Het is gewoon een accu-oplader...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Hoe werkt die machine precies?
Iets met stroom ofzo.... kweeniequote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
Nu Nadia weer een sixpack heeft, worden de gaten en gleuven in het gezicht van Dennis aangepakt door wonderdokter Enrico met de de toverhandschoentjes.
Met 12 behandelingen heeft ze een sixpack, volgens de wonderdokterquote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?
Het maakt hard vet zacht dmv wonderstroomstootjes of zoiets.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Ohh, dat is de truc dus. Zeggen tegen mensen dat ze gezond moeten eten, en veel sporten. Dan zeggen dat ze zo dun zijn geworden door die machine.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Charlotte vraagt of Lieke wil heplen met het dieet van Naad . Lieke is bereidt dat te doen.
Voor mij kon ze doodvallen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ohh, dat is de truc dus. Zeggen tegen mensen dat ze gezond moeten eten, en veel sporten. Dan zeggen dat ze zo dun zijn geworden door die machine.
Haar 13 jarige dochter heeft hetzelfde probleem als Amanda.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
En de machinevrouw kent de kapster, hoe toevallig.
Ze wilde gewoon Nena na doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Taurus het volgende:
? Waarom zou de febo WILLEN dat Amanda haar haar zou blonderen? Want dat is wat Amanda nu zegt:
"Toen kwam ik hier in het huis, en toen zeiden ze of ik het licht wou maken, dus daar had ik niks over te zeggen"
Ze moest de rol van Nena overnemen, mislukt dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Taurus het volgende:
? Waarom zou de febo WILLEN dat Amanda haar haar zou blonderen? Want dat is wat Amanda nu zegt:
"Toen kwam ik hier in het huis, en toen zeiden ze of ik het licht wou maken, dus daar had ik niks over te zeggen"
Het is meer six-bellybuttonsquote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?
Dat kan toch ook met donker haar?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moest de rol van Nena overnemen, mislukt dus.
Ralph Inbar is helaas niet meer onder ons...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot die Dr. Frankenstein zijn masker af zet en dan Ralph Inbar blijkt te zijn. Dit kan toch niet serieus bedoeld zijn..?
die werkt nietquote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Maakt niet uit, Amanda creeert haar eigen waarheidquote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Kinga het volgende:
Wat een leugenaar die Amanda, ze wilde het zelf toch blond? Waarom zegt ze nou dat de redactie dat wilde?
Da's dus een half blikje per behandeling. Is die al te zien?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 12 behandelingen heeft ze een sixpack, volgens de wonderdokter![]()
Dan moet je bij de FEBO zijn, je weet wel, dat stel incompetente nono's uit het hokje.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met donker haar?Of zijn die meiden alleen maar haar..
Dat weet ik wel, maar zelfs dan zou ik het nog logischer vinden dan wat er nu gebeurt.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ralph Inbar is helaas niet meer onder ons...
Als je die dokter beffie mag geloven wel!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die werkt niet
van hard vet zacht vet maken doe je door warmte ,frituren
en zelfs dan ?
stroomt het dan zo je lichaam uit ?
Ligt er aan. Bedoel je een halve liter Heineken of een blikje Red Bull?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dus een half blikje per behandeling. Is die al te zien?![]()
Ik ook niet, over naar andere stream, Nadia met dr zeikshit, MUTE!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Ik trek dat gelul van Amanda niet meer over haar haren, domme koe.
Oh ik snap het al, normaal kun je dat harde vet niet verbranden met sporten, nu het zacht is gemaakt wel ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je die dokter beffie mag geloven wel!
Geen idee waar zacht vet blijft, het zoekt een weg naar de darmen en via de kringspier verlaat zacht vet het lichaam, of zoiets?
dan zou een sauna een wondermiddel moeten zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je die dokter beffie mag geloven wel!
Geen idee waar zacht vet blijft, het zoekt een weg naar de darmen en via de kringspier verlaat zacht vet het lichaam, of zoiets?
En door dat gepiep van haar is die lipo toen ook mislukt....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
Nadia begint nu al te piepen over de banden om haar buik... "Ik ga ze wel afdoen hoor.. als het mag"
De fotograaf.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Vinamp het volgende:
Wie is die meneer die op Hans Kraaij jr lijkt, en de hele tijd met de armen over elkaar zit?
Iedereen weet dat en zijzelf ook, maar ze wil er niet aan toegeven.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Jesus Christ, die haren van Amanda, wordt met de dag slechter... tis echt niet meer te redden he..
Ze probeert van alles maar het mag niet baten.........quote:Op woensdag 21 november 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Jesus Christ, die haren van Amanda, wordt met de dag slechter... tis echt niet meer te redden he..
maar hij maakt dat vet niet zachtquote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, normaal kun je dat harde vet niet verbranden met sporten, nu het zacht is gemaakt wel ofzo?
Dr kop letterlijk en figuurlijk in het zand steken lijkt mij de beste oplossing voor iedereen!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze probeert van alles maar het mag niet baten.........![]()
Een schadeclaim wegens malpractice vinden ze voldoende blijkbaarquote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Dennix niet behandelt mag worden van de schim.
Hoe zij over 6 weken (of eerder) over de wonderdokter zal oordelen is ook makkelijk te voorspellen...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Naad loopt weer te zeiken, ze heeft te weinig mascara op. Het is echt iedere keer hetzelfde met dat wijf als er een visagiste is.
Onbegrijpelijk dat ze die kwakzalver binnen hebben gelaten in dat hok. Dat hij Naad voor joker heeft gezet is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Een schadeclaim wegens malpractice vinden ze voldoende blijkbaar
Mwah.. het volk dat op dat soort kwakzalvers afkomt, is sowieso al niet het lciht der mensheid.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:28 schreef Meganog het volgende:
De hele dag was voor de dokter een 'beautiful experience'.
Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n clubje goedgelovige idioten behandeld...
Maken ze een Pïerrot van Dennix?quote:
Wat doet zij daar nog meer behalve erg mooi zijn ??quote:
hangt ervan af wat hij komt doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
Amanda brult nog even: Doei schatjuh!
Damn, ik kan niet meer tegen Nadia, zou ze de postbode thuis ook schatje noemen?
Heb je Tell Sell wel eens aanstaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje vreemd dat mensen niet geloven dat het werkt. Niet dat ik het niet eerst moet zien, maar ik geef het voordeel van de twijfel. Iemand die dit wil promoten gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door op TV te bewijzen dat het niet werkt......
Het is allemaal een complot van de plastische chirurgie om de wonderbaarlijke resultaten van deze behandeling tot nu toe onder tafel te moffelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje vreemd dat mensen niet geloven dat het werkt. Niet dat ik het niet eerst moet zien, maar ik geef het voordeel van de twijfel. Iemand die dit wil promoten gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door op TV te bewijzen dat het niet werkt......
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je Tell Sell wel eens aanstaan?![]()
Een huis vol TellSell producten?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ze krijgt er een dieet bijquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...
ja,ik weet het niet...ik vroeg er net ook al naar...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat doet zij daar nog meer behalve erg mooi zijn ??
Met een dieet krijg je dat probleem(pje) wat ze heeft echt niet weg.....We wachten gewoon af.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze krijgt er een dieet bij
wat denk je dat werkt ?
slimme move van de redactie
Zal Lieke het als een compliment zien?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft, zonder te vragen, een rok uit de kast gepakt van Lieke en Lieke zegt er niks over.
Dom, dom, dom Lieke.
Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...
die-eet..alleen van de naam gaat Nadia al rillenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze krijgt er een dieet bij
wat denk je dat werkt ?
slimme move van de redactie
Ja, want hard vet en zacht vet bestaan! Net zoals hard zand en zacht zand.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die dokter had er nog een heel verhaal bij over eetgewoonten, rust, water drinken en beweging. Dat is Nadia alweer vergeten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroomquote:Op woensdag 21 november 2007 14:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja, want hard vet en zacht vet bestaan! Net zoals hard zand en zacht zand.
Dat zal ze wel weer op Huub afreagerenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft, zonder te vragen, een rok uit de kast gepakt van Lieke en Lieke zegt er niks over.
Dom, dom, dom Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |