Jij begrijpt me tenminstequote:Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom![]()
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?
Dit is gewoon reclamezendtijd. Een deal tussen de producenten van DGK en House Of Beauty. Het komt even op TV, het bedrijf wordt een paar keer genoemd, en that's that. Bij een positief resultaat komt het nóg een keer op TV. Maar als er ondanks het dieet geen resultaten te zien zijn, zal er echt geen voice over op TV te horen zijn die laatdunkend galmt dat "de heer Sanchez gebakken lucht verkoopt met zijn electrische handschoentjes".
Maar misschien vergissen we ons allemaal, en zijn die stroomstootjes een revolutionaire uitvinding, waar vele duizenden mensen die zichzelf te dik vinden, baat bij gaan hebben. Dankzij sinterkl.. ehdokter Sanchez.
Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
De kapster zegt tegen Naad dat haar moeder dezelfde klachten had als Naad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.
Daar gaan we weer.![]()
Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom![]()
Ik raad Nadia een elektro stimulatiegordeltje van de Blokker aan, eurootje of 5.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
Het bewijs staat nu op de WC.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.
Ja...een tussenwervelschijf-zwangerschapquote:Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.
Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!![]()
Wat te denken van de armband met de twee bolletjes. Werd zwaar gepromoot door Nico Haak. Je zou er ook langer en gezonder door leven... en toen ging Nico dood... armbandjes konden de prullebak in.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..
"There is no such thing as bad publicity." Altijd wel een handvol mensen die er alsnog intrapt..
En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Zora01 het volgende:
ze zijn de deur nog niet uit, of de band is al af bij Naad
Nee stel je voor dat ze de instructies opvolgt en het werkt, waar moet ze dan om zeuren?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Naad aan het janken, ze voelt zich niet goed, moet echt overgeven.
De band zit te strak, die moet af.............dokter beffies resultaat gaat niet mooi worden
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |