abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:07:42 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_54761590
Streamwissel ,het is dus serieus, denkt Naad.........aandachtshoer, niks meer niks minder.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761596
Damn Naad is in elkaar gezakt, wie trekt haar even door, ze is al op de wc!
pi_54761601
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hear, hear.
Mensen die weinig verstand hebben van natuur- en/of scheikunde zullen het ook eerder aannemen. Daarom snap ik ook wel dat er nog steeds mensen intrappen, maar wanneer je van een particulier iets op het gebied van gezondheid probeert aan te smeren zou ik altijd eerst mensen adviseren die ooit wel iets met hun vakkenpakket hebben gedaan
Now my death is more than just a sad song.
pi_54761602
buitenbaarmoederlijke zwangerschap...het zou zo maar kunnen zelfs...dan is het helemaal onvoorstelbaar dat ze zo hebben zitten klunsen....

die vorige dokter had veel beter moeten onderzoeken
en dan nu met dit rare apparaat eroverheen...tja....wat een klunsen....nadia incluis
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54761603
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?

Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:09:02 #156
168159 FSR
Just myself
pi_54761613
Zou het een zwangerschap-afbraak zijn en dat die pillen een zwangerschap-afbrekers zijn ??
When exist, things are inévitable
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:09:03 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_54761616
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef Vinamp het volgende:
Damn Naad is in elkaar gezakt, wie trekt haar even door, ze is al op de wc!
Mag Dennix er dan direct achteraan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761635
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn..... Wie mooi wil zijn......moet pijn lijden...
Iemand met een eetstoornis zal alle kansen gebruiken om de boel in duigen te laten vallen.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:10:26 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_54761640
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?

Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
Ze heeft nog geen extentions, daarom jankt ze waarschijnlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:10 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761662
Het is heel gemeen, maar ergens hoop ik dat Nadia écht gruwelijke buikpijn heeft door die behandeling. Zo erg dat ze met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet worden gebracht en dat daar aangekomen blijkt dat er niets meer aan te doen is: al haar ingewanden zijn verbrand.
Wordt het die maloten eindelijk eens duidelijk dat ze met mensen, en niet met proefkonijnen, spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:17 #161
168159 FSR
Just myself
pi_54761665
Nada mag wel eens naar een ziekenhuis, zich helemaal laten onderzoeken.
En daarna een goede psycholoog gaan bezoeken...

Dat mens heeft me een complexen... !!!
When exist, things are inévitable
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:41 #162
168951 STAP01
body and brain
pi_54761677
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761685
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?

Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
dat komt volgende week.
Goedemorgen :W
pi_54761695
Nadia maakt altijd zo'n drama van niks dat ik moeite heb om te geloven dat er nu echt iets aan de hand is, best erg eigenlijk.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54761700
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Ach ze hebben al een topdokter in huis ,dus dat is wel handig
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:12:46 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761710
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef riri het volgende:
buitenbaarmoederlijke zwangerschap...het zou zo maar kunnen zelfs...dan is het helemaal onvoorstelbaar dat ze zo hebben zitten klunsen....

die vorige dokter had veel beter moeten onderzoeken
en dan nu met dit rare apparaat eroverheen...tja....wat een klunsen....nadia incluis
Ach die vermeende zwangerschap is zo gescript als het maar zijn kan. Daar geloof ik helemaal geen yota van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54761728
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
ja, dat is een goed idee.
Goedemorgen :W
pi_54761740
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Ach ze hebben al een topdokter in huis ,dus dat is wel handig
Die is nu waarschijnlijk met 200 km/u op weg naar Schiphol.
pi_54761752
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:

[..]

Die is nu waarschijnlijk met 200 km/u op weg naar Schiphol.
Lol
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54761756
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Mensen die weinig verstand hebben van natuur- en/of scheikunde zullen het ook eerder aannemen. Daarom snap ik ook wel dat er nog steeds mensen intrappen, maar wanneer je van een particulier iets op het gebied van gezondheid probeert aan te smeren zou ik altijd eerst mensen adviseren die ooit wel iets met hun vakkenpakket hebben gedaan
Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet. Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......
  woensdag 21 november 2007 @ 15:14:57 #171
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761757
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Nou, blokken hoeft niet per se, wel even wachten tot Brian, Huub en Jaap terug zijn
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:15:21 #172
168951 STAP01
body and brain
pi_54761765
Zou het een vriend van Sylvia zijn misschien, uit Barcelona!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761766
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:15:50 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_54761772
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Ze kunnen niet stemmen, de ploeg is niet compleet.

Laat haar maar creperen dat stomme wijf met het vijnzen van weet ik niet wat allemaal. Het is een hypochonder van het zuiverste water.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761773
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef FSR het volgende:
Zou het een zwangerschap-afbraak zijn en dat die pillen een zwangerschap-afbrekers zijn ??
Helemaal in het begin toen ze met dat spiraaltje zat wat niet goed zat en ze dus zonder bescherming sex heeft gehad kan het al mis zijn gegaan....wie weet is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap,daarvan is volgns mij bij een test niet te zien dat je zwanger bent...maar is wel heel gevaarlijk...als de vrucht in de eileider zit en groeit barst die eileider met alle nare gevolgen vandien

ze mogen maar hopen dat dat het niet is

aan de andere kant kan het natuurlik door dat apparaat komen...ik vond die behandeling maar niks...maar stel je voor ze is zwanger en ze hebben het niet goed uitgezocht dan is dat apparaat natuurlijk helemaal funest geweest want dat mag je dan helemaal niet gebruiken

En Nadia....Nadia wou dit alles maar al te graag en lag te huilen van blijdschap...hoe stom kun je zijn dit alles maar zomaar te vertrouwen zonder vragen te stellen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')