Mea culpa.. Wie had er kunnen bedenken dat Nadia een "Nico Haak"je doet?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....![]()
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
ja hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
Nadia is niet meer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef SiRojK het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND?
Dan moeten ze snel zijn ..... hij zou vandaag nog terugvliegen naar Spanjequote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef kit2u het volgende:
Goed hoor John , ga zo door.
Laat vooral niet iemand meegaan met de ambulance ,Amanda of Dennis.
helemaal top. Precies de klasse die je altijd al ten toon spreidt.
Jij wel een eigen dokter natuurlijk.
Maar daarvoor ben jij ook de miljardair , deuren gaan open waar jij verschijnt.
Bovendien hebben ze van je wallen nog leuke fietstassen kunnen maken.
Maar zo wordt het niet verkocht. Het wordt verkocht als iets dat op de wetenschap gebaseerd is. En dat is het simpelweg niet, daarom kan je het ook als onzin beschouwen. Maar goed, ik heb zo'n idee dat jij vind dat zelfs apparaten die niet werken wel kunnen werken. Als ik tegen jou zou zeggen dat mijn stofzuiger een vetzuiger is die je iedere dag moet toepassen op je bek omdat het zo moleculaire deeltjes van je vetwanden afbreekt en daarmee de vetstructuur zou afbreken, dan had je mij ook gelooft.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....
Als je ze niet kent waarom wil je het dan niet aannemen van mensen die wel de kennis hebben? Magnetische golven is trouwens ook een heel goed verkooppraatje voor mensen die geen verstand van de menselijke anatomie hebben.quote:Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet.
Er zijn al duizenden proeven ooit geweest en jij vind kennelijk deze 'proef' meerzeggender dan al die duizenden proeven bij elkaar? Waarom is dat? Ik kan er bij mijn verstand niet bij dat je zo naïef hierover bent.quote:Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......
Dat is het erge jaquote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.![]()
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
Dennis gaat ook naar het ziekenhuis.
Als het goed is wel, direct vervangbaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef bloodymary het volgende:
Als Nadia overlijdt, mag ze dan vervangen worden door een nieuwe miljonair?
Jensenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef Sylar het volgende:
Denpik ziet er bleekjes uit.
Waar is de rest van de gang?
Same here, komen we goedkoop vanaf en Dennix is dan de volgende.....me like it.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.![]()
Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
ja, kom zeg, tot nader order ga ik er van uit dat ze gewoon van de honger van haar stokje is gegaan.quote:
Ja ik zie het. Ik dacht het even omdat hij spulletjes stond in te pakken.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |