Had ze geen spiraal? Misschien geeft die nu wel licht en is haar baarmoeder verworden tot gloeilamp van zestig wattquote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
Het is heel gemeen, maar ergens hoop ik dat Nadia écht gruwelijke buikpijn heeft door die behandeling. Zo erg dat ze met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet worden gebracht en dat daar aangekomen blijkt dat er niets meer aan te doen is: al haar ingewanden zijn verbrand.
Wordt het die maloten eindelijk eens duidelijk dat ze met mensen, en niet met proefkonijnen, spelen.
Ik heb ook geen geluid meer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
Algehele soundlock, we mogen het vreselijke gegil van Naad niet horen.....gelukkig maar.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
Exitquote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd![]()
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ze geen spiraal? Misschien geeft die nu wel licht en is haar baarmoeder verworden tot gloeilamp van zestig watt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |