abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54762814
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even iets anders,
ze moest wat kotsen en kreeg Domperidon, right?
20! ( welke idioot gezegd heeft ze ook alle 20 te gebruiken is me niet duidelijk) van die rommel krijg je, als je niet stopt als ze niet meer nodig zijn, enorme constipatie.
Ergo, Naad is bevallen van Mr Hankey
Ze kreeg zetpillen. Iemand hier noemde de merk/soort-naam. Daarop kwam een reactie van een ander dat die zetpil een soort Domperdidon zou zijn. Ze had 20 zetpillen. Voor zover ik weet heeft ze geen tabletten gekregen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 16:16:23 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54762823
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:11 schreef diedirk het volgende:
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.

Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
Ik heb geen Geneeskunde gestudeerd maar dit is ook wat ik dacht dat er aan de hand is... en van niet eten en kotsen etc. blijft volgens mij ook je menstruatie uit...
pi_54762826
Vermoedelijke een luie dikke darm, in beweging gezet door het kneden......
Nu de rest nog in beweging....
  woensdag 21 november 2007 @ 16:17:02 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54762838
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?

Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:17:05 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762839
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Shit, ze komt terug. Levend en wel.
En inderdaad waarschijnlijk met wat darminhoud minder, Yvonne.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762861
Ik heb meer het idee dat na de brief en dit gebeuren N. heeft besloten de villa te verlaten. Nog even mooie tv gemaakt. Maar ja denk dat we kunnen gissen totdat ze werkelijk verteld heeft wat er is.
pi_54762864
kut, lekker te laat
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:18:59 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_54762875
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een mini- Dennix. Het nieuwe script van Dennix, janken net als Naad, vrolijke boel daar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 16:19:18 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762879
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet plots aan die aflevering van SP denken waarin Cartman uit zijn mond poept... En bij House zag ik laatst ook zoiets... Zou Nadia daar misschien last van hebben? Verklaart ook haar baggeradem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:19:19 #60
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762880
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat zou hij moeten doen dan op dit moment
Zich van ellende van een klif storten?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762885
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
pi_54762888
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef marky het volgende:
Wat gebeurde er ook alweer met dat andere grietje... ben effe haar naam kwijt die verbleef ook een week ofzo in het ziekenhuis. Was er toen ook een stemming? is die toen uitgesteld? Of mag Nadia wel gewoon stemmen als ze in het ziekenhuis ligt?

Stel dat Nadia niet meer terug komt dan is het voor Dennis natuurlijk ook over of was de hele opzet van het ontbijtje tussen Amanda en Brian vanochtend om een ommezwaai mogelijk te maken van Brian en Amanda om Dennis erin te houden en is het dan nu officieel straks 3-3 en moet er weer wat gebeuren aan de kant van HJL?
Die ander was Eveline. Ze heeft 2 of 3 nachtjes in het ziekenhuis gelegen, er was in die dagen geen stemming.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762892
fotoshoot afgelast

Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:20:58 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762898
Er is vast wel een mooie medische omschrijving voor een dwarsliggende drol, waardoor het lijkt alsof Nadia aan de dood is ontsnapt.
Misschien neemt ze Mr Hankey zelfs méé. "Howdy how!"
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54762917
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?
Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.
pi_54762920
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zich van ellende van een klif storten?!
Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
pi_54762924
Dennis beseft nu maar al te goed dat hij zonder Nadia helemaal alleen in de kooi zit.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:24:17 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_54762930
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef Meganog het volgende:
Het heeft een half uurtje geduurd, maar eindelijk lukt het Dennis om er voor de TV wat tranen uit te persen.
Ach gossie.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762936
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Verdomd, ik dacht dat dat over de a.s. ontslagronde ging, het zal toch niet?
Ik weet het ook niet, heb het alleen gelezen en niet op de stream gezien, maar was wat me ineens te binnen schoot.
pi_54762947
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, ik vind hem redelijk normaal reageren en daarnaast één van de meest normale personen daar tussen al die afwijkingen....
Is ook geen kwaaie gast.
Maar het zou toch wat normaler zijn geweest als hij gewoon geeist had dat hij in deze situatie met zijn vriendin mee zou gaan naar het ziekenhuis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:26:17 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_54762958
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:20 schreef Verida het volgende:
fotoshoot afgelast

Dat is dus de reden van al dit gedoe, Morgen krijgt Nadia extensions en ze wil natuurlijk op de foto met extensions en met een kortharige Amanda ernaast.
Het is en blijft een vreselijk doortrapt wijf
Zo, dus dat........DGK haalt echt het slechtste in een mens naar boven, ik heb nog nooit zo over mensen die ik eigenlijk niet echt ken gedacht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762978
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach gossie.

[ afbeelding ]
istie aan het knalluh
pi_54762980
Dennis onderneemt actie.
Hij eet een broodje.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:28:33 #74
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762984
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dit zou toch echt te gek zijn als ze zwanger was en nu de baby kwijt.Zit verdomme naar een spel te kijken en verwacht dan echt niet deze misselijk makende praktijken.
Euhm, ze zou het laten aborteren hoor, ze ging niet zwanger in DGK zitten...
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762990
Lieke : "Dennix, niet om te basken, maar waarom heb jij niet aangedrongen op een test"
Dennix : "Ze was toch al twee keer getest"
Amanda : "Nee, maar een keer. De tweede keer had de dokter geen tijd"
Dennix : "Oh, dat wist ik niet"
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')