Ze probeert van alles maar het mag niet baten.........quote:Op woensdag 21 november 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Jesus Christ, die haren van Amanda, wordt met de dag slechter... tis echt niet meer te redden he..
maar hij maakt dat vet niet zachtquote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, normaal kun je dat harde vet niet verbranden met sporten, nu het zacht is gemaakt wel ofzo?
Dr kop letterlijk en figuurlijk in het zand steken lijkt mij de beste oplossing voor iedereen!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze probeert van alles maar het mag niet baten.........![]()
Een schadeclaim wegens malpractice vinden ze voldoende blijkbaarquote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Dennix niet behandelt mag worden van de schim.
Hoe zij over 6 weken (of eerder) over de wonderdokter zal oordelen is ook makkelijk te voorspellen...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Naad loopt weer te zeiken, ze heeft te weinig mascara op. Het is echt iedere keer hetzelfde met dat wijf als er een visagiste is.
Onbegrijpelijk dat ze die kwakzalver binnen hebben gelaten in dat hok. Dat hij Naad voor joker heeft gezet is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Een schadeclaim wegens malpractice vinden ze voldoende blijkbaar
Mwah.. het volk dat op dat soort kwakzalvers afkomt, is sowieso al niet het lciht der mensheid.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:28 schreef Meganog het volgende:
De hele dag was voor de dokter een 'beautiful experience'.
Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n clubje goedgelovige idioten behandeld...
Maken ze een Pïerrot van Dennix?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |