Welke?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
Gooi nou die quote van Noah in de TT.
Best lache die foto's op die sitequote:WE PAY KRISTEN BELL IN CASH AND SHE COUNTS IT OUT EVERY DAY
Waar zie je hem het liefst staan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
Gooi nou die quote van Noah in de TT.
"Stings like a bitch, doesn't it "quote:
Achter het nummertjequote:
stomme aapquote:
Wtf! Moeten wij hem nog langer gaan missen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Euwh, ik las dat LasTeR gebanned was?
[..]
stomme aap.
Ga je heeeeeel diep schamen !!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef Ulreazj het volgende:
Binnenkort echt keer die afleveringen gaan kijken. Loop al achter sinds episode 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef sky2k het volgende:
Heroes EP2 10 PromoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JK op 21-11-2007 18:41:30 ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef Geqxon het volgende:
"He's adorable, can I keep him?"
Het is merkbaar dat Elle nog nooit goed geneukt is.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Ga je heeeeeel diep schamen !!!![]()
Waar denkt men hier trouwens aan joh, 'Elle die nog nooit goed geneukt heeft', Incolumis over het maagdenvlies van Claire.... misschien missen deze mannen zelf sex ofzo?![]()
Ze zal altijd maagd blijven, ook als ze 24 uur per dag sex heeft.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sex met Claire zal er nooit van komen. Door haar regeneration zal ze voor eeuwig en altijd jailbait blijven.
"Wel eens."quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Treveo het volgende:
Ach, Breuls komt hier wel eens en die zal het wel even aanpassen
Dat hangt van de staking af. Maandag zijn er onderhandelingen en als die nut hebben is de staking afgelopen en kan productie weer opgepakt worden. Overigens haal je Episode en Volume door elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:49 schreef SiGNe het volgende:
Is er eigenlijk al bekend of ze nou gaan stoppen na aflevering 11 of dat ze toch verder gaan (evt. met een minipauze om de boel op te kunnen nemen)?
(Edit: Net even terug gelezen in het vorige topic en ze stoppen wel met episode 2, maar of ze met seizoen 2 stoppen is me nog niet duidelijk)
Dat hoeft niet. Dat betekent dat Nathan ook regeneratie krachten heeft, maar waarom zou ie dan als een van de eerste dood gaan door 't shanti virus?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet dat ik kan editten maar er kwam even iets in me op waar ik toch de mening van anderen over wil horen:
Noah heeft nu bloed gekregen van Claire (of evt, Adam, zou ook een mogelijkheid kunnen zijn), zou dat inhouden dat Noah nu ook eigen krachten gaat krijgen en ook een Hero wordt?
En als dat zo zou zijn, heeft hij nu regeneration powers of krijgt hij een eigen kracht?
Nou ik denk niet dat Noah en Nathan nu regeneratie krachten bezitten. Het is enkel bloed.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet dat ik kan editten maar er kwam even iets in me op waar ik toch de mening van anderen over wil horen:
Noah heeft nu bloed gekregen van Claire (of evt, Adam, zou ook een mogelijkheid kunnen zijn), zou dat inhouden dat Noah nu ook eigen krachten gaat krijgen en ook een Hero wordt?
En als dat zo zou zijn, heeft hij nu regeneration powers of krijgt hij een eigen kracht?
(sorry hoor, maar ben net klaar met kijken)
Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.quote:
Idd... maar Ruzbeh en Symer zijn er nog steeds nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:08 schreef Jovatov het volgende:
Wat zijn die trailers toch weer ontzettend vet zeg. Wat mij betreft had Heroes seizoen 2 een slechte start maar dat is wel helemaal goed gekomen.
Mmm, ik dacht dat je dacht dat Noah ook regeneration heeft, maar dat heb ik even verkeerd gelezenquote:
Hehe, volgens mij begint ze te snappen hoe slecht Bob is/was ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij was weer goed.
Kan niet wachten tot het moment dat Kristen Bell Haydens aars rond schopt. Want die bitchfight zit er duidelijk aan te komen, na die dode blikken naar elkaar tijdens de overdracht.
Lol, kom eens uit je grotquote:Op woensdag 21 november 2007 13:12 schreef Ace1 het volgende:
Waarom moet het nu over 2 afleveringen afgelopen zijn? Seizoen heeft toch 24 eps?
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Ja, 't is een lekkere stroomstootquote:Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef Tommeh het volgende:
Wat was die laatste aflevering vet zeg. Oei oei, en Kirsten Bell![]()
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 09:01 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen bad guys![]()
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestop zich vrij onschuldig idd
tvp
Ja... maar het was wel eerst de bedoeling om de volumes gewoon na elkaar te uitzenden... nu komt er een pauze tussen in van ongeveer paar maandenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.
Al kent Adam iedereen natuurlijk meer als Sark uit Aliasquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:Noah: CSI Miami - Murder in a Flash Peter: CSI Las Vegas - Friends & Lovers Micah: CSI Miami - Pro Per Monica: CSI Miami - Deviant Adam Monroe: CSI Miami - Felony Flight & CSI Las Vegas - Crow's Feet Bob: 5 episodes van CSI Miami als Assistant State Attorney Don Haffman D.L.: CSI Miami - Complications
En zo nog wel meer non-important personen uit Heroes
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Vond ik ook een sterke..iets later noemt ze 'm "Fightclub"quote:Op woensdag 21 november 2007 14:52 schreef Dethroned het volgende:
Elle vs Mohinder
Elle:"So what's your special power ?" "Punching bag ?"
Er is geen sprake van afraffelen aangezien het volume toch al afgelopen zou zijn binnen de 2 komende afleveringen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.
Neuh, mag de moderator doen als het tegen de regels is.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.
Onzin. Gepraat over de promos hoort in spoilers. En je speculeert op basis van de promo. Dus hoort het in spoilers. Gepraat over de aflevering zelf niet. Mensen die de aflevering nog niet gezien hebben, betreden het topic idd op eigen risico. Maar bij promo's geldt dat niet. Dat is in elk tv-topic de regel.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Neuh, mag de moderator doen als het tegen de regels is.
Het is allemaal speculeren en bovendien, men weet dat als ze in dit topic kijken dat er dan al vaak teveel verteld wordt. Als er een nieuwe aflevering is, kijk ik niet in dit topic. Pas er na. 'Gelukkig Noah niet dood' stond er geloof ik 's middags al op, terwijl ik pas 's avonds ga kijken. Dan ga ik ook niet klagen dat het tussen spoilertags moet. Wil je niets weten , dan gewoon dit topic niet lezen![]()
Dat dacht ik aan het begin van de staking ook. Maar het was al snel te merken dat het verhaal hierdoor echt een enorme boost heeft gekregen en dat de komende 2 afleveringen bomvol zittenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.
Er wordt alleen teveel verteld door de wat dommere mensen die vergeten tags te plaatsen. Komt gelukkig bijna nooit voor. En het is algemeen bekend dat er nadat de aflevering is uitgezonden over gepraat mag worden zonder tags, en dus komt iedereen die het nog niet gezien heeft niet in dit topic. Je hebt dan ook niets om over te klagen, aangezien het gewoon volgens de normale regeltjes gaat.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Het is allemaal speculeren en bovendien, men weet dat als ze in dit topic kijken dat er dan al vaak teveel verteld wordt. Als er een nieuwe aflevering is, kijk ik niet in dit topic. Pas er na. 'Gelukkig Noah niet dood' stond er geloof ik 's middags al op, terwijl ik pas 's avonds ga kijken. Dan ga ik ook niet klagen dat het tussen spoilertags moet. Wil je niets weten , dan gewoon dit topic niet lezen![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Promo's scheppen voor mij teveel een vertekend beeld van de aflevering, vind het wel leuk om er blanco in te gaan zeg maar.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:42 schreef JK het volgende:
Snap sowieso niet hoe jullie het kunnen weerstaan om GEEN promo te kijken.
Dat gaan ze dus ook doen... een pauze inlassen en dus niet afraffelenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
QFT... als je over een aflevering praat nadat het uitgezonden is = geen spoiler. Maar de promo's of andere meuk die dingen kunnen verklappen moeten vind ik gewoon in de tagsquote:Op woensdag 21 november 2007 18:13 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Er wordt alleen teveel verteld door de wat dommere mensen die vergeten tags te plaatsen. Komt gelukkig bijna nooit voor. En het is algemeen bekend dat er nadat de aflevering is uitgezonden over gepraat mag worden zonder tags, en dus komt iedereen die het nog niet gezien heeft niet in dit topic. Je hebt dan ook niets om over te klagen, aangezien het gewoon volgens de normale regeltjes gaat.
Promo's worden echter niet door iedereen bekeken en horen dus gewoon tussen tags.
Ik heb paar keer de promo's gezien en toen vond ik de afleveringen minder leuk omdat ik toen al wist waar het ongeveer heen ging... daarom kijk ik dus liever geen promo'squote:Op woensdag 21 november 2007 18:42 schreef JK het volgende:
Nou, vooruit. Spoilertags geplaatst.
Voortaan iedereen wel de promo kijken hoor![]()
Snap sowieso niet hoe jullie het kunnen weerstaan om GEEN promo te kijken.
Liftquote:Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik heb paar keer de promo's gezien en toen vond ik de afleveringen minder leuk omdat ik toen al wist waar het ongeveer heen ging... daarom kijk ik dus liever geen promo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
SPOILER: regels zijn regels
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:50 schreef planethugo het volgende:
vette aflevering
alleen zag je het natuurlijk al aankomen dat bennet niet dood ging door dat bloed
Nouja, hij zat bij mij achter de laatste aflevering en ik heb hem toch echt zo snel mogelijk weggeklikt.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
. Als het hier op tv was zou ook niemand de promo weg zappen.
Wtf? Vage rip heb je dan ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nouja, hij zat bij mij achter de laatste aflevering en ik heb hem toch echt zo snel mogelijk weggeklikt.
Ik denk Mohinder, trouwens the Company is niet badquote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?
Is wel vaker hoor. Weet niet of het de echte promo was, maar in ieder geval zo'n volgende week in Heroes verhaaltje.quote:
Dat kan... ik ben echt benieuwdquote:Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef Ogala het volgende:
[..]
Ik denk Mohinder, trouwens the Company is niet badmeer dat was Adam.
Heb ik echt nooit gehad toen ik een rip ging kijken...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is wel vaker hoor. Weet niet of het de echte promo was, maar in ieder geval zo'n volgende week in Heroes verhaaltje.
Een promo laat wel zien wat er gaat gebeuren in de volgende aflevering, bij een trailer van een film is dat nog erger. Dan laten ze scenes zien die soms niet eens in de film voorkomenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Promo's scheppen voor mij teveel een vertekend beeld van de aflevering, vind het wel leuk om er blanco in te gaan zeg maar.
Ik denk niet dat het is gebeurd zonder dat Bob ervan weet. Bob weet waarschijnlijk ook wel dat mensen gehealed kunnen worden met het bloed en heeft een flinke zak afgenomen bij Claire. En de ruimte waar hij verbleef leek ook wel op zo'n medische gevangenis van de Company.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef Ogala het volgende:
[..]
Ik denk Mohinder, trouwens the Company is niet badmeer dat was Adam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Dat vind ik een goed punt... hij kan idd zorgen dat hij meer bloed van Claire gaat krijgen iddquote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef sjarreltje het volgende:
Daarnaast heeft Bob nu iets leuks om Claire te paaien tot wat bloeddonatie.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef RSH11 het volgende:
Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:53 schreef RandomReader het volgende:
Ah de promo ziet er echt goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is idd kut, maar dan hebben wij denk ik weer even tijd om te gaan speculerenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef RSH11 het volgende:
Nog maar 2 afleveringen te gaan voorlopig
Het valt nu echt enorm mee... het ging paar weken terug echt heel hardquote:Op donderdag 22 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat vliegt dit topic!
Lijkt West wel! Of Nathan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |