Welke?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
Gooi nou die quote van Noah in de TT.
Best lache die foto's op die sitequote:WE PAY KRISTEN BELL IN CASH AND SHE COUNTS IT OUT EVERY DAY
Waar zie je hem het liefst staan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
Gooi nou die quote van Noah in de TT.
"Stings like a bitch, doesn't it "quote:
Achter het nummertjequote:
stomme aapquote:
Wtf! Moeten wij hem nog langer gaan missen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Euwh, ik las dat LasTeR gebanned was?
[..]
stomme aap.
Ga je heeeeeel diep schamen !!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef Ulreazj het volgende:
Binnenkort echt keer die afleveringen gaan kijken. Loop al achter sinds episode 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef sky2k het volgende:
Heroes EP2 10 PromoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JK op 21-11-2007 18:41:30 ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef Geqxon het volgende:
"He's adorable, can I keep him?"
Het is merkbaar dat Elle nog nooit goed geneukt is.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Ga je heeeeeel diep schamen !!!![]()
Waar denkt men hier trouwens aan joh, 'Elle die nog nooit goed geneukt heeft', Incolumis over het maagdenvlies van Claire.... misschien missen deze mannen zelf sex ofzo?![]()
Ze zal altijd maagd blijven, ook als ze 24 uur per dag sex heeft.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sex met Claire zal er nooit van komen. Door haar regeneration zal ze voor eeuwig en altijd jailbait blijven.
"Wel eens."quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Treveo het volgende:
Ach, Breuls komt hier wel eens en die zal het wel even aanpassen
Dat hangt van de staking af. Maandag zijn er onderhandelingen en als die nut hebben is de staking afgelopen en kan productie weer opgepakt worden. Overigens haal je Episode en Volume door elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:49 schreef SiGNe het volgende:
Is er eigenlijk al bekend of ze nou gaan stoppen na aflevering 11 of dat ze toch verder gaan (evt. met een minipauze om de boel op te kunnen nemen)?
(Edit: Net even terug gelezen in het vorige topic en ze stoppen wel met episode 2, maar of ze met seizoen 2 stoppen is me nog niet duidelijk)
Dat hoeft niet. Dat betekent dat Nathan ook regeneratie krachten heeft, maar waarom zou ie dan als een van de eerste dood gaan door 't shanti virus?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet dat ik kan editten maar er kwam even iets in me op waar ik toch de mening van anderen over wil horen:
Noah heeft nu bloed gekregen van Claire (of evt, Adam, zou ook een mogelijkheid kunnen zijn), zou dat inhouden dat Noah nu ook eigen krachten gaat krijgen en ook een Hero wordt?
En als dat zo zou zijn, heeft hij nu regeneration powers of krijgt hij een eigen kracht?
Nou ik denk niet dat Noah en Nathan nu regeneratie krachten bezitten. Het is enkel bloed.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet dat ik kan editten maar er kwam even iets in me op waar ik toch de mening van anderen over wil horen:
Noah heeft nu bloed gekregen van Claire (of evt, Adam, zou ook een mogelijkheid kunnen zijn), zou dat inhouden dat Noah nu ook eigen krachten gaat krijgen en ook een Hero wordt?
En als dat zo zou zijn, heeft hij nu regeneration powers of krijgt hij een eigen kracht?
(sorry hoor, maar ben net klaar met kijken)
Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.quote:
Idd... maar Ruzbeh en Symer zijn er nog steeds nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:08 schreef Jovatov het volgende:
Wat zijn die trailers toch weer ontzettend vet zeg. Wat mij betreft had Heroes seizoen 2 een slechte start maar dat is wel helemaal goed gekomen.
Mmm, ik dacht dat je dacht dat Noah ook regeneration heeft, maar dat heb ik even verkeerd gelezenquote:
Hehe, volgens mij begint ze te snappen hoe slecht Bob is/was ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij was weer goed.
Kan niet wachten tot het moment dat Kristen Bell Haydens aars rond schopt. Want die bitchfight zit er duidelijk aan te komen, na die dode blikken naar elkaar tijdens de overdracht.
Lol, kom eens uit je grotquote:Op woensdag 21 november 2007 13:12 schreef Ace1 het volgende:
Waarom moet het nu over 2 afleveringen afgelopen zijn? Seizoen heeft toch 24 eps?
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Ja, 't is een lekkere stroomstootquote:Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef Tommeh het volgende:
Wat was die laatste aflevering vet zeg. Oei oei, en Kirsten Bell![]()
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 09:01 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen bad guys![]()
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestop zich vrij onschuldig idd
tvp
Ja... maar het was wel eerst de bedoeling om de volumes gewoon na elkaar te uitzenden... nu komt er een pauze tussen in van ongeveer paar maandenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.
Al kent Adam iedereen natuurlijk meer als Sark uit Aliasquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:Noah: CSI Miami - Murder in a Flash Peter: CSI Las Vegas - Friends & Lovers Micah: CSI Miami - Pro Per Monica: CSI Miami - Deviant Adam Monroe: CSI Miami - Felony Flight & CSI Las Vegas - Crow's Feet Bob: 5 episodes van CSI Miami als Assistant State Attorney Don Haffman D.L.: CSI Miami - Complications
En zo nog wel meer non-important personen uit Heroes
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Vond ik ook een sterke..iets later noemt ze 'm "Fightclub"quote:Op woensdag 21 november 2007 14:52 schreef Dethroned het volgende:
Elle vs Mohinder
Elle:"So what's your special power ?" "Punching bag ?"
Er is geen sprake van afraffelen aangezien het volume toch al afgelopen zou zijn binnen de 2 komende afleveringen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.
Neuh, mag de moderator doen als het tegen de regels is.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.
Onzin. Gepraat over de promos hoort in spoilers. En je speculeert op basis van de promo. Dus hoort het in spoilers. Gepraat over de aflevering zelf niet. Mensen die de aflevering nog niet gezien hebben, betreden het topic idd op eigen risico. Maar bij promo's geldt dat niet. Dat is in elk tv-topic de regel.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Neuh, mag de moderator doen als het tegen de regels is.
Het is allemaal speculeren en bovendien, men weet dat als ze in dit topic kijken dat er dan al vaak teveel verteld wordt. Als er een nieuwe aflevering is, kijk ik niet in dit topic. Pas er na. 'Gelukkig Noah niet dood' stond er geloof ik 's middags al op, terwijl ik pas 's avonds ga kijken. Dan ga ik ook niet klagen dat het tussen spoilertags moet. Wil je niets weten , dan gewoon dit topic niet lezen![]()
Dat dacht ik aan het begin van de staking ook. Maar het was al snel te merken dat het verhaal hierdoor echt een enorme boost heeft gekregen en dat de komende 2 afleveringen bomvol zittenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.
Er wordt alleen teveel verteld door de wat dommere mensen die vergeten tags te plaatsen. Komt gelukkig bijna nooit voor. En het is algemeen bekend dat er nadat de aflevering is uitgezonden over gepraat mag worden zonder tags, en dus komt iedereen die het nog niet gezien heeft niet in dit topic. Je hebt dan ook niets om over te klagen, aangezien het gewoon volgens de normale regeltjes gaat.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Het is allemaal speculeren en bovendien, men weet dat als ze in dit topic kijken dat er dan al vaak teveel verteld wordt. Als er een nieuwe aflevering is, kijk ik niet in dit topic. Pas er na. 'Gelukkig Noah niet dood' stond er geloof ik 's middags al op, terwijl ik pas 's avonds ga kijken. Dan ga ik ook niet klagen dat het tussen spoilertags moet. Wil je niets weten , dan gewoon dit topic niet lezen![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Promo's scheppen voor mij teveel een vertekend beeld van de aflevering, vind het wel leuk om er blanco in te gaan zeg maar.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:42 schreef JK het volgende:
Snap sowieso niet hoe jullie het kunnen weerstaan om GEEN promo te kijken.
Dat gaan ze dus ook doen... een pauze inlassen en dus niet afraffelenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
QFT... als je over een aflevering praat nadat het uitgezonden is = geen spoiler. Maar de promo's of andere meuk die dingen kunnen verklappen moeten vind ik gewoon in de tagsquote:Op woensdag 21 november 2007 18:13 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Er wordt alleen teveel verteld door de wat dommere mensen die vergeten tags te plaatsen. Komt gelukkig bijna nooit voor. En het is algemeen bekend dat er nadat de aflevering is uitgezonden over gepraat mag worden zonder tags, en dus komt iedereen die het nog niet gezien heeft niet in dit topic. Je hebt dan ook niets om over te klagen, aangezien het gewoon volgens de normale regeltjes gaat.
Promo's worden echter niet door iedereen bekeken en horen dus gewoon tussen tags.
Ik heb paar keer de promo's gezien en toen vond ik de afleveringen minder leuk omdat ik toen al wist waar het ongeveer heen ging... daarom kijk ik dus liever geen promo'squote:Op woensdag 21 november 2007 18:42 schreef JK het volgende:
Nou, vooruit. Spoilertags geplaatst.
Voortaan iedereen wel de promo kijken hoor![]()
Snap sowieso niet hoe jullie het kunnen weerstaan om GEEN promo te kijken.
Liftquote:Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik heb paar keer de promo's gezien en toen vond ik de afleveringen minder leuk omdat ik toen al wist waar het ongeveer heen ging... daarom kijk ik dus liever geen promo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
SPOILER: regels zijn regels
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:50 schreef planethugo het volgende:
vette aflevering
alleen zag je het natuurlijk al aankomen dat bennet niet dood ging door dat bloed
Nouja, hij zat bij mij achter de laatste aflevering en ik heb hem toch echt zo snel mogelijk weggeklikt.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
. Als het hier op tv was zou ook niemand de promo weg zappen.
Wtf? Vage rip heb je dan ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nouja, hij zat bij mij achter de laatste aflevering en ik heb hem toch echt zo snel mogelijk weggeklikt.
Ik denk Mohinder, trouwens the Company is niet badquote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?
Is wel vaker hoor. Weet niet of het de echte promo was, maar in ieder geval zo'n volgende week in Heroes verhaaltje.quote:
Dat kan... ik ben echt benieuwdquote:Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef Ogala het volgende:
[..]
Ik denk Mohinder, trouwens the Company is niet badmeer dat was Adam.
Heb ik echt nooit gehad toen ik een rip ging kijken...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is wel vaker hoor. Weet niet of het de echte promo was, maar in ieder geval zo'n volgende week in Heroes verhaaltje.
Een promo laat wel zien wat er gaat gebeuren in de volgende aflevering, bij een trailer van een film is dat nog erger. Dan laten ze scenes zien die soms niet eens in de film voorkomenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Promo's scheppen voor mij teveel een vertekend beeld van de aflevering, vind het wel leuk om er blanco in te gaan zeg maar.
Ik denk niet dat het is gebeurd zonder dat Bob ervan weet. Bob weet waarschijnlijk ook wel dat mensen gehealed kunnen worden met het bloed en heeft een flinke zak afgenomen bij Claire. En de ruimte waar hij verbleef leek ook wel op zo'n medische gevangenis van de Company.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef Ogala het volgende:
[..]
Ik denk Mohinder, trouwens the Company is niet badmeer dat was Adam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Dat vind ik een goed punt... hij kan idd zorgen dat hij meer bloed van Claire gaat krijgen iddquote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef sjarreltje het volgende:
Daarnaast heeft Bob nu iets leuks om Claire te paaien tot wat bloeddonatie.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef RSH11 het volgende:
Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:53 schreef RandomReader het volgende:
Ah de promo ziet er echt goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is idd kut, maar dan hebben wij denk ik weer even tijd om te gaan speculerenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef RSH11 het volgende:
Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig
Het valt nu echt enorm mee... het ging paar weken terug echt heel hardquote:Op donderdag 22 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat vliegt dit topic!
Lijkt West wel! Of Nathan!
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3quote:Op donderdag 22 november 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
En nog steeds hebben wij iemand nodig die de OP wil maken [afbeelding]
Of een beetje algemene OP?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3
Allang... volume 2 stopt over 2 afleveringen en dan moeten wij wachten... hoelang precies weet niemandquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Ulreazj het volgende:
Al bekend of die schrijversstaking nog effect heeft op Heroes ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:50 schreef got.rice het volgende:
woooowww het stukje waar hayden zit vastgebonden bij meneer bob, wat een benen!
Niet bekend. Ik betwijfel of dieren ook het mutatie-dna hebben of kunnen krijgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?
tvp
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijvenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?
tvp
Zou wel interessant zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:
[..]
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven![]()
Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoortquote:Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:
[..]
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven![]()
Jepquote:
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:quote:Op donderdag 22 november 2007 11:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
En de pleegzus van Mica dan? Die kan ook nog wel s interessant worden.
Ik denk dat Caitlin bedoeld wordt.... die nu gevangen zit in New York van de toekomst.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.
Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.
Klinkt logisch ja. Zoiets dacht ik ook al wel. Sylar als Spock tegen Kirk: "You don't know anything about power... that's logical"quote:Op donderdag 22 november 2007 12:06 schreef RSH11 het volgende:
Ik lees net dat Sylar er de laatste tijd niet is omdat hij die nieuwe Star Trek film aan het opnemen is.
Dar pleegzusje kan spier bewegingen kopiëren. Haar abilety was iets met "muscle nogwates".quote:Op donderdag 22 november 2007 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.
Peter die kopieert hè, die pleegzus van Micah 'leert' van wat ze ziet. Zou ze dan ook kunnen 'leren' hoe ze bijv. elektrische schokken moet produceren/afschieten zoals Elle? Lijkt me stug, want daar moet je echt het DNA oid voor hebben toch? Maar Sylar dan.. die 'leest' de hersenen van ´n ander en dan kan ie 't ineens ook?![]()
Of denk ik nou krom?
Ik geef toequote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef JK het volgende:
[..]
Een promo laat wel zien wat er gaat gebeuren in de volgende aflevering, bij een trailer van een film is dat nog erger. Dan laten ze scenes zien die soms niet eens in de film voorkomen![]()
Bijv. de trailer van de 'horror'film 1408... die was even heel anders dan de film, laatste keer dat ik een trailer geloof.De trailer was gaaf, de film ook wel vermakelijk, maar minder omdat ik er meer van verwachtte door de scenes in de trailer
![]()
Ik ga wel altijd blanco in de nieuwe aflevering, door niet dit topic te lezen van te voren (en niet in FTD de omschrijving van de aflevering)![]()
Wtf, hij is leukquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef EvilMarc het volgende:
Die heeft toch geen krachten?
En Treveo je ava.. fucked up man![]()
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef RSH11 het volgende:
Misschien gaan Maya en Monica een belangrijkere rol spelen in deel 3...?
Bol heeft hem overigens ookquote:Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:
Voor de liefhebbers een paar fotootjes van Hayden.
Oh, en er is een boek uit over Heroes.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:Je kunt het geslacht van het hondje niet eens zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..dus Mr. is alleen maar extra afleiding
![]()
Wtf, Saving Charlie? -,-... das zo'n serveersterquote:Op donderdag 22 november 2007 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
En een extra novel: Heroes: Saving Charlie: A Novel
Yupquote:Op donderdag 22 november 2007 12:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf, Saving Charlie? -,-... das zo'n serveerster
Maya zal wel per ongeluk dat virus gaan verspreiden, of anders Sylar die haar gedood heeft...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:25 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Geen idee. Meer een hoopvolle gedachte
Ze was echt cute... jammer dat ze er niet meer isquote:Op donderdag 22 november 2007 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Yupdie snel kon leren... Sylar hebben haar ziel
![]()
Bwoaah ja, bij Borat bijvoorbeeld had je onderhand alle leuke grappen al in de trailer zitten, was echt boutquote:Op donderdag 22 november 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik geef toeer zijn idd ook hele slechte trailers
(zo heb ik ooit een film gekeken waarbij voor de hoofdfilm de trailer van de film was te zien, wat al ongebruikelijk is, waarin ook nog eens de afloop van de film was te zien
![]()
![]()
Dude, alsof die mevrouw Bennet haar vrouwelijke hond Mr. Muggles zou noemen.. nuh uh.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kunt het geslacht van het hondje niet eens ziendus Mr. is alleen maar extra afleiding
Jaa.. Charlie was zo liev.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze was echt cute... jammer dat ze er niet meer is
Quote van Hiro (uit haar wiki)quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze was echt cute... jammer dat ze er niet meer is
Hoezo? Ik had zin in een andere... vind hem wel cool tbhquote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef hetzusjevan het volgende:
En Treveo wtf is met je avatar?
Hij is vetquote:Op donderdag 22 november 2007 13:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had zin in een andere... vind hem wel cool tbh
de combinatie gewoon 8)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bijzonder zijn ze toch ook weer niet? Of je moet het lage, strakke cheerleader pakje bedoelen
Ja joh..als het seizoen net is afgelopenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... over een maandje ofzo ga ik wel weer terug op die van Heroes
Ahja, is waar ook.. dan maar als volume 3 weer begintquote:Op donderdag 22 november 2007 16:13 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ja joh..als het seizoen net is afgelopen
..nog vier-en-een-halve dag btw![]()
Ik zal mezelf ook maar es een leuke heroes-pic aanmetenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ahja, is waar ook.. dan maar als volume 3 weer begint
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:06 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ook maar es een leuke heroes-pic aanmeten
Ik moest serieus zwaar nadenken wanneer Sylar boom zegt (als in treequote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?
Hehe, "boem" dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik moest serieus zwaar nadenken wanneer Sylar boom zegt (als in tree) maar nu begrijp ik hem.
Nehh..dat stukje had eigenlijk nog veel vetter kunnen zijn naar mijn mening. Ik denk iets van Noah ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet waarom Ma Petrelli De naam van Victoria Pratt niet wou geven
Geen spoiler
Wat zou haar ability zijn...quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen spoiler
Als je het echt wil weten.. Ze is de dochter van Bob (de huidige baas van The Company, die zelf alles in goud kan veranderen) en naast de kracht van extreem geil zijn kan ze ook elektriciteit schietenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:00 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Er staat zoveel moois over seizoen 2 in dit topic. Jullie lopen zo ver vooruit op NL! Ik moet echt moeite doen om niet alles door te gaan zitten lezen. En wie is dat mokkel, Kirsten Bell?![]()
Alles in goud kan veranderen?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:16 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten.. Ze is de dochter van Bob (de huidige baas van The Company, die zelf alles in goud kan veranderen) en naast de kracht van extreem geil zijn kan ze ook elektriciteit schieten
Yep. Is volgens mij laten zien in de eerste/tweede aflevering van seizoen 2.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Alles in goud kan veranderen?![]()
Nietjes uit haar navel schietenquote:Op donderdag 22 november 2007 19:58 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Wat zou haar ability zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is tevens de inkomstenbron van the companyquote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Omdat de Haitian bij je langs is geweestquote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom kan ik me daar niets van herinneren..? Vreemd :/.
Het ging volgens mij zo. Die Indier vroeg hoe het allemaal gefinancierd zou worden. Toen zei die Bob dat geld geen probleem was en hield een solid gold mes/vork of pen vast.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom kan ik me daar niets van herinneren..? Vreemd :/.
Zo ging het jaquote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het ging volgens mij zo. Die Indier vroeg hoe het allemaal gefinancierd zou worden. Toen zei die Bob dat geld geen probleem was en hield een solid gold mes/vork of pen vast.
Eigenlijk zou hij z'n bril niet meer nodig moeten hebben omdattie gehealt is.. Of ja..dat zou ik denken als een van de effecten van die ability.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Ogala het volgende:
[..]
Zonde maar die bril heeft ie toch niet meer nodig...![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Ogala het volgende:
[..]
Waarom huillie?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:17 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Omdat bloed van Claire zijn ogen heeft geheald? Daardoor kan hij dus scherp zien in het verte of vlakbij?,,,
quote:Bob tells Mohinder that he can offer him the funding to complete his research on the Shanti virus. When told that the funding would be extremely expensive, Bob transforms the spoon he is holding into gold, telling Mohinder that they have their "own private Fort Knox".
Die gast heet Peter..barbaarquote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom huillie?
Die ability heeft zelfs de hersenen/herinneringen van die gast in de container herstelt
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik bedoel Peter. Was het gewoon even vergeten. Mijn excuses mofo's
Zo! Die ziet er goed uit!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen spoiler
Volgens mij niet alles... alleen metaalachtige dingen enzo denk ikquote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wordt dus straks je avaquote:Op donderdag 22 november 2007 23:44 schreef sjarreltje het volgende:
Bij het moment "Call me Noah" had ik wel weer voor de 20e keer kippenvel
Omg, 5 minuten en je geeft al opquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:14 schreef Houtspeer het volgende:
Is seizoen 2 nog leuk? ik heb pas seizoen 1 afgekeken en geprobeerd om ep1 van seizoen 2 te kijken. Maar vond de eerste 5 minuutjes tegenvallen..
Komt misschien omdat ik seizoen 1 in 1 week heb gezien..?
Misschien is het gewoon permanent, zoals die... Chandicequote:Op vrijdag 23 november 2007 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Opzich vind ik de theorie dat Mr. Muggles VP is niet eens zo slecht, maar stel je hebt de mogelijkheid om jezelf in een dier te veranderen..verander je dan niet elke keer terug naar mens rond etenstijd??
Ik vind dat de laatste 3 afleveringen van S2 echt bijna net zo goed zijn als S1, hoor... S1 begon ook traag en rustigquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:21 schreef Houtspeer het volgende:
Seizoen 1 was echt geweldig
Ik ben bang dat seizoen 2 een stuk minder wordt, net als Prison Break..
Maar ja, ik ga ep1 nu ff kijken.
Oh, en ik ga Nathan missen...
Nog niet, nog 2 afleveringen en dan zit volume 2 erop... dan maar wachten op volume 3quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:46 schreef Houtspeer het volgende:
Seizoen 2 is toch niet afgelopen?
Enne.. Nathan leeft?wtf? ff doorkijken
Nathan noemde haar naam in het kantoor van Bob. Hij stond bij de kast en noemde wat dingen op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Toch komt die naam Victoria Pratt me heel erg bekend voor, ik weet nu alleen niet meer of dat komt omdat er een actrice is die zo in het echt heet of dat ik die naam al eerder in Heroes gehoord heb.
Ik dacht het laatste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voor zijn image hèquote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Ogala het volgende:
[..]
Why?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Mijn god @ de mensen die Mr. Muggles als serieuze hero zien.
You guys on crack ?
Hee ... Mr. Muggels is met de kracht om alles onder te poepen een geduchte tegenstander van alle heroes! Je zou er maar over struikelen, dan kun je een lelijke smak maken!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Mijn god @ de mensen die Mr. Muggles als serieuze hero zien.
You guys on crack ?
AYBABTUquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alles voor zijn image hèDan maar zonder sterkte
Nu moet hij zijn bijnaam wel veranderen
"The man with the horn rimmed glasses with a bullithole in it / HRGWBH"![]()
Flink gat dan, als er een bullit-blikje in past.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"The man with the horn rimmed glasses with a bullithole in it / HRGWBH"![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:21 schreef JK het volgende:
[..]
Flink gat dan, als er een bullit-blikje in past.
[ afbeelding ]
Je zal wel 'bullet hole' bedoelen
Echt, ik vind het wel kunnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:41 schreef EvilMarc het volgende:
Echt jongens.. die mr muggles theorie_!
Op de een of andere manier past het gewoon bij het heroes-verhaal. En Mr. Muggles heeft wel een enigszins opvallende rol. Maar toch verwacht ik het nietquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:21 schreef JK het volgende:
[..]
Flink gat dan, als er een bullit-blikje in past.
[ afbeelding ]
Je zal wel 'bullet hole' bedoelen
Dat van Mr. Muggles is idd niet eens zo'n slecht idee nee...
In de novels word hij afgeschilderd als een draak, maar dat is te duur om te makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef DaFan het volgende:
Jullie zijn echt niet goed snik.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Coiler het volgende:Helaas, Mr. Muggles kon Mrs. Benett niet beschermen tegen Sylar. Deze theorie mag de prullebak inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
451 °F
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Coiler het volgende:Tuurlijk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, lol? Wat is hier nou zo erg aan dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:53 schreef Tim86 het volgende:
als Mr Muggles een Hero is stop ik met kijken...
Beetje PB niveauquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, lol? Wat is hier nou zo erg aan dan?
een beetje drastisch wellicht maar het zou gewoon te belachelijk voor woorden zijn..quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, lol? Wat is hier nou zo erg aan dan?
Een beetje?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:08 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Een beetje?
Enneh:Die ga ik dan net niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:
Hehe, kunnen wij anders effe over Sylar gaan lullen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
De preview verklapt niet zo veul, en het schept ook geen hoge verwachtingen over de volgende aflevering. Maar wel iets om over door te lullen in het topic in plaats van over f'ing Mr. Muggles en zijn ability te praten
Geen Sylar..quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, kunnen wij anders effe over Sylar gaan lullen?
iddquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:41 schreef EvilMarc het volgende:
Echt jongens.. die mr muggles theorie_!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat sylar de ability van die mexicaanse hotty overneemt. Daarna nodigt hij alle heroes bij elkaar en dan gaat hij lekker stiekem zwarte tranen huilen. Iedereen dood.
Hij iedereen abilities bestuderen en wederom overnemen.
Claire en Peter die overleven het uiteraard, maar claire is nog jong dus zij kan niets. Peter en Sylar krijgen een ultimate clash. Gaan ze allebei alles uit de kast halen. Syler nog meer en donkerder zwarte tranen huilen en peter transformeert zich in snuggles.
wha evah![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef RSH11 het volgende:
En Adam dan?
Adam is er lang uit tegen die tijd. Dude keep upquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef RSH11 het volgende:
En Adam dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Adam is er lang uit tegen die tijd. Dude keep up
Hiro heeft Adam zijn vader zien vermoorden. Hiro gaat 432 jaar terug in de tijd toen adam nog klein was. Hij molesteert hem en fucked hem metaal zo op dat Adam anno 2007 niet meer is dan een kasplantje waar bijwijze van mr snuggles zo nu en dan zijn behoefte doet.
Oldquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Tim86 het volgende:
hayden![]()
http://www.hollywoodtuna.com/?p=3928
Hehe, onze eigen weblog is eigenlijk nog ergerquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:04 schreef Tim86 het volgende:
zag hem vandaag een paar keer op flabber staan maar had beter moeten weten..flabber is eigenlijk altijd oud haha
Ik denk dat sylar de ability van die mexicaanse hotty overneemt. Daarna nodigt hij alle heroes bij elkaar en dan gaat hij lekker stiekem zwarte tranen huilen. Iedereen dood.
Claire en Peter die overleven het uiteraard, maar claire is nog jong dus zij kan niets. Peter en Sylar krijgen een ultimate clash. Gaan ze allebei alles uit de kast halen. Syler nog meer en donkerder zwarte tranen huilen en peter transformeert zich in snuggles.
wha evah![]()
wha evah![]()
Drie mogelijkheden, Bob, Elle of Mohinder.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?
9th Wonders.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:15 schreef RSH11 het volgende:
Waar moet ik morgen nou heen met m'n theorieën?
(nofi Breuls)
Ik heb er wel eentje, wel flauw maar:quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Dalamar het volgende:
Met de informatie die ik nu heb zijn er feiten die voor én tegen deze drie spreken. Iemand nog interessante theorietjes hierover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Mr. Muggles een hero. Zou 't wel lollig vinden als het echt zo was. En Sylar moet weer echt evil worden, want zo als ie nu is, is is ie nogal saai.
![]()
FOK! is hier nu ook even echt raar bezig, hopelijk fixen ze het snel... nog maar 2 dagen!quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef RSH11 het volgende:
Klopt het dat dit topic niet meer in myat staat?
Edit: Oh, nu is 'ie er weer![]()
Nou ja, speculeren, na Volume 1 was het enige speculeren wat er nu met Sylar was gebeurt, en dat weten we nu nog steeds nietquote:Op zondag 25 november 2007 13:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd kut, maar ja... daarna is het weer lekker speculeren [afbeelding]
Alleen dat ie is weggesleept...quote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nou ja, speculeren, na Volume 1 was het enige speculeren wat er nu met Sylar was gebeurt, en dat weten we nu nog steeds niet
Haha, super!quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.drivl.com/posts/view/719
Vooral #12 is een goed argumentquote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.drivl.com/posts/view/719
Ik wacht wel tot dinsdag avond..Heb ik Heroes incl subs =]quote:Op zondag 25 november 2007 21:26 schreef EvilMarc het volgende:
Dinsdag te downloaden, voor de Die-Hards 's ochtends om 2 uur ofzo al.
[afbeelding]
www.bierdopje.comquote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef EvilMarc het volgende:
via http://www.opensubtitles.com natuurlijk..
(of mag dat tegenwoordig ook al niet meer op Fok [afbeelding])
Haha ja, ik ook... Ik praat toch maar niet mee over Mr Muggles... Vind theorie over hem maar onzin... Maar wie weetquote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef sjarreltje het volgende:
Het gaat niet echt meer heul erg ontopic meer hier
..dat geblaat over Mr. Muggles
Oh wat ben ik blij als die aflevering geweest is..eindelijk leven in de toko
Met subs volgt het fijner..Soms praten ze erg onduidelijk of staat de achtergrond muziek vééls te hardquote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Subs, waar is dat goed voor [afbeelding]? Om al die ingewikkelde intelligente dialogen die Heroes rijk is te kunnen volgen?
Niet doenquote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Subs, waar is dat goed voor? Om al die ingewikkelde intelligente dialogen die Heroes rijk is te kunnen volgen?
Dan wordt het wéér Sylar tegen Peter en is de rest van ondergeschikt belang. Lijkt me niet zo heul eerlijkquote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Haha ja, ik ook... Ik praat toch maar niet mee over Mr Muggles... Vind theorie over hem maar onzin... Maar wie weetTrouwens, ik hoop ook dat Sylar zijn krachten weer terug krijgt, hebben we weer meteen actie!
Ja kan ook.... Maar ja... Wij willen ook toch weten waarom Sylar zijn krachten niet meer werken, toch?quote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dan wordt het wéér Sylar tegen Peter en is de rest van ondergeschikt belang. Lijkt me niet zo heul eerlijk
Misschien omdat ik doof ben en geen ruk kan volgen zonder de subs?quote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Subs, waar is dat goed voor? Om al die ingewikkelde intelligente dialogen die Heroes rijk is te kunnen volgen?
Serieus? Ga ik gelijk effe kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
www.bierdopje.com
NL subs..De subs zijn vaak zelfs beter dan subs van NL retail dvd's
pwnd!quote:Op zondag 25 november 2007 23:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien omdat ik doof ben en geen ruk kan volgen zonder de subs?
Adam natuurlijk (met zijn eigen bloed)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Drie mogelijkheden, Bob, Elle of Mohinder.
Bob lijkt me onwaarschijnlijk, want echt vriendjes met Noah was hij niet meer en hij had al besloten om Noah af te maken (de val die Elle en Mohinder hadden gezet was zijn idee).
Mohinder... zou kunnen, hij voelde zich behoorlijk schuldig omdat hij iemand had neergeschoten. Hij wist echter (misschien) niet dat Bob bloed had afgenomen van Claire.
Elle... ze was redelijk pissed over het hele gedoe (tegen haar vader) waarbij ze werd neergeschoten. Ik kan echter zo snel geen reden bedenken waarom ze Noah terug zou willen halen.
Met de informatie die ik nu heb zijn er feiten die voor én tegen deze drie spreken. Iemand nog interessante theorietjes hierover?
Adam weet niet eens wat er op dit moment gebeurd met Noah omdattie met Peter in Canada zit. En daar waar Noah zat leek wel op een company-gevangeniscel .. ik denk niet dat een 'voortvluchtige' daar langs komtquote:Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef Ximo het volgende:
[..]
Adam natuurlijk (met zijn eigen bloed)
Ah, okéquote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld naar jou..maar naar merkie
Nekschot voor Mr. Mugglesquote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ah, oké
Damn, Mr. Muggles is echt schattig <3
quote:Op zondag 25 november 2007 23:55 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nekschot voor Mr. Muggles ~O>
Nu vraag ik me wel opeens af hoe het eruit zou zien als Sylar met z'n telekinese het oh zo poreuze schedeltje van Mr. Muggles open snijdtquote:
Je weet niet hoeveel tijd er is verstreken sinds zijn dood en zijn ontwaken uit de dood, dus het zou zeer goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Adam weet niet eens wat er op dit moment gebeurd met Noah omdattie met Peter in Canada zit. En daar waar Noah zat leek wel op een company-gevangeniscel .. ik denk niet dat een 'voortvluchtige' daar langs komt
Denk 'es 'logisch' na (voor zover dat bij een serie kan).. Bennet werd op een parkeerplaats neergeschoten door mensen van The Company. Die zullen em daar niet hebben laten liggen. En aangezien het nogal hectisch was in het verhaal denk ik niet dat er heel veel tijd verstreken is. Dat shanti-virus zou toch binnen 2 dagen uitbreken..quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel tijd er is verstreken sinds zijn dood en zijn ontwaken uit de dood, dus het zou zeer goed mogelijk kunnen zijn.
Wie zegt dat hij niet wakker wordt in een tijd waar de shanti-virus al uitgebroken is.quote:Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Denk 'es 'logisch' na (voor zover dat bij een serie kan).. Bennet werd op een parkeerplaats neergeschoten door mensen van The Company. Die zullen em daar niet hebben laten liggen. En aangezien het nogal hectisch was in het verhaal denk ik niet dat er heel veel tijd verstreken is. Dat shanti-virus zou toch binnen 2 dagen uitbreken..
quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet wakker wordt in een tijd waar de shanti-virus al uitgebroken is.
HA! Daar heb ik je dan toch eventjes he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop snel <3quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vraag: wanneer wordt bekend wat de superkrachten van Mr. Muggles zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |