abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54763585
Zie je wel, niks aan de hand, ze wilde gewoon die fotoshoot niet doen
  woensdag 21 november 2007 @ 17:10:26 #127
130755 Kinga
versier hier
pi_54763588
LMAO Jaap

"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
pi_54763596
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef 2live het volgende:

[..]

Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
klopt....ze draait er steeds omheen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763598
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.
Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
quote:
Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54763599
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....
pi_54763602
Hahahahha..

Buikgriep
Anorexia
Domheid
Zwanger

BAD-Z... Dat gaat fout! Ze heeft BAD-Z!
pi_54763608
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef bloodymary het volgende:
GVD, daarom betalen wij zo'n hoge ziektekostenpremies, omdat er van die mongolen voor een buikgriepje met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht moeten worden....
En figuren zoals 'neemmijnietserieus' die overal in geloven.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54763609
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
LMAO Jaap

"JEZUS, En je hebt het overleefd? Ga gewoon dood de volgende keer"
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54763618
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763620
Trekt nadia dit wel? Heeft ze weeer geen aandacht.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 17:13:03 #136
17676 NG
98% sausage
pi_54763622
Baalt Nadia al dat het niet meer om haar gaat?
pi_54763642
O je, ik denk dat ik een ambulance moet bellen, er lopen er hier drie met buikgriep. Zelfs een kind miept niet zo als Nadia. nadia uitmaken voor een jankend kind is nog een belediging voor een kind
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_54763656
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef riri het volgende:
en voor buikgriep met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht....aan m'n hoela
Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_54763662
Het is gewoon een aanstellertje, wat een zeikerd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:15:08 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54763671
Ik hoor dat Naad het voor elkaar gekregen heeft dat XYZ zelfs binnen was!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:15:27 #141
17676 NG
98% sausage
pi_54763676
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
pi_54763680
En gewoon zeggen dat het niks met de behandeling te maken had...
pi_54763681
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef Heathen het volgende:

[..]

Toch lul je behoorlijk dom. Gewoon vaste natuurkundige en scheikundige wetten daarvan meen jij dat ze niet bestaan. En jij hoeft het ook niet van mij aan te nemen, je kan het gewoon opzoeken of desnoods zelf uittesten. Dat is namelijk wetenschap, dat je het niet in vertrouwen hoeft aan te nemen maar telkens onafhankelijk kan testen. Maar goed leef maar lekker in die droomwereld over vertrouwen, motieven en aannames.
[..]

Een vergelijking die slaat als een lul op een drumstel.

Drie of vier postings geleden vertel ik je dat we niets af kunnen doet van natuur- en scheikundige wetmatigheid en jij komt mij nu vertellen dat ik zeg dat ze niet bestaan

Pleur eens een eind op met je aanmatigende en leugenachtige teksten over mijn uitlatingen....
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:15:56 #144
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763684
Buikgriep

Komop, ik had iets beters verwacht!

Mínstens ebola!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54763695
nou opletten wat ze zegt over het ziekenhuis....kijken of ze nu weer zo onsamenhangend praat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 17:16:37 #146
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54763701
Ik zit te wachten op het "En toen liet ik een verschrikkelijke scheet en mocht ik weer naar huis"
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_54763703
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef NG het volgende:
ik moest net 2 x achter elkaar niezen.. Kan iemand een reddingshelikopter sturen?
Bel maar meteen de Dela, twee keer niezen is wel heul heftig, zeker achter elkaar
als je niets doet kan er niets gebeuren
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:18:31 #148
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54763741
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Wel als je je zo aanstelt als Nadia. Bekende peter en de Wolf verhaal
zei ik ergens al
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 21 november 2007 @ 17:18:37 #149
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54763743
HYPOCHONDER NAAD -

De persoon kan vaak de locatie, ernst en duur van de symptomen gedetailleerd aangeven, maar deze zijn door een arts niet als een duidelijk lichamelijk ziektebeeld te herkennen.
Als de patiënt daadwerkelijk een (lichte) ziekte heeft, interpreteert hij het ziektebeeld als veel ernstiger dan het in werkelijkheid is.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:18:37 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54763744
Ze zag er niet uit voor de fotoshoot, vandaar .

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')