abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54763349
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:56:01 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54763366
@Heathen, prachtig verwoord.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763416
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Heathen het volgende:

Jawel... je maakt allerlei aannames over motieven van mensen. Terwijl het juist moet gaan of het apparaat werkt, en dat doet het niet. Maar blijf maar lekker volharden in dat duizenden testen nooit geklopt hebben en dit apparaat natuurlijk wel een kans heeft om te functioneren.
Ik trap nergens in, je wil gewoon niet lezen! Ik zeg dat ik een afwachtende houding heb en het resultaat wel beoordeel na 12 behandelingen. Ik blijf niet in herhalingen vallen, lees maar gewoon terug wat ik er over gezegd heb. Ik zou erg dom zijn als ik af zou gaan op de vaststaande mening van de gemiddelde streamer, omdat ik daar nog 100 keer minder vertrouwen in heb dan iemand die voor TV dat apparaat komt promoten.

Testen zeggen mij niet altijd alles, die geven bijvoorbeeld ook aan dat antennes voor mobiele telefonie niet schadelijk zijn, maar wil jij er tien op je dak?
pi_54763418
kom net binnen.. Nadia met ambulance weg? Iemand zin om ff snel uitleg te geven?
pi_54763430
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1

Amanda en Lieke naar de streamlock.
HEEEEEEEEEEEEERLIJK..

Kwalzalverij in de kooi
pi_54763435
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:00:19 #107
130755 Kinga
versier hier
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:02:06 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54763456
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53352&sess=664&mvpageno=1

Amanda en Lieke naar de streamlock.
Voor mij is het verhaal van Amanda duidelijk maar Naad vertrouw ik nog steeds niet.
Ik heb haar nog nooit op een waarheid kunnen betrappen.

Lieke en Amanda kunnen het plots goed vinden?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763483
Dus nADIA is alweer op de terug weg, had ik even gemist.
Dan zal het wel met haar lagepijngrens te maken hebben.
Goedemorgen :W
pi_54763500
Nadia terug
Keep the Sunny Side Up
pi_54763509
Keep the Sunny Side Up
pi_54763510
The bitch is back
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:06:51 #113
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54763515
the bitch is back...!!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:06:57 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_54763516
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia terug
Dag Schattie....tegen de chauffeur.........
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:07:36 #115
130755 Kinga
versier hier
pi_54763528
Nu moeten we leugens aanhoren...
pi_54763530
Wat een aanstelster...er is dus helemaal niks.
pi_54763531
Versie 1 van het verhaal.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763541
Nadia : "Ik heb gewoon buikgriep. Het heerst"

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:08:10 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_54763545
Ze heeft gewoon buikgriep, yeah right.

Tijd voor iets anders, laterzzzzz.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54763548
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:08:30 #121
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54763551
Het was gewoon een buikgriepje
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_54763552
Buikgriep
Goedemorgen :W
pi_54763566
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef pronkjewail het volgende:
En nog is er geen zwangerschapstest gedaan!
Ze liegt gewoon! Ze draait overal omheen....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54763568
ze mag het gewoon niet zeggen want anders komen er rare verhalen....nou..die zijn er dus allang die verhalen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54763571
Lieke : "Is dit het echte verhaal of moet je dit zeggen ?"
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')