quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij staat op de foto Six op de positie van Jezus en Baltar op de positie van Petrus.
http://www.nydailynews.co(...)up_galactica_do.htmlquote:“It’s ugly. It’s not a happy ending,” says the star of the Sci Fi Channel’s critically acclaimed series “Battlestar Galactica,” which begins its final season on April 4.
“The final season is not a way of resolving anything,” Olmos adds. “Happy would be tying things in a nice bow. There are no bows being tied.”
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Migue het volgende:
Leuk om te zien, erg veel voegt het niet toe, ik kijk meer uit naar zaterdagochtend
Ik durfde eerlijk gezegd niet zo te klikken, ik dacht dat ik weer eens geRickRoll'd werd..quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Top 10 Reasons to Watch the New Season of Battlestar Galactica
Dus dus David Lettermann is een cylon ??quote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Haha het zijn ze echt ook nog. Gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
4 april was toch uitzenddatum?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:15 schreef Liquidootje het volgende:
Na het zien van Phenomenon.... WAAROM DUURT ZATERDAG ZO FUCKING LANG!!! aahrggg
En we kunnen het pas zondag zien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dr_Crouton op 04-04-2008 01:14:41 ]The Internets, I needs it..
Ik zet mijn geld op Roslin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:02 schreef Migue het volgende:
Admiral Cain zeker niet, het was iemand die er in S01 al bij was, en dat was Cain dus niet. Billy zou kunnen, maar Paul Campbell is natuurlijk niet voor de grap uit de series gestapt, bovendien, wie zegt dat de Final Five kunnen resurrecten? Kunnen ze dat wel, dan ga ik voor Gaius "Jezus" Baltar
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fanquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef FoXje het volgende:
Is de ep morgenvroeg beschikbaar ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kom op, je kijkt toch zeker wel live mee via een stream he. Nep fan
Stream?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
link?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nummer ook alleen via Jimi Hendrix ken, dat nummer rocked gewoon als hij op die gitaar tokkelt. Later kom je er dus achter dat het van Bob Dylan was..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef Teije het volgende:
Die van Jimmy Hendrix/Bob Dylan (allebei top) blijven beter, dat betekend echter niet dat de laatste scene uit season3 me geen kippenvel geeft.
Grmbl verdomde Rick Ashleyquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Link voor de Stream komende nacht
Zijn er mensen trouwens ook al achter gekomen dat het nummer dat die laatste 4 cylons (Of het echt zo is valt nog te bezien) dat het nummer wat ze in hun kop hebben de tekst is van "All Along The WatchTower" van "Bob Dylan"? Het nummer is een cover hiervan. Maar de tekst is iig hetzelfde. Iets zegt me dat de lyrics een diepere betekenis heeft voor de serie...
RICK ROLLEDquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Grmbl verdomde Rick Ashley![]()
Maar waar is wel die stream als die al bestaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |