abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54764285
Heeft Brian een aanbieding gehad ? Voor een ton weg ? Amanda voor een ton weg ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764292
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Was vorig jaar nog in het nieuws dacht, met een moeder wiens zoontje 'kanker had'
dat is Munchhausen by proxy is toch weer iets anders
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:42:27 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_54764300
@ Roevka, ik ben bang dat je gelijk krijgt.

Jaap, ik wil vechten, kom op vechten........script?

Brian ook redelijk para, vul maar in.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 17:42:41 #204
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764306
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zingt mee met "Oh what you dot to me" Ik geloof niet dat hij vrolijk is....
Wanneer is die Jensen uitzending? Ik denk dat er over de geblockte stemming voor de begrafenis is gesproken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764308
En streams van Brian weg.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 17:43:09 #206
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764314
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef rooie3 het volgende:
En nu gaat ze weer vrolijk cremes bekijken.Dat wijf spoort echt niet.Als je buikgriep heb,dan heb je echt geen puf in zulke dingen en ook niet om te wippen.Dat wijf verpest samen met die niksnut de hele show.
Naad heeft echt geen buikgriep.

Naad heeft een attention addiction disorder.....en......ze weet iedereen voor haar karretje te spannen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764316
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er is nul,nul tegenstrijdigheid in mijn postings.....Je leest alleen wat je wil lezen en ja, daar erger ik mij aan....
Nou oke blijft dat maar lekker hard tegen jezelf zeggen. Misschien helpt het, maar dat is even afwachten natuurlijk. Want wat voor motieven zouden daarbij allemaal wel niet bij spelen niet?
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764322
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wanneer is die Jensen uitzending? Ik denk dat er over de geblockte stemming voor de begrafenis is gesproken.
vrijdag.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764323
Van wie is de plaat die Brian luistert ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 17:44:10 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54764334
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Dat wil je niet eens. En houd je met geen mogelijkheid binnen. Beschuit, slappe thee, bouillon, dan houdt het wel zo'n beetje op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54764337
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Met buikgriep moet je toch echt niet witbrood met beleg eten! Mijn moeder gaf mij vroeger een droog beschuitje met appelsap.
Ik zag naad ook iets roods eten, was dat soms tomatensoep
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764339
"It's too late to apologize" De teksten gaan wel heel duidelijk over Amanda nu.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764351
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Dark het volgende:

[..]

Naad heeft echt geen buikgriep.

Naad heeft een attention addiction disorder.....en......ze weet iedereen voor haar karretje te spannen
in jip en janneketaal een aandachtshoer
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764354
wat heeft meneer para nu weer ?
pi_54764360
Ze is nu opeens spontaan weer helemaal fit ????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764367
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 17:46:12 #217
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764374
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef 2live het volgende:

[..]

vrijdag.
Mooi! Drankje er bij, popcorn er bij
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 21 november 2007 @ 17:46:23 #218
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764381
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
"It's too late to apologize" De teksten gaan wel heel duidelijk over Amanda nu.....
Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764385


para ?? of wat anders!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764390
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
pi_54764394
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Van wie is de plaat die Brian luistert ?
De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.
Keep the Sunny Side Up
pi_54764396
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
het water roept
pi_54764398
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mooi! Drankje er bij, popcorn er bij
en een dag later nog even een paar keer de filmpjes bekijken
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764416
"One Republic" van Timbaland was dat net geloof ik.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764417
Wanneer gaat Brian shaken?
pi_54764421


wat een sneu ventje is en blijft het toch.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764422
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?

Nadia jankt en krijst ook als ze gestoken wordt door een wesp.
Dus dit is niets bijzonders....
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 21 november 2007 @ 17:48:41 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764428
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764430
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:

[..]

Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
Dat denk ik ook !
Keep the Sunny Side Up
pi_54764431
Misschien wil Brian wel weg...hoop het
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54764438
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.


De artiest bedoelde ik
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764444
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
Wanneer gaat Brian shaken?
ik verwacht als amanda weer begint over dat haar (wordt toch morgen mooi haar van gemaakt?)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764448
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
Die ligt op de bank een tijdschrift te lezen
het water roept
pi_54764451
Jaap: "Ik haat jullie"

gaat lekker daar in de kooi.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764457


Commentaar niet nodig
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764458
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"


"you're son is coming out"
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 17:50:36 #238
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_54764469
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond )
pi_54764482
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
Wanneer gaat Brian shaken?
Hij zat net al te shaken, maar ik denk nog steeds dat het een trucje is van hem.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764484
waren dat nu zenuwtrekjes bij Jaap ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764485
Brian draait weer hetzelfde nummer: what you do to me
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 17:51:13 #242
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764490
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef Meganog het volgende:
Wanneer gaat Brian shaken?
Mis je het?

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764495
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:

[..]



"you're son is coming out"
sun. niet son :p
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764509
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
ik denk dat hij zojuist Nadia heeft ingestraald.

Een wonder verricht...
pi_54764511
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:

[..]



"you're son is coming out"
Nee, daar dacht ik ook aan, maar dat nummer was het niet...... Bij nader naluisteren was het ook niet Kate Bush.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764521
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
zou het dan echt deze keer?
ik wil niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54764524
het water roept
pi_54764531
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:

[..]

Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
als je dan toch door blijft zeveren, kan je dat niet ergens anders gaan doen? dit is de COS. Jullie zijn al een uur bezig, get a room.
pi_54764533
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 21 november 2007 @ 17:53:18 #250
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764536
Waarom moet dat lulletje rozewater nou altijd met zijn lelijke hoofd in die douche gaan hangen als platreet staat te douchen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764538
en die stalker blijft maar om dat leeghoofd heen draaien. Ze kan zich zelfs niet douchen
evenmin als plassen of kotsen zonder dat dat jong er bij staat
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:53:29 #252
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54764543
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka, ik ben bang dat je gelijk krijgt.

Jaap, ik wil vechten, kom op vechten........script?

Brian ook redelijk para, vul maar in.
Ik hoop het niet hoor.... maar ik ben extra alert wanneer Huub heeft gedronken.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_54764545
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef miesy het volgende:

[..]

zou het dan echt deze keer?
ik wil niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus
Hij lijkt heel down
het water roept
pi_54764549
And I don't know when,
But just saying it could even make it happen.

The sun's coming out.
Your son's coming out.

http://www.oldielyrics.com/lyrics/kate_bush/cloudbusting.html
pi_54764554
Huub slaapt zijn roes uit.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764557
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:51 schreef Heathen het volgende:

[..]

sun. niet son :p
Je bent onverbetelijk vandaag!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54764564
pi_54764570


Huub is dood
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54764584
huub mag niet slapen van de febo
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764606
Jaap: we hebben gewoon focking gepresteerd (dubbele tong)
Huub: ik ben gewoon niet gewend dat ik om 4 uur knetter lam ben
het water roept
pi_54764608
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.

Heeft iemand het complete plaatje (en dus Nadia's verhaaltje doorgeprikt)?
pi_54764618
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
meestal duurt het een uurtje voor dat ze wat aan je doen
Goedemorgen :W
pi_54764625
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef Varen het volgende:
Jaap: we hebben gewoon focking gpesteed
Huub: ik ben gewoon niet gewend dat ik om 4 uur knetter lam ben
Yep, Jaap ook met dubbele tong..... Kan nog lachen worden vandaag......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764627
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd

daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
pi_54764628
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:

[..]

volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.

Heeft iemand het complete plaatje (en dus Nadia's verhaaltje doorgeprikt)?
Snap er echt niks meer van.Alles wat daar nog gebeurd geloof ik niet meer.
pi_54764631
Is Amanda al terug uit het hokje,
Anders blijft ze wel heel lang weg.....
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 17:58:36 #267
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54764633
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:

[..]

volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.

Heeft iemand het complete plaatje (en dus Nadia's verhaaltje doorgeprikt)?
Eemnes, welk ziekenhuis gaat ze dan heen?
En niemand die daar werkt ofzo?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54764634
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef avonne het volgende:

[..]

volgens mij is er geen ambulance geweest, en is ze ook niet naar het ziekenhuis geweest.

Heeft iemand het complete plaatje (en dus Nadia's verhaaltje doorgeprikt)?
nee, joh, was zo gek ze kwam bij het ziekenhuis aan en het was over.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54764641
en vervolgens letterlijk huppelend weer de trap naar het huis neemt
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764648
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
pi_54764649
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:

[..]

Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
  woensdag 21 november 2007 @ 17:59:34 #272
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764659
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat iemand die afgevoerd wordt met een ambulance er nu 2 uur later alweer zo fris en fruitig bij staat.
Naad vertelde opgewekt, dat ze zich in de ambulance al weer veeeeeeeeel beter voelde

Mevrouw had het voor elkaar, alle ogen op kwatta, vrienden bezorgd, de hele productie in rep en roer, zelfs XYZ was in het huis, zij lag in een ambulance, beter had ze zich niet kunnen wensen!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764661
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:54 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]

Huub is dood
Waarom mag hij niet dutten en Amanda eigenlijk altijd wel?
pi_54764669
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Verida het volgende:
Is Amanda al terug uit het hokje,
Anders blijft ze wel heel lang weg.....
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
pi_54764677
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef 2live het volgende:

[..]

nee, joh, was zo gek ze kwam bij het ziekenhuis aan en het was over.
als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764691
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling van de darmen door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764692
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
pi_54764693
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd

daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
Nadia ging gillen, paniek, paniek. Dennis, Amanda en Lieke bleven in die paniek alleen achter.

Logisch dat Amanda en Lieke dan met elkaar praten wat er misschien aan de hand is, en logisch dat Lieke daarbij het meest nuchter blijft.
En je weet toch dat Lieke niemand basht, tegenwoordig.
pi_54764715
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:

[..]

Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
dat kan vanvond op de streams een hoop leedvermaak opleveren
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764719
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond )
Ik heb hier eventueel een Lacie Electron Blue IV 22" met kappen. ¤175,- vaste prijs.
pi_54764721
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:

[..]

Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
FOK is traag
haartjes knippen?
wat ademt Jaap zwaar
het water roept
pi_54764734
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
van wie in hemelsnaam? GEWELDIG Go for it Brian
  woensdag 21 november 2007 @ 18:05:33 #283
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764755
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
.


Dat kan alleen maar een aanbieding als huurmoordenaar zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764766
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Jaap heeft met glazen gegooid. Jensen heeft Huub een kankersmurf genoemd. Productie Jensen was erg boos op Jaap, die overal twixen was wezen snaaien....

Huub heeft geantwoord op de vraag waarom hij nog wel sex heeft met Lieke:" Ik heb nog wel de lusten maar niet de lasten"

In a nutshell dan...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764773
Is Dennis trouwens gestopt met die Murrays, nu de kapster heeft gezegd dat je er kaal van wordt?
pi_54764779
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Warrig verhaal, met ondermeer
- gooien en smijten met glazen
- fles drank afgepakt van barman
- Japio had ruzie in de kleedkamer omdat er geen reep voor hem lag
- jas in brand gestoken
- Huub ruzie met Jensen
- Japio ruzie met productie-medewerker
- Japio lag over de grond te rollen, Huub en Brian hebben hem aan z'n benen teruggetrokken
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 18:07:24 #287
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764804
Wat staat Naad toch te doen in de douche?

Is ze de kots door het douchputje aan het drukken?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764819
Nadia heeft alweer een masker.
Ik hoop dat ze geen huid meer overhoudt.
pi_54764825
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764828
Oh, de voetbalwedstrijd is trouwens al begonnen, maar kennelijk mogen ze hem pas zien vanaf kwart over zes.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764830
pi_54764835
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip
  woensdag 21 november 2007 @ 18:08:50 #293
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54764840
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Prrrrr
pi_54764855
Huub schei uit met dat getrommel
het water roept
pi_54764860
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Hou allebei es op asjeblieft....

Thank You !

- Is Jaap nu zo irritant aan het tikken ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764891
Wel lachen dat bijlezen

Weer een gevalletje complete hysterie en het zwangerschapsscript is nu compleet uitgemolken
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54764908
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Doe mij es ffies een plezier en laat mij gewoon met rust s.v.p. Ga je ontevredenheid eens even lekker botvieren op mensen in je eigen omgeving. Als je namelijk je gelijk wil halen, dan moet ik je teleur stellen, die krijg je niet! Hier laat ik het voor nu even bij....
pi_54764913
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
Als wat? Gek van de week?
pi_54764925
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef marloess het volgende:
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip
Ben benieuwd waarom hij juist dat nummer draaide..... De douchescene is idd het meest waarschijnlijk.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764931
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef mspoez het volgende:
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Knetterlam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')