Ik vond 'm wat tegenvallen. Bepaalde dingen werden een beetje te snel afgeraffeld . . .quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:21 schreef HiZ het volgende:
Razor net gezien; ik was er erg blij mee moet ik zeggen. Veel dingen zijn duidelijker geworden en we hebben een belangrijke hint voor het komende seizoen binnen. (laatste seizoen schat ik zo ? )
Dat klopt maar we hadden toch graag gezien wat die 2 zoal uitspookten..quote:Gina heeft het erover met Kendra, vlak voordat Kendra haar de code geeft. Dat ze iets heeft met Cain.
Op zich was de hele S&R-verhaallijn nergens voor nodig, de film was zonder de reguliere series cast ook wel feth genoeg geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vond 'm wat tegenvallen. Bepaalde dingen werden een beetje te snel afgeraffeld . . .
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:41 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Dat klopt maar we hadden toch graag gezien wat die 2 zoal uitspookten..![]()
Lol, bij mij loopt de aftiteling en dat was precies wat ik wou zeggen: niet hoogstaand, maar door het gebrek aan BSG was dit weer fijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef Jarno het volgende:
Razor was mjam. Maar dat kan ook door het gebrek aan BSG de afgelopen paar maanden liggen.
Dat vond ik wel echt bikkelharde scenes trouwens. Hele nare afleveringenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje zielig voor dat cylon vrouwtje. Moet ze eerst infiltreren, vervolgens ook nog die preut van de lelijke cain likken en vervolgens wordt ze ook nog keer op keer verkracht door een halve leger.
Zoiets schijnen ze het bij de Soprano's gedaan te hebben . . .quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef Byte_Me het volgende:
ik vraag me af hoe zo alles willen gaan afronden in 1 seizoen. ik hoop in ieder geval dat het afgerond wordt, niet dat het gewoon ineens afgelopen is en je achterblijft met zo'n WTF gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Migue op 04-11-2007 13:07:30 ]
Wel jammer dat Pegasus geofferd word.quote:Op zondag 4 november 2007 13:08 schreef Prowl het volgende:
Razor was matig![]()
DIT was 1000x toffer dan heel Razor![]()
Dat ook, maar je hebt verder gelijk . . .quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef PPL het volgende:
Die flashback 05 zit bijna volledig in de Razor screener die ik heb gezien.
Of ben ik gek aan het worden?
quote:'Battlestar Galactica' Star Looks to the Future, Talks 'Razor'
November 5, 2007
With the SCI-FI Channel's Battlestar Galactica preparing to launch its fourth and final season, series star Jamie Bamber feels sad and nostalgic over having to bid farewell to the show as well as the cast and crew.
"It's been an amazing learning process for me, personally, and this experience is without doubt the most interesting and rich one I've had as a professional working actor,” he said. “It will be very sad to sort of disband the team… there is an element of nostalgia about moments passing and little scenes that will never be revisited and sets maybe that disappear, because, you know, they're gone forever."
However, Jamie Bamber, who has played Lee Adama since the 2003 miniseries that paved the way for the reimagined Battlestar Galactica drama, is, at the same time, excited about embarking on the next chapter of his career.
"That's all very sad, but personally I also look to the future. We all do. And I'm very keen to do other work and to test myself in other ways,” he said. “So it's positive nostalgia about all good things that only in their ripening do they become truly tasty and edible. And I think once Battlestar Galactica is finished and the story is finished, it will be more perfect than it would be had we been cut short. So it's inevitable."
The show's final season will kick off with the television film Battlestar Galactica: Razor, slated to air at 9pm on Saturday, November 24. The rest of the episodes, however, will not begin airing until early next year.
According to Jamie Bamber, the television film sets the direction of the fourth season, and further delves into the reappearance of Kara “Starbuck” Thrace (Katee Sackhoff).
“I know that they are very conscious of fulfilling the hybrid Starbuck element and that was the main thing they introduced, which was a new seed about the direction we were going,” Bamber said. “Obviously season four opens up literally seconds after the strange re-appearance of Starbuck that happened in the few last frames of season [3]. It's very much the first question served up to the audience, 'What's going on with Starbuck?' and that occupies a good chunk of the drama in the first half of season [4].”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vond d'r in de serie ook al een kutwijf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb m'n BSG fix weer gehad.![]()
Maar ik ben het er mee eens dat Helena Cain in Razor wel heel abrupt veranderde van strenge bevelhebber tot medogenloze bitch.
Die scene waar ze haar XO een headshot gaf in CIC sloeg eigenlijk helemaal nergens op als je de achtergrond niet al kende.
Het sloeg nergens op zonder dat je de achtergrond niet al kende?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb m'n BSG fix weer gehad.![]()
Maar ik ben het er mee eens dat Helena Cain in Razor wel heel abrupt veranderde van strenge bevelhebber tot medogenloze bitch.
Die scene waar ze haar XO een headshot gaf in CIC sloeg eigenlijk helemaal nergens op als je de achtergrond niet al kende.
Okee beetje onhandig uitgelegd misschien.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op zonder dat je de achtergrond niet al kende?
Begrijp er niets van
Je bent niet de enige. Ik had liever gezien dat ze die S&R missie uit die twee uur hadden gegooid of één of twee afleveringen van de reguliere serie opgeofferd en bij Razor erbij hebben om er een compleet verhaal van te maken . . .quote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Razor werd rustig opgebouwd, met de introductie van Cain en de secundaire karakters. Maar vanaf het moment dat Gina ontmaskerd werd, ging het veel te snel in mijn ogen en werd er weinig aandacht besteed aan het proces wat Cain veranderde tot een meedogenloze maniak.
Het probleem zit hem wat mij betreft niet in de aflevering, maar in de achtergrondinformatie die wij hadden.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Razor werd rustig opgebouwd, met de introductie van Cain en de secundaire karakters. Maar vanaf het moment dat Gina ontmaskerd werd, ging het veel te snel in mijn ogen en werd er weinig aandacht besteed aan het proces wat Cain veranderde tot een meedogenloze maniak.
(dat ze compleet doorslaat en Gina laat ondervragen op elke manier mogelijk is nog verklaarbaar, maar ze wordt in één keer een enorme psycho)
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het neerknallen van haar XO voor ons een logische gebeurtenis was omdat het al eerder uitgebreid aanbod is geweest in BSG.
Als je nu zonder die voorkennis deze aflevering zou kijken komt die executie de XO een beetje uit de lucht vallen denk ik.
Wat, je hebt de miniserie niet gekeken?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Idd. Roslin is de 'redding' van Adama geweest. Zo had ik het nog niet bekeken.
Daar begin ik nu aan te twijfelen, hoezo?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Migue het volgende:
[..]
Wat, je hebt de miniserie niet gekeken?
Nou het waren in feite Roslin en Apollo die Adama wisten te overtuigen dat het pure zelfmoord was om terug te keren naar de Twelve Colonies om de Cylons te bevechten. De genocide had al plaats gevonden en er was niks over van de Colonial Fleet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar begin ik nu aan te twijfelen, hoezo?
Ah zo, ja. Ik bedoelde het wat breder dan dat, maar het komt op hetzelfde neer idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou het waren in feite Roslin en Apollo die Adama wisten te overtuigen dat het pure zelfmoord was om terug te keren naar de Twelve Colonies om de Cylons te bevechten. De genocide had al plaats gevonden en er was niks over van de Colonial Fleet.
"We'd better start having babies", remember?
It's all coming back to me now. Lang geleden, he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef martinev2 het volgende:
Omdat die twee zo'n beetje de halve miniserie overhoop hebben gelegen wat ze te doen stond. Adama wilde verder vechten en Roslin wilde de mensheid veilig stellen en op de vlucht slaan.
Maar serieus. Ga die miniserie heel snel zien als je dat ding gemist hebt!
Nee, de miniserie is de pilot.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:17 schreef Dickbride het volgende:
Dus er bestaat een pilot + miniseries + de 3 seizoenen + razor?
True.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
De uitkomst van Exodus deel 2 had er heel anders uitgezien als de Pegasus eerst naar binnen had gegaan inplaats van de Galactica, dan hadden we tenminste nu nog twee battlestars gehad of één goed werkende battlestar die nog instaat was om te knokken. Dikke schrijversfout in mijn ogen en zeker vanuit militair oogpunt.
De versie die beschikbaar is is anders uitermate puikquote:Op zondag 11 november 2007 23:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol ik schrok al toen ik de eerste comments hier las, ik dacht "huh, razor nu al uit" maar ik zie wel dat het een screener betreft. Nouja ik denk dat ik maar ff wacht op de goede versie. Ben nu toch nog ff bezig met stargate atlantis.
Jup, met twee battlestars, zeker zo'n beest als Pegasus, en de mogelijkheid vipers te produceren was de vloot echt veel sterker en meer in staat tot offensieve acties tegen de Cylons. Had ons veel meer actie opgeleverd. Ik had het zeer op prijs gesteld als ze Pegasus pas aan het einde van de serie het loodje hadden laten leggen, maar ja..quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
De uitkomst van Exodus deel 2 had er heel anders uitgezien als de Pegasus eerst naar binnen had gegaan inplaats van de Galactica, dan hadden we tenminste nu nog twee battlestars gehad of één goed werkende battlestar die nog instaat was om te knokken. Dikke schrijversfout in mijn ogen en zeker vanuit militair oogpunt.
Hoi, Sky One heeft de HD-uitzendingen allang gedaan, prachtig om Exodus, Pt.2 in HD te zien, en sowieso elke aflevering wel, Dirty Hands wordt zo nog net iets bijzonderder met alle smerigheid.quote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En met de beeldkwaliteit van de BSG seizoen 3 rips in het achterhoofd (of beter; het gebrek daaraan) zal deze screener waarschijnlijk van betere kwaliteit zijn dan de eigenlijke uitzending.
Tenzij SciFi eindelijk ook overgegaan is op HD uitzendingen.
Het was iig leuker geweest voor seizoen 4, nu zitten we met een compleet kreupele Galactica, dus echt zo'n vette space battle zal er niet meer inzitten.quote:Op maandag 12 november 2007 02:20 schreef Madine het volgende:
[..]
Jup, met twee battlestars, zeker zo'n beest als Pegasus, en de mogelijkheid vipers te produceren was de vloot echt veel sterker en meer in staat tot offensieve acties tegen de Cylons. Had ons veel meer actie opgeleverd. Ik had het zeer op prijs gesteld als ze Pegasus pas aan het einde van de serie het loodje hadden laten leggen, maar ja..
I know, die had ik ook al een paar binnen gehaald van seizoen 3.quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Migue het volgende:
Hoi, Sky One heeft de HD-uitzendingen allang gedaan, prachtig om Exodus, Pt.2 in HD te zien, en sowieso elke aflevering wel, Dirty Hands wordt zo nog net iets bijzonderder met alle smerigheid.
Dus wachten op de dvds begin volgend jaar of die HD-rips downloaden als je S03 nog eens goed over wilt doen.
Ik geloof dat Galactica alleen nog maar een paar nukes heeft en dan is het afgelopen. Voor de rest kan Galactica alleen nog maar incasseren inplaats van uitdelen. Ik ben dan ook benieuwd hoe seizoen 4 zal aflopen want space battles zitten er niet meer in.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was iig leuker geweest voor seizoen 4, nu zitten we met een compleet kreupele Galactica, dus echt zo'n vette space battle zal er niet meer inzitten.
En natuurlijk was de Pegasus in actie 1000x zo gaaf om te zien.
[..]
hd of sd, 16:10 of 4:3?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
Afgelopen zaterdag op de Platen & CD Beurs in Utrecht de box van S1 gekocht bij de Fame stand voor nog geen 25 euro, leuk prijsje en ik ben d'r toch wel blij mee. Heb disc 1 al gekeken, ik was toch wel een hoop vergeten. En de subtitles zijn ook wel handig, ik kijk bijna alle series zonder subs maar ik vond BSG soms lastig te volgen.
Snel gaan doen dan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Fendy het volgende:
Ik moet Razor nog steeds kijken, staat al effies op me te wachten
Ik weet hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Snel gaan doen dan!
Wat doe je dan in hemelsnaam online ?
quote:Things Could Be Looking Bad for Future of “BSG”
As many already know, some of the favorite genre shows have gone dark due to the on-going writer’s strike. The good news is that both sides have agreed to meet the Monday after Thanksgiving to try and hammer out a deal.
For the bad news, we already know a lot of it — from a shortened second season for “Heroes” to networks running out of fresh content sooner rather than later.
However, the news could get worse — a lot worse — for fans of SCI FI Channel’s “Battlestar Galactica.”
According to TV Squad, should the strike linger on too long, there is a very real possibility that the final season of “Galactica” could be shortened or even cancelled entirely.
Deadline Hollywood Daily reports NBC Universal is utilizing the force majeure clause in SAG (Screen Actors Guild) agreements to suspend actors’ and actresses’ working contracts. The clause indicates studios and networks can do this if production is halted on their shows. Letters have also been sent to the cast of “The Office,” “30 Rock” and “Bionic Woman.” Should the strike linger, more letters are expected for other shows.
What exactly does this mean for Galatica?
The clause is a power-play that prevents the actors from seeking work elsewhere while the show is shut down for “hiatus.” Should an actor or actress choose, he or she can break the contract and get other work. However, when and if the show resumes production, he or she could be re-signed to the show.
So, where’s the bad news?
Should this happen, there’s a real possiblility NBC Universal would just opt out of the final episodes of “Galactica.” With a declining ratings and higher production costs, to re-start a show for ten episodes to please what is percieved as a niche audience might not make sense to the network brass. The long hiatus for “Galactica” haven’t helped things since the show has gone off the general public’s radar screen.
One of the actors invovled with Galactica told Deadline Hollywood Daily, “They are not following article 61 of the SAG agreement and are about to get a lot of calls from SAG lawyers. They say that since we have shot the minimum 13 episodes of this season, as per our contracts, that they are under no obligation to pay us or let us go. We are essentially on hiatus. To say yesterday was a tough day on set as this information was slowly presented to us would be a profound understatement.”
Fans of “Battlestar” can only hope that the series will get to finish the story in the way Ron Moore intended. However, if it isn’t allowed to do so, there could be other ways for Ron Moore and company to finish the story–from comic books to original novels to direct-to-DVD, or even a theatrical release on the order of “The X-Files.” No matter what happens, the best thing for fans is for the strike to be resolved soon and not jeopordize the last ten or so episodes of “Galactica.”
http://www.sliceofscifi.c(...)ad-for-future-of-bsg
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Potentieel heel erg slecht nieuws voor Battlestar Galactica:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Potentieel heel erg slecht nieuws voor Battlestar Galactica:
[..]
Een van de weinige series waar er bijvoorbaad vast stond dat het niet oneindig uitgemolken zou worden. Eindelijke een serie waar een mooi rond verhaal uit kwam. What happens has happened before and will happen again. En uiteindelijk loopt 't het gevaar om verneukt door worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdomme...
Battlestar Galactica’s executive producer Ronald D. Moore has accepted that the show may never resume filming following the current writers’ strike in America.
In a posting on his blog after production on the acclaimed show’s final season shut down, Moore stated: “I refuse to believe that we won’t finish, that we won’t be back to film our final stories, but I know and accept there is that possibility.”
Currently, only 13 episodes have been filmed with nine yet to be completed. Moore added: “I am ready to put the rest of the story on the table and take the risk that I’ll never be able to tell it, in support of this strike. Like Adama says, you make your choices and then you live with them.”
Son of a bitch!!!!!
Idd. En nog een van de beste series ooit ook. Zó oneerlijk. Bah.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een van de weinige series waar er bijvoorbaad vast stond dat het niet oneindig uitgemolken zou worden. Eindelijke een serie waar een mooi rond verhaal uit kwam. What happens has happened before and will happen again. En uiteindelijk loopt 't het gevaar om verneukt door worden.
Ik hoop dat die "corporations" en rape sessie krijgen van het schrikbewind van admiral Cain.
Where do I sign up?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dat die "corporations" en rape sessie krijgen van het schrikbewind van admiral Cain.
Whahah meesterlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:17 schreef Rock-shocker het volgende:
"Ja, ik weet niet of die nou een Cylon is, ik denk ook niet dat dat echt van belang is... Oh, ik bedoel Replicant!" Of iets in die richting
Talk about a Freudiaanse verspreking. Skinjobs
Maart 2008quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef 1972 het volgende:
Wanneer begint eigenlijk het 4e seizoen in the USA?
Waar vind met een ultra high res hiervanquote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De eerste publicity cast foto van seizoen 4:
[ afbeelding ]
Bewust of onbewust?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja hoe straight to yo face wil je 'm hebben?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef PPL het volgende:
Scherp opgemerkt hoor!
Dat zat er toch al enorm in verwerkt? De dingen die je opsomt ben ik, voornamelijk in Six' ideologie, al tegengekomenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef Migue het volgende:
[..]
Ja hoe straight to yo face wil je 'm hebben?
Maar dit bevestigt wel waar ik al tijden aan zat te denken, dat het ggggristendom ook nog eens zou verschijnen (god's children, monotheisme, suicide is sin en dat soort verschrikkelijk tenenkrommende gedachtegangen).
Wel cool, ben benieuwd hoe ze het erin gaat verwerken.
De Baltar - Jezus link is iets té voor de hand liggend denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:36 schreef Migue het volgende:
Ja, dat bedoel ik dan ook![]()
En zeker met hoe Baltar eruit ziet, met z'n baard en lange haar, zou hij zomaar Jezus kunnen zijn.
Idd, ik zat er vannacht (ik kom nooit snel in slaap) er nog eens over na te denken, alles wat Baltar gedaan heeft te vergelijken met Jezus, ook van wat we van S04 weten, zijn "healing", leider van de mensheid, de vervolging etc... Nee, er zijn gewoon tè veel overeenkomsten dat Baltar gebaseerd moet zijn op Jezus maar het niet niet kan zijn, dat zou veel te veel voor de hand liggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Baltar - Jezus link is iets té voor de hand liggend denk ik.
Het lijkt mij duidelijk dat uiteindelijk de mensen met een groep Cylons tegenover een andere groep Cylons komen te staan. En dat de mensen en hun Cylon maatjes het winnen. En dat zij toevlucht moeten zoeken op Aarde. De gehele vloot wordt bijvoorbeeld door een of ander superwapen gecrippled, waarbij alleen de Galactica uiteindelijk nog (enigszins) in tact is. De Galactica evacueert de mensen en bevriende Cylons naar de aarde, waar zij zich mengen tussen de inheemse bevolking. Zo ontstaat het Griekse geloof (en later het monotheïstische geloof).quote:Op maandag 7 januari 2008 23:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Dan zou de 13de stam een hele rare technologische teruggang hebben gemaakt en ik weet niet hoe de schrijvers dat zouden uitleggen. Bovendien moet iets de beyond crippled Galactica redden van 10 miljoen Basestars
Zo, heb ik me daar toch opeens m'n nieuwe wallpaper te pakken zeg! Tof.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De eerste publicity cast foto van seizoen 4:
[ afbeelding ]
Bewust of onbewust?
quote:Get ready because "Battlestar Galactica" has an official return date.
SciFi Channel has announced it will begin airing 10 episodes of the show's fourth and final season beginning April 4, staying in line with original reports late last year that the show would be making its way back to the network in April.
Old skool Cylonsquote:Op zondag 13 januari 2008 07:40 schreef FoXje het volgende:
De Razor DVD is btw mooier dan die screener die toen gelekt is, meer special effects, en oa een terugblik van Cain naar haar jeugd. Ik had eigenlijk de screener niet moeten kijken. Ook zitten er meer old school Cylons in de DVD
bron:Ain't It Cool Newsquote:Writers Strike May Revive GALACTICA Prequel??
The new “Sci-Fi Preview” edition of TV Guide reports (on page 28) that the desperately script-starved SciFi Channel may put into production the fully-scripted pilot for the “Battlestar Galactica” prequel “Caprica.”
“I just got a call from NBC-Universal,” SciFi VP Mark Stern tells the magazine. “They want us to take another look at the project.”
The prequel, set about half a century before the events of “Galactica,” will deal with Bill Adama’s lawyer dad and his contemporary, the human “inventor” of the Cylons.
Of course, recent events suggest “Cylons” have actually been around for centuries!
Dat is dus gewoon The Last Question van Isaac Asimov (a.k.a. het beste verhaal ooit).quote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
Daarbij vind ik ook de theorie wel mooi dat "All of this has happened before, all of this will happen again" betekent dat de hele mensheid al uit (ver geëvolueerde) Cylons bestaat, telkens weer naar Aarde terugkeert. Zich vandaar weer verspreidt door de ruimte. Twaalf koloniën sticht. Een afvallige groep ontstaat die een nieuwe samenleving wil (zonder tech) en zich vestigt op een nieuwe planeet (Aarde). Waarna de andere koloniën imperfecte, agressieve Cylons maakt, die de mensheid vernietigen, waarna het restantje zich weer bij Aarde voegt en alles weer van voren afaan begint.
Een woord...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef Migue het volgende:
Hoi,
Check deze S04 preview, kwam 'm net pas tegen maar staat schijnbaar al een paar weken online.
http://nl.youtube.com/watch?v=bkYvXmD94e0&feature=related
Let ook vooral op Baltar en Six, wel een dikke vette reli spoiler
GEILLLLLLL!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef Migue het volgende:
Hoi,
Check deze S04 preview, kwam 'm net pas tegen maar staat schijnbaar al een paar weken online.
Nice! En Starbuck geen cylon... hmmm ik weet het zo net nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef Migue het volgende:
Hoi,
én hij heeft nog steeds hetzelfde kapsel !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef TheZapster het volgende:
Goh zit net even wikipedia door te lezen over battlestar galactica.Nooit geweten dat de acteur die Tom Zarek speelde ook Apollo speelde in de originele Battlestar Galactica.
Valt wel mee, er is nog een tweede set promo foto's van de andere karakters:quote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef PPL het volgende:
Wat mij verder opvalt is de prominente aanweizgheid van Karl.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het lijkt mij duidelijk dat uiteindelijk de mensen met een groep Cylons tegenover een andere groep Cylons komen te staan. En dat de mensen en hun Cylon maatjes het winnen. En dat zij toevlucht moeten zoeken op Aarde. De gehele vloot wordt bijvoorbeeld door een of ander superwapen gecrippled, waarbij alleen de Galactica uiteindelijk nog (enigszins) in tact is. De Galactica evacueert de mensen en bevriende Cylons naar de aarde, waar zij zich mengen tussen de inheemse bevolking. Zo ontstaat het Griekse geloof (en later het monotheïstische geloof).
Dat de Dertiende Stam een technologische teruggang heeft gemaakt lijkt mij makkelijk te verklaren: ze hebben zich niet voor niets afgezonderd van de andere stammen: deze stam geloofde dat de technologische vooruitgang de ondergang van de mensheid zpu inluiden. Zij verlieten hun broeders met het doel een nieuwe, technologie-vrije samenleving te stichten. Dit werd aarde.
--
Daarbij vind ik ook de theorie wel mooi dat "All of this has happened before, all of this will happen again" betekent dat de hele mensheid al uit (ver geëvolueerde) Cylons bestaat, telkens weer naar Aarde terugkeert. Zich vandaar weer verspreidt door de ruimte. Twaalf koloniën sticht. Een afvallige groep ontstaat die een nieuwe samenleving wil (zonder tech) en zich vestigt op een nieuwe planeet (Aarde). Waarna de andere koloniën imperfecte, agressieve Cylons maakt, die de mensheid vernietigen, waarna het restantje zich weer bij Aarde voegt en alles weer van voren afaan begint.
lol.. technisch gezien is het gewoon keihard uit de duim gezogen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef IrfieJ het volgende:
nee wat mij betreft mogen ze rond 2012 ofzo hiero aankomen ...
technologisch scheelt het toch niet zoveel we hebben geen FTL's of Dradus maar het scheelt niet veel..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja afgezien van het feit dat we nog geen gigantische ruimte-onderzeeers kunnen bouwen
Jawel. Ik wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja afgezien van het feit dat we nog geen gigantische ruimte-onderzeeers kunnen bouwen
De promo foto's van seizoen 3 waren mooier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:55 schreef Jarno het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke promo foto's zeg. Bah.
dan kunnen ze de rest ook mooi uit hun duim zuigen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
lol.. technisch gezien is het gewoon keihard uit de duim gezogen.![]()
Dat het in een modern realistisch scifi jasje is gestoken maakt het niet meer 'realistisch' hoor.
Detail detail!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Die Laatste Avondmaal foto die eerder uitkwam is wel de topperquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:55 schreef Jarno het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke promo foto's zeg. Bah.
Waar heeft deze gast het over?quote:I stopped caring about Battlestar Galactica midway through the second season because I was tired of watching Doctor Baltar masturbate or have sex every single episode. That’s not what I expected from a scifi series. In Galactica, erotic scenes were simply pornographic while on a series like Firefly, they were more subtle (if I remember correctly). Even worse, had I bought the DVDs, was I supposed to hide them under my bed like some contraband, hoping that my (very young) nephews and nieces would never find them ? No, thanks !
Én het feit dat die gigantische ruimte-onderzeeërs ook nog eens gigantische ruimtevliegdekschepen zijn?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:50 schreef -MyLove- het volgende:
Wie heeft wat links ten aanzien van deze gast http://www.imdb.com/title/tt0407362/board/nest/98847790. Voor als ik me een keer verveel ...
quote:1008 Posts in 768 Topics by 1 Members
En er zelf een review van dat boek over op Amazon postenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:40 schreef -MyLove- het volgende:
Dat iemand zo gek is om er een boek over te schrijven .
Firefly: Serenity was ook erg goed!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:11 schreef TheZapster het volgende:
Battlestar Galactica is de 1e echt goede sf serie na Babylon 5, Stargate sg1/atlantis is zeker niet slecht maar kan niet tippen aan babylon 5.
Kan een cylon kanker krijgen?quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:19 schreef -MyLove- het volgende:
Vanavond op tv ... op een belachelijk tijdstip.
Afgelopen nacht heeft SBS6 het eerste deel van de miniserie uitgezonden. Het tweede deel volgt aankomende vrijdagnacht.quote:
Maar half drie snachts komop ... dat is geen normale tijd meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Migue het volgende:
Is er een NL-topic dan?
Miniseries, S01+02 zijn herhalingen, dus logisch dat SBS het niet op primetime gaat uitzenden. Mini+S01 was in 2006 wel op primetime, zelfs op zaterdagavond. S02 in een leluk doordeweeks (dinsdagavond?) slot om 22.00 uur ofzo.
Primetime op Veronica ja, geen dooie hond die daar naar kijkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Migue het volgende:
Is er een NL-topic dan?
Miniseries, S01+02 zijn herhalingen, dus logisch dat SBS het niet op primetime gaat uitzenden. Mini+S01 was in 2006 wel op primetime, zelfs op zaterdagavond. S02 in een leluk doordeweeks (dinsdagavond?) slot om 22.00 uur ofzo.
Benieuwd of het wat wordt! Zal wel augustus worden..quote:An unofficial (but usually reliable) source is reporting that Caprica has been greenlighted to go directly to series. Production is set to start in two weeks in Canada.
Ehm... de spinoff misschien? Doyyyyquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef -MyLove- het volgende:
Wat zou Caprica in dit geval zijn?
Ja, ok. Zo ver was ik ... maar wat ik bedoel gaan we dan zien dat baltar zijn sexpoes voor het eerst ontmoet of zit ik te denken aan een verkeerd time frame.quote:
Volgens mij gaat het meer over de aanloop naar de eerste oorlog met de Cylons.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ja, ok. Zo ver was ik ... maar wat ik bedoel gaan we dan zien dat baltar zijn sexpoes voor het eerst ontmoet of zit ik te denken aan een verkeerd time frame.
WTF?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Het besluit dat het 4e, tevens het laatste seizoen zou zijn is pas recent genomen en kan dus alleen door tegenvallende kijkcijfers komen.
Caprica was in de ijskast gezet en tijdens de schrijvers-staking er pas weer uitgehaald, omdat hiervan een flink aantal afleveringen al volop voor waren geschreven. Als BSG dus erg in de problemen zou komen vanwege de staking dan hadden ze Caprica nog achter de hand.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zou Caprica beter lopen dan Galactica? Het besluit dat het 4e, tevens het laatste seizoen zou zijn is pas recent genomen en kan dus alleen door tegenvallende kijkcijfers komen. Een spinoff moet of veel goedkoper in productie zijn, of extra kijkers aanboren.
Het zal ongetwijfeld een stuk goedkoper zijn om te produceren. Het zal aardig wat kosten om een cast 4 seizoenen bij elkaar te houden en Edward James Olmos en Mary McDonnel zijn niet goedkoop lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zou Caprica beter lopen dan Galactica? Het besluit dat het 4e, tevens het laatste seizoen zou zijn is pas recent genomen en kan dus alleen door tegenvallende kijkcijfers komen. Een spinoff moet of veel goedkoper in productie zijn, of extra kijkers aanboren.
Dat had te maken met rechten en uitzenden of iets dergelijks. Veronica heeft de eerste rechten oid, daarom wordt met de box gewacht totdat er wordt uitgezondenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef 1972 het volgende:
Iemand een idee waarom de Nederlandse box van seizoen 3 pas in augustus uitkomt, terwijl ie in eerste instantie geplanned stond voor januari?
Sterker nog de box lijkt te zijn verschoven naar eind 2008.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef 1972 het volgende:
Iemand een idee waarom de Nederlandse box van seizoen 3 pas in augustus uitkomt, terwijl ie in eerste instantie geplanned stond voor januari?
begint het danquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:54 schreef Migue het volgende:
En een nieuwe promo: http://nl.youtube.com/watch?v=q3e9jvLO8pE
OMG dat was gewoon geilquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:54 schreef Migue het volgende:
En een nieuwe promo: http://nl.youtube.com/watch?v=q3e9jvLO8pE
Ron Moore doet niet alles verzinnen heur, too much creditsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:52 schreef Liquidootje het volgende:
hihi en dat komt allemaal van zo'n poser
[ afbeelding ]
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Ulreazj het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen meer actie, en minder gelul over goden en bovennatuurlijke meuk.
Dan zit je meteen goed de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Ulreazj het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen meer actie, en minder gelul over goden en bovennatuurlijke meuk.
Dat zou zeer welkom zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:51 schreef Migue het volgende:
Ron Moore leent ook heel veel van andere films en series. De hele Caprica-storyline was eigenlijk in grote lijnen compleet gebaseerd op een eerder BSG-script dat afgewezen is door Universal vlak voordat er voor de huidige remake gekozen werd, plus natuurlijk de film The Great Escape. Zo zijn er nog veeeeel meer scenes die ernstig bekend voordoen.
Maar dat maakt de series er natuurlijk niet minder goed op, want in mijn ogen is dat juist de kracht van de serie, het gebruiken van het beste uit andere media.
[..]
Dan zit je meteen goed de eerste 10 minuten
Die was hier een aantal pagina's terug ook al gepost, en wat nou precies de bedoeling is blijft onduidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:05 schreef HiZ het volgende:
Overigens; wtf met die 'laatste avondmaal' foto op de scifi website?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij staat op de foto Six op de positie van Jezus en Baltar op de positie van Petrus.
http://www.nydailynews.co(...)up_galactica_do.htmlquote:“It’s ugly. It’s not a happy ending,” says the star of the Sci Fi Channel’s critically acclaimed series “Battlestar Galactica,” which begins its final season on April 4.
“The final season is not a way of resolving anything,” Olmos adds. “Happy would be tying things in a nice bow. There are no bows being tied.”
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Migue het volgende:
Leuk om te zien, erg veel voegt het niet toe, ik kijk meer uit naar zaterdagochtend
Ik durfde eerlijk gezegd niet zo te klikken, ik dacht dat ik weer eens geRickRoll'd werd..quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Top 10 Reasons to Watch the New Season of Battlestar Galactica
Dus dus David Lettermann is een cylon ??quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Haha het zijn ze echt ook nog. Gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
4 april was toch uitzenddatum?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:
Na het zien van Phenomenon.... WAAROM DUURT ZATERDAG ZO FUCKING LANG!!! aahrggg
En we kunnen het pas zondag zien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dr_Crouton op 04-04-2008 01:14:41 ]The Internets, I needs it..
Ik zet mijn geld op Roslin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:02 schreef Migue het volgende:
Admiral Cain zeker niet, het was iemand die er in S01 al bij was, en dat was Cain dus niet. Billy zou kunnen, maar Paul Campbell is natuurlijk niet voor de grap uit de series gestapt, bovendien, wie zegt dat de Final Five kunnen resurrecten? Kunnen ze dat wel, dan ga ik voor Gaius "Jezus" Baltar
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fanquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef FoXje het volgende:
Is de ep morgenvroeg beschikbaar ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fan
Stream?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
link?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nummer ook alleen via Jimi Hendrix ken, dat nummer rocked gewoon als hij op die gitaar tokkelt. Later kom je er dus achter dat het van Bob Dylan was..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef Teije het volgende:
Die van Jimmy Hendrix/Bob Dylan (allebei top) blijven beter, dat betekend echter niet dat de laatste scene uit season3 me geen kippenvel geeft.
Grmbl verdomde Rick Ashleyquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Link voor de Stream komende nacht
Zijn er mensen trouwens ook al achter gekomen dat het nummer dat die laatste 4 cylons (Of het echt zo is valt nog te bezien) dat het nummer wat ze in hun kop hebben de tekst is van "All Along The WatchTower" van "Bob Dylan"? Het nummer is een cover hiervan. Maar de tekst is iig hetzelfde. Iets zegt me dat de lyrics een diepere betekenis heeft voor de serie...
RICK ROLLEDquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Grmbl verdomde Rick Ashley![]()
Maar waar is wel die stream als die al bestaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Jaa!! ik vroeg mij al af of het standaard was. Gewoon letterlijk de hele fleet inclusief rapters naar de frontline. Was bijna gaan fappen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Vette aflevering weer! Die battle aan het begin was super! -> Raptors met rocket-pods, cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ja, was bij SGA ook al het geval ... een HD rip is toch wel veel beter. Mis alleen nog subs, want het is af en toe moeilijk te volgen wanneer ze fluisteren of in de hangar bay met al dat achtergrond geluid.quote:
sinds ze iedereen van new caprica heeft gered..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:23 schreef Liquidootje het volgende:
Sinds wanneer mag Boomer of Athena weer helemaal vrij rondlopen op Galactica?
Ik ben het vergeten
Ik denk dat je dan nog een aantal dagen moet wachten...quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hem nog bekijken (wel inmiddels binnengehaald), maar kan iemand subs vinden?
Met al die termen kijk ik BSG liever met subs (engelse wel te verstaan)
Da's prima, ik moet toch nog een opdracht afmaken voor m'n studiequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog een aantal dagen moet wachten...
Six werd gevangen genomen toen ze Athena hielp te ontsnappen met Hera (Athena was door Helo neergeschoten, zodat resurrected Hera kon gaan halen). Athena, Hera en Six ontsnappen van de basestar (Six schoot Boomer neer) en keren terug naar de vloot. Bij aankomst wordt Six direct gevangengezet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhh Hmmm.. Ik moet toch weer eens de oude afleveringen zien. Zo lang geleden.
Six die gevangen is. Geen idee meer hoe ze dat geflikt hebben. Athene loopt nu vrij rond. Boomer is dood door callie?
usenet battlestar + 720p.
Ik had een kale muur.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:07 schreef -MyLove- het volgende:
^^^^ Tja, dat vindt ik dan weer overdreven.
Less is more ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |