda al terug uit het hokje,
Anders blijft ze wel heel lang weg.....
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:58:36 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54764633
quote:

[..]

Eemnes, welk ziekenhuis gaat ze dan heen?
En niemand die daar werkt ofzo?

pi_54764634
quote:

[..]

nee, joh, was zo gek ze kwam bij het ziekenhuis aan en het was over.
pi_54764641
en vervolgens letterlijk huppelend weer de trap naar het huis neemt
pi_54764648
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
pi_54764649
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:

[..]

Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
  woensdag 21 november 2007 @ 17:59:34 #272
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764659
quote:
Naad vertelde opgewekt, dat ze zich in de ambulance al weer veeeeeeeeel beter voelde

Mevrouw had het voor elkaar, alle ogen op kwatta, vrienden bezorgd, de hele productie in rep en roer, zelfs XYZ was in het huis, zij lag in een ambulance, beter had ze zich niet kunnen wensen!
pi_54764661
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:54 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]

Huub is dood
Waarom mag hij niet dutten en Amanda eigenlijk altijd wel?
pi_54764669
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Verida het volgende:
Is Amanda al terug uit het hokje,
Anders blijft ze wel heel lang weg.....
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
pi_54764677
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef 2live het volgende:

[..]

nee, joh, was zo gek ze kwam bij het ziekenhuis aan en het was over.
als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen
pi_54764691
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling van de darmen door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen
pi_54764692
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
pi_54764693
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd

daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
Nadia ging gillen, paniek, paniek. Dennis, Amanda en Lieke bleven in die paniek alleen achter.

Logisch dat Amanda en Lieke dan met elkaar praten wat er misschien aan de hand is, en logisch dat Lieke daarbij het meest nuchter blijft.
En je weet toch dat Lieke niemand basht, tegenwoordig.
pi_54764715
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dus dan kan even duren.
dat kan vanvond op de streams een hoop leedvermaak opleveren
pi_54764719
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond )
Ik heb hier eventueel een Lacie Electron Blue IV 22" met kappen. ¤175,- vaste prijs.
pi_54764721
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dus dan kan even duren.
FOK is traag
haartjes knippen?
wat ademt Jaap zwaar
het water roept
pi_54764734
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
van wie in hemelsnaam? GEWELDIG Go for it Brian
  woensdag 21 november 2007 @ 18:05:33 #283
38396 mazaru
pi_54764755
quote:
.

Dat kan alleen maar een aanbieding als huurmoordenaar zijn
pi_54764766
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gemist
Jaap heeft met glazen gegooid. Jensen heeft Huub een kankersmurf genoemd. Productie Jensen was erg boos op Jaap, die overal twixen was wezen snaaien....

Huub heeft geantwoord op de vraag waarom hij nog wel sex heeft met Lieke:" Ik heb nog wel de lusten maar niet de lasten"

In a nutshell dan...
pi_54764773
Is Dennis trouwens gestopt met die Murrays, nu de kapster heeft gezegd dat je er kaal van wordt?
pi_54764779
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gemist
Warrig verhaal, met ondermeer
- gooien en smijten met glazen
- fles drank afgepakt van barman
- Japio had ruzie in de kleedkamer omdat er geen reep voor hem lag
- jas in brand gestoken
- Huub ruzie met Jensen
- Japio ruzie met productie-medewerker
- Japio lag over de grond te rollen, Huub en Brian hebben hem aan z'n benen teruggetrokken
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 18:07:24 #287
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764804
Wat staat Naad toch te doen in de douche?

Is ze de kots door het douchputje aan het drukken?
pi_54764819
Nadia heeft alweer een masker.
Ik hoop dat ze geen huid meer overhoudt.
pi_54764825
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
pi_54764828
Oh, de voetbalwedstrijd is trouwens al begonnen, maar kennelijk mogen ze hem pas zien vanaf kwart over zes.....
pi_54764830
pi_54764835
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip
  woensdag 21 november 2007 @ 18:08:50 #293
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54764840
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Prrrrr
pi_54764855
Huub schei uit met dat getrommel
het water roept
pi_54764860
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Hou allebei es op asjeblieft....

Thank You !

- Is Jaap nu zo irritant aan het tikken ?
pi_54764891
Wel lachen dat bijlezen

Weer een gevalletje complete hysterie en het zwangerschapsscript is nu compleet uitgemolken
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54764908
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Doe mij es ffies een plezier en laat mij gewoon met rust s.v.p. Ga je ontevredenheid eens even lekker botvieren op mensen in je eigen omgeving. Als je namelijk je gelijk wil halen, dan moet ik je teleur stellen, die krijg je niet! Hier laat ik het voor nu even bij....
pi_54764913
quote:
Als wat? Gek van de week?
pi_54764925
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef marloess het volgende:
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip
Ben benieuwd waarom hij juist dat nummer draaide..... De douchescene is idd het meest waarschijnlijk.....
pi_54764931
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef mspoez het volgende:
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Knetterlam?
pi_54764953
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:04 schreef avonne het volgende:

[..]

van wie in hemelsnaam? GEWELDIG Go for it Brian
Brian wordt de nieuwe Herman van Jensen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')