Het valt nu echt enorm mee... het ging paar weken terug echt heel hardquote:Op donderdag 22 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat vliegt dit topic!
Lijkt West wel! Of Nathan!
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3quote:Op donderdag 22 november 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
En nog steeds hebben wij iemand nodig die de OP wil maken [afbeelding]
Of een beetje algemene OP?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3
Allang... volume 2 stopt over 2 afleveringen en dan moeten wij wachten... hoelang precies weet niemandquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Ulreazj het volgende:
Al bekend of die schrijversstaking nog effect heeft op Heroes ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:50 schreef got.rice het volgende:
woooowww het stukje waar hayden zit vastgebonden bij meneer bob, wat een benen!
Niet bekend. Ik betwijfel of dieren ook het mutatie-dna hebben of kunnen krijgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?
tvp
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijvenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?
tvp
Zou wel interessant zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:
[..]
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven![]()
Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoortquote:Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:
[..]
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven![]()
Jepquote:
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:quote:Op donderdag 22 november 2007 11:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
En de pleegzus van Mica dan? Die kan ook nog wel s interessant worden.
Ik denk dat Caitlin bedoeld wordt.... die nu gevangen zit in New York van de toekomst.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.
Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.
Klinkt logisch ja. Zoiets dacht ik ook al wel. Sylar als Spock tegen Kirk: "You don't know anything about power... that's logical"quote:Op donderdag 22 november 2007 12:06 schreef RSH11 het volgende:
Ik lees net dat Sylar er de laatste tijd niet is omdat hij die nieuwe Star Trek film aan het opnemen is.
Dar pleegzusje kan spier bewegingen kopiëren. Haar abilety was iets met "muscle nogwates".quote:Op donderdag 22 november 2007 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.
Peter die kopieert hè, die pleegzus van Micah 'leert' van wat ze ziet. Zou ze dan ook kunnen 'leren' hoe ze bijv. elektrische schokken moet produceren/afschieten zoals Elle? Lijkt me stug, want daar moet je echt het DNA oid voor hebben toch? Maar Sylar dan.. die 'leest' de hersenen van ´n ander en dan kan ie 't ineens ook?![]()
Of denk ik nou krom?
Ik geef toequote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef JK het volgende:
[..]
Een promo laat wel zien wat er gaat gebeuren in de volgende aflevering, bij een trailer van een film is dat nog erger. Dan laten ze scenes zien die soms niet eens in de film voorkomen![]()
Bijv. de trailer van de 'horror'film 1408... die was even heel anders dan de film, laatste keer dat ik een trailer geloof.De trailer was gaaf, de film ook wel vermakelijk, maar minder omdat ik er meer van verwachtte door de scenes in de trailer
![]()
Ik ga wel altijd blanco in de nieuwe aflevering, door niet dit topic te lezen van te voren (en niet in FTD de omschrijving van de aflevering)![]()
Wtf, hij is leukquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef EvilMarc het volgende:
Die heeft toch geen krachten?
En Treveo je ava.. fucked up man![]()
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef RSH11 het volgende:
Misschien gaan Maya en Monica een belangrijkere rol spelen in deel 3...?
Bol heeft hem overigens ookquote:Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:
Voor de liefhebbers een paar fotootjes van Hayden.
Oh, en er is een boek uit over Heroes.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:Je kunt het geslacht van het hondje niet eens zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..dus Mr. is alleen maar extra afleiding
![]()
Wtf, Saving Charlie? -,-... das zo'n serveersterquote:Op donderdag 22 november 2007 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
En een extra novel: Heroes: Saving Charlie: A Novel
Yupquote:Op donderdag 22 november 2007 12:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf, Saving Charlie? -,-... das zo'n serveerster
Maya zal wel per ongeluk dat virus gaan verspreiden, of anders Sylar die haar gedood heeft...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:25 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Geen idee. Meer een hoopvolle gedachte
Ze was echt cute... jammer dat ze er niet meer isquote:Op donderdag 22 november 2007 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Yupdie snel kon leren... Sylar hebben haar ziel
![]()
Bwoaah ja, bij Borat bijvoorbeeld had je onderhand alle leuke grappen al in de trailer zitten, was echt boutquote:Op donderdag 22 november 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik geef toeer zijn idd ook hele slechte trailers
(zo heb ik ooit een film gekeken waarbij voor de hoofdfilm de trailer van de film was te zien, wat al ongebruikelijk is, waarin ook nog eens de afloop van de film was te zien
![]()
![]()
Dude, alsof die mevrouw Bennet haar vrouwelijke hond Mr. Muggles zou noemen.. nuh uh.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kunt het geslacht van het hondje niet eens ziendus Mr. is alleen maar extra afleiding
Jaa.. Charlie was zo liev.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze was echt cute... jammer dat ze er niet meer is
Quote van Hiro (uit haar wiki)quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze was echt cute... jammer dat ze er niet meer is
Hoezo? Ik had zin in een andere... vind hem wel cool tbhquote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef hetzusjevan het volgende:
En Treveo wtf is met je avatar?
Hij is vetquote:Op donderdag 22 november 2007 13:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had zin in een andere... vind hem wel cool tbh
de combinatie gewoon 8)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bijzonder zijn ze toch ook weer niet? Of je moet het lage, strakke cheerleader pakje bedoelen
Ja joh..als het seizoen net is afgelopenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... over een maandje ofzo ga ik wel weer terug op die van Heroes
Ahja, is waar ook.. dan maar als volume 3 weer begintquote:Op donderdag 22 november 2007 16:13 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ja joh..als het seizoen net is afgelopen
..nog vier-en-een-halve dag btw![]()
Ik zal mezelf ook maar es een leuke heroes-pic aanmetenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ahja, is waar ook.. dan maar als volume 3 weer begint
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:06 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ook maar es een leuke heroes-pic aanmeten
Ik moest serieus zwaar nadenken wanneer Sylar boom zegt (als in treequote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?
Hehe, "boem" dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik moest serieus zwaar nadenken wanneer Sylar boom zegt (als in tree) maar nu begrijp ik hem.
Nehh..dat stukje had eigenlijk nog veel vetter kunnen zijn naar mijn mening. Ik denk iets van Noah ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |