abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:20:58 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_54763814
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:21:21 #157
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54763821
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dragline het volgende:

[..]

Eigen schuld. Had ze haar handen maar moeten wassen na het vingeren...
van Dennix...
pi_54763829
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
pi_54763847
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Allebei 10 jaar ouder in 5 maanden tijd.

[ afbeelding ]
hier zie je wel heel goed ineens dat ze een marokaanse is.
pi_54763855
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:19 schreef rooie3 het volgende:
Bij buikgriep ben je toch ook aan de diaree.Of ben ik nou gek.Huub en Jaap moeten er ook al om lachen.Die geven dokter kwak de schuld.
De nuchtere reactie van Jaap en Huub zal wel weer verkeerd vallen bij de gevoelsmensen in het huis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:23:05 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_54763866
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763880
Huub heeft volgens mij ook gedronken
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763883
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]


Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
Ja jammer hoor. Omdat jij te beroerd bent om een in boekje te lezen krijg ik de schuld? Als jij ze niet negeert kan je ook niet zeggen dat het wel een werking kan hebben. Dat soort manier van denken heeft al een boel narigheid opgeleverd in de geschiedenis. Zoals gezegd, als dat werkt dan werkt een aardappel in je reet ook.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:24:49 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_54763904
Naad moet eten, ze neemt wel een cracker.

Edit: Toch maar een broodje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:25:07 #165
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763914
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
pi_54763923
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef Guuskeee het volgende:
@ Heathen >> Hou ajb op met dit gedoe, het heeft geen zin. Doe als de rest hier en negeer die gast. Hij vind het gewoon leuk om mensen te zieken (kijk maar naar zn naam). COS-vervuiling. Weet wat je weet en hem overtuigen is onmogelijk.
Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:26:52 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_54763952
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:27:41 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_54763965
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Naad liegt en liegt en liegt net als Dennix eet en eet en eet. Lekker stel toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763977
Fikse borrel op !

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 17:28:32 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54763978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Troetel het volgende:
Goede vraag van Lieke... Waarom mag je dan niet met de behandeling(van de vage wonder dokter) doorgaan...?? Nadia deed alles om hier niet direct antwoord op te geven. Later zei ze maar; ja, ik weet niet. Het mag niet van het ziekenhuis....
Ik heb zo het idee dat we die wonderdokter niet meer terug zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:28:56 #171
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763982
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54763997
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
BS verhaal van Naad. De ene dokter zegt dit, de andere dokter zegt dat, medicijnen niet goed, ziekenhuis, infuus ambulance.......................Naad written all over it.

Niet te volgen dus.
Zoals ik straks al zei; probeer haar eens 1 keer te betrappen op 2 keer dezelfde versie van een verhaal,
gaat je niet lukken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 17:30:13 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764004
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Nee, ze zei dat de redactie het liever niet meer had...
Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54764016
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:31:43 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_54764029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom laat de redactie dan in hemelsnaam die kwakzalver met zijn nonsens apparaat opdraven? Research rings a bell???
Dat zei Lieke dus ook meteen. Met andere woorden, Nadia liegt.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:13 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764043
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Gelukkig dan maar dat ze niet zwanger is. Anders had ze dadelijk ook Munchausen by proxy en was de baby de pineut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:32:29 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764050
Heb ik weer een episode van hypochonder Nada gemist!
MOOI!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764063
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 17:33:20 #179
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_54764068
@ SiRojK: jij refereert aan het syndroom van Munchausen by proxy. Is een subtiel verschil.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_54764085
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja maar hij ziekt mij niet echt.. volgens mij ergert hij zich meer aan mij dan ik aan hem. Het is gewoon jammer voor hem dat ik hem met de neus op de feiten druk met zijn tegenstrijdige uitspraken.
ja maar dat is allemaal negatieve energie. dit kan je uren/dagen/maanden volhouden, steeds weer over iets anders. Maar ja, als jij er lol aan beleefd: go your gang!
pi_54764098
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
pi_54764110
Ik wil Amanda op stream, die is aan het briesen volgens mij.
pi_54764117
Ik hoop wel dat Amanda duidelijk wordt gemaakt achter dat Nadia de boel bij elkaar liegt en dat Lieke best wel lief Amanda heeft proberen op te vangen.
pi_54764122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef riri het volgende:
amanda moet naar achteren...die moet natuurlijk haar mond houden over dat ze voortdurend zegt dat ze denkt dat Nadia zwanger is

dat zullen ze achter de schermen wel oplossen....even een dag weg voor Nadia en het is opgelost
Ze laten achter de 6 [ negatieve] testen zien die Nadia gedaan heeft maar die ze verzwijgt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764174
Brian ziet er ook niet al te vrolijk uit.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:37:59 #186
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:34 schreef diedirk het volgende:
Onderstaand bericht posste ik uur geleden: Sindsdien heeft FEBO blijkbaar opgetreden en ingezien dat ze gewoon niet eet.

Ze heeft nu al 4 keer gezegt ik MOET eten en nu ook broodje en soep op....

Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.
:
Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
Toen Nada de kooi in kwam was al bekend dat ze anorexia heeft.
Die had nooit die kooi in mogen komen, dat kind wil volop in de aandacht. Ik durf te wedden dat ze zelfs zo ver zou gaan dat ze life een zelfmoordpoging zou kunnen plegen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')