abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 15:21:32 #201
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761920
Dennis staat voor de spiegel te huilen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761930
Naad heeft al stuwingen, dus toch zwanger!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:22:59 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761948
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef avonne het volgende:

[..]





nouja, als het knippert kan de ambulance engergiezuiniger rijden


Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54761950
Volgens mij komt hous os dreams? niet weer.
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 15:23:26 #205
130755 Kinga
versier hier
pi_54761963
Wat is er aan de hand?
pi_54761964
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke had het over ziekenhuis.
Dat hoorde ik ook. Amanda denkt aan een afgebroken zwangerschap. Lieke zegt dat ze daar nog niet eens aan gedacht had.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:23:32 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_54761968
Naad buiten de poort.......exit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761970
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54761971
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
pi_54761978
ik denk eerder dat ze door te weinig eten van haar stokje is gegaan (inclusief alle rare spannende toestanden)
pi_54761979
Hahahaha, straks is ze dus WEL gewoon zwanger!
pi_54762008
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Mannen hebben ook gevoel hoor, dat was wel zijn kind
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:24:59 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_54762013
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:02 #214
130755 Kinga
versier hier
pi_54762014
Miskraam Nadia?
pi_54762019
Tsja...en Amanda stond Nadia nog aan te moedigen en te steunen bij de behandeling.
pi_54762022
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]



Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........
pi_54762028
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]



Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
i feel a script coming up....

Holy Brian gaat haar weer tot leven wekken
pi_54762029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Hij is zijn ongeboren vrucht kwijt!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:28 #219
168951 STAP01
body and brain
pi_54762030
Ze heeft toch een test gedaan?!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762031
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef riri het volgende:
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
En Lieke doet dit wel heel goed; het troosten van Amanda. Knap hoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54762035
Wat is er aan de hand.Zet net de streams aan,maar is Nadia erg ziek geworden.Wat een dom gedoe zeg,alles voor mooi zijn en de redactie maar schrijven over zwangerschap en ondertussen alles toestaan.Het is toch van de gekke.
pi_54762052
Moet er geen 12 uur worden aangevraagd voor dat uitstapje naar het ziekenhuis?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:46 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762059
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........
Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.

Waar is de Spaande wonderdokter eigenlijk? Via de achteruitgang met een noodgang richting Schiphol?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54762062
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:51 #225
168951 STAP01
body and brain
pi_54762063
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.
Tis een doordenkertje maar TRIPPLE!!!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')