Welke?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
Gooi nou die quote van Noah in de TT.
Best lache die foto's op die sitequote:WE PAY KRISTEN BELL IN CASH AND SHE COUNTS IT OUT EVERY DAY
Waar zie je hem het liefst staan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
Gooi nou die quote van Noah in de TT.
"Stings like a bitch, doesn't it "quote:
Achter het nummertjequote:
stomme aapquote:
Wtf! Moeten wij hem nog langer gaan missen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Euwh, ik las dat LasTeR gebanned was?
[..]
stomme aap.
Ga je heeeeeel diep schamen !!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef Ulreazj het volgende:
Binnenkort echt keer die afleveringen gaan kijken. Loop al achter sinds episode 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef sky2k het volgende:
Heroes EP2 10 PromoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JK op 21-11-2007 18:41:30 ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef Geqxon het volgende:
"He's adorable, can I keep him?"
Het is merkbaar dat Elle nog nooit goed geneukt is.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Ga je heeeeeel diep schamen !!!![]()
Waar denkt men hier trouwens aan joh, 'Elle die nog nooit goed geneukt heeft', Incolumis over het maagdenvlies van Claire.... misschien missen deze mannen zelf sex ofzo?![]()
Ze zal altijd maagd blijven, ook als ze 24 uur per dag sex heeft.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sex met Claire zal er nooit van komen. Door haar regeneration zal ze voor eeuwig en altijd jailbait blijven.
"Wel eens."quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Treveo het volgende:
Ach, Breuls komt hier wel eens en die zal het wel even aanpassen
Dat hangt van de staking af. Maandag zijn er onderhandelingen en als die nut hebben is de staking afgelopen en kan productie weer opgepakt worden. Overigens haal je Episode en Volume door elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:49 schreef SiGNe het volgende:
Is er eigenlijk al bekend of ze nou gaan stoppen na aflevering 11 of dat ze toch verder gaan (evt. met een minipauze om de boel op te kunnen nemen)?
(Edit: Net even terug gelezen in het vorige topic en ze stoppen wel met episode 2, maar of ze met seizoen 2 stoppen is me nog niet duidelijk)
Dat hoeft niet. Dat betekent dat Nathan ook regeneratie krachten heeft, maar waarom zou ie dan als een van de eerste dood gaan door 't shanti virus?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet dat ik kan editten maar er kwam even iets in me op waar ik toch de mening van anderen over wil horen:
Noah heeft nu bloed gekregen van Claire (of evt, Adam, zou ook een mogelijkheid kunnen zijn), zou dat inhouden dat Noah nu ook eigen krachten gaat krijgen en ook een Hero wordt?
En als dat zo zou zijn, heeft hij nu regeneration powers of krijgt hij een eigen kracht?
Nou ik denk niet dat Noah en Nathan nu regeneratie krachten bezitten. Het is enkel bloed.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet dat ik kan editten maar er kwam even iets in me op waar ik toch de mening van anderen over wil horen:
Noah heeft nu bloed gekregen van Claire (of evt, Adam, zou ook een mogelijkheid kunnen zijn), zou dat inhouden dat Noah nu ook eigen krachten gaat krijgen en ook een Hero wordt?
En als dat zo zou zijn, heeft hij nu regeneration powers of krijgt hij een eigen kracht?
(sorry hoor, maar ben net klaar met kijken)
Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.quote:
Idd... maar Ruzbeh en Symer zijn er nog steeds nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:08 schreef Jovatov het volgende:
Wat zijn die trailers toch weer ontzettend vet zeg. Wat mij betreft had Heroes seizoen 2 een slechte start maar dat is wel helemaal goed gekomen.
Mmm, ik dacht dat je dacht dat Noah ook regeneration heeft, maar dat heb ik even verkeerd gelezenquote:
Hehe, volgens mij begint ze te snappen hoe slecht Bob is/was ofzoquote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij was weer goed.
Kan niet wachten tot het moment dat Kristen Bell Haydens aars rond schopt. Want die bitchfight zit er duidelijk aan te komen, na die dode blikken naar elkaar tijdens de overdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |