abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 15:21:32 #201
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761920
Dennis staat voor de spiegel te huilen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761930
Naad heeft al stuwingen, dus toch zwanger!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:22:59 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761948
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef avonne het volgende:

[..]





nouja, als het knippert kan de ambulance engergiezuiniger rijden


Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54761950
Volgens mij komt hous os dreams? niet weer.
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 15:23:26 #205
130755 Kinga
versier hier
pi_54761963
Wat is er aan de hand?
pi_54761964
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke had het over ziekenhuis.
Dat hoorde ik ook. Amanda denkt aan een afgebroken zwangerschap. Lieke zegt dat ze daar nog niet eens aan gedacht had.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:23:32 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_54761968
Naad buiten de poort.......exit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761970
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54761971
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
pi_54761978
ik denk eerder dat ze door te weinig eten van haar stokje is gegaan (inclusief alle rare spannende toestanden)
pi_54761979
Hahahaha, straks is ze dus WEL gewoon zwanger!
pi_54762008
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Mannen hebben ook gevoel hoor, dat was wel zijn kind
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:24:59 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_54762013
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:02 #214
130755 Kinga
versier hier
pi_54762014
Miskraam Nadia?
pi_54762019
Tsja...en Amanda stond Nadia nog aan te moedigen en te steunen bij de behandeling.
pi_54762022
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]



Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........
pi_54762028
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]



Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
i feel a script coming up....

Holy Brian gaat haar weer tot leven wekken
pi_54762029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Hij is zijn ongeboren vrucht kwijt!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:28 #219
168951 STAP01
body and brain
pi_54762030
Ze heeft toch een test gedaan?!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762031
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef riri het volgende:
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
En Lieke doet dit wel heel goed; het troosten van Amanda. Knap hoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54762035
Wat is er aan de hand.Zet net de streams aan,maar is Nadia erg ziek geworden.Wat een dom gedoe zeg,alles voor mooi zijn en de redactie maar schrijven over zwangerschap en ondertussen alles toestaan.Het is toch van de gekke.
pi_54762052
Moet er geen 12 uur worden aangevraagd voor dat uitstapje naar het ziekenhuis?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:46 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762059
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........
Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.

Waar is de Spaande wonderdokter eigenlijk? Via de achteruitgang met een noodgang richting Schiphol?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54762062
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:51 #225
168951 STAP01
body and brain
pi_54762063
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.
Tis een doordenkertje maar TRIPPLE!!!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762065
net toen amnada en lieke stonden te praten hoorde ik een ambulance op de achtergrond
Er gaat niets boven Groningen
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:56 #227
130755 Kinga
versier hier
pi_54762068
Cameracheck Dennis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:27:05 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_54762071
VV.

15:04 - Veel pijn...
quote:
Nadia is in tranen. “Dit ding zit te strak!”, roept ze. Om haar middel zit een band die haar buik strak moet houden na de behandeling van net. Dennis weet niet goed wat ‘ie moet doen. “Ik moet overgeven”, vervolgt ze. Huilend gaat ze zitten op het toilet. “Het doet zeer!” Dennis loopt dan toch ook naar binnen en slaat een arm om haar heen. Als Lieke binnenkomt sprint Dennis naar haar toe en probeert haar af te leiden, maar dat lukt niet. Lieke hoort het gesnik en snelt richting Nadia. “Wil jij met Amanda de shoot doen?”, piept Nadia en ze snikt verder… Hoe loopt dit af?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762074
Als dit allemaal echt is dan laat het toch wel de incompetentie van de redactie zien
pi_54762075
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
pi_54762085
Zal straks allemaal wel meevallen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:28:19 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_54762093
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
Nee alleen een soort electro stimulatie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762095
er was dus een ambulance gebeld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54762104
Amanda panikeert lekker, zeg
pi_54762111
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54762117
Het was gewoon opzet.......Men wilde van de feut af....Dit was dé methode
pi_54762119
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is er radio-actieve straling vrijgekomen en moet daarom iedereen weg!
Nee zeg. Die straling zit veilig gevangen in Nadia's buikje.
pi_54762122
Goed hoor John , ga zo door.
Laat vooral niet iemand meegaan met de ambulance ,Amanda of Dennis.
helemaal top. Precies de klasse die je altijd al ten toon spreidt.
Jij wel een eigen dokter natuurlijk.
Maar daarvoor ben jij ook de miljardair , deuren gaan open waar jij verschijnt.
Bovendien hebben ze van je wallen nog leuke fietstassen kunnen maken.
pi_54762133
ik heb nog nooit zoveel klunsen bij elkaar gezien
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:30:00 #240
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762134
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762135
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:30:08 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_54762137
Amanda: Stel dat ze wel zwanger was dan heeft ze die behandeling dus expres gedaan.

Hokje/schim/FEBO, chapeau.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762138
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.

Waar is de Spaande wonderdokter eigenlijk? Via de achteruitgang met een noodgang richting Schiphol?
lol...
pi_54762139
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was gewoon opzet.......Men wilde van de feut af....Dit was dé methode
bij een normale arts krijg je nog bedenktijd als je een abortus wil
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54762148
belt iemand met boulevard?
pi_54762150
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
Nee, ik heb het hele verhaal gezien vanmorgen. Die injectiespuit was om vloeistof op te zuigen uit een flesje en werd gemengd in de creme.
Keep the Sunny Side Up
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:30:59 #247
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762151
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:28 schreef riri het volgende:
er was dus een ambulance gebeld
Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762156
WAT IS ER AAN DE HAND?
pi_54762157
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:31:22 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_54762159
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
Wat een cynisme hier, heerlijk
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762164
Dennis gaat ook naar het ziekenhuis.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:32:02 #252
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54762168
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
Mea culpa.. Wie had er kunnen bedenken dat Nadia een "Nico Haak"je doet?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:32:28 #253
168951 STAP01
body and brain
pi_54762176
THIS IS TV MAN!!!!!!!!!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762183
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
pi_54762184
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
ja hoor.
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 15:33:00 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef SiRojK het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND?
Nadia is niet meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54762193
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?
Dan moeten ze snel zijn ..... hij zou vandaag nog terugvliegen naar Spanje
Keep the Sunny Side Up
pi_54762194
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.
pi_54762207
Is dat gezicht van Dennis zo bleek van de schrik of door de schmink...?
pi_54762209
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef kit2u het volgende:
Goed hoor John , ga zo door.
Laat vooral niet iemand meegaan met de ambulance ,Amanda of Dennis.
helemaal top. Precies de klasse die je altijd al ten toon spreidt.
Jij wel een eigen dokter natuurlijk.
Maar daarvoor ben jij ook de miljardair , deuren gaan open waar jij verschijnt.
Bovendien hebben ze van je wallen nog leuke fietstassen kunnen maken.
pi_54762210
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....
Maar zo wordt het niet verkocht. Het wordt verkocht als iets dat op de wetenschap gebaseerd is. En dat is het simpelweg niet, daarom kan je het ook als onzin beschouwen. Maar goed, ik heb zo'n idee dat jij vind dat zelfs apparaten die niet werken wel kunnen werken. Als ik tegen jou zou zeggen dat mijn stofzuiger een vetzuiger is die je iedere dag moet toepassen op je bek omdat het zo moleculaire deeltjes van je vetwanden afbreekt en daarmee de vetstructuur zou afbreken, dan had je mij ook gelooft.
quote:
Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet.
Als je ze niet kent waarom wil je het dan niet aannemen van mensen die wel de kennis hebben? Magnetische golven is trouwens ook een heel goed verkooppraatje voor mensen die geen verstand van de menselijke anatomie hebben.
quote:
Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......
Er zijn al duizenden proeven ooit geweest en jij vind kennelijk deze 'proef' meerzeggender dan al die duizenden proeven bij elkaar? Waarom is dat? Ik kan er bij mijn verstand niet bij dat je zo naïef hierover bent.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54762214
Als Nadia overlijdt, mag ze dan vervangen worden door een nieuwe miljonair?
pi_54762215
Denpik ziet er bleekjes uit.

Waar is de rest van de gang?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:34:18 #264
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762218
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.
Dat is het erge ja

"The boy who cried wolf"
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762223
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
Dennis gaat ook naar het ziekenhuis.
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762229
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef bloodymary het volgende:
Als Nadia overlijdt, mag ze dan vervangen worden door een nieuwe miljonair?
Als het goed is wel, direct vervangbaar.
pi_54762232
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef Sylar het volgende:
Denpik ziet er bleekjes uit.

Waar is de rest van de gang?
Jensen
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:34:57 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_54762233
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.
Same here, komen we goedkoop vanaf en Dennix is dan de volgende.....me like it.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762235
Ik denk dat die "dokter" ook niet beter wist dan dat hij een "normaal" persoon zou gaan behandelen waar niets mee aan de hand was. Slecht geïnformeerd, met dit resultaat..... Dramatisch. Je zou verdomme bijna een script vermoeden.....
pi_54762237
Dennix eet rustig door. Was zijn kind toch niet.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:35:25 #271
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762241
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762254
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een cynisme hier, heerlijk
ja, kom zeg, tot nader order ga ik er van uit dat ze gewoon van de honger van haar stokje is gegaan.
Ze heeft tenslotte al een week geen alcohol kunnen drinken voor haar noodzakelijke calorie-inname
pi_54762258
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
Ja ik zie het. Ik dacht het even omdat hij spulletjes stond in te pakken.
pi_54762264
Dit was dus de eerste live abortus op de nl tv?
pi_54762273
Dennis blijft in al zijn verdriet gelukkig wel zijn gezonde eetlust behouden
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 15:37:09 #276
184769 crew  Deisyy
pi_54762274
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.
Ongesteld zijn en een negatieve zwangerschapstest wil niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54762275

Thanx to BSOL

Dit is ie:


als iemand wil weten hoe het 'wonderapparaat' werkt: http://www.spaizenter.com/mesovac.htm

Ik heb ff bijgelezen, ben blij dat mannie weer aan het stijlen is geslagen
Ik kan niet wachten tot dr strootjes overal in het huis liggen
Dat word JANKEN later!!!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:37:33 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_54762282
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat die "dokter" ook niet beter wist dan dat hij een "normaal" persoon zou gaan behandelen waar niets mee aan de hand was. Slecht geïnformeerd, met dit resultaat..... Dramatisch. Je zou verdomme bijna een script vermoeden.....
Noem dit maar niks aan de hand.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762285
Nadia straks vorlijk terug, en met een beetje schaamte, omdat er een drol dwars zat.
Goedemorgen :W
pi_54762287
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
Zou het echt verschrikkelijk vinden.Zo bewust een baby doden,spuug dan echt op redactie en Nadia.
pi_54762291
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is het erge ja
Niets mis mee yvon. Als het dan allemaal echt zou zijn, hebben ze compleet achterlijk gehandeld, wat op zich met deze rdactie en Nadia wel te verwachten is. Daar mag je gerust om lachen. Uitlachen.
pi_54762292
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.
Genoeg vrouwen die zwanger zijn en toch ongesteld worden hoor...
  woensdag 21 november 2007 @ 15:38:22 #283
168951 STAP01
body and brain
pi_54762295
Wil de echte vader nu opstaan! Is het Luc, Dennix of de Schim!!!!!!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762301
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef Heathen het volgende:


Er zijn al duizenden proeven ooit geweest en jij vind kennelijk deze 'proef' meerzeggender dan al die duizenden proeven bij elkaar? Waarom is dat? Ik kan er bij mijn verstand niet bij dat je zo naïef hierover bent.
Ik ben niet naïef, allerminst, maar er is meer tussen hemel en aarde dan alleen de processen die wij kennen. Ik geloof bijvoorbeeld tot op zekere hoogte ook wel in acupunctuur. Jij zegt dat het geen moer doet, welnu, zie het resultaat. Een ambulance onderweg......
  woensdag 21 november 2007 @ 15:39:14 #285
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54762307
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:36 schreef mootie het volgende:
Dit was dus de eerste live abortus op de nl tv?
Denk eerder aan een maagzweer of poliepen in de darmen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54762313
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat die "dokter" ook niet beter wist dan dat hij een "normaal" persoon zou gaan behandelen waar niets mee aan de hand was. Slecht geïnformeerd, met dit resultaat..... Dramatisch. Je zou verdomme bijna een script vermoeden.....
Inderdaad...je kunt er van alles bij gaan denken. Dat de FEBO zo'n behandeling toelaat is onverantwoord.
Feit was wel weer dat streamers vanaf het begin van die behandeling de nodige twijfels hadden gezien de problemen en historie van Nadia.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:39:42 #287
168951 STAP01
body and brain
pi_54762316
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die zwanger zijn en toch ongesteld worden hoor...
Ze heeft ook een Predictor test gedaan: negatief (volgens Nadia dan)
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762328
Stel dat het een abortus is, hoef je nog niet zo te schreeuwen en met gillende siren afgevoerd te worden. jeezus, alsof die baby uit haar tenen moet komen.
als je niets doet kan er niets gebeuren
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:40:36 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_54762330
Het hokje dekt zich in of is het echt een script?

15:28 - "F*cking machteloos!"
quote:
Ook Dennis is helemaal van de leg. “Ik kan niet zien wat ze heeft, ik zie alleen dat ze heel veel pijn heeft”, zegt hij wanhopig, terwijl hij op de bedrand getroost wordt door de stylisten. “Ik kan niets doen! Ik ben machteloos! F*cking machteloos!”, brengt hij uit. Uiteindelijk zoekt hij zijn heil in de Private Room, waar hij minutenlang voor zich uit zit te kijken. Machteloos? Of krachteloos…
15:22 - "Wat als ze zwanger is!"
quote:
“Ze gaat helemaal stuk van de pijn”, snikt Amanda. Ze wordt meegenomen door Lieke de tuin in. “Wat erg! Wat als ze zwanger is!”, roept Amanda. “Ze werd boos op me!”, vervolgt ze. “Ik vroeg hoe het zou zijn als ze zwanger was en ze werd boos…”, snikt ze. “Luister! Ze is niet boos op jou!”, zegt Lieke terwijl ze het hoofd van Amanda pakt. De twee omarmen elkaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762344
Vanavond nog een preek van de Heilige Kubatz aan Amanda om de parallel met de haren van Amanda uit te leggen "zo ver gaan in je schoonheidsideaal dat je lichaam cq. je haren helemaal kapot gaan"
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:41:58 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_54762350
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Wil de echte vader nu opstaan! Is het Luc, Dennix of de Schim!!!!!!!!!
Wie van de drie?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:42:23 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762359
Ik lees op VOL iets over een cryptisch briefje van Nadia aan Amanda vanochtend? Wat stond daar (min of meer) in?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54762361
Het is me wel duidelijk dat Nadia geen volwassen gedrag vertoond...ze ziet er wel uit als volwassen vrouw maar is in heel veel dingen net een kind.
Ze wil alles wat maar met uiterljk heeft te maken hebben dus ook deze behandeling.

Een volwassen vrouw denkt na....denkt...waarom moet ik steeds zo overgeven..en als je borsten groeien moet je toch weten dat het met zwangerschap te maken kan hebben.....die dokter waar ze laatst was die Nadia vraagt of ze een zwangerschaptest heeft gedaan waarop Nadia dus antwoordt met ja....en dat ze niet zwanger is zoals die test aangaf...zo'n dokter is toch gek...die heeft toch de verantwoording zelf een test uit te voeren want een vrouw die tegenover je zit kan wel vanalles zeggen toch....en dennix die nooit ook maar iets heeft ondernomen in dit geheel..waar is de verantwoordelijkheid van deze mensen zelf in vredesnaam
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 15:42:29 #294
184769 crew  Deisyy
pi_54762362
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:39 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ze heeft ook een Predictor test gedaan: negatief (volgens Nadia dan)
Nogmaals, een negatieve zwangerschapstest sluit geen zwangerschap uit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54762364
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.
Dat klopt niet met de uitspraak van Nadia, dat ze volgende week ongesteld zou moeten worden. Daarop wilde ze wachten voordat ze een tweede test zou laten doen.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762369
Ze gaan er al helemaal vanuit dat Nadia zwanger is/was.
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 15:44:11 #297
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54762385
Misschien komt ze wel helemaal niet terug. Moet nu steeds denken aan dat briefje dat Brian heeft gevonden en dat ze tegen iedereen die maar binnen komt zegt dat het geestelijk allemaal zoooo zwaar is. Imo heeft ze al die maanden duidelijk een "rol" gespeeld en ze raakt nu verstrikt in haar eigen leugens. Die stress en daarbij het slechte eten zijn haar nu aan het opbreken, ze wil naar huis en dit is een spectaculaire exit...!!
pi_54762387
Met die stroom erop, wordt een baby met Amanda haar bedenk ik me nu.
als je niets doet kan er niets gebeuren
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:44:27 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_54762392
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:40 schreef tutjehola het volgende:
Stel dat het een abortus is, hoef je nog niet zo te schreeuwen en met gillende siren afgevoerd te worden. jeezus, alsof die baby uit haar tenen moet komen.
Een miskraam kan behoorlijk pijnlijk zijn zeker na de behandeling van Dr. Charlatan maar ik moet je eerlijk zeggen, ik geloof er geen yota van.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 15:44:57 #300
184769 crew  Deisyy
pi_54762397
Ik zat hier lekker bij te lezen zonder streams aan, hebben jullie haar echt horen gillen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')