SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Mr. Muggles een hero. Zou 't wel lollig vinden als het echt zo was. En Sylar moet weer echt evil worden, want zo als ie nu is, is is ie nogal saai.
![]()
FOK! is hier nu ook even echt raar bezig, hopelijk fixen ze het snel... nog maar 2 dagen!quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef RSH11 het volgende:
Klopt het dat dit topic niet meer in myat staat?
Edit: Oh, nu is 'ie er weer![]()
Nou ja, speculeren, na Volume 1 was het enige speculeren wat er nu met Sylar was gebeurt, en dat weten we nu nog steeds nietquote:Op zondag 25 november 2007 13:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd kut, maar ja... daarna is het weer lekker speculeren [afbeelding]
Alleen dat ie is weggesleept...quote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nou ja, speculeren, na Volume 1 was het enige speculeren wat er nu met Sylar was gebeurt, en dat weten we nu nog steeds niet
Haha, super!quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.drivl.com/posts/view/719
Vooral #12 is een goed argumentquote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.drivl.com/posts/view/719
Ik wacht wel tot dinsdag avond..Heb ik Heroes incl subs =]quote:Op zondag 25 november 2007 21:26 schreef EvilMarc het volgende:
Dinsdag te downloaden, voor de Die-Hards 's ochtends om 2 uur ofzo al.
[afbeelding]
www.bierdopje.comquote:Op zondag 25 november 2007 21:33 schreef EvilMarc het volgende:
via http://www.opensubtitles.com natuurlijk..
(of mag dat tegenwoordig ook al niet meer op Fok [afbeelding])
Haha ja, ik ook... Ik praat toch maar niet mee over Mr Muggles... Vind theorie over hem maar onzin... Maar wie weetquote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef sjarreltje het volgende:
Het gaat niet echt meer heul erg ontopic meer hier
..dat geblaat over Mr. Muggles
Oh wat ben ik blij als die aflevering geweest is..eindelijk leven in de toko
Met subs volgt het fijner..Soms praten ze erg onduidelijk of staat de achtergrond muziek vééls te hardquote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Subs, waar is dat goed voor [afbeelding]? Om al die ingewikkelde intelligente dialogen die Heroes rijk is te kunnen volgen?
Niet doenquote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Subs, waar is dat goed voor? Om al die ingewikkelde intelligente dialogen die Heroes rijk is te kunnen volgen?
Dan wordt het wéér Sylar tegen Peter en is de rest van ondergeschikt belang. Lijkt me niet zo heul eerlijkquote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Haha ja, ik ook... Ik praat toch maar niet mee over Mr Muggles... Vind theorie over hem maar onzin... Maar wie weetTrouwens, ik hoop ook dat Sylar zijn krachten weer terug krijgt, hebben we weer meteen actie!
Ja kan ook.... Maar ja... Wij willen ook toch weten waarom Sylar zijn krachten niet meer werken, toch?quote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dan wordt het wéér Sylar tegen Peter en is de rest van ondergeschikt belang. Lijkt me niet zo heul eerlijk
Misschien omdat ik doof ben en geen ruk kan volgen zonder de subs?quote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
Subs, waar is dat goed voor? Om al die ingewikkelde intelligente dialogen die Heroes rijk is te kunnen volgen?
Serieus? Ga ik gelijk effe kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
www.bierdopje.com
NL subs..De subs zijn vaak zelfs beter dan subs van NL retail dvd's
pwnd!quote:Op zondag 25 november 2007 23:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien omdat ik doof ben en geen ruk kan volgen zonder de subs?
Adam natuurlijk (met zijn eigen bloed)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Drie mogelijkheden, Bob, Elle of Mohinder.
Bob lijkt me onwaarschijnlijk, want echt vriendjes met Noah was hij niet meer en hij had al besloten om Noah af te maken (de val die Elle en Mohinder hadden gezet was zijn idee).
Mohinder... zou kunnen, hij voelde zich behoorlijk schuldig omdat hij iemand had neergeschoten. Hij wist echter (misschien) niet dat Bob bloed had afgenomen van Claire.
Elle... ze was redelijk pissed over het hele gedoe (tegen haar vader) waarbij ze werd neergeschoten. Ik kan echter zo snel geen reden bedenken waarom ze Noah terug zou willen halen.
Met de informatie die ik nu heb zijn er feiten die voor én tegen deze drie spreken. Iemand nog interessante theorietjes hierover?
Adam weet niet eens wat er op dit moment gebeurd met Noah omdattie met Peter in Canada zit. En daar waar Noah zat leek wel op een company-gevangeniscel .. ik denk niet dat een 'voortvluchtige' daar langs komtquote:Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef Ximo het volgende:
[..]
Adam natuurlijk (met zijn eigen bloed)
Ah, okéquote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld naar jou..maar naar merkie
Nekschot voor Mr. Mugglesquote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ah, oké
Damn, Mr. Muggles is echt schattig <3
quote:Op zondag 25 november 2007 23:55 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Nekschot voor Mr. Muggles ~O>
Nu vraag ik me wel opeens af hoe het eruit zou zien als Sylar met z'n telekinese het oh zo poreuze schedeltje van Mr. Muggles open snijdtquote:
Je weet niet hoeveel tijd er is verstreken sinds zijn dood en zijn ontwaken uit de dood, dus het zou zeer goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Adam weet niet eens wat er op dit moment gebeurd met Noah omdattie met Peter in Canada zit. En daar waar Noah zat leek wel op een company-gevangeniscel .. ik denk niet dat een 'voortvluchtige' daar langs komt
Denk 'es 'logisch' na (voor zover dat bij een serie kan).. Bennet werd op een parkeerplaats neergeschoten door mensen van The Company. Die zullen em daar niet hebben laten liggen. En aangezien het nogal hectisch was in het verhaal denk ik niet dat er heel veel tijd verstreken is. Dat shanti-virus zou toch binnen 2 dagen uitbreken..quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel tijd er is verstreken sinds zijn dood en zijn ontwaken uit de dood, dus het zou zeer goed mogelijk kunnen zijn.
Wie zegt dat hij niet wakker wordt in een tijd waar de shanti-virus al uitgebroken is.quote:Op maandag 26 november 2007 00:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Denk 'es 'logisch' na (voor zover dat bij een serie kan).. Bennet werd op een parkeerplaats neergeschoten door mensen van The Company. Die zullen em daar niet hebben laten liggen. En aangezien het nogal hectisch was in het verhaal denk ik niet dat er heel veel tijd verstreken is. Dat shanti-virus zou toch binnen 2 dagen uitbreken..
quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet wakker wordt in een tijd waar de shanti-virus al uitgebroken is.
HA! Daar heb ik je dan toch eventjes he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop snel <3quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vraag: wanneer wordt bekend wat de superkrachten van Mr. Muggles zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |