abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54761204
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:

[..]

En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom
Jij begrijpt me tenminste
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 14:53:04 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54761221
De kapster zegt tegen Naad dat haar moeder dezelfde klachten had als Naad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.

Daar gaan we weer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761244
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?
Dit is gewoon reclamezendtijd. Een deal tussen de producenten van DGK en House Of Beauty. Het komt even op TV, het bedrijf wordt een paar keer genoemd, en that's that. Bij een positief resultaat komt het nóg een keer op TV. Maar als er ondanks het dieet geen resultaten te zien zijn, zal er echt geen voice over op TV te horen zijn die laatdunkend galmt dat "de heer Sanchez gebakken lucht verkoopt met zijn electrische handschoentjes".

Maar misschien vergissen we ons allemaal, en zijn die stroomstootjes een revolutionaire uitvinding, waar vele duizenden mensen die zichzelf te dik vinden, baat bij gaan hebben. Dankzij sinterkl.. eh dokter Sanchez.
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
pi_54761251
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
De kapster zegt tegen Naad dat haar moeder dezelfde klachten had als Naad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.

Daar gaan we weer.
Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:54:42 #105
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54761271
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:

[..]

En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom
Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!
be nice or go away
pi_54761308
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
Ik raad Nadia een elektro stimulatiegordeltje van de Blokker aan, eurootje of 5.
pi_54761309
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 14:56:32 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54761316
Naad is weer misselijk en voelt zich niet goed, ze denkt dat de band te strak zit.

Janken kreng.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761318
ze zijn de deur nog niet uit, of de band is al af bij Naad
pi_54761327
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Meganog het volgende:

[..]

En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.
Het bewijs staat nu op de WC.
pi_54761332
Hey dat apparaat werkt op de traanklieren van Nadia
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54761335
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef Heathen het volgende:

[..]

Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.
Ja...een tussenwervelschijf-zwangerschap
Door wrijving ontstaat glans
pi_54761339


  woensdag 21 november 2007 @ 14:57:24 #114
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761349
Naad aan het janken, ze voelt zich niet goed, moet echt overgeven.

De band zit te strak, die moet af.............dokter beffies resultaat gaat niet mooi worden
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 14:57:49 #115
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_54761368
Hoho....Lieke heeft tegen A gezegd dat ze in der kast mocht kijken. N en A moeten een avond jurk ofzo aan voor de rode loper shoot en ze hebben natuurlijk zelf HE-LE-MAAL geen kleren meer...!!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 14:57:58 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54761375
Dr.E. Sanchez, bedankt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761377
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!
Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...

Oftewel dat hardnekkige vet kun je inderdaad week maken, geloof alleen niet dat het zo snel gaat met dat apparaat, misschien met een doos pillen erbij wel ja
  woensdag 21 november 2007 @ 14:58:10 #118
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54761381
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..

"There is no such thing as bad publicity." Altijd wel een handvol mensen die er alsnog intrapt..
Wat te denken van de armband met de twee bolletjes. Werd zwaar gepromoot door Nico Haak. Je zou er ook langer en gezonder door leven... en toen ging Nico dood... armbandjes konden de prullebak in.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:58:10 #119
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761382
Naad fluistert - Ik wil niet naar die mensen, jank, jank...........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761406
nou ja....Nadia al pijn erdoor.....je kon het voorspellen
belachelijke therapie is het ook met al die stroomschokken....straks is ze nog zwanger ook en dan deze behandeling die niet eens mag als je zwanger bent
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 21 november 2007 @ 14:59:10 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761407
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Zora01 het volgende:
ze zijn de deur nog niet uit, of de band is al af bij Naad
En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 november 2007 @ 14:59:26 #122
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761411
Grappig toch?
Dokter Beffie gaat weg en Naad jankt en heeft buikpijn
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 14:59:27 #123
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54761413
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Naad aan het janken, ze voelt zich niet goed, moet echt overgeven.

De band zit te strak, die moet af.............dokter beffies resultaat gaat niet mooi worden
Nee stel je voor dat ze de instructies opvolgt en het werkt, waar moet ze dan om zeuren?
Niet dat ik dat apparaat geloof maar gewoon de gedachte aan verbetering maakt haar al misselijk geloof ik.
be nice or go away
pi_54761415
Volgens mij heeft Nadia weeen.
pi_54761420
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Now my death is more than just a sad song.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')