quote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als amateurdokter zeg ik flinke obstipatie door te weinig vezels. Vervolgens overprikkeling van de darmen door dat apparaat en ziehier de oorzaak van de krampen![]()
Nadia ging gillen, paniek, paniek. Dennis, Amanda en Lieke bleven in die paniek alleen achter.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Lees net dat lieke amanda heeft getroosd
daar begrijp ik dan weer niks van, na alles wat er is gebeurd.
dat kan vanvond op de streams een hoop leedvermaak opleverenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
Ik heb hier eventueel een Lacie Electron Blue IV 22" met kappen. ¤175,- vaste prijs.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef PeterNB het volgende:
Ik HAAT kapotte monitors..... Iemand nog een 19" of groter in de aanbieding
toevallig ?? (Dennis ziet er wel goed uit zo trouwens: zwart op een
zwarte achtergrond)
FOK is traagquote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er moet haar waarschijnlijk iets duidelijk gemaakt worden.
Dus dan kan even duren.
van wie in hemelsnaam? GEWELDIGquote:Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Brian bij Jensen gewoon een contract aangeboden heeft gekregen...
.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
Jaap heeft met glazen gegooid. Jensen heeft Huub een kankersmurf genoemd. Productie Jensen was erg boos op Jaap, die overal twixen was wezen snaaien....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Warrig verhaal, met ondermeerquote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
wat is er nou allemaal gebeurd bij Jensen?
Ik heb het gemist
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteerquote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apparaat i.c.m. de behandeling van die man (kneden en knijpen). Die combinatie is er wél, ik kan het niet anders zien....
Hou allebei es op asjeblieft....quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Doe mij es ffies een plezier en laat mij gewoon met rust s.v.p. Ga je ontevredenheid eens even lekker botvieren op mensen in je eigen omgeving. Als je namelijk je gelijk wil halen, dan moet ik je teleur stellen, die krijg je niet! Hier laat ik het voor nu even bij....quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.... en dat je het niet anders kan zien is jouw probleem. Blijf dan ook maar lekker standvastig. En dan mij beschuldigen dat ik je verkeerd interpreteer
Als wat? Gek van de week?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef marloess het volgende:
Even een late reactie, maar dit is het nummer dat brian luisterde
http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4
Moooi nummer, mooie clip![]()
Knetterlam?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef mspoez het volgende:
Huub is niet gewend om 4 uur "knetter' te zijn? Daar hoor ik dan toch weer iets anders in dan cocktails bij Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |