abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54762814
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even iets anders,
ze moest wat kotsen en kreeg Domperidon, right?
20! ( welke idioot gezegd heeft ze ook alle 20 te gebruiken is me niet duidelijk) van die rommel krijg je, als je niet stopt als ze niet meer nodig zijn, enorme constipatie.
Ergo, Naad is bevallen van Mr Hankey
Ze kreeg zetpillen. Iemand hier noemde de merk/soort-naam. Daarop kwam een reactie van een ander dat die zetpil een soort Domperdidon zou zijn. Ze had 20 zetpillen. Voor zover ik weet heeft ze geen tabletten gekregen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 16:16:23 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54762823
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:11 schreef diedirk het volgende:
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.

Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
Ik heb geen Geneeskunde gestudeerd maar dit is ook wat ik dacht dat er aan de hand is... en van niet eten en kotsen etc. blijft volgens mij ook je menstruatie uit...
pi_54762826
Vermoedelijke een luie dikke darm, in beweging gezet door het kneden......
Nu de rest nog in beweging....
  woensdag 21 november 2007 @ 16:17:02 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54762838
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?

Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:17:05 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762839
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Shit, ze komt terug. Levend en wel.
En inderdaad waarschijnlijk met wat darminhoud minder, Yvonne.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762861
Ik heb meer het idee dat na de brief en dit gebeuren N. heeft besloten de villa te verlaten. Nog even mooie tv gemaakt. Maar ja denk dat we kunnen gissen totdat ze werkelijk verteld heeft wat er is.
pi_54762864
kut, lekker te laat
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:18:59 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_54762875
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een mini- Dennix. Het nieuwe script van Dennix, janken net als Naad, vrolijke boel daar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 16:19:18 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762879
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet plots aan die aflevering van SP denken waarin Cartman uit zijn mond poept... En bij House zag ik laatst ook zoiets... Zou Nadia daar misschien last van hebben? Verklaart ook haar baggeradem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:19:19 #60
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762880
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat zou hij moeten doen dan op dit moment
Zich van ellende van een klif storten?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762885
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
pi_54762888
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef marky het volgende:
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?

Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
Die ander was Eveline. Ze heeft 2 of 3 nachtjes in het ziekenhuis gelegen, er was in die dagen geen stemming.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762892
fotoshoot afgelast

Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:20:58 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762898
Er is vast wel een mooie medische omschrijving voor een dwarsliggende drol, waardoor het lijkt alsof Nadia aan de dood is ontsnapt.
Misschien neemt ze Mr Hankey zelfs méé. "Howdy how!"
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54762917
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?
Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.
pi_54762920
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zich van ellende van een klif storten?!
Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
pi_54762924
Dennis beseft nu maar al te goed dat hij zonder Nadia helemaal alleen in de kooi zit.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:24:17 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_54762930
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef Meganog het volgende:
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
Ach gossie.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762936
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Verdomd, ik dacht dat dat over de a.s. ontslagronde ging, het zal toch niet?
Ik weet het ook niet, heb het alleen gelezen en niet op de stream gezien, maar was wat me ineens te binnen schoot.
pi_54762947
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
Is ook geen kwaaie gast.
Maar het zou toch wat normaler zijn geweest als hij gewoon geeist had dat hij in deze situatie met zijn vriendin mee zou gaan naar het ziekenhuis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:26:17 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_54762958
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:20 schreef Verida het volgende:
fotoshoot afgelast

Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf
Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach gossie.

[ afbeelding ]
istie aan het knalluh
pi_54762980
Dennis onderneemt actie.
Hij eet een broodje.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:28:33 #74
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762984
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.
Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762990
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Keep the Sunny Side Up
pi_54762995
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
Ik ook niet hoor, ik ben van: in ieder mens zit iets goeds, soms moet je er even naar zoeken, maar het is er wel

Bij Nadia en Amanda heb ik me rotgezocht maar niet gevonden, ik vind het walgelijke gevaarlijke wijven
En dat is iets dat ik nog nooit zo sterk over iemand gezegd heb.

Dus in feite halen ze ook nog het slechte in mij boven.
pi_54763006
Was het niet Nadia die heftig huilde bij een wespensteek?
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:32:28 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_54763029
Gelukkig, Dennix heeft zijn eetlust weer terug, ik begon me al zorgen te maken.....voor hetzelfde geld heeft hij plots ook anorexia.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:34:17 #79
184769 crew  Deisyy
pi_54763049
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Dat De dokter heeft geen tijd-verhal is gewoon onzin. Naad heeft toen helemaal niet aan de dokter gevraagd om een test.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:36:41 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_54763075
VV gooit het even over een andere boeg.


15:54 - Even een ander onderwerp...

Amanda zit nog steeds met Lieke op de bank. Ze hebben een gesprek over haarextensions. Amanda legt de Hilversumse uit wat er nou allemaal precies aan de hand is. “Het is gekomen door het blonderen”, zegt ze. Lieke vraagt zich hardop af of het niet beter is om ook die extensions eruit te halen, en haar haren rust te geven. De Amsterdamse zegt dat het nu zo slecht is, dat ze dat absoluut niet wil. Nu hopen dat dit gesprek hun gedachten even afhoudt van de zieke Nadia…
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763076
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...
Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.
pi_54763106
Ik betrap me er op dat ik het gewoon jammer vind dat er niets aan de hand is....

Normaal ben ik echt nooit sensatiebelust. Wat doet DGK toch allemaal met ons....?
pi_54763122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Dennix heeft zijn eetlust weer terug, ik begon me al zorgen te maken.....voor hetzelfde geld heeft hij plots ook anorexia.

[ afbeelding ]
Herr Obesitas und Fräulein zum Kotzen
Door wrijving ontstaat glans
  woensdag 21 november 2007 @ 16:40:57 #84
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763136
Zo verschrikkelijk irritant hoe Lieke steeds bepaalde woorden 'beklemtoont'...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_54763139
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft aan Dennix door dat alles OK is en ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.


De welbekende storm in een glas water dus.
Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door.

Ze komt straks vertellen wat er aan de hand is, ze komt dus vertellen dat ze vrijwillig de villa verlaten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54763157
Dat verhaal van die zwangerschap is een fantasie van Amanda, die heeft het er continu over en Nadia vind dat prima want elke aandacht vind ze top, ik denk dat ze heftige spierpijn heeft,
zeker omdat ze niet optijd zegt dat het pijn deed die behandeling.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54763183
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Redactie schrijft al meer dan een week over een zwangerschap bij Nadia en dan laten ze een zogenaamde spaanse arts binnenkomen en word Nadia afgevoerd met een ambulance.Die vent zat maar op die buik te rammen en te kneden.Nadia vroeg ook nog of dat ding hoger mocht.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze allemaal[ febo] wisten dat Nadia NIET zwanger was.
Uiteindelijk weet je van Nadia dat er zgn. geen test is gedaan, je weet van Nadia dat ze pijnlijke borsten had enz.
Ze is zo onbetrouwbaar als de neten.
Ik heb dat mens nog nooit kunnen betrappen op 2 keer hetzelfde verhaal, dus waarom zou ze hierover wel de waarheid heben verteld.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763194
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef maril het volgende:
Dat verhaal van die zwangerschap is een fantasie van Amanda, die heeft het er continu over en Nadia vind dat prima want elke aandacht vind ze top, ik denk dat ze heftige spierpijn heeft,
zeker omdat ze niet optijd zegt dat het pijn deed die behandeling.
In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
pi_54763220
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
Zo verschrikkelijk irritant hoe Lieke steeds bepaalde woorden 'beklemtoont'...
en dat ze alles zo verschrikkelijk goed weet
pi_54763226
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik heb heerlijk teruggelezen, wat een gezeik zeg. Amanda vroeg nog aan de dokter kan dit bij een zwangerschap!!! Nadia ging gewoon door. Ze komt straks vertellen wat er aan de hand is, ze komt dus vertellen dat ze vrijwillig de villa verlaten.
Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over had
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763251
Gisteren de hele dag Amanda met haar bosje stro, vandaag Nadia in de hoofdrol, morgen Amanda weer?
Door wrijving ontstaat glans
pi_54763253
A: D is even goed voor ons staren (tv kijken).
D denkt alleen maar, 'zouden er nog meer van die lekkere broodjes zijn'?
pi_54763255
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:

[..]

In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.
Maar liegen om aandacht zit in haar bloed.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54763260
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:44 schreef riri het volgende:

[..]

Toen Amanda dat vroeg aan die dokter of dat bij een zwangerschap wel kon had Nadia Amanda heel erg hard in de hand geknepen...dus Nadia wou dat Amanda het daar niet over had
Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.

Goeie reklame dit trouwens voor de dokter.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54763277
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef maril het volgende:

[..]

Ja, maar sorry heb jij Nadia al eens de waarheid horen spreken, vrijdagavond voor het eerst toen zij wel degene was die Huub naar de begravenis wilde laten gaan en alles deed om de andere ook anders te laten stemmen, maar dat was meer haar menselijke kant.
Maar liegen om aandacht zit in haar bloed.
Dan is het de fantasie van Nadia, niet die van Amanda, want zij gaat gewoon af op wat 'haar beste vriendin' haar vertelt.
pi_54763283
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef mootie het volgende:

[..]

In zoverre fantasie dat Nadia wel tegen Amanda zegt dat ze zich net zo voelt als bij haar vorige zwangerschap, en toch maar een test heeft gedaan.
Nadia zegt ook dat de dokter heeft gezegd dat iemand anders een zetpil bij haar moest inbrengen,
aandachtstrekker is het.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763288
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet.
Slecht vastgesteld. Het is dat we weten dat het niets doet. Heeft met kennis te maken.
quote:
Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft.
Dat heb je wel gezegd, met je 'er is meer dan tussen hemel en aarde' brouwsels. Ik heb ook nooit beweerd dat het geen invloed op het lichaam zou hebben. Maar dat is verwaarloosbaar. Waarom? Omdat het een te lage spanning is om het lichaam te beinvloeden. Jij denkt toch echt niet dat dat apparaat de aanleiding is voor een bezoekje ziekenhuis?
quote:
Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele.
Mij interesseert het hele gepromoot niet, er zullen vast wel voors en tegens zijn om zoiets te doen. Ik ga niet uit van motieven van mensen en daarop een apparaat beoordelen. Ik ga er vanuit of het apparaat het doet, niet of ik mensen bepaalde motieven wel of niet moet toeschuiven. Jij neemt toch ook niet alles van je vrienden en/of ouders aan ook al hebben ze het beste met je voor? Ook al is hun motief om jouw leven te verbeteren dan nog hoeft het voor jou nog niet goed uit te pakken. Het apparaat doet het gewoon niet en het interesseert me eigenlijk helemaal niet of die gast het met valse voorwendselen doet of niet.
quote:
Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....
Kom op zeg, zoiets kan je niet aan alles verbinden. Voor het ene geval heb je een afwachtende houding nodig.. voor het andere geval niet. Dit is gewoon bedriegerij en jij trapt er in.
quote:
Dus als je het over aannames heb, daar maak ik mij, in tegenstelling tot veel anderen, veel minder schuldig aan.
Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.
[/quote]
Now my death is more than just a sad song.
pi_54763299
Is Nadia al terug overigens? heb een dvdtje gekeken
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:52:39 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_54763322
Dit is de site over het wonderapparaat, komt iemand hier de naam van Dr. E. Sanchez tegen?

http://www.spaizenter.com/mesovac.htm
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763348
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Ah dat had ik gemist, maar de dokter gaf wel antwoord dus dan had Nadia zelf zo slim moeten wezen het niet te doen.

Goeie reklame dit trouwens voor de dokter.
Precies....Dennix zat er ook bij en weet ook van dat kotsen voortdurend....deze twee mensen denken gewoon niet na....denken alleen maar aan uiterlijke dingen...Amanda denkt met haar 19 jaar beter na...zij stelde die vraag wel omdat ze steeds denkt dat Nadia zwanger is en dat is niet gek als je naar de klachten luistert die Nadia heeft....

Lieke zegt dat Nadia met heel veel zaken de neiging heeft ze te ontkennen.
Voordat ze wegmoest met de ambulance heeft ze nog lopen roepen.."Ik wil niet naar huis"...blijkbaar is dat belangrijker voor haar dan de verantwoordelijkheid te dragen die ze natuurlijk hoort te hebben....namelijk eerst weten wat er met je aan de hand is voordat je rare behandelingen aan je lichaam laat uitvoeren

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 21-11-2007 17:00:13 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')