Lol, kom eens uit je grotquote:Op woensdag 21 november 2007 13:12 schreef Ace1 het volgende:
Waarom moet het nu over 2 afleveringen afgelopen zijn? Seizoen heeft toch 24 eps?
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Ja, 't is een lekkere stroomstootquote:Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef Tommeh het volgende:
Wat was die laatste aflevering vet zeg. Oei oei, en Kirsten Bell![]()
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestquote:Op woensdag 21 november 2007 09:01 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen bad guys![]()
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sylar is overigens Car stripper in een ep van CSI geweestop zich vrij onschuldig idd
tvp
Ja... maar het was wel eerst de bedoeling om de volumes gewoon na elkaar te uitzenden... nu komt er een pauze tussen in van ongeveer paar maandenquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deze arc/volume was toch sowieso binnen 2 aflevering afgelopen? Dat was toch altijd al het plan om seizoen 2 uit meerdere volumes te laten bestaan.
Al kent Adam iedereen natuurlijk meer als Sark uit Aliasquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik zo eens verder naar de belangrijek personen uit de cast kijk:Noah: CSI Miami - Murder in a Flash Peter: CSI Las Vegas - Friends & Lovers Micah: CSI Miami - Pro Per Monica: CSI Miami - Deviant Adam Monroe: CSI Miami - Felony Flight & CSI Las Vegas - Crow's Feet Bob: 5 episodes van CSI Miami als Assistant State Attorney Don Haffman D.L.: CSI Miami - Complications
En zo nog wel meer non-important personen uit Heroes
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lol, kom eens uit je grot
Staking in film- en televisieland
Staking in film- en televisieland #2
Vond ik ook een sterke..iets later noemt ze 'm "Fightclub"quote:Op woensdag 21 november 2007 14:52 schreef Dethroned het volgende:
Elle vs Mohinder
Elle:"So what's your special power ?" "Punching bag ?"
Er is geen sprake van afraffelen aangezien het volume toch al afgelopen zou zijn binnen de 2 komende afleveringen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.
Neuh, mag de moderator doen als het tegen de regels is.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken geen promo's, dus misschien kan je het beter in tags zetten.
Onzin. Gepraat over de promos hoort in spoilers. En je speculeert op basis van de promo. Dus hoort het in spoilers. Gepraat over de aflevering zelf niet. Mensen die de aflevering nog niet gezien hebben, betreden het topic idd op eigen risico. Maar bij promo's geldt dat niet. Dat is in elk tv-topic de regel.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Neuh, mag de moderator doen als het tegen de regels is.
Het is allemaal speculeren en bovendien, men weet dat als ze in dit topic kijken dat er dan al vaak teveel verteld wordt. Als er een nieuwe aflevering is, kijk ik niet in dit topic. Pas er na. 'Gelukkig Noah niet dood' stond er geloof ik 's middags al op, terwijl ik pas 's avonds ga kijken. Dan ga ik ook niet klagen dat het tussen spoilertags moet. Wil je niets weten , dan gewoon dit topic niet lezen![]()
Dat dacht ik aan het begin van de staking ook. Maar het was al snel te merken dat het verhaal hierdoor echt een enorme boost heeft gekregen en dat de komende 2 afleveringen bomvol zittenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze toch ook gewoon een pauze inlassen, waarom moeten ze had nu binnen 2 aflevering afraffelen.
Er wordt alleen teveel verteld door de wat dommere mensen die vergeten tags te plaatsen. Komt gelukkig bijna nooit voor. En het is algemeen bekend dat er nadat de aflevering is uitgezonden over gepraat mag worden zonder tags, en dus komt iedereen die het nog niet gezien heeft niet in dit topic. Je hebt dan ook niets om over te klagen, aangezien het gewoon volgens de normale regeltjes gaat.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Het is allemaal speculeren en bovendien, men weet dat als ze in dit topic kijken dat er dan al vaak teveel verteld wordt. Als er een nieuwe aflevering is, kijk ik niet in dit topic. Pas er na. 'Gelukkig Noah niet dood' stond er geloof ik 's middags al op, terwijl ik pas 's avonds ga kijken. Dan ga ik ook niet klagen dat het tussen spoilertags moet. Wil je niets weten , dan gewoon dit topic niet lezen![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef JK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |