Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Buikgriep
Komop, ik had iets beters verwacht!
Mínstens ebola!
van Dennix...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dragline het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...![]()
hier zie je wel heel goed ineens dat ze een marokaanse is.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.
[ afbeelding ]
De nuchtere reactie van Jaap en Huub zal wel weer verkeerd vallen bij de gevoelsmensen in het huis.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:19 schreef rooie3 het volgende:
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
Ja jammer hoor. Omdat jij te beroerd bent om een in boekje te lezen krijg ik de schuld? Als jij ze niet negeert kan je ook niet zeggen dat het wel een werking kan hebben. Dat soort manier van denken heeft al een boel narigheid opgeleverd in de geschiedenis. Zoals gezegd, als dat werkt dan werkt een aardappel in je reet ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan![]()
Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
![]()
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Guuskeee het volgende:
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Naad liegt en liegt en liegt net als Dennix eet en eet en eet. Lekker stel toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Ik heb zo het idee dat we die wonderdokter niet meer terug zien.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Zoals ik straks al zei; probeer haar eens 1 keer te betrappen op 2 keer dezelfde versie van een verhaal,quote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.
Niet te volgen dus.
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???quote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'quote:Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dat zei Lieke dus ook meteen. Met andere woorden, Nadia liegt.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |