Breng ze nou niet op ideeenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:56 schreef Rumille het volgende:
Of Boomchickawawa.
duurt dus nog 9 maanden?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even jury maken
quote:Gordon_Shumway
vlnr: Schilder, De Boer, Colin, De Jong, Gabri. Rode gebouw op de achtergrond: Kaartenbak van Gabri.
quote:Bayswater
Karl Noten heeft nieuwe baan gevonden
quote:Waaghals
FdB: Wat is die De Jong veranderd!
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Ajacieden deinzen achteruit voor Urzaiz' vlammende schot.
Nee hoor, 4 minutenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
duurt dus nog 9 maanden?
Zoals er staat, niemand stak er onderuit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef Rumille het volgende:
Maar was ie ook slecht?
ik snap hem nietquote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
nummer drie is ook wel redelijk.
die zou ik wel poedelnaakt willen zien (de dame dan hèquote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef Beschouw het volgende:
Rumille, deze keer is er een verrassing bij de poedel.![]()
[ afbeelding ]
Mocht je serieus zijn: Dat rode gebouw lijkt me groot, en Gabri pakt veel kaarten. Om die kaarten op te bergen heb je dus een groot gebouw nodig, dat toevallig ook nog eens rood is.quote:
Siem de Jong is 18, met dat godenkindje heeft Karl vast geen moeitequote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
nummer twee klopt niet want ze zijn ouder dan 18
ah, duidelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mocht je serieus zijn: Dat rode gebouw lijkt me groot, en Gabri pakt veel kaarten. Om die kaarten op te bergen heb je dus een groot gebouw nodig, dat toevallig ook nog eens rood is.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jury begreep 'm gelukkig wel, een kundig man
Je was een twijfelgevalletje voor plek 3.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, ik had mezelf wel op het podium verwacht
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je was een twijfelgevalletje voor plek 3.
Maar ik moest bijna kotsen, dus je viel af.
Wat een kneus vond ik dat zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik was van de week in Arnhem en kwam onze vriend uit zuid daar tegen.
[ afbeelding ]
Het zit hem denk ik nog steeds hoog.
quote:-ruud_fr-
-Van Gelder: "Er gaan geruchten over transfer van Wijnaldum naar Bordeaux"-
quote:-Blawh-
-Jack drinkt Europese kater van Ajax weg.-
quote:-vrolijke-frits-
-"Als ik zometeen m'noogen open doe, is Hugo Borst wel grappig en Youri Mulder knap"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-NOS: Nooit Onbeschonken Studio voetbal-
Ik had je ook op 1 verwacht. Jammer dat de jury er anders over dacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:28 schreef ruud_fr het volgende:
ja ik ook
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef ruud_fr het volgende:
3e ajax foto op rij, beetje variatie mensen
Nou, dat geeft weer hoop.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:09 schreef Rumille het volgende:
Misschien geeft Blawh jou een podiumplek, terwijl Frits jou een een poedel zou geven.
quote:-TheVulture-
-V Basten: "Nou Patrick, dan ben je nog zo jong en dan dreigt er nu al een zwart gat"-
quote:-Beschouw-
-Kluivert: "Nee Marco, mijn grote voorbeeld ben jij nooit geweest. Dat is Nobby Stiles."-
quote:-Joe.-
-Kluivert: 'Graag gedaan Marco.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bayswater-
-Calvé Pindakaas, wie is er niet blank mee geworden?-
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:44 schreef Blawh het volgende:
Gordon en Waaghals net buiten het podium.
Wie is er niet blank mee geworden riep bij mij meer een reactie op in de richting vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:46 schreef Bayswater het volgende:
PoedelTerwijl de Calve slogan toch goed van toepassing was.
![]()
Daar koop ik al 2 dagen niets voor, vandaag zelfs een poedel. Gisteren Ruudfr ook al.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die van Bayswater wel lachen eigenlijk
Uitgaande dat Van Basten het idool van Kluivert was en net zoals hij wilde worden ( en "groot geworden" niet leuk is omdat het de echte slogan is)quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef Blawh het volgende:
Waarom begrijp ik als enige die van Bayswater niet?
Ik ken de Calve slogan wel, maar wat heeft dat blanke er mee te maken?
Nu snap ik hem wel ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Uitgaande dat Van Basten het idool van Kluivert was en net zoals hij wilde worden ( en "groot geworden" niet leuk is omdat het de echte slogan is)
Maar maakt niet uit joh. Ik heb zo ook weleens een poedel gegeven.
Kan ik wat brokken van jou lenen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Bayswater poedel, lol.
Brokken heb ik niet, wel een gratis lidmaatschap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kan ik wat brokken van jou lenen?
quote:Op zondag 18 november 2007 11:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dokere speler tegen die duitser :"Ik zie het al, schoenmaat 40-45
hoezo? ze hebben toch lekkere trekquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:51 schreef Luco het volgende:
Hoop dat ik niemand tegen een zeer been stoot
Hij plaatste ook een foto, volgens mij heeft hij het principe wel doorquote:Op zondag 18 november 2007 18:37 schreef Beschouw het volgende:
Weet Joe. wel dat hij uitslag moet doen?
quote:Op zondag 18 november 2007 18:37 schreef Beschouw het volgende:
Weet Joe. wel dat hij uitslag moet doen?
-Lehmann: "Kan iemand die etalagepop hier weghalen?"-
quote:-Bayswater-
-Eerste kopkans van de wedstrijd in een slaapverwekkend duel-
quote:-Gordon_Shumway-
-Lehmann: 'Haha, Mekka is de andere kant op.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
-Zwarte speler ziet bal aan voor piñata vol met voedsel-
quote:Op zondag 18 november 2007 19:41 schreef Joe. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Winnaar was overduidelijk _O_ Bij die van Bayswater verscheen eveneens een glimlach op mijn gezicht. Derde plaats was heerlijk droogDe poedel naar Luco, want die was slecht
quote:Op zondag 18 november 2007 20:21 schreef Rumille het volgende:
Gratis poedels voor de olifant?
ik zal er een biertje op drinkenquote:Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Hoe gaan we de 100e aflevering van dit topic eigenlijk vieren?
Ik stel voor dat we een podium maken voor EnGCatjuh, TheVulture, Beschouw en Bayswater.quote:Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Hoe gaan we de 100e aflevering van dit topic eigenlijk vieren?
Alleen kunnen op een podium maar 3 mensen. Dan zul je er helaas af moeten, mooi dat je dan toch nog voor bentquote:
Beetje tever gezocht inderdaad, heb toch maar andere gedaan...quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de categorie vergezochte woordgrapjes
Die eerste optie snap ik niet helemaalquote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een podium maken voor EnGCatjuh, TheVulture, Beschouw en Bayswater.
Als zij eenmaal op dat podium zitten (Foto in de OP) zal het hele topic worden gegooid met![]()
Of we doen een klein toernooitje wat de leukste onderschriften ooit zijn (topics staan toch in de OP), of we de poedelprijs nu naar een beroemde olifant gaan vernoemen, zijn best wel leuke dingen te verzinnen
Er zijn tot nu toe twee winnaars geweest, dus ik snap niet waarom ik niet op dat podium hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alleen kunnen op een podium maar 3 mensen. Dan zul je er helaas af moeten, mooi dat je dan toch nog voor bent
Of:
Wel vier mensen, maar 1 van die 4 moet op de poedelplek. Beschouw heeft vast nog wel zoiets staan in de schuur.
lijkt mij wel geinigquote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of we doen een klein toernooitje wat de leukste onderschriften ooit zijn (topics staan toch in de OP)
Rustig maar.quote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe twee winnaars geweest, dus ik snap niet waarom ik niet op dat podium hoor.
Dan moet je dat maar doen hè, het gaat nu lekker met de uitslag steeds, dus daar moet maar even geen smet op komenquote:Op maandag 19 november 2007 15:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Rustig maar.
Toch lijkt dat me niks, TheVulture begrijpt de opzet zelfs niet.
Kan vanvond trouwens alleen tussen 6 en half 7 jureren
-Jankulovski: "Ik zei toch links van je, of weet je niet welke kant dat is? Als je zo doet zie je de L van links"-
quote:-vrolijke-frits-
-Jankulovski probeert Maldini tevergeefs duidelijk te maken dat Kuyt een Loser is-
quote:-Rumille-
-Jankulovski: 'Paolo! Duo pizza Milano, per favore!!'
Kuyt: 'En goed plat, capiche?'-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Kuyt: Ghehehehe... die rookie met nummer 3 is geen partij voor mij !-
-BB-king-
Graag gedaanquote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef Blawh het volgende:
Ja, volgens mij was mijn onderschrift aan de hand van die foto mijn eerste overwinning hier.
-'Specsavers brillen, dan worden je ogen niet uitgestoken'-
-Verbolgen Ajacieden: "Wat nou foto's van andere clubs in voetbalfoto-onderschrift-competitie?!"-
quote:-Waaghals-
-Wesley:"Als Kenneth zegt dat jij een kankerneger bent, dan ben je een kankerneger!-
Nummer 1 was wellicht wat grof, maar wel grappigquote:-Adothehague-
-Sneijder en Perez vinden het kale kapsel van de grensrechter niet kunnen. Perez tegen Sneijder: Kale naties mogen niet vlaggen, ik hoop dat de KNVB wat doet tegen deze vorm van racisme/discriminatie. Dit is absoluut niet gepast in het hedendaagse voetbal-
Joe. won met zijn eerste inzending en liet mij vervolgens winnenquote:
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:55 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heb ik de poedelprijs?
Hehe, vriend van me!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wie 2e keus voor de poedel was
LOL, hij heeft het nog echt gedaan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens en ga het raporteren in feedback!
Als ik ooit jury ben, krijgt Adothehague geheid een vette poedel. Wat zijn onderschrift ook is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Adothehague het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #99 met gratis Poedels !
Zal iemand dit topic even willen checken? Ik heb zwaar onterecht de poedelprijs gekregen terwijl anderen die meer verdienden. Ik hoop dat er een jury of iets aangesteld kan worden die onafhankelijk is en niet een jury die zelf ook normaal post in voetbal.
Urzaiz bedoel jequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Blawh het volgende:Ado toch!
![]()
![]()
Je volgt het topic blijkbaar niet echt, ik denk dat deze competitie juist een voorbeeld is van een gevalletje zonder vriendjespolitiek. Als je al naar feedback gaat dan kan je beter vele toernooien aangeven waarbij de grootste kanshebbers falen omdat ze bij de meesten niet bekend zijn.
Nop, maar als het gaat om het cultheld tournament dan zijn er voorbeelden zoals Houseman die op het nippertje wint, Trundle die verliest van Pieckenhagen, etc...quote:
Van mij ook! Wat een mafkees joh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
LOL, hij heeft het nog echt gedaan ook.
[..]
Als ik ooit jury ben, krijgt Adothehague geheid een vette poedel. Wat zijn onderschrift ook is.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dat de competitie overnieuw word gespeelt. Als een scheidsrechter een wedstrijd heeft beinvloed zegt de UEFA ook dat hij opnieuw gespeelt moet worden.
-'Specsavers brillen, dan worden je ogen niet uitgestoken'-
-Verbolgen Ajacieden: "Wat nou foto's van andere clubs in voetbalfoto-onderschrift-competitie?!"-
quote:-Waaghals-
-Wesley:"Als Kenneth zegt dat jij een kankerneger bent, dan ben je een kankerneger!-
Nummer 1 was wellicht wat grof, maar wel grappigquote:-Adothehague-
-Sneijder en Perez vinden het kale kapsel van de grensrechter niet kunnen. Perez tegen Sneijder: Kale naties mogen niet vlaggen, ik hoop dat de KNVB wat doet tegen deze vorm van racisme/discriminatie. Dit is absoluut niet gepast in het hedendaagse voetbal-
Het is hier geen voetbalwedstrijd, we hebben geen scheidsrechters en dus zal er geen nieuwe uitslag komen! Klaar. Als het je niet bevalt, ga je lekker weg en kom je hier niet meer terugquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dat de competitie overnieuw word gespeelt. Als een scheidsrechter een wedstrijd heeft beinvloed zegt de UEFA ook dat hij opnieuw gespeelt moet worden.
Niks nieuwe jury, jij won de vorige, dus jij besluit over de winnaars/verliezer. Het is zeker een kloon van vitessezuid ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nummer 1 was wellicht wat grof, maar wel grappig. Nummer 2 was scherp en nummer 3 was gewoon leuk. Eervolle vermelding voor TheVulture, als er 2 mensen op nummer 3 mochten stond hij ook op het podium. Poedel was gewoon een '
'
De opmaak is hier te vinden.
Nieuwe jury.
Zelfde juryquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niks nieuwe jury, jij won de vorige, dus jij besluit over de winnaars/verliezer. Het is zeker een kloon van vitessezuid ofzo
Belabberde sarcasme.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar jij zette er 'Nieuwe jury' onder
Waar zijn de tieten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:43 schreef Beschouw het volgende:
Hé Frits, beetje chagrijnig vandaag? Nergens voor nodig jongen. Hier, bier om de ergernis weg te spoelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Robben ligt opgebaartd vlak voor de crematie.
Dank je wel vriendquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:43 schreef Beschouw het volgende:
Hé Frits, beetje chagrijnig vandaag? Nergens voor nodig jongen. Hier, bier om de ergernis weg te spoelen.
[ afbeelding ]
Hehe, dat heb je goed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:46 schreef Blawh het volgende:
Beetje veel schuim, denk dat frits daar niet vrolijk van wordt.
Aan cola doe ik niet. Heb alleen bier.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
Mag ik trouwens cola?
Had-ie jou toch lekker op de kastquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel vriend![]()
Ik ben niet chagrijnig hoor, hosannastemming alom hier, vandaag weer een vak goed afgesloten
Ik word alleen zo fucking moe van die nieuwe deelnemers die meteen gaan zeiken als ze de poedel krijgenFlikker dan lekker op! Maar goed, er is al een nieuwe deelname van de user in kwestie, dus hij zal het allemaal wel niet menen
dat welquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had-ie jou toch lekker op de kast![]()
Vergezocht, maar wel leukquote:Op woensdag 21 november 2007 01:03 schreef HPayne het volgende:
[ afbeelding ]
Necrofiel PerVersie ziet zn kans schoon.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:35 schreef Bayswater het volgende:
Ik begrijp wel waarom Rumille altijd met die poedel er van doorgaat.
quote:
Gemist puntjequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:46 schreef Rumille het volgende:
Eervolle vermelding voor TheVulture, als er 2 mensen op nummer 3 mochten stond hij ook op het podium.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:42 schreef Waaghals het volgende:
bedankt jury
Moet morgen (alweer) naar cursus dus kan niet jureren.
Even wachten nog. Eerst nog andere bezigheden.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
UitslagschopjeDe oude olifant mag jureren
![]()
[..]
quote:-EnGCatjuh-
-Het is weer herfst, de paddestoelen komen naar boven. Roben blijkt te lijden aan ernstige schimmelziekte.-
quote:-Bayswater-
-Vroeger had Oranje stoere stofzuigers, tegenwoordig mieterige plumeaus -
quote:-Gordon_Sumway-
-Robben kreunt van plezier nu hij door Samson wordt bevredigd.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Adothehague-
-Robben ligt opgebaart vlak voor de crematie.-
Had je meegedaan dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat geen punten krijgen begint structureel te worden
Inderdaad, jury lijdt aan winterdepressie denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat geen punten krijgen begint structureel te worden
Depressie niet van winter maar van Oranje.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, jury lijdt aan winterdepressie denk ik.
Ik word er niet meer warm of koud van! We zien het komende zomer welquote:Op woensdag 21 november 2007 20:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Depressie niet van winter maar van Oranje.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:
Wellicht, zal dadelijk eens kijken of er nog verschuivingen zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog een tussenstand?
nee laat maar, we houden de oude stand aanquote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht, zal dadelijk eens kijken of er nog verschuivingen zijn.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik kan in elk geval al melden dat we de 100e deelnemer welkom kunnen heten van deze ronde, en dat is.....
Adothehague![]()
Volgens mij heeft Bayswater alleen de deelnemers van na 1 juli 2007 geteld.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat is dus bijna 1 nieuwe deelnemer per topic.
Spelfouten en waarom die caps?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:01 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldinho DOET RESEARCH welke nationaliteit de grootste lul heeft, Hleb VERTEGENWOORDIGT Wit-Rusland EN Toure VERTEGENWOORDIGT DE iVOORKUST
Ah, die was er in de vlugge edit die ik vanmiddag had gedaan nog tussendoor geglipt.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:47 schreef Beschouw het volgende:
Inzending van EnGCatjuh zou hoger geëindigd zijn als hij het niet over Roben had gehad.
Nu de tags nog goedquote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Engeland wilt vierendelen weer invoeren[/img]
Good Luck !!!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het spannender dan ooit bovenin
En dan op het juiste moment met een killer onderschrift komenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Good Luck !!!
Blijf mee lurken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |