abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54761204
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:

[..]

En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom
Jij begrijpt me tenminste
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 14:53:04 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54761221
De kapster zegt tegen Naad dat haar moeder dezelfde klachten had als Naad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.

Daar gaan we weer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761244
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?
Dit is gewoon reclamezendtijd. Een deal tussen de producenten van DGK en House Of Beauty. Het komt even op TV, het bedrijf wordt een paar keer genoemd, en that's that. Bij een positief resultaat komt het nóg een keer op TV. Maar als er ondanks het dieet geen resultaten te zien zijn, zal er echt geen voice over op TV te horen zijn die laatdunkend galmt dat "de heer Sanchez gebakken lucht verkoopt met zijn electrische handschoentjes".

Maar misschien vergissen we ons allemaal, en zijn die stroomstootjes een revolutionaire uitvinding, waar vele duizenden mensen die zichzelf te dik vinden, baat bij gaan hebben. Dankzij sinterkl.. eh dokter Sanchez.
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
pi_54761251
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
De kapster zegt tegen Naad dat haar moeder dezelfde klachten had als Naad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.

Daar gaan we weer.
Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:54:42 #105
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54761271
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:

[..]

En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom
Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!
be nice or go away
pi_54761308
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
Ik raad Nadia een elektro stimulatiegordeltje van de Blokker aan, eurootje of 5.
pi_54761309
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 14:56:32 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54761316
Naad is weer misselijk en voelt zich niet goed, ze denkt dat de band te strak zit.

Janken kreng.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761318
ze zijn de deur nog niet uit, of de band is al af bij Naad
pi_54761327
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Meganog het volgende:

[..]

En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.
Het bewijs staat nu op de WC.
pi_54761332
Hey dat apparaat werkt op de traanklieren van Nadia
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54761335
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef Heathen het volgende:

[..]

Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.
Ja...een tussenwervelschijf-zwangerschap
Door wrijving ontstaat glans
pi_54761339


  woensdag 21 november 2007 @ 14:57:24 #114
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761349
Naad aan het janken, ze voelt zich niet goed, moet echt overgeven.

De band zit te strak, die moet af.............dokter beffies resultaat gaat niet mooi worden
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 14:57:49 #115
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54761368
Hoho....Lieke heeft tegen A gezegd dat ze in der kast mocht kijken. N en A moeten een avond jurk ofzo aan voor de rode loper shoot en ze hebben natuurlijk zelf HE-LE-MAAL geen kleren meer...!!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 14:57:58 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54761375
Dr.E. Sanchez, bedankt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761377
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!
Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...

Oftewel dat hardnekkige vet kun je inderdaad week maken, geloof alleen niet dat het zo snel gaat met dat apparaat, misschien met een doos pillen erbij wel ja
  woensdag 21 november 2007 @ 14:58:10 #118
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54761381
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..

"There is no such thing as bad publicity." Altijd wel een handvol mensen die er alsnog intrapt..
Wat te denken van de armband met de twee bolletjes. Werd zwaar gepromoot door Nico Haak. Je zou er ook langer en gezonder door leven... en toen ging Nico dood... armbandjes konden de prullebak in.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:58:10 #119
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761382
Naad fluistert - Ik wil niet naar die mensen, jank, jank...........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761406
nou ja....Nadia al pijn erdoor.....je kon het voorspellen
belachelijke therapie is het ook met al die stroomschokken....straks is ze nog zwanger ook en dan deze behandeling die niet eens mag als je zwanger bent
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 14:59:10 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761407
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Zora01 het volgende:
ze zijn de deur nog niet uit, of de band is al af bij Naad
En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 14:59:26 #122
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761411
Grappig toch?
Dokter Beffie gaat weg en Naad jankt en heeft buikpijn
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 14:59:27 #123
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54761413
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Naad aan het janken, ze voelt zich niet goed, moet echt overgeven.

De band zit te strak, die moet af.............dokter beffies resultaat gaat niet mooi worden
Nee stel je voor dat ze de instructies opvolgt en het werkt, waar moet ze dan om zeuren?
Niet dat ik dat apparaat geloof maar gewoon de gedachte aan verbetering maakt haar al misselijk geloof ik.
be nice or go away
pi_54761415
Volgens mij heeft Nadia weeen.
pi_54761420
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:00:02 #126
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761431
Ohw mijn make-up is helemaal verneukt, jank, jank.........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761444
volgens mij is Nada zo Hypogonder als je maar zijn kan.
pi_54761445
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...

Oftewel dat hardnekkige vet kun je inderdaad week maken, geloof alleen niet dat het zo snel gaat met dat apparaat, misschien met een doos pillen erbij wel ja
Heb het niet helemaal gevolgd, maar kreeg ze ook geen injectie met de één of andere meuk?
pi_54761447
Nu is haar make up ook al verneukt Dat rot apparaat ook
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:00:50 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_54761449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.
Dr Van Raath van de VanRaath kliniek heeft nu een déja-vu.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761452
  woensdag 21 november 2007 @ 15:01:33 #132
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761458
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Dat is het!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761472
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Klopt helemaal
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:02:34 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_54761473
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Aha, een miskraam opgewekt door Dr. Charlatan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761492
Dennis heeft zijn vriendin 5 miuten bijgestaan maar gaat dan weer snel voor de spiegel staan.
pi_54761512
En Nadia maakte een week geleden nog grappen over de steunkousen van Lieke
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:04:40 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_54761514
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Hear, hear.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761517
Ze huilde ook nog tegen dennis, mijn wenkbrauwen zijn te zwart, en mijn haar wil ook niet. Dus denk dat ze vooral daar om huilt.
pi_54761521
wie is de enige die echt helpt...Lieke...Dennix doet weer niks
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 15:05:01 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761526
Dokter zit nu de streams te bekijken en ligt in een deuk
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:05:01 #141
168951 STAP01
body and brain
pi_54761528
Ben ik nu heel ongevoelig omdat ik geen greintje medelijden voel?
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761531
Ik geef Dennis permissie om die jankstraal te slaan.
pi_54761555
Mag Nadia dan nu naar huis?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54761556
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:00 schreef Zora01 het volgende:
volgens mij is Nada zo Hypogonder als je maar zijn kan.
nu al een postnatale depressie
pi_54761560
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn..... Wie mooi wil zijn......moet pijn lijden...
pi_54761562
Niet normale reaktie...als ze iets pijn heeft is het ook net of het heel erg is
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 15:06:21 #147
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761568
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef STAP01 het volgende:
Ben ik nu heel ongevoelig omdat ik geen greintje medelijden voel?
Ik vind het ook leuk

Naad huilt al als een wimperhaartje verkeerd zit!

Zo even was ze de dokter nog aan het bedanken en omhelzen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761575
Streamlock...
pi_54761581
Straks lacht ze alles weer bij elkaar.
Goedemorgen :W
pi_54761588
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Streamlock...
Je gelooft het niet
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:07:42 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_54761590
Streamwissel ,het is dus serieus, denkt Naad.........aandachtshoer, niks meer niks minder.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761596
Damn Naad is in elkaar gezakt, wie trekt haar even door, ze is al op de wc!
pi_54761601
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hear, hear.
Mensen die weinig verstand hebben van natuur- en/of scheikunde zullen het ook eerder aannemen. Daarom snap ik ook wel dat er nog steeds mensen intrappen, maar wanneer je van een particulier iets op het gebied van gezondheid probeert aan te smeren zou ik altijd eerst mensen adviseren die ooit wel iets met hun vakkenpakket hebben gedaan
Now my death is more than just a sad song.
pi_54761602
buitenbaarmoederlijke zwangerschap...het zou zo maar kunnen zelfs...dan is het helemaal onvoorstelbaar dat ze zo hebben zitten klunsen....

die vorige dokter had veel beter moeten onderzoeken
en dan nu met dit rare apparaat eroverheen...tja....wat een klunsen....nadia incluis
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54761603
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?

Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:09:02 #156
168159 FSR
Just myself
pi_54761613
Zou het een zwangerschap-afbraak zijn en dat die pillen een zwangerschap-afbrekers zijn ??
When exist, things are inévitable
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:09:03 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_54761616
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef Vinamp het volgende:
Damn Naad is in elkaar gezakt, wie trekt haar even door, ze is al op de wc!
Mag Dennix er dan direct achteraan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761635
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn..... Wie mooi wil zijn......moet pijn lijden...
Iemand met een eetstoornis zal alle kansen gebruiken om de boel in duigen te laten vallen.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:10:26 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_54761640
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?

Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
Ze heeft nog geen extentions, daarom jankt ze waarschijnlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:10 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761662
Het is heel gemeen, maar ergens hoop ik dat Nadia écht gruwelijke buikpijn heeft door die behandeling. Zo erg dat ze met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet worden gebracht en dat daar aangekomen blijkt dat er niets meer aan te doen is: al haar ingewanden zijn verbrand.
Wordt het die maloten eindelijk eens duidelijk dat ze met mensen, en niet met proefkonijnen, spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:17 #161
168159 FSR
Just myself
pi_54761665
Nada mag wel eens naar een ziekenhuis, zich helemaal laten onderzoeken.
En daarna een goede psycholoog gaan bezoeken...

Dat mens heeft me een complexen... !!!
When exist, things are inévitable
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:41 #162
168951 STAP01
body and brain
pi_54761677
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761685
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?

Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
dat komt volgende week.
Goedemorgen :W
pi_54761695
Nadia maakt altijd zo'n drama van niks dat ik moeite heb om te geloven dat er nu echt iets aan de hand is, best erg eigenlijk.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54761700
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Ach ze hebben al een topdokter in huis ,dus dat is wel handig
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:12:46 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761710
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef riri het volgende:
buitenbaarmoederlijke zwangerschap...het zou zo maar kunnen zelfs...dan is het helemaal onvoorstelbaar dat ze zo hebben zitten klunsen....

die vorige dokter had veel beter moeten onderzoeken
en dan nu met dit rare apparaat eroverheen...tja....wat een klunsen....nadia incluis
Ach die vermeende zwangerschap is zo gescript als het maar zijn kan. Daar geloof ik helemaal geen yota van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54761728
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
ja, dat is een goed idee.
Goedemorgen :W
pi_54761740
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Ach ze hebben al een topdokter in huis ,dus dat is wel handig
Die is nu waarschijnlijk met 200 km/u op weg naar Schiphol.
pi_54761752
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:

[..]

Die is nu waarschijnlijk met 200 km/u op weg naar Schiphol.
Lol
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54761756
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Mensen die weinig verstand hebben van natuur- en/of scheikunde zullen het ook eerder aannemen. Daarom snap ik ook wel dat er nog steeds mensen intrappen, maar wanneer je van een particulier iets op het gebied van gezondheid probeert aan te smeren zou ik altijd eerst mensen adviseren die ooit wel iets met hun vakkenpakket hebben gedaan
Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet. Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......
  woensdag 21 november 2007 @ 15:14:57 #171
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761757
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Nou, blokken hoeft niet per se, wel even wachten tot Brian, Huub en Jaap terug zijn
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:15:21 #172
168951 STAP01
body and brain
pi_54761765
Zou het een vriend van Sylvia zijn misschien, uit Barcelona!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761766
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:15:50 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_54761772
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Ze kunnen niet stemmen, de ploeg is niet compleet.

Laat haar maar creperen dat stomme wijf met het vijnzen van weet ik niet wat allemaal. Het is een hypochonder van het zuiverste water.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761773
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef FSR het volgende:
Zou het een zwangerschap-afbraak zijn en dat die pillen een zwangerschap-afbrekers zijn ??
Helemaal in het begin toen ze met dat spiraaltje zat wat niet goed zat en ze dus zonder bescherming sex heeft gehad kan het al mis zijn gegaan....wie weet is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap,daarvan is volgns mij bij een test niet te zien dat je zwanger bent...maar is wel heel gevaarlijk...als de vrucht in de eileider zit en groeit barst die eileider met alle nare gevolgen vandien

ze mogen maar hopen dat dat het niet is

aan de andere kant kan het natuurlik door dat apparaat komen...ik vond die behandeling maar niks...maar stel je voor ze is zwanger en ze hebben het niet goed uitgezocht dan is dat apparaat natuurlijk helemaal funest geweest want dat mag je dan helemaal niet gebruiken

En Nadia....Nadia wou dit alles maar al te graag en lag te huilen van blijdschap...hoe stom kun je zijn dit alles maar zomaar te vertrouwen zonder vragen te stellen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54761790
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
Het is heel gemeen, maar ergens hoop ik dat Nadia écht gruwelijke buikpijn heeft door die behandeling. Zo erg dat ze met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet worden gebracht en dat daar aangekomen blijkt dat er niets meer aan te doen is: al haar ingewanden zijn verbrand.
Wordt het die maloten eindelijk eens duidelijk dat ze met mensen, en niet met proefkonijnen, spelen.
Had ze geen spiraal? Misschien geeft die nu wel licht en is haar baarmoeder verworden tot gloeilamp van zestig watt
pi_54761794
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
Ik heb ook geen geluid meer.
Het gekrijs van Nadia zal wel tot in de keuken te horen zijn.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:17:01 #178
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761807
Iedereen moet weg?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761812
Nou loopt iedereen weg
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54761814
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:17:32 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_54761819
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
Algehele soundlock, we mogen het vreselijke gegil van Naad niet horen.....gelukkig maar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:17:37 #182
168951 STAP01
body and brain
pi_54761824
denk dat de ambulance er is
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761831
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd
Exit
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54761834
Bevalling?
pi_54761836
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd
dat was ook mijn eerste gedachte
pi_54761854
Misschien is er radio-actieve straling vrijgekomen en moet daarom iedereen weg!
pi_54761856
Als je nou medicijnen gebruikt omdat je blijft overgeven,ben je toch ook niet goed bij je kersenpit als je dan nog zo'n idioot aan je lichaam laat klooien.
pi_54761866
Dennis loopt huilend weg!?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:19:36 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_54761869
Lieke loopt buiten met Amanda, zonder geluid.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:20:09 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_54761877
Iedereen jankt?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761878
Amanda denkt dat Nadia een miskraam heeft.
pi_54761880
Ik heb gewoon geluid...
pi_54761887
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Had ze geen spiraal? Misschien geeft die nu wel licht en is haar baarmoeder verworden tot gloeilamp van zestig watt




nouja, als het knippert kan de ambulance engergiezuiniger rijden
pi_54761889
ze is naar het ziekenhuis
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 15:20:49 #195
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54761894
Dennis doet boehoe??? Wat nou weer?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:20:58 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_54761901
Het is snel over bij Dennix, hij staat alweer voor de spiegel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761902
Ze maken er wel een drama van.
Goedemorgen :W
pi_54761905
Als het echt van die behandeling komt dan heb ik nog nooit iemand zo snel zijn carriere af zien breken als dhr. Sanchez......... Kan toch bijna niet waar zijn
pi_54761908
Lieke had het over ziekenhuis.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54761913
Dennis gaat onmiddellijk naar de spiegel om zijn rimpels en haar te checken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')