Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
"It's too late to apologize" De teksten gaan wel heel duidelijk over Amanda nu.....
De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Van wie is de plaat die Brian luistert ?
en een dag later nog even een paar keer de filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi! Drankje er bij, popcorn er bij![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
Dat denk ik ook !quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou hij balen van de "tief Manny door de douche" beelden bij Jensen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De CD's zijn algemeen bezit, dus van iedereen.
ik verwacht als amanda weer begint over dat haar (wordt toch morgen mooi haar van gemaakt?)quote:
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, buikgriep heeft ze dus vermoedelijk niet, dat zou ook vreemd zijn, omdat die pijn kwam als gevolg van die behandeling. Maar wat is er dan wel aan de hand....Waarom kreeg ze die pijn. Of was het een vrij normale reactie op die behandeling en heeft ze zich nogal aangesteld?
Die ligt op de bank een tijdschrift te lezenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
Hoe is Huub? Is die ook zo opgefokt?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kate Bush (achtig) nu: "Maybe we can make it happen"
Hij zat net al te shaken, maar ik denk nog steeds dat het een trucje is van hem.quote:
ik denk dat hij zojuist Nadia heeft ingestraald.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
Nee, daar dacht ik ook aan, maar dat nummer was het niet...... Bij nader naluisteren was het ook niet Kate Bush.....quote:
zou het dan echt deze keer?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Wat heeft die Brian: het is klaar, zeker weten
als je dan toch door blijft zeveren, kan je dat niet ergens anders gaan doen? dit is de COS. Jullie zijn al een uur bezig, get a room.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij probeert het nog steeds dat apparaat de schuld te geven om zo je gelijk te krijgen he.. Snap je dan werkelijk niet dat dat mens gestoord is en zoveel mogelijk redenen zoekt om het ergens op af te schuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |