Het is gewoon een accu-oplader...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Hoe werkt die machine precies?
Iets met stroom ofzo.... kweeniequote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
Nu Nadia weer een sixpack heeft, worden de gaten en gleuven in het gezicht van Dennis aangepakt door wonderdokter Enrico met de de toverhandschoentjes.
Met 12 behandelingen heeft ze een sixpack, volgens de wonderdokterquote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?
Het maakt hard vet zacht dmv wonderstroomstootjes of zoiets.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Ohh, dat is de truc dus. Zeggen tegen mensen dat ze gezond moeten eten, en veel sporten. Dan zeggen dat ze zo dun zijn geworden door die machine.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Charlotte vraagt of Lieke wil heplen met het dieet van Naad . Lieke is bereidt dat te doen.
Voor mij kon ze doodvallen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ohh, dat is de truc dus. Zeggen tegen mensen dat ze gezond moeten eten, en veel sporten. Dan zeggen dat ze zo dun zijn geworden door die machine.
Haar 13 jarige dochter heeft hetzelfde probleem als Amanda.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
En de machinevrouw kent de kapster, hoe toevallig.
Ze wilde gewoon Nena na doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Taurus het volgende:
? Waarom zou de febo WILLEN dat Amanda haar haar zou blonderen? Want dat is wat Amanda nu zegt:
"Toen kwam ik hier in het huis, en toen zeiden ze of ik het licht wou maken, dus daar had ik niks over te zeggen"
Ze moest de rol van Nena overnemen, mislukt dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Taurus het volgende:
? Waarom zou de febo WILLEN dat Amanda haar haar zou blonderen? Want dat is wat Amanda nu zegt:
"Toen kwam ik hier in het huis, en toen zeiden ze of ik het licht wou maken, dus daar had ik niks over te zeggen"
Het is meer six-bellybuttonsquote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?
Dat kan toch ook met donker haar?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moest de rol van Nena overnemen, mislukt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |