abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54764691
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling van de darmen door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764692
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
pi_54764693
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd

daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
Nadia ging gillen, paniek, paniek. Dennis, Amanda en Lieke bleven in die paniek alleen achter.

Logisch dat Amanda en Lieke dan met elkaar praten wat er misschien aan de hand is, en logisch dat Lieke daarbij het meest nuchter blijft.
En je weet toch dat Lieke niemand basht, tegenwoordig.
pi_54764715
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:

[..]

Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
dat kan vanvond op de streams een hoop leedvermaak opleveren
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54764719
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond )
Ik heb hier eventueel een Lacie Electron Blue IV 22" met kappen. ¤175,- vaste prijs.
pi_54764721
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:

[..]

Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
FOK is traag
haartjes knippen?
wat ademt Jaap zwaar
het water roept
pi_54764734
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
van wie in hemelsnaam? GEWELDIG Go for it Brian
  woensdag 21 november 2007 @ 18:05:33 #283
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54764755
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
.


Dat kan alleen maar een aanbieding als huurmoordenaar zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54764766
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Jaap heeft met glazen gegooid. Jensen heeft Huub een kankersmurf genoemd. Productie Jensen was erg boos op Jaap, die overal twixen was wezen snaaien....

Huub heeft geantwoord op de vraag waarom hij nog wel sex heeft met Lieke:" Ik heb nog wel de lusten maar niet de lasten"

In a nutshell dan...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764773
Is Dennis trouwens gestopt met die Murrays, nu de kapster heeft gezegd dat je er kaal van wordt?
pi_54764779
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Warrig verhaal, met ondermeer
- gooien en smijten met glazen
- fles drank afgepakt van barman
- Japio had ruzie in de kleedkamer omdat er geen reep voor hem lag
- jas in brand gestoken
- Huub ruzie met Jensen
- Japio ruzie met productie-medewerker
- Japio lag over de grond te rollen, Huub en Brian hebben hem aan z'n benen teruggetrokken
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 21 november 2007 @ 18:07:24 #287
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54764804
Wat staat Naad toch te doen in de douche?

Is ze de kots door het douchputje aan het drukken?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54764819
Nadia heeft alweer een masker.
Ik hoop dat ze geen huid meer overhoudt.
pi_54764825
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Now my death is more than just a sad song.
pi_54764828
Oh, de voetbalwedstrijd is trouwens al begonnen, maar kennelijk mogen ze hem pas zien vanaf kwart over zes.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764830
pi_54764835
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip
  woensdag 21 november 2007 @ 18:08:50 #293
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54764840
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Prrrrr
pi_54764855
Huub schei uit met dat getrommel
het water roept
pi_54764860
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Hou allebei es op asjeblieft....

Thank You !

- Is Jaap nu zo irritant aan het tikken ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764891
Wel lachen dat bijlezen

Weer een gevalletje complete hysterie en het zwangerschapsscript is nu compleet uitgemolken
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54764908
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Doe mij es ffies een plezier en laat mij gewoon met rust s.v.p. Ga je ontevredenheid eens even lekker botvieren op mensen in je eigen omgeving. Als je namelijk je gelijk wil halen, dan moet ik je teleur stellen, die krijg je niet! Hier laat ik het voor nu even bij....
pi_54764913
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
Als wat? Gek van de week?
pi_54764925
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef marloess het volgende:
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip
Ben benieuwd waarom hij juist dat nummer draaide..... De douchescene is idd het meest waarschijnlijk.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54764931
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef mspoez het volgende:
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
Knetterlam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')