abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54762164
Dennis gaat ook naar het ziekenhuis.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:32:02 #252
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_54762168
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....
Mea culpa.. Wie had er kunnen bedenken dat Nadia een "Nico Haak"je doet?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:32:28 #253
168951 STAP01
body and brain
pi_54762176
THIS IS TV MAN!!!!!!!!!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54762183
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
pi_54762184
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
ja hoor.
Goedemorgen :W
  woensdag 21 november 2007 @ 15:33:00 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762189
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef SiRojK het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND?
Nadia is niet meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54762193
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?
Dan moeten ze snel zijn ..... hij zou vandaag nog terugvliegen naar Spanje
Keep the Sunny Side Up
pi_54762194
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.
pi_54762207
Is dat gezicht van Dennis zo bleek van de schrik of door de schmink...?
pi_54762209
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef kit2u het volgende:
Goed hoor John , ga zo door.
Laat vooral niet iemand meegaan met de ambulance ,Amanda of Dennis.
helemaal top. Precies de klasse die je altijd al ten toon spreidt.
Jij wel een eigen dokter natuurlijk.
Maar daarvoor ben jij ook de miljardair , deuren gaan open waar jij verschijnt.
Bovendien hebben ze van je wallen nog leuke fietstassen kunnen maken.
pi_54762210
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....
Maar zo wordt het niet verkocht. Het wordt verkocht als iets dat op de wetenschap gebaseerd is. En dat is het simpelweg niet, daarom kan je het ook als onzin beschouwen. Maar goed, ik heb zo'n idee dat jij vind dat zelfs apparaten die niet werken wel kunnen werken. Als ik tegen jou zou zeggen dat mijn stofzuiger een vetzuiger is die je iedere dag moet toepassen op je bek omdat het zo moleculaire deeltjes van je vetwanden afbreekt en daarmee de vetstructuur zou afbreken, dan had je mij ook gelooft.
quote:
Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet.
Als je ze niet kent waarom wil je het dan niet aannemen van mensen die wel de kennis hebben? Magnetische golven is trouwens ook een heel goed verkooppraatje voor mensen die geen verstand van de menselijke anatomie hebben.
quote:
Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......
Er zijn al duizenden proeven ooit geweest en jij vind kennelijk deze 'proef' meerzeggender dan al die duizenden proeven bij elkaar? Waarom is dat? Ik kan er bij mijn verstand niet bij dat je zo naïef hierover bent.
Now my death is more than just a sad song.
pi_54762214
Als Nadia overlijdt, mag ze dan vervangen worden door een nieuwe miljonair?
pi_54762215
Denpik ziet er bleekjes uit.

Waar is de rest van de gang?
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:34:18 #264
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762218
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.
Dat is het erge ja

"The boy who cried wolf"
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762223
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
Dennis gaat ook naar het ziekenhuis.
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
Keep the Sunny Side Up
pi_54762229
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef bloodymary het volgende:
Als Nadia overlijdt, mag ze dan vervangen worden door een nieuwe miljonair?
Als het goed is wel, direct vervangbaar.
pi_54762232
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef Sylar het volgende:
Denpik ziet er bleekjes uit.

Waar is de rest van de gang?
Jensen
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 15:34:57 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_54762233
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.
Same here, komen we goedkoop vanaf en Dennix is dan de volgende.....me like it.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762235
Ik denk dat die "dokter" ook niet beter wist dan dat hij een "normaal" persoon zou gaan behandelen waar niets mee aan de hand was. Slecht geïnformeerd, met dit resultaat..... Dramatisch. Je zou verdomme bijna een script vermoeden.....
pi_54762237
Dennix eet rustig door. Was zijn kind toch niet.
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 15:35:25 #271
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762241
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54762254
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een cynisme hier, heerlijk
ja, kom zeg, tot nader order ga ik er van uit dat ze gewoon van de honger van haar stokje is gegaan.
Ze heeft tenslotte al een week geen alcohol kunnen drinken voor haar noodzakelijke calorie-inname
pi_54762258
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
Ja ik zie het. Ik dacht het even omdat hij spulletjes stond in te pakken.
pi_54762264
Dit was dus de eerste live abortus op de nl tv?
pi_54762273
Dennis blijft in al zijn verdriet gelukkig wel zijn gezonde eetlust behouden
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')