abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54764421


wat een sneu ventje is en blijft het toch.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764422
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?

Nadia jankt en krijst ook als ze gestoken wordt door een wesp.
Dus dit is niets bijzonders....
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 21 november 2007 @ 17:48:41 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764428
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764430
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:

[..]

Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
Dat denk ik ook !
Keep the Sunny Side Up
pi_54764431
Misschien wil Brian wel weg...hoop het
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54764438
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.


De artiest bedoelde ik
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764444
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
Wanneer gaat Brian shaken?
ik verwacht als amanda weer begint over dat haar (wordt toch morgen mooi haar van gemaakt?)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764448
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
Die ligt op de bank een tijdschrift te lezen
het water roept
pi_54764451
Jaap: "Ik haat jullie"

gaat lekker daar in de kooi.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764457


Commentaar niet nodig
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764458
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"


"you're son is coming out"
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:50:36 #238
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_54764469
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond )
pi_54764482
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
Wanneer gaat Brian shaken?
Hij zat net al te shaken, maar ik denk nog steeds dat het een trucje is van hem.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764484
waren dat nu zenuwtrekjes bij Jaap ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764485
Brian draait weer hetzelfde nummer: what you do to me
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 17:51:13 #242
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764490
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
Wanneer gaat Brian shaken?
Mis je het?

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764495
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:

[..]



"you're son is coming out"
sun. niet son :p
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764509
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
ik denk dat hij zojuist Nadia heeft ingestraald.

Een wonder verricht...
pi_54764511
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:

[..]



"you're son is coming out"
Nee, daar dacht ik ook aan, maar dat nummer was het niet...... Bij nader naluisteren was het ook niet Kate Bush.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764521
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
zou het dan echt deze keer?
ik wil niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54764524
het water roept
pi_54764531
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:

[..]

Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
als je dan toch door blijft zeveren, kan je dat niet ergens anders gaan doen? dit is de COS. Jullie zijn al een uur bezig, get a room.
pi_54764533
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:53:18 #250
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764536
Waarom moet dat lulletje rozewater nou altijd met zijn lelijke hoofd in die douche gaan hangen als platreet staat te douchen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')