Wat doet zij daar nog meer behalve erg mooi zijn ??quote:
hangt ervan af wat hij komt doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
Amanda brult nog even: Doei schatjuh!
Damn, ik kan niet meer tegen Nadia, zou ze de postbode thuis ook schatje noemen?
Heb je Tell Sell wel eens aanstaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje vreemd dat mensen niet geloven dat het werkt. Niet dat ik het niet eerst moet zien, maar ik geef het voordeel van de twijfel. Iemand die dit wil promoten gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door op TV te bewijzen dat het niet werkt......
Het is allemaal een complot van de plastische chirurgie om de wonderbaarlijke resultaten van deze behandeling tot nu toe onder tafel te moffelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje vreemd dat mensen niet geloven dat het werkt. Niet dat ik het niet eerst moet zien, maar ik geef het voordeel van de twijfel. Iemand die dit wil promoten gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door op TV te bewijzen dat het niet werkt......
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je Tell Sell wel eens aanstaan?![]()
Een huis vol TellSell producten?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ze krijgt er een dieet bijquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...
ja,ik weet het niet...ik vroeg er net ook al naar...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat doet zij daar nog meer behalve erg mooi zijn ??
Met een dieet krijg je dat probleem(pje) wat ze heeft echt niet weg.....We wachten gewoon af.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze krijgt er een dieet bij
wat denk je dat werkt ?
slimme move van de redactie
Zal Lieke het als een compliment zien?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft, zonder te vragen, een rok uit de kast gepakt van Lieke en Lieke zegt er niks over.
Dom, dom, dom Lieke.
Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...
die-eet..alleen van de naam gaat Nadia al rillenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze krijgt er een dieet bij
wat denk je dat werkt ?
slimme move van de redactie
Ja, want hard vet en zacht vet bestaan! Net zoals hard zand en zacht zand.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die dokter had er nog een heel verhaal bij over eetgewoonten, rust, water drinken en beweging. Dat is Nadia alweer vergeten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroomquote:Op woensdag 21 november 2007 14:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja, want hard vet en zacht vet bestaan! Net zoals hard zand en zacht zand.
Dat zal ze wel weer op Huub afreagerenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft, zonder te vragen, een rok uit de kast gepakt van Lieke en Lieke zegt er niks over.
Dom, dom, dom Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |