Ik ook niet hoor, ik ben van: in ieder mens zit iets goeds, soms moet je er even naar zoeken, maar het is er welquote:Op woensdag 21 november 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
Dat De dokter heeft geen tijd-verhal is gewoon onzin. Naad heeft toen helemaal niet aan de dokter gevraagd om een test.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...
Herr Obesitas und Fräulein zum Kotzenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Dennix heeft zijn eetlust weer terug, ik begon me al zorgen te maken.....voor hetzelfde geld heeft hij plots ook anorexia.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft aan Dennix door dat alles OK is en ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
De welbekende storm in een glas water dus.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze allemaal[ febo] wisten dat Nadia NIET zwanger was.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.![]()
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef maril het volgende:
Dat verhaal van die zwangerschap is een fantasie van Amanda, die heeft het er continu over en Nadia vind dat prima want elke aandacht vind ze top, ik denk dat ze heftige spierpijn heeft,
zeker omdat ze niet optijd zegt dat het pijn deed die behandeling.
en dat ze alles zo verschrikkelijk goed weetquote:Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
Zo verschrikkelijk irritant hoe Lieke steeds bepaalde woorden 'beklemtoont'...
Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over hadquote:Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door. Ze komt straks vertellen wat er aan de hand is, ze komt dus vertellen dat ze vrijwillig de villa verlaten.
Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over had
Dan is het de fantasie van Nadia, niet die van Amanda, want zij gaat gewoon af op wat 'haar beste vriendin' haar vertelt.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.
Maar liegen om aandacht zit in haar bloed.
Nadia zegt ook dat de dokter heeft gezegd dat iemand anders een zetpil bij haar moest inbrengen,quote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Slecht vastgesteld. Het is dat we weten dat het niets doet. Heeft met kennis te maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet.
Dat heb je wel gezegd, met je 'er is meer dan tussen hemel en aarde' brouwsels. Ik heb ook nooit beweerd dat het geen invloed op het lichaam zou hebben. Maar dat is verwaarloosbaar. Waarom? Omdat het een te lage spanning is om het lichaam te beinvloeden. Jij denkt toch echt niet dat dat apparaat de aanleiding is voor een bezoekje ziekenhuis?quote:Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft.
Mij interesseert het hele gepromoot niet, er zullen vast wel voors en tegens zijn om zoiets te doen. Ik ga niet uit van motieven van mensen en daarop een apparaat beoordelen. Ik ga er vanuit of het apparaat het doet, niet of ik mensen bepaalde motieven wel of niet moet toeschuiven. Jij neemt toch ook niet alles van je vrienden en/of ouders aan ook al hebben ze het beste met je voor? Ook al is hun motief om jouw leven te verbeteren dan nog hoeft het voor jou nog niet goed uit te pakken. Het apparaat doet het gewoon niet en het interesseert me eigenlijk helemaal niet of die gast het met valse voorwendselen doet of niet.quote:Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele.
Kom op zeg, zoiets kan je niet aan alles verbinden. Voor het ene geval heb je een afwachtende houding nodig.. voor het andere geval niet. Dit is gewoon bedriegerij en jij trapt er in.quote:Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....
Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.quote:Dus als je het over aannames heb, daar maak ik mij, in tegenstelling tot veel anderen, veel minder schuldig aan.
Precies....Dennix zat er ook bij en weet ook van dat kotsen voortdurend....deze twee mensen denken gewoon niet na....denken alleen maar aan uiterlijke dingen...Amanda denkt met haar 19 jaar beter na...zij stelde die vraag wel omdat ze steeds denkt dat Nadia zwanger is en dat is niet gek als je naar de klachten luistert die Nadia heeft....quote:Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.
Goeie reklame dit trouwens voor de dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |