Breng ze nou niet op ideeenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:56 schreef Rumille het volgende:
Of Boomchickawawa.
duurt dus nog 9 maanden?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even jury maken
quote:Gordon_Shumway
vlnr: Schilder, De Boer, Colin, De Jong, Gabri. Rode gebouw op de achtergrond: Kaartenbak van Gabri.
quote:Bayswater
Karl Noten heeft nieuwe baan gevonden
quote:Waaghals
FdB: Wat is die De Jong veranderd!
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Ajacieden deinzen achteruit voor Urzaiz' vlammende schot.
Nee hoor, 4 minutenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
duurt dus nog 9 maanden?
Zoals er staat, niemand stak er onderuit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef Rumille het volgende:
Maar was ie ook slecht?
ik snap hem nietquote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
nummer drie is ook wel redelijk.
die zou ik wel poedelnaakt willen zien (de dame dan hèquote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef Beschouw het volgende:
Rumille, deze keer is er een verrassing bij de poedel.![]()
[ afbeelding ]
Mocht je serieus zijn: Dat rode gebouw lijkt me groot, en Gabri pakt veel kaarten. Om die kaarten op te bergen heb je dus een groot gebouw nodig, dat toevallig ook nog eens rood is.quote:
Siem de Jong is 18, met dat godenkindje heeft Karl vast geen moeitequote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
nummer twee klopt niet want ze zijn ouder dan 18
ah, duidelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mocht je serieus zijn: Dat rode gebouw lijkt me groot, en Gabri pakt veel kaarten. Om die kaarten op te bergen heb je dus een groot gebouw nodig, dat toevallig ook nog eens rood is.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jury begreep 'm gelukkig wel, een kundig man
Je was een twijfelgevalletje voor plek 3.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, ik had mezelf wel op het podium verwacht
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je was een twijfelgevalletje voor plek 3.
Maar ik moest bijna kotsen, dus je viel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |