abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 16:10:50 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762684
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Prosac het volgende:

Maar zal er een ontzettend drama van maken. "ik ben mijn kindje kwijt" boehoehoehoe
Oh God, is dit dan de gescripte opmaat naar die tenenkrommende verhaallijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:10:54 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762687
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
notities tijdens de COS-lock
\
hmmm.... overlijden, bijvoorbeeld, Amanda? Dan moet iemand toch naar de begrafenis kunnen, he?
Kon toch ook?

Amanda is toch zeker sinterkláás niet!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54762689
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
VV maakt zich niet echt druk.

Er wordt gedaan alsof het erger leek dan het is en ze nu voor een check-up toch nog even naar het ziekenhuis gaat.
pi_54762693
Maar wees eerlijk, wat maakt het zo bijzonder dat er een Ambulance komt?

Als ik denk over de geestelijke capaciteiten van de mensen achter wordt er al heel snel een ambulance gebeld.. Mss heeft ze wel gewoon haar vinger gestoten
pi_54762695
Wilde er eigenlijk niet over schrijven en aandacht geven maar het enige wat er bij Nadia aan de hand is , is dat ze ze anorexia heeft en gewoon helemaal niks eet.

Niemand ziet haar ook maar iets eten op een dag ( 3 crackers is het enige)
Daar krijg je vanzelf buikkrampen van en wordt je ziek.

Onbegrijpelijk dat een redactie die haar hele dag in de gaten kan houden niet ingrijpt en dwingt tot iets te eten.
Mensen geloof mij maar ik heb Geneeskunde gestudeerd.
pi_54762702
In het hoofd van Dingus " Heeft mama mij nou al die tijd voor het lapje gehouden?'

' kindjes komen toch van de ooievaar?' Ligt er hier wat te eten?"
"ik weet zeker dat mama mij van de ooievaar heeft gekregen, ik grote knul pas niet in haar buik, nee"
"Koeien eten toch ook gras, zou het lekker zijn?"
"als ik niet van de ooievaar ben , welke rol speelt die stomme papa dan?"
"mocht ik nou maar even mijn oude tottel lapje en mijn duim"
"Ik ga toch dat gras eens proberen"
pi_54762718
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
Volgens Lieke is Amanda een stuk nuchterder en realistischer dan Nadia en Dennis.

Ja, dat hebben we de laatste dagen gezien.
toch ben ik het met Lieke eens........

Amanda is niet zo'n baby als Nada......
Hoop ook echt dat ze niet meer terugkomt..... alle mogelijkheden om Dennix eruit te stemmen..... I love it
(en tuurlijk als er echt iets mis is (wat ik zeer betwijfel) is het wel een ietsiepietsie zielig voor der)
pi_54762719
Telefoon. Amanda neemt op.
pi_54762723
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:01 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou... allerlei aannames, maar nergens iets gebaseerd op feiten. En Nadia zag er ook al zo gezond uit vandaag nog voor dat apparaat natuurlijk.
Als dat je argument is dat het apparaat ervoor gezorgd heeft dat ze naar het ziekenhuis moet dan heb je geen greintje inzicht. Als ik een lucifer onder je hand houd en zeg dat het goed voor je spieren is en vervolgens krijg jij derde graads verwonderen dan zal je ook klagen dat het niet werkt. Maar volgens jouw beredenering kan ik dan zeggen dat het wel werkt omdat je hand is verbrand.

Dat er meer is tussen hemel en aarde is een totaal andere discussie en heeft weinig met dit apparaat te maken, dat baseert zich op de wetenschap. Want als het volgens jou daar niks mee te maken heeft kan je net zo goed een aardappel in je aars stoppen en lekker wachten op het effect omdat er meer is tussen hemel en aarde.
Lezen is een kunst Heathen. Ik stelde dat veel mensen, waaronder jij, menen dat het niets doet. Ik heb niet gezegd dat het positieve effecten zou hebben maar enkel dat het iets gedaan heeft. Mijn mening is en was dat ik niet op voorhand iets volledig onderuithaal zoals hier gedaan werd, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand iets zo open en bloot gaat promoten als het niets zou doen ten voordele. Een meer afwachtende houding zeg maar.......Een afwachtende houding, omdat ik uit eigen ervaring heb ondervonden dat sommige dingen die schijnbaar nutteloos lijken en zijn wel degelijk effect hebben.....

Dus als je het over aannames heb, daar maak ik mij, in tegenstelling tot veel anderen, veel minder schuldig aan.
pi_54762726
Mag ik effe vragen,wat is er aan de hand; ik kon niet kijken?
het water roept
pi_54762737
Dennix zit zo stil dat achter hem de vogel gewoon in het water spartelt



Keep the Sunny Side Up
pi_54762741
Alles is onder controle. Alles gaat goed.
Ze gaan straks vertellen wat er aan de hand is.
pi_54762744
Dennis is echt alleen maar bang voor zijn dekking
pi_54762747
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 16:13:38 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_54762749
Amanda geeft aan Dennix door dat alles OK is en ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.


De welbekende storm in een glas water dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54762762
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54762775
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:12 schreef Desii het volgende:

[..]

toch ben ik het met Lieke eens........

Amanda is niet zo'n baby als Nada......
Hoop ook echt dat ze niet meer terugkomt..... alle mogelijkheden om Dennix eruit te stemmen..... I love it
(en tuurlijk als er echt iets mis is (wat ik zeer betwijfel) is het wel een ietsiepietsie zielig voor der)
Amanda is op één of andere manier (als het om anderen gaat) minder emotioneel.. Ze kan zo bijvoorbeeld Natasia er uit stemmen terwijl ze dat moeilijk vindt, ze zou 0% er zo uitstemmen terwijl Nadia daarbij emotioneel een enorm schuldgevoel bij zou krijgen
pi_54762783
Het stoort Dennis vooral dat je zo machteloos bent in zo'n situatie en nix kunt doen.

Dat past hem wel natuurlijk.
  woensdag 21 november 2007 @ 16:15:05 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54762792
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Shit, ze komt terug. Levend en wel.
En inderdaad waarschijnlijk met wat darminhoud minder, Yvonne.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 16:15:11 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54762797
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wordt gebeld : Alles gaat goed met Nadia. Ze komt straks zelf vertellen wat er aan de hand is.
Is "niets" zo moeilijk om door de telefoon te zeggen?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54762803
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef riri het volgende:
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
Niet om lullig te doen, maar dit kun je er net zo goed niet neer zetten.. Geen nieuwswaarde en enkel aandacht voor iets dat we geen aandacht willen geven
pi_54762805
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef riri het volgende:
wat een zwakkeling daar zo te zitten.....amanda is meer een vriendin dan dennix een vriend is voor nadia...die jongen doet gewoon NIETS
Wat zou hij moeten doen dan op dit moment
pi_54762808
Nadia gaat vertellen

Wat voor onzin zal ze nu weer gaan uitkramen?
3 keer per dag oogdruppels innemen?
pi_54762809
1: VV wordt snel bijgewerkt ineens, dit gebeurde nooit tijdens andere "plotselinge" dingen. Vechtpartijen bv werden helemaal niet vermeld of de volgende dag pas in een smeuig verhaal gezet.

2: VV wordt bijgewerkt, echte paniek is er achter dus niet. (zo ja, dan wil ik daar wel eens beelden van hebben. )

3: DIt is een script, men las bij de FEBO dat wij het wel erg opvallend vonden al die dokters en tandarts afspraken, dat men nu wat verzonnen heeft om Nadia naar familie te laten gaan.
Ergo: volgende week gaat Dennis naar de avondarts omdat hij een gebroken pinknagel zou hebben
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 16:15:52 #50
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54762810
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef Meganog het volgende:
Alles is onder controle. Alles gaat goed.
Ze gaan straks vertellen wat er aan de hand is.
Eetstoornis, buikkrampen, en daar nog eens lekker die Domperidom op, geweldig
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')