abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 15:21:32 #201
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54761920
Dennis staat voor de spiegel te huilen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54761930
Naad heeft al stuwingen, dus toch zwanger!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:22:59 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54761948
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef avonne het volgende:

[..]





nouja, als het knippert kan de ambulance engergiezuiniger rijden


Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54761950
Volgens mij komt hous os dreams? niet weer.
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 15:23:26 #205
130755 Kinga
versier hier
pi_54761963
Wat is er aan de hand?
pi_54761964
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke had het over ziekenhuis.
Dat hoorde ik ook. Amanda denkt aan een afgebroken zwangerschap. Lieke zegt dat ze daar nog niet eens aan gedacht had.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:23:32 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_54761968
Naad buiten de poort.......exit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54761970
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54761971
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
pi_54761978
ik denk eerder dat ze door te weinig eten van haar stokje is gegaan (inclusief alle rare spannende toestanden)
pi_54761979
Hahahaha, straks is ze dus WEL gewoon zwanger!
pi_54762008
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Mannen hebben ook gevoel hoor, dat was wel zijn kind
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:24:59 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_54762013
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:02 #214
130755 Kinga
versier hier
pi_54762014
Miskraam Nadia?
pi_54762019
Tsja...en Amanda stond Nadia nog aan te moedigen en te steunen bij de behandeling.
pi_54762022
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]



Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........
pi_54762028
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]



Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
i feel a script coming up....

Holy Brian gaat haar weer tot leven wekken
pi_54762029
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Hij is zijn ongeboren vrucht kwijt!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:28 #219
168951 STAP01
body and brain
pi_54762030
Ze heeft toch een test gedaan?!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762031
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef riri het volgende:
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
En Lieke doet dit wel heel goed; het troosten van Amanda. Knap hoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54762035
Wat is er aan de hand.Zet net de streams aan,maar is Nadia erg ziek geworden.Wat een dom gedoe zeg,alles voor mooi zijn en de redactie maar schrijven over zwangerschap en ondertussen alles toestaan.Het is toch van de gekke.
pi_54762052
Moet er geen 12 uur worden aangevraagd voor dat uitstapje naar het ziekenhuis?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:46 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762059
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........
Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.

Waar is de Spaande wonderdokter eigenlijk? Via de achteruitgang met een noodgang richting Schiphol?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54762062
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:51 #225
168951 STAP01
body and brain
pi_54762063
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.
Tis een doordenkertje maar TRIPPLE!!!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762065
net toen amnada en lieke stonden te praten hoorde ik een ambulance op de achtergrond
Er gaat niets boven Groningen
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:56 #227
130755 Kinga
versier hier
pi_54762068
Cameracheck Dennis.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:27:05 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_54762071
VV.

15:04 - Veel pijn...
quote:
Nadia is in tranen. “Dit ding zit te strak!”, roept ze. Om haar middel zit een band die haar buik strak moet houden na de behandeling van net. Dennis weet niet goed wat ‘ie moet doen. “Ik moet overgeven”, vervolgt ze. Huilend gaat ze zitten op het toilet. “Het doet zeer!” Dennis loopt dan toch ook naar binnen en slaat een arm om haar heen. Als Lieke binnenkomt sprint Dennis naar haar toe en probeert haar af te leiden, maar dat lukt niet. Lieke hoort het gesnik en snelt richting Nadia. “Wil jij met Amanda de shoot doen?”, piept Nadia en ze snikt verder… Hoe loopt dit af?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762074
Als dit allemaal echt is dan laat het toch wel de incompetentie van de redactie zien
pi_54762075
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
pi_54762085
Zal straks allemaal wel meevallen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:28:19 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_54762093
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
Nee alleen een soort electro stimulatie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762095
er was dus een ambulance gebeld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54762104
Amanda panikeert lekker, zeg
pi_54762111
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54762117
Het was gewoon opzet.......Men wilde van de feut af....Dit was dé methode
pi_54762119
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is er radio-actieve straling vrijgekomen en moet daarom iedereen weg!
Nee zeg. Die straling zit veilig gevangen in Nadia's buikje.
pi_54762122
Goed hoor John , ga zo door.
Laat vooral niet iemand meegaan met de ambulance ,Amanda of Dennis.
helemaal top. Precies de klasse die je altijd al ten toon spreidt.
Jij wel een eigen dokter natuurlijk.
Maar daarvoor ben jij ook de miljardair , deuren gaan open waar jij verschijnt.
Bovendien hebben ze van je wallen nog leuke fietstassen kunnen maken.
pi_54762133
ik heb nog nooit zoveel klunsen bij elkaar gezien
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:30:00 #240
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762134
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762135
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:30:08 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_54762137
Amanda: Stel dat ze wel zwanger was dan heeft ze die behandeling dus expres gedaan.

Hokje/schim/FEBO, chapeau.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762138
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.

Waar is de Spaande wonderdokter eigenlijk? Via de achteruitgang met een noodgang richting Schiphol?
lol...
pi_54762139
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was gewoon opzet.......Men wilde van de feut af....Dit was dé methode
bij een normale arts krijg je nog bedenktijd als je een abortus wil
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54762148
belt iemand met boulevard?
pi_54762150
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
Nee, ik heb het hele verhaal gezien vanmorgen. Die injectiespuit was om vloeistof op te zuigen uit een flesje en werd gemengd in de creme.
Keep the Sunny Side Up
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:30:59 #247
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762151
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:28 schreef riri het volgende:
er was dus een ambulance gebeld
Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762156
WAT IS ER AAN DE HAND?
pi_54762157
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:31:22 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_54762159
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
Wat een cynisme hier, heerlijk
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')