AYBABTUquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alles voor zijn image hèDan maar zonder sterkte
Nu moet hij zijn bijnaam wel veranderen
"The man with the horn rimmed glasses with a bullithole in it / HRGWBH"![]()
Flink gat dan, als er een bullit-blikje in past.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"The man with the horn rimmed glasses with a bullithole in it / HRGWBH"![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:21 schreef JK het volgende:
[..]
Flink gat dan, als er een bullit-blikje in past.
[ afbeelding ]
Je zal wel 'bullet hole' bedoelen
Echt, ik vind het wel kunnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:41 schreef EvilMarc het volgende:
Echt jongens.. die mr muggles theorie_!
Op de een of andere manier past het gewoon bij het heroes-verhaal. En Mr. Muggles heeft wel een enigszins opvallende rol. Maar toch verwacht ik het nietquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:21 schreef JK het volgende:
[..]
Flink gat dan, als er een bullit-blikje in past.
[ afbeelding ]
Je zal wel 'bullet hole' bedoelen
Dat van Mr. Muggles is idd niet eens zo'n slecht idee nee...
In de novels word hij afgeschilderd als een draak, maar dat is te duur om te makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef DaFan het volgende:
Jullie zijn echt niet goed snik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Coiler het volgende:Helaas, Mr. Muggles kon Mrs. Benett niet beschermen tegen Sylar. Deze theorie mag de prullebak inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
451 °F
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef Coiler het volgende:Tuurlijk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, lol? Wat is hier nou zo erg aan dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:53 schreef Tim86 het volgende:
als Mr Muggles een Hero is stop ik met kijken...
Beetje PB niveauquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, lol? Wat is hier nou zo erg aan dan?
een beetje drastisch wellicht maar het zou gewoon te belachelijk voor woorden zijn..quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, lol? Wat is hier nou zo erg aan dan?
Een beetje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:08 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Een beetje?
Enneh:Die ga ik dan net niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:
Hehe, kunnen wij anders effe over Sylar gaan lullen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
De preview verklapt niet zo veul, en het schept ook geen hoge verwachtingen over de volgende aflevering. Maar wel iets om over door te lullen in het topic in plaats van over f'ing Mr. Muggles en zijn ability te praten
Geen Sylar..quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, kunnen wij anders effe over Sylar gaan lullen?
iddquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:41 schreef EvilMarc het volgende:
Echt jongens.. die mr muggles theorie_!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat sylar de ability van die mexicaanse hotty overneemt. Daarna nodigt hij alle heroes bij elkaar en dan gaat hij lekker stiekem zwarte tranen huilen. Iedereen dood.
Hij iedereen abilities bestuderen en wederom overnemen.
Claire en Peter die overleven het uiteraard, maar claire is nog jong dus zij kan niets. Peter en Sylar krijgen een ultimate clash. Gaan ze allebei alles uit de kast halen. Syler nog meer en donkerder zwarte tranen huilen en peter transformeert zich in snuggles.
wha evah![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef RSH11 het volgende:
En Adam dan?
Adam is er lang uit tegen die tijd. Dude keep upquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef RSH11 het volgende:
En Adam dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Adam is er lang uit tegen die tijd. Dude keep up
Hiro heeft Adam zijn vader zien vermoorden. Hiro gaat 432 jaar terug in de tijd toen adam nog klein was. Hij molesteert hem en fucked hem metaal zo op dat Adam anno 2007 niet meer is dan een kasplantje waar bijwijze van mr snuggles zo nu en dan zijn behoefte doet.
Oldquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Tim86 het volgende:
hayden![]()
http://www.hollywoodtuna.com/?p=3928
Hehe, onze eigen weblog is eigenlijk nog ergerquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:04 schreef Tim86 het volgende:
zag hem vandaag een paar keer op flabber staan maar had beter moeten weten..flabber is eigenlijk altijd oud haha
Ik denk dat sylar de ability van die mexicaanse hotty overneemt. Daarna nodigt hij alle heroes bij elkaar en dan gaat hij lekker stiekem zwarte tranen huilen. Iedereen dood.
Claire en Peter die overleven het uiteraard, maar claire is nog jong dus zij kan niets. Peter en Sylar krijgen een ultimate clash. Gaan ze allebei alles uit de kast halen. Syler nog meer en donkerder zwarte tranen huilen en peter transformeert zich in snuggles.
wha evah![]()
wha evah![]()
Drie mogelijkheden, Bob, Elle of Mohinder.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?
9th Wonders.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:15 schreef RSH11 het volgende:
Waar moet ik morgen nou heen met m'n theorieën?
(nofi Breuls)
Ik heb er wel eentje, wel flauw maar:quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Dalamar het volgende:
Met de informatie die ik nu heb zijn er feiten die voor én tegen deze drie spreken. Iemand nog interessante theorietjes hierover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |