Ik stel voor dat we een podium maken voor EnGCatjuh, TheVulture, Beschouw en Bayswater.quote:Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Hoe gaan we de 100e aflevering van dit topic eigenlijk vieren?
Alleen kunnen op een podium maar 3 mensen. Dan zul je er helaas af moeten, mooi dat je dan toch nog voor bentquote:
Beetje tever gezocht inderdaad, heb toch maar andere gedaan...quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de categorie vergezochte woordgrapjes
Die eerste optie snap ik niet helemaalquote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een podium maken voor EnGCatjuh, TheVulture, Beschouw en Bayswater.
Als zij eenmaal op dat podium zitten (Foto in de OP) zal het hele topic worden gegooid met![]()
Of we doen een klein toernooitje wat de leukste onderschriften ooit zijn (topics staan toch in de OP), of we de poedelprijs nu naar een beroemde olifant gaan vernoemen, zijn best wel leuke dingen te verzinnen
Er zijn tot nu toe twee winnaars geweest, dus ik snap niet waarom ik niet op dat podium hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alleen kunnen op een podium maar 3 mensen. Dan zul je er helaas af moeten, mooi dat je dan toch nog voor bent
Of:
Wel vier mensen, maar 1 van die 4 moet op de poedelplek. Beschouw heeft vast nog wel zoiets staan in de schuur.
lijkt mij wel geinigquote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of we doen een klein toernooitje wat de leukste onderschriften ooit zijn (topics staan toch in de OP)
Rustig maar.quote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe twee winnaars geweest, dus ik snap niet waarom ik niet op dat podium hoor.
Dan moet je dat maar doen hè, het gaat nu lekker met de uitslag steeds, dus daar moet maar even geen smet op komenquote:Op maandag 19 november 2007 15:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Rustig maar.
Toch lijkt dat me niks, TheVulture begrijpt de opzet zelfs niet.
Kan vanvond trouwens alleen tussen 6 en half 7 jureren
quote:-ruud_fr-
-Jankulovski: "Ik zei toch links van je, of weet je niet welke kant dat is? Als je zo doet zie je de L van links"-
quote:-vrolijke-frits-
-Jankulovski probeert Maldini tevergeefs duidelijk te maken dat Kuyt een Loser is-
quote:-Rumille-
-Jankulovski: 'Paolo! Duo pizza Milano, per favore!!'
Kuyt: 'En goed plat, capiche?'-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Kuyt: Ghehehehe... die rookie met nummer 3 is geen partij voor mij !-
-BB-king-
Graag gedaanquote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef Blawh het volgende:
Ja, volgens mij was mijn onderschrift aan de hand van die foto mijn eerste overwinning hier.
quote:-ruud_fr-
-'Specsavers brillen, dan worden je ogen niet uitgestoken'-
quote:-Beschouw-
-Verbolgen Ajacieden: "Wat nou foto's van andere clubs in voetbalfoto-onderschrift-competitie?!"-
quote:-Waaghals-
-Wesley:"Als Kenneth zegt dat jij een kankerneger bent, dan ben je een kankerneger!-
Nummer 1 was wellicht wat grof, maar wel grappigquote:-Adothehague-
-Sneijder en Perez vinden het kale kapsel van de grensrechter niet kunnen. Perez tegen Sneijder: Kale naties mogen niet vlaggen, ik hoop dat de KNVB wat doet tegen deze vorm van racisme/discriminatie. Dit is absoluut niet gepast in het hedendaagse voetbal-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |