abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54763349
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:56:01 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54763366
@Heathen, prachtig verwoord.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763416
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Heathen het volgende:

Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.

Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
pi_54763418
kom net binnen.. Nadia met ambulance weg? Iemand zin om ff snel uitleg te geven?
pi_54763430
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1

Amanda en Lieke naar de streamlock.
HEEEEEEEEEEEEERLIJK..

Kwalzalverij in de kooi
pi_54763435
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:00:19 #107
130755 Kinga
versier hier
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:02:06 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54763456
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1

Amanda en Lieke naar de streamlock.
Voor mij is het verhaal van Amanda duidelijk maar Naad vertrouw ik nog steeds niet.
Ik heb haar nog nooit op een waarheid kunnen betrappen.

Lieke en Amanda kunnen het plots goed vinden?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763483
Dus nADIA is alweer op de terug weg, had ik even gemist.
Dan zal het wel met haar lagepijngrens te maken hebben.
Goedemorgen :W
pi_54763500
Nadia terug
Keep the Sunny Side Up
pi_54763509
Keep the Sunny Side Up
pi_54763510
The bitch is back
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:06:51 #113
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763515
the bitch is back...!!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:06:57 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_54763516
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia terug
Dag Schattie....tegen de chauffeur.........
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:07:36 #115
130755 Kinga
versier hier
pi_54763528
Nu moeten we leugens aanhoren...
pi_54763530
Wat een aanstelster...er is dus helemaal niks.
pi_54763531
Versie 1 van het verhaal.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763541
Nadia : "Ik heb gewoon buikgriep. Het heerst"

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:08:10 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_54763545
Ze heeft gewoon buikgriep, yeah right.

Tijd voor iets anders, laterzzzzz.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763548
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:08:30 #121
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763551
Het was gewoon een buikgriepje
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_54763552
Buikgriep
Goedemorgen :W
pi_54763566
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef pronkjewail het volgende:
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763568
ze mag het gewoon niet zeggen want anders komen er rare verhalen....nou..die zijn er dus allang die verhalen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763571
Lieke : "Is dit het echte verhaal of moet je dit zeggen ?"
Keep the Sunny Side Up
pi_54763585
Zie je wel, niks aan de hand, ze wilde gewoon die fotoshoot niet doen
  woensdag 21 november 2007 @ 17:10:26 #127
130755 Kinga
versier hier
pi_54763588
LMAO Jaap

"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
pi_54763596
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef 2live het volgende:

[..]

Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
klopt....ze draait er steeds omheen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763598
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.
Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
quote:
Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54763599
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....
pi_54763602
Hahahahha..

Buikgriep
Anorexia
Domheid
Zwanger

BAD-Z... Dat gaat fout! Ze heeft BAD-Z!
pi_54763608
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef bloodymary het volgende:
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....
En figuren zoals 'neemmijnietserieus' die overal in geloven.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54763609
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
LMAO Jaap

"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54763618
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763620
Trekt nadia dit wel? Heeft ze weeer geen aandacht.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 17:13:03 #136
17676 NG
98% sausage
pi_54763622
Baalt Nadia al dat het niet meer om haar gaat?
pi_54763642
O je, ik denk dat ik een ambulance moet bellen, er lopen er hier drie met buikgriep. Zelfs een kind miept niet zo als Nadia. nadia uitmaken voor een jankend kind is nog een belediging voor een kind
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_54763656
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef riri het volgende:
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_54763662
Het is gewoon een aanstellertje, wat een zeikerd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:15:08 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54763671
Ik hoor dat Naad het voor elkaar gekregen heeft dat XYZ zelfs binnen was!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:15:27 #141
17676 NG
98% sausage
pi_54763676
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
pi_54763680
En gewoon zeggen dat het niks met de behandeling te maken had...
pi_54763681
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef Heathen het volgende:

[..]

Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
[..]

Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.

Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:15:56 #144
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763684
Buikgriep

Komop, ik had iets beters verwacht!

Mínstens ebola!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54763695
nou opletten wat ze zegt over het ziekenhuis....kijken of ze nu weer zo onsamenhangend praat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 17:16:37 #146
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54763701
Ik zit te wachten op het "En toen liet ik een verschrikkelijke scheet en mocht ik weer naar huis"
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_54763703
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef NG het volgende:
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
Bel maar meteen de Dela, twee keer niezen is wel heul heftig, zeker achter elkaar
als je niets doet kan er niets gebeuren
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:18:31 #148
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763741
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
zei ik ergens al
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 21 november 2007 @ 17:18:37 #149
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54763743
HYPOCHONDER NAAD -

De persoon kan vaak de locatie, ernst en duur van de symptomen gedetailleerd aangeven, maar deze zijn door een arts niet als een duidelijk lichamelijk ziektebeeld te herkennen.
Als de patiënt daadwerkelijk een (lichte) ziekte heeft, interpreteert hij het ziektebeeld als veel ernstiger dan het in werkelijkheid is.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:18:37 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54763744
Ze zag er niet uit voor de fotoshoot, vandaar .

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763765
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:25 #152
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763800
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Buikgriep

Komop, ik had iets beters verwacht!

Mínstens ebola!
Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:33 #153
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54763802
Huub: En Jaap zei en Jaap deed toen en Jaap ging natuurlijk....

Ja Huub, zonder Jaap begin je helemaal niks..
Edit: schat zit je stiekem onder mijn naam te posten??
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:53 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763809
Huub heeft weer gedronken.... ben benieuwd wie er straks een knal voor z'n harses krijgt.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:55 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54763812
Jaap heeft lopen cocktails zitten tanken bij Jensen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:20:58 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_54763814
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:21:21 #157
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763821
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dragline het volgende:

[..]

Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
van Dennix...
pi_54763829
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
pi_54763847
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

[ afbeelding ]
hier zie je wel heel goed ineens dat ze een marokaanse is.
pi_54763855
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:19 schreef rooie3 het volgende:
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
De nuchtere reactie van Jaap en Huub zal wel weer verkeerd vallen bij de gevoelsmensen in het huis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:23:05 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_54763866
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763880
Huub heeft volgens mij ook gedronken
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763883
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]


Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
Ja jammer hoor. Omdat jij te beroerd bent om een in boekje te lezen krijg ik de schuld? Als jij ze niet negeert kan je ook niet zeggen dat het wel een werking kan hebben. Dat soort manier van denken heeft al een boel narigheid opgeleverd in de geschiedenis. Zoals gezegd, als dat werkt dan werkt een aardappel in je reet ook.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:24:49 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_54763904
Naad moet eten, ze neemt wel een cracker.

Edit: Toch maar een broodje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:25:07 #165
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763914
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
pi_54763923
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Guuskeee het volgende:
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:26:52 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_54763952
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:27:41 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_54763965
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Naad liegt en liegt en liegt net als Dennix eet en eet en eet. Lekker stel toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763977
Fikse borrel op !

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 17:28:32 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54763978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Ik heb zo het idee dat we die wonderdokter niet meer terug zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:28:56 #171
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763982
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54763997
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
Zoals ik straks al zei; probeer haar eens 1 keer te betrappen op 2 keer dezelfde versie van een verhaal,
gaat je niet lukken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 17:30:13 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764004
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54764016
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:31:43 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_54764029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Dat zei Lieke dus ook meteen. Met andere woorden, Nadia liegt.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:13 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764043
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Gelukkig dan maar dat ze niet zwanger is. Anders had ze dadelijk ook Munchausen by proxy en was de baby de pineut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:29 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764050
Heb ik weer een episode van hypochonder Nada gemist!
MOOI!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764063
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 17:33:20 #179
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_54764068
@ SiRojK: jij refereert aan het syndroom van Munchausen by proxy. Is een subtiel verschil.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_54764085
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
ja maar dat is allemaal negatieve energie. dit kan je uren/dagen/maanden volhouden, steeds weer over iets anders. Maar ja, als jij er lol aan beleefd: go your gang!
pi_54764098
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
pi_54764110
Ik wil Amanda op stream, die is aan het briesen volgens mij.
pi_54764117
Ik hoop wel dat Amanda duidelijk wordt gemaakt achter dat Nadia de boel bij elkaar liegt en dat Lieke best wel lief Amanda heeft proberen op te vangen.
pi_54764122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef riri het volgende:
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
Ze laten achter de 6 [ negatieve] testen zien die Nadia gedaan heeft maar die ze verzwijgt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764174
Brian ziet er ook niet al te vrolijk uit.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:37:59 #186
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef diedirk het volgende:
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
Toen Nada de kooi in kwam was al bekend dat ze anorexia heeft.
Die had nooit die kooi in mogen komen, dat kind wil volop in de aandacht. Ik durf te wedden dat ze zelfs zo ver zou gaan dat ze life een zelfmoordpoging zou kunnen plegen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764199
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....
pi_54764208
En nu gaat ze weer vrolijk cremes bekijken.Dat wijf spoort echt niet.Als je buikgriep heb,dan heb je echt geen puf in zulke dingen en ook niet om te wippen.Dat wijf verpest samen met die niksnut de hele show.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:39:21 #189
168951 STAP01
body and brain
pi_54764216
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54764219
Pre-Para stadium of ook teveel gedronken ???

Keep the Sunny Side Up
pi_54764229
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764242
Wat is Brian timide

hij zegt nu....een ton voor een handtekening

??????

Geld...geld geld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54764247
Brian: "Een ton voor een handtekening" Is he loosing it ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:05 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764258
Wat zit Brian nu weer te mompelen - 100.000 euro voor een handtekening, je biedt een ton en je doet het?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764259
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
ik hoorde; 100.000 euro voor een handtekening....geld...geld...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764261
B:ton voor een handtekening
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:21 #197
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764264
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Had die maar beter zijn huiswerk moeten doen.
Nada is ontoerekeningsvatbaar, en zelfs de beste dokter zou zijn reputatie beschadigen als die om het even wat bij haar zou doen.
Die meid hoort in een dwangbuis, in een TBS kliniek
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764265
Even een "nieuwtje" tussendoor:
Modeontwerper Jan Bosmans opent zaak
den bosch, 21 november 2007.

De sterk in opkomst zijnde modeontwerper Jan Bosmans opent op 1 december 2007

een zaak in Cromvoirt. De 22-jarige Bosmans, afgestudeerd aan de Rotterdamse Snijschool, is bekend van de Gouden Kooi en RTL's Catewalk.
Onder de naam Janice presenteert ie een flitsend jeugdige modelijn voor jongeren. De zaak in Cromvoirt specialiseert zich in cocktails en maatjurken.

Eind van de maand is er in de Talent Factory een modeshow van hem.

Meer info via www.talentfactorydenbosch.nl of www.janiceonline.nl

© paul kriele, www.bastion-oranje.nl
als je niets doet kan er niets gebeuren
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:27 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764269
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Ook voor hem en zijn pr-crew geldt: doe je research. Welke zichzelf serieus nemende 'arts' gaat zijn revolutionaire apparaat nu in een programma als DGK promoten. Dan spoor je zelf ook voor geen meter. Voor mij nog meer reden om aan te nemen dat de beste man een charlatan van hier tot Barcelona is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:28 #200
168951 STAP01
body and brain
pi_54764270
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Why don't you just use that thing inside your head....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')