abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 15:00:02 #126
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761431
Ohw mijn make-up is helemaal verneukt, jank, jank.........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761444
volgens mij is Nada zo Hypogonder als je maar zijn kan.
pi_54761445
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...

Oftewel dat hardnekkige vet kun je inderdaad week maken, geloof alleen niet dat het zo snel gaat met dat apparaat, misschien met een doos pillen erbij wel ja
Heb het niet helemaal gevolgd, maar kreeg ze ook geen injectie met de één of andere meuk?
pi_54761447
Nu is haar make up ook al verneukt Dat rot apparaat ook
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:00:50 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_54761449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.
Dr Van Raath van de VanRaath kliniek heeft nu een déja-vu.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761452
  woensdag 21 november 2007 @ 15:01:33 #132
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761458
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Dat is het!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761472
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Klopt helemaal
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:02:34 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_54761473
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Aha, een miskraam opgewekt door Dr. Charlatan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761492
Dennis heeft zijn vriendin 5 miuten bijgestaan maar gaat dan weer snel voor de spiegel staan.
pi_54761512
En Nadia maakte een week geleden nog grappen over de steunkousen van Lieke
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:04:40 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_54761514
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Hear, hear.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761517
Ze huilde ook nog tegen dennis, mijn wenkbrauwen zijn te zwart, en mijn haar wil ook niet. Dus denk dat ze vooral daar om huilt.
pi_54761521
wie is de enige die echt helpt...Lieke...Dennix doet weer niks
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 15:05:01 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761526
Dokter zit nu de streams te bekijken en ligt in een deuk
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:05:01 #141
168951 STAP01
body and brain
pi_54761528
Ben ik nu heel ongevoelig omdat ik geen greintje medelijden voel?
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54761531
Ik geef Dennis permissie om die jankstraal te slaan.
pi_54761555
Mag Nadia dan nu naar huis?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54761556
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:00 schreef Zora01 het volgende:
volgens mij is Nada zo Hypogonder als je maar zijn kan.
nu al een postnatale depressie
pi_54761560
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn..... Wie mooi wil zijn......moet pijn lijden...
pi_54761562
Niet normale reaktie...als ze iets pijn heeft is het ook net of het heel erg is
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 15:06:21 #147
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761568
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef STAP01 het volgende:
Ben ik nu heel ongevoelig omdat ik geen greintje medelijden voel?
Ik vind het ook leuk

Naad huilt al als een wimperhaartje verkeerd zit!

Zo even was ze de dokter nog aan het bedanken en omhelzen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761575
Streamlock...
pi_54761581
Straks lacht ze alles weer bij elkaar.
Goedemorgen :W
pi_54761588
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Streamlock...
Je gelooft het niet
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')