Joe. won met zijn eerste inzending en liet mij vervolgens winnenquote:
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:55 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heb ik de poedelprijs?
Hehe, vriend van me!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wie 2e keus voor de poedel was
LOL, hij heeft het nog echt gedaan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens en ga het raporteren in feedback!
Als ik ooit jury ben, krijgt Adothehague geheid een vette poedel. Wat zijn onderschrift ook is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Adothehague het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #99 met gratis Poedels !
Zal iemand dit topic even willen checken? Ik heb zwaar onterecht de poedelprijs gekregen terwijl anderen die meer verdienden. Ik hoop dat er een jury of iets aangesteld kan worden die onafhankelijk is en niet een jury die zelf ook normaal post in voetbal.
Urzaiz bedoel jequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Blawh het volgende:Ado toch!
![]()
![]()
Je volgt het topic blijkbaar niet echt, ik denk dat deze competitie juist een voorbeeld is van een gevalletje zonder vriendjespolitiek. Als je al naar feedback gaat dan kan je beter vele toernooien aangeven waarbij de grootste kanshebbers falen omdat ze bij de meesten niet bekend zijn.
Nop, maar als het gaat om het cultheld tournament dan zijn er voorbeelden zoals Houseman die op het nippertje wint, Trundle die verliest van Pieckenhagen, etc...quote:
Van mij ook! Wat een mafkees joh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
LOL, hij heeft het nog echt gedaan ook.
[..]
Als ik ooit jury ben, krijgt Adothehague geheid een vette poedel. Wat zijn onderschrift ook is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |