abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54763765
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:25 #152
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763800
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Buikgriep

Komop, ik had iets beters verwacht!

Mínstens ebola!
Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:33 #153
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54763802
Huub: En Jaap zei en Jaap deed toen en Jaap ging natuurlijk....

Ja Huub, zonder Jaap begin je helemaal niks..
Edit: schat zit je stiekem onder mijn naam te posten??
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:53 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763809
Huub heeft weer gedronken.... ben benieuwd wie er straks een knal voor z'n harses krijgt.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:55 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54763812
Jaap heeft lopen cocktails zitten tanken bij Jensen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:20:58 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_54763814
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:21:21 #157
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763821
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dragline het volgende:

[..]

Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
van Dennix...
pi_54763829
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
pi_54763847
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

[ afbeelding ]
hier zie je wel heel goed ineens dat ze een marokaanse is.
pi_54763855
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:19 schreef rooie3 het volgende:
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
De nuchtere reactie van Jaap en Huub zal wel weer verkeerd vallen bij de gevoelsmensen in het huis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:23:05 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_54763866
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763880
Huub heeft volgens mij ook gedronken
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763883
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]


Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
Ja jammer hoor. Omdat jij te beroerd bent om een in boekje te lezen krijg ik de schuld? Als jij ze niet negeert kan je ook niet zeggen dat het wel een werking kan hebben. Dat soort manier van denken heeft al een boel narigheid opgeleverd in de geschiedenis. Zoals gezegd, als dat werkt dan werkt een aardappel in je reet ook.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:24:49 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_54763904
Naad moet eten, ze neemt wel een cracker.

Edit: Toch maar een broodje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:25:07 #165
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763914
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
pi_54763923
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Guuskeee het volgende:
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:26:52 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_54763952
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:27:41 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_54763965
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Naad liegt en liegt en liegt net als Dennix eet en eet en eet. Lekker stel toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763977
Fikse borrel op !

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 17:28:32 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54763978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Ik heb zo het idee dat we die wonderdokter niet meer terug zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:28:56 #171
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763982
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54763997
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
Zoals ik straks al zei; probeer haar eens 1 keer te betrappen op 2 keer dezelfde versie van een verhaal,
gaat je niet lukken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 17:30:13 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764004
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54764016
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:31:43 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_54764029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Dat zei Lieke dus ook meteen. Met andere woorden, Nadia liegt.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:13 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764043
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Gelukkig dan maar dat ze niet zwanger is. Anders had ze dadelijk ook Munchausen by proxy en was de baby de pineut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:29 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764050
Heb ik weer een episode van hypochonder Nada gemist!
MOOI!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764063
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 17:33:20 #179
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_54764068
@ SiRojK: jij refereert aan het syndroom van Munchausen by proxy. Is een subtiel verschil.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_54764085
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
ja maar dat is allemaal negatieve energie. dit kan je uren/dagen/maanden volhouden, steeds weer over iets anders. Maar ja, als jij er lol aan beleefd: go your gang!
pi_54764098
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
pi_54764110
Ik wil Amanda op stream, die is aan het briesen volgens mij.
pi_54764117
Ik hoop wel dat Amanda duidelijk wordt gemaakt achter dat Nadia de boel bij elkaar liegt en dat Lieke best wel lief Amanda heeft proberen op te vangen.
pi_54764122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef riri het volgende:
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
Ze laten achter de 6 [ negatieve] testen zien die Nadia gedaan heeft maar die ze verzwijgt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764174
Brian ziet er ook niet al te vrolijk uit.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:37:59 #186
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef diedirk het volgende:
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
Toen Nada de kooi in kwam was al bekend dat ze anorexia heeft.
Die had nooit die kooi in mogen komen, dat kind wil volop in de aandacht. Ik durf te wedden dat ze zelfs zo ver zou gaan dat ze life een zelfmoordpoging zou kunnen plegen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764199
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....
pi_54764208
En nu gaat ze weer vrolijk cremes bekijken.Dat wijf spoort echt niet.Als je buikgriep heb,dan heb je echt geen puf in zulke dingen en ook niet om te wippen.Dat wijf verpest samen met die niksnut de hele show.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:39:21 #189
168951 STAP01
body and brain
pi_54764216
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54764219
Pre-Para stadium of ook teveel gedronken ???

Keep the Sunny Side Up
pi_54764229
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764242
Wat is Brian timide

hij zegt nu....een ton voor een handtekening

??????

Geld...geld geld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54764247
Brian: "Een ton voor een handtekening" Is he loosing it ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:05 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764258
Wat zit Brian nu weer te mompelen - 100.000 euro voor een handtekening, je biedt een ton en je doet het?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764259
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
ik hoorde; 100.000 euro voor een handtekening....geld...geld...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764261
B:ton voor een handtekening
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:21 #197
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764264
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Had die maar beter zijn huiswerk moeten doen.
Nada is ontoerekeningsvatbaar, en zelfs de beste dokter zou zijn reputatie beschadigen als die om het even wat bij haar zou doen.
Die meid hoort in een dwangbuis, in een TBS kliniek
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764265
Even een "nieuwtje" tussendoor:
Modeontwerper Jan Bosmans opent zaak
den bosch, 21 november 2007.

De sterk in opkomst zijnde modeontwerper Jan Bosmans opent op 1 december 2007

een zaak in Cromvoirt. De 22-jarige Bosmans, afgestudeerd aan de Rotterdamse Snijschool, is bekend van de Gouden Kooi en RTL's Catewalk.
Onder de naam Janice presenteert ie een flitsend jeugdige modelijn voor jongeren. De zaak in Cromvoirt specialiseert zich in cocktails en maatjurken.

Eind van de maand is er in de Talent Factory een modeshow van hem.

Meer info via www.talentfactorydenbosch.nl of www.janiceonline.nl

© paul kriele, www.bastion-oranje.nl
als je niets doet kan er niets gebeuren
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:27 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764269
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef STAP01 het volgende:
Die spaanse 'dokter' kan zn toko wel opdoeken! Slechtere publiciteit kan niet!
Ook voor hem en zijn pr-crew geldt: doe je research. Welke zichzelf serieus nemende 'arts' gaat zijn revolutionaire apparaat nu in een programma als DGK promoten. Dan spoor je zelf ook voor geen meter. Voor mij nog meer reden om aan te nemen dat de beste man een charlatan van hier tot Barcelona is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:41:28 #200
168951 STAP01
body and brain
pi_54764270
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Why don't you just use that thing inside your head....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')