Heb het niet helemaal gevolgd, maar kreeg ze ook geen injectie met de één of andere meuk?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...
Oftewel dat hardnekkige vet kun je inderdaad week maken, geloof alleen niet dat het zo snel gaat met dat apparaat, misschien met een doos pillen erbij wel ja
Dr Van Raath van de VanRaath kliniek heeft nu een déja-vu.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.
Dat is het!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Aha, een miskraam opgewekt door Dr. Charlatan.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Hear, hear.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
nu al een postnatale depressiequote:Op woensdag 21 november 2007 15:00 schreef Zora01 het volgende:
volgens mij is Nada zo Hypogonder als je maar zijn kan.
Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Ik vind het ook leukquote:Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef STAP01 het volgende:
Ben ik nu heel ongevoelig omdat ik geen greintje medelijden voel?
Je gelooft het nietquote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Streamlock...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |